quote:
Ja, dat was een veel beter vond ik eigenlijkquote:
Is Martine naar Engeland gevaren?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef digispeed het volgende:
het was inderdaad dezelfde actrice die de schoonmaakster speelde.
Daar ben ik ook benieuwd naar van Amber -aka Saskia en Dennis.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
*Benieuwd is naar Amber in de aflevering van morgen
Een medische keuring is wel een must voordat ze terugkeert in Meerdijk. Je weet maar nooit met dat vogelgriepvirus.quote:
Dat krijg je als het van Houten bloed door je aderen stroomt he!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Schandalig trouwens hoe Jack met die schoonmaker omging.
Vond het gewoon zielig voor dat mensje.![]()
Da's niks vergeleken met wat Rosa in al die jaren naar haar hoofd geslingerd heeft gekregen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zo Vader Zo Zoon kun je wel stellenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je als het van Houten bloed door je aderen stroomt he!
Welke actrice was dat dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef digispeed het volgende:
het was inderdaad dezelfde actrice die de schoonmaakster speelde.
Ik ken haar ook nergens vanquote:Op woensdag 14 december 2005 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Welke actrice was dat dan?
De schoonmaakster werd gespeeld door Mabel Gonzalez. Zij was in seizoen 14 te zien in de rol van Maria Verduren.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Welke actrice was dat dan?
De medegevangene van Martine Hafkamp.quote:
ach ze recyclen al jaren...quote:Op donderdag 15 december 2005 04:25 schreef ImPrEzA het volgende:
Wel triest dat ze twee keer dezelfde figurante gebruiken dan
Kan je dan sms-en tijdens de reclame?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach ze recyclen al jaren...
je kunt 't maar 't beste als een soort bonusspel zien: "herken de figurant"
Totaal ongeloofwaardig gewoon. En dat moet een goedgetrainde commando zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar wel lekker.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:10 schreef BVO het volgende:
He bah, Daantje. Dat kind is wel zó duf [afbeelding].
Wat zien die tieten er weer lekker uitquote:Op donderdag 15 december 2005 19:47 schreef BVO het volgende:
Voor pubertjes misschien, maar aan een Lieke van Lexmond kan ze natuurlijk niet tippen.
Ik zie de link nietquote:Op donderdag 15 december 2005 20:21 schreef babette21 het volgende:
oh, en zolang overuren bij mij niet uitbetaald worden, wil ik geen pubergekut meer.....
Waarom hebben ze Daantje nou niet tijdens Domino D-Day terug laten komen?!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:10 schreef BVO het volgende:
He bah, Daantje. Dat kind is wel zó duf [afbeelding].
ik zit 8 uur per dag tussen "Barbara's" & "Florientjes"...quote:
Liekequote:Op donderdag 15 december 2005 19:47 schreef BVO het volgende:
Voor pubertjes misschien, maar aan een Lieke van Lexmond kan ze natuurlijk niet tippen.
Het jammere is dat pubertjes thuis gaan denken dat het normaal is zoals het gaat op gtst en gaan zich er ook naar gedragden irl, dat is ook irritant als je met ze is huis woontquote:Op donderdag 15 december 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
soort van terug-on-topic: oh nu gaan ze nog weglopen ook...
is er dan echt geen soap meer heilig!?
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat zien die tieten er weer lekker uit!
Als er een vrouwelijk personage veel is veranderd dan is het Charlie wel zeg, ze heeft nu inlevingsvermogen, is zowaar zorgzaam en is begaan met haar medemens.....!quote:
Dat was de Aukjequote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als er een vrouwelijk personage veel is veranderd dan is het Charlie wel zeg, ze heeft nu inlevingsvermogen, is zowaar zorgzaam en is begaan met haar medemens.....!
De Lieke Charlie was in het begin ook een gedrocht hoor..quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat was de AukjeCharlie ook hoor
Ja die wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De Lieke Charlie was in het begin ook een gedrocht hoor..
Inderdaad, ze moeten nu oppassen dat ze het niet 'te' makenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef Beaudien het volgende:
Wat is die Dorothea een ongelooflijk irritante trut, zeg!!
Eerst vond ik haar nog wel grappig, maar je kunt je bemoeienissen ook overdrijven.
Volgens mij alleen Anouk, met Isabella is het niet verder dan een zoen gegaan volgens mij.quote:met wie is Jef ook alweer vreemdgegaan toen hij met "Bar" was??![]()
zelfs die niet geloof ik, die had Morris toch bedrogen met Milan o.i.d. ?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:de enige die wel te vertrouwen is is Sjors volgens mij![]()
Ooooo ja! Anouk!! Ik kon er niet meer opkomen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij alleen Anouk, met Isabella is het niet verder dan een zoen gegaan volgens mij.
Terwijl Barbara Wout, David en Remco op haar naam heeft staan.
Ja idd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:31 schreef Liquidist het volgende:
[..]
zelfs die niet geloof ik, die had Morris toch bedrogen met Milan o.i.d. ?
Met z'n danspartner toch? of had ie toen geen relatie?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja idd.
Is Morris zelf wel eens vreemd gegaan dan?
Danspartner?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met z'n danspartner toch? of had ie toen geen relatie?
Toen was die toch Hetro en dacht iedereen dat hij homo was ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Morris zat ooit in een theatergroep (in het begin) toen was ie nog zwaar homo
Wat ie ook was, alleen zat ie nog in de kastquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen was die toch Hetro en dacht iedereen dat hij homo was ?![]()
toen die met Rik naar de hoeren ging enzoquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wat ie ook was, alleen zat ie nog in de kast![]()
Juistemquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
toen die met Rik naar de hoeren ging enzo![]()
Yeps, Ik vind haar ook leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Saskia is leuk, ik heb alleen steeds het idee dat ik naar Kees & Co zit te kijken
"Kom onder de trein, Bitch!"quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:16 schreef pberends het volgende:
Acteertalentje hoor die Morris.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:16 schreef pberends het volgende:
Acteertalentje hoor die Morris.
Kwam er overtuigend uit van iemand die boos zou moeten zijnquote:
Misschien is ze nu echt doodquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:40 schreef Flashfire het volgende:
Linda alweer doodGaan zeker d'r 9 levens er doorheen jassen.
de 3 maanden zijn nog niet om....quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien is ze nu echt dood![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
de 3 maanden zijn nog niet om....Dat heb ik ook gelezen in de gids van aankomende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha! Dat is nog niets vergeleken met wat voor straf ze van mij zou hebben gekregen! De combinatie van haar gedrag, haar grote bek en haar gespijbel had haar bij mij in grote problemen gebracht!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
Meteen een week huisarrest voor een middagje spijbelen. Geen wonder dat ze weg wil. Met zo'n gestoorde moeder.
Ja,zegt ze! Is dat zo??quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:55 schreef Vivi het volgende:
Wisten jullie btw dat irl Barbara een stomende affaire heeft gehad met Jack? Hij vond haar echter alleen spannend voor de wip en nu heeft zij grote problemen om met hem te werken
Eeey Vivquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:55 schreef Vivi het volgende:
Wisten jullie btw dat irl Barbara een stomende affaire heeft gehad met Jack? Hij vond haar echter alleen spannend voor de wip en nu heeft zij grote problemen om met hem te werken
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:31 schreef Liquidist het volgende:
[..]
zelfs die niet geloof ik, die had Morris toch bedrogen met Milan o.i.d. ?
Niks van waar man, Sjors had het uitgemaakt met Morris omdat ze verliefd was op Milan, nadat het uit was met Morris hebben Milan en Sjors Charlie bedrogen door samen te zoenen.quote:
Lol als dat toch eens waar zou zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eeey Viv
Hoe weet je dat?
En heb je het nou over Barbara en Jack als in Charlotte en Mark?
zwaar kut....quote:Op zondag 18 december 2005 12:55 schreef Annemiek78 het volgende:
Ben benieuwd wat Janine nu met die zwangerschap gaat doen...
Wat vinden jullie van die verhaallijn, momenteel???
mja dat zat wel op 't randje ja... [ze heeft 'n paar keer teruggezoend, toch?]quote:Op zondag 18 december 2005 10:03 schreef lady-wrb het volgende:
en had sjors bing niet bedrogen door te rommelen met jack? voordat ze wist dat het haar broer was
... maar zonder Katja & Bridgetquote:SOAPACTEURS IN 'STERRENSLAG IN DE SNEEUW'
Op zondagavond 25 december van 21.00 uur tot 21.50 uur en op 1 januari van 20.30 uur tot 21.20 uur zendt BNN op Nederland 2 Sterrenslag in de sneeuw uit. Dit keer reizen de sterren af naar het winters Egypte waar de kerstbomen, (kunst)sneeuw, kamelen én de piramiglo¹s op hen wacht. BNN-presentatoren Sophie Hilbrand en Kürt Rogiers doen verslag en scheidsrechter Sybrand Niessen probeert wederom alle spellen in goed banen te leiden.
Onder leiding van teamcaptains Ellen Brusse, Hans van der Togt, Frits Bom en Emile Ratelband strijden vier teams in het brandend zand van Egypte tegen elkaar. Er zijn een aantal bekende gezichten van eerdere edities van de partij, zoals; Arie Boomsma, Peggy Vrijens (Rozengeur & Wodka Lime) en Tim Coronel. Maar natuurlijk ook veel nieuwelingen als; Robin Rienstra (ex-ONM), Sebastiaan Labrie (ex-ONM/GTST), Sonja Silva (ex-ONM), Teun Kuilboer (ex-GTST), Marit van Bohemen (ex-ONM/Goudkust), Lizelotte van Dijk (ex-Costa) en Chanella Hodge (ex-GTST).
In de kerstaflevering op 25 december spelen de vier teams de spellen: Kerststerren Kerstaffette, Noordpool Poolparcours, Skiing with the Stars en Egyptische piramiglo bouwen. In deze eerste aflevering gaat na het tweede spel de winnaar van beiden spellen gegarandeerd door naar aflevering twee. Dit team hoeft ook niet meer mee te spelen. De winnaar van spel drie gaat ook naar de volgende aflevering én hoeft dan ook niet meer mee te spelen. Uiteindelijk gaat de winnaar van het vierde spel ook naar aflevering twee en het verliezende team zien we niet meer terug...
In de tweede aflevering op nieuwjaarsdag wordt de zinderde finale gespeeld tussen de drie overgebleven teams. Zij spelen de typische winterse spellen als: Kerstboom Aftuigspel, Oudejaarsborrel on the Rocks, Nieuwjaarsduik met Zeesterren en het Garmisch-Partenkirchen Spel.
bron: www.soapvision.nl
1 zoen en toen zag Dian dat en vertelde ze direct hoe het zat...quote:Op zondag 18 december 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat zat wel op 't randje ja... [ze heeft 'n paar keer teruggezoend, toch?]
Sjors bedriegt natuurlijk pas écht iemand door met 'n ander de koffer in te duiken,
terwijl haar lief al 6 maanden smachtend op haar wacht...
Zal Ludo Morris zien, als Ludo de lift uitkomt?quote:Op maandag 19 december 2005 11:33 schreef Dizer het volgende:
Wow... net herhaling van vrijdag gezien. Wat een aflevering
Nina en Florien... wat een leuk duo
Voor 1 keer vond ik Morris niet zo erg.. (wel fout en zoo..) maar zijn laatste scene met Linda was echt mega
Yupz, En gehoord via iemand die regelmatig figureert in GTST.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eeey Viv
Hoe weet je dat?
En heb je het nou over Barbara en Jack als in Charlotte en Mark?
van mij mag het een miskraam worden, hebben we dat ook weer gehadquote:Op zondag 18 december 2005 12:55 schreef Annemiek78 het volgende:
Morgen avond weer....
Ben benieuwd wat Janine nu met die zwangerschap gaat doen...
Wat vinden jullie van die verhaallijn, momenteel???
Wat zullen we nou krijgen?quote:
Ik vind haar vervelendquote:Op maandag 19 december 2005 16:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat zullen we nou krijgen?![]()
Ik vind Linda nu wel weer leuk hoor![]()
Maarre wel gek dat ze zo veranderd is, zo was ze vroeger dus echt niet!
Lekker nep dat ze dat al vrijgegeven hebben.quote:Op maandag 19 december 2005 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:
In RTL Boulevard was al een fragment te zien waarin Frits wordt herenigd met Jack en Sjors.![]()
Om 23:15 uur is op RTL5 de herhaling van RTL Boulevard te zien.quote:Op maandag 19 december 2005 19:52 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb dat van Frits gemist, wanneer is dat?
Had ik het toch goed verstaan.quote:Op maandag 19 december 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Quote van Fos: "Straks moet Barba pappa bellen".
Die schrikreactie van 'm toen Linda met der hoofd op de tafel vielquote:Op maandag 19 december 2005 20:24 schreef Zhenar het volgende:Wat speelt Morris intens slecht. Hij is altijd wel slecht, maar nu echt BRUUT slecht!
![]()
Ik zeg: white trash.quote:
Ik kwam niet meer bij.quote:Op maandag 19 december 2005 20:16 schreef Zhenar het volgende:
Ik val er net in, maar wat een hilarische aflevering ineens! Of was het vorige week ook al zo?![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Die schrikreactie van 'm toen Linda met der hoofd op de tafel viel.
Nee man, juist lekker, een beetje absurditeit! Net als bijquote:Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef Zapper het volgende:
Godver wat een dom programma is dit toch geworden
quote:Op maandag 19 december 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
Jammer dat Jef geen zwerver meer is. Zou hij samen met z'n "Ami" Linda kunnen gaan redden op de vuilnisbuilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Neem het op morgen ochtend.... dit mag je niet missenquote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
zo te lezen heb ik wat gemist
heb ik weer, altijd commentaar maar voor de zekerheid tóch maar kijken...
mis ik 't één keer, is 't meteen briljant
Tijd genoeg om Morris een gesticht (of de doodquote:Op maandag 19 december 2005 22:14 schreef babette21 het volgende:
Linda gaat trouwens nog zeker een maand mee.... 3 maanden remember
Ze komen altijd terug.. die Morrissen... graag dood.. PLEASE DOOD!!!! DOOOOOOOOOOD!!!quote:Op maandag 19 december 2005 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Tijd genoeg om Morris een gesticht (of de dood) in te stalken.
Ze belde Ludo midden in de nacht wakker met de mededeling dat ze het kind laat weghalenquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Houd janine de baby ?!
Ik heb het gisteren niet gezien.
Heb het nog niet terug gelezen vandaar mij vraag.
Thanx voor de infoquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze belde Ludo midden in de nacht wakker met de mededeling dat ze het kind laat weghalen
En nienepien ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Thanx voor de infoOw, wat zal Ludo blij zijn dat ze de baby weg laat halen
![]()
Linda gaat wraak nemen op Morris en Robbert.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jammer dat Linda niet zo de serie verlaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Het lijkt in ieder geval een happy end te worden, dat heeft ie ook wel verdiendquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weetje als ze het echt goed willen doen laten ze , Robin Rik Anita Jessia en Hedwig langs komen bij het afscheid van Harmsen. Maarja wie ben ik he.
Ieamand die zo lang in de serie zit, En bijna meubilair is geworden die verdient een groot afscheid..quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Het lijkt in ieder geval een happy end te worden, dat heeft ie ook wel verdiend![]()
Ik denk dat Daantje komt (tijdelijk) en dan Meneer Harmsen meeneemt naar Rik en Anitaquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Het lijkt in ieder geval een happy end te worden, dat heeft ie ook wel verdiend![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef JohnDDD het volgende:
ik denk dat harmsen een goede beurt gaat krijgen van janine
janine: "o govert, mijn poesje is zo nat"
harmsen: "maar mevrouw elsschot toch"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Iddquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:17 schreef mark_03 het volgende:
Wat een absurde aflevering gister. En wat enorm slecht geacteerd ... maar wel vermakelijk
![]()
.
Daar dacht Linda helemaal anders overquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:33 schreef Beaudien het volgende:
GEWELDIGE AFLEVERING!
Ik lag helemaal dubbel op de bank!![]()
![]()
![]()
Zo praat je niet over meneer Harmsenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:09 schreef suus21 het volgende:
gaat die ouwe de serie uit? Ik hoop het wel hij heeft nooit iets toe te voegen...
In het gesticht heeft ze geleerd dat een trauma best kicken is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
Normaal houdt Nina toch 5 jaar der bek als ze een trauma heeft opgelopen?
Ik vond het veel weg hebben van die aflevering van ER (#11.15 om precies te zijn) waarin één van de actrices van 'Sex and the City' een beroerte krijgt en daardoor niet meer kan bewegen en praten. De kijker is de enige die haar kan horen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:43 schreef babette21 het volgende:
nou, ik heb geluisterd en de afl. van gisteren vanmorgen opgenomen.... [half, want disc vol]
idd zeer hylarisch [die voice-over van Linda], al vraag ik me af of het ook zo bedoeld was
Nog meer dan normaal.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef DeTolk het volgende:
Sja, Morris is de lul
Tja als iemand mogelijk dood kan zijn ligt dat wel anders hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef pberends het volgende:
Robert is pas een lul, Linda heeft 'm vet gemanipuleerd, maar nu maakt ie zich ineens zorgen.
Wat Hannie betreft, die is al weer wegquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:11 schreef StarGazer het volgende:
Hoe kan Frits nou weer terug komen?Zelfde acteur ook trouwens?
Hoorde trouwens dat Hannie weer terug komt, dat is echt briljant.
Ouwe?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:09 schreef suus21 het volgende:
gaat die ouwe de serie uit? Ik hoop het wel hij heeft nooit iets toe te voegen...
Die is er allang uitgekropenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:30 schreef Beaudien het volgende:
Wat valt het vandaag dan weer tegen, he........................![]()
En Linda ligt nog steeds te stinken in het vuilnis.![]()
Dat zag zij helemaal niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Idd, wel zielig voor Nina dat zij het zag ! Dat Morris Linda in de container erin gooide![]()
Jawelquote:
Volgens mij zag ze dat wel .quote:nope, nina zag dat niet
Hoe onnozel.quote:
Morris en Linda hadden mot en Morris gaf der een kleine duw, op dat moment kreeg ze zo'n aanval, stortte ter aarde, raakte met der hoofd nog een bureau en lag "levenloos" op de grond, waardoor Morris dacht dat hij der vermoord had.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef JohnDDD het volgende:
ok, want wat was er gebeurd? linda was ingestort en waarom dacht morris dat hij dat gedaan had?
beetje dom om haar dan op de vuilstort te dumpen
quote:
Valt wel mee. Hij bracht haar alleen naar huis.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef JohnDDD het volgende:
ok, want wat was er gebeurd? linda was ingestort en waarom dacht morris dat hij dat gedaan had?
beetje dom om haar dan op de vuilstort te dumpen
gegooitquote:Op woensdag 21 december 2005 13:45 schreef Heleen17 het volgende:
Morris denkt dat hij Linda vermoord heeft en heeft haar op de vuilnisbelt gegooit.
Ik weet niet hoe jij lacht, maar het is toch echt whahahahaha.quote:
Nee:quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dan heeft hij Linda nog niet geroken.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:30 schreef Frey het volgende:
Eigenlijk hadden ze dat met Sinterklaas moeten doen. Linda in de zak![]()
Houten Klaas .quote:Op woensdag 21 december 2005 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Dennis doet morgen 'Dancing with the Stars' nog eens dunnetjes over.
Ja, echt wel leuk voor Harmsenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef Frey het volgende:
Harmsen![]()
Toch nog één leuk lijntje voor hem![]()
Jep.. zó gaaf om in de preview zijn stem weer te horen, en zijn ogen te zien!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:37 schreef StarGazer het volgende:
Frits = zelfde acteur of niet?
quote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Jep.. zó gaaf om in de preview zijn stem weer te horen, en zijn ogen te zien!
Idd, spannend die previewquote:Op donderdag 22 december 2005 01:58 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Jep.. zó gaaf om in de preview zijn stem weer te horen, en zijn ogen te zien!
Het was leuker geweest als de kijker ook in onzekerheid was gelaten over het al dan niet in leven zijn van Linda.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef Zhenar het volgende:
Wat een anticlimax, die vuilnisbakverhaallijn.![]()
Idd. Of dat we tenminste een spannende ontsnappingsscène gekregen hadden.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als de kijker ook in onzekerheid was gelaten over het al dan niet in leven zijn van Linda.
Helemaal niet, dat soort dingen vind ik juist ongelooflijk irritant, vooral als ze lang durenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als de kijker ook in onzekerheid was gelaten over het al dan niet in leven zijn van Linda.
Ik ga voor Frits van Houtenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef JohnDDD het volgende:
Als Morris wordt vermoord, wie is dan de leukste dader?
A. Linda
B. Robert
C. Barbara
D. Nina
E. Ludo
F. Charlie
G. Nick
Barbara, dat zijn direct twee vliegen in een klap als ze ten minste wordt veroordeeld.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef JohnDDD het volgende:
Als Morris wordt vermoord, wie is dan de leukste dader?
A. Linda
B. Robert
C. Barbara
D. Nina
E. Ludo
F. Charlie
G. Nick
Idd, Barbara is niets aan !quote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Barbara, dat zijn direct twee vliegen in een klap als ze ten minste wordt veroordeeld.
Ik denk dat ik Linda's kant kies, Barbara is een oude verstokte zeikmuts die zo hypocriet is als de netenn![]()
Omdat die Florien nogal irritant isquote:Op donderdag 22 december 2005 15:58 schreef pberends het volgende:
Waarom loopt die Bar eigenlijk zo te fitten op Florien?
Omdat ze wat meer privacy en vrijheid wil? Lijkt me vrij normaal voor een puber. Ze lijkt me juist helemaal niet irritant als kind.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Omdat die Florien nogal irritant is
Inderdaad ik ben blij dat deze kinderen niet zo super overdreven puber zijn, Fos bijvoorbeeld vind ik best wel een relaxte kerel.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat ze wat meer privacy en vrijheid wil? Lijkt me vrij normaal voor een puber. Ze lijkt me juist helemaal niet irritant als kind.
Bar is wel gewend om in de bak te zittenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Barbara, dat zijn direct twee vliegen in een klap als ze ten minste wordt veroordeeld.
Ik denk dat ik Linda's kant kies, Barbara is een oude verstokte zeikmuts die zo hypocriet is als de netenn![]()
Nu niet meer, dat was ze eerst wel een beetjequote:Op donderdag 22 december 2005 16:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat ze wat meer privacy en vrijheid wil? Lijkt me vrij normaal voor een puber. Ze lijkt me juist helemaal niet irritant als kind.
Ik denk ook dat je morgen (vrijdag) echt te zien krijgt dat het Frits betreft.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef bar_rel het volgende:
Komt Frist vanavond nou of morgen ?
Omdat ik op de vorige pagina las over zijn stemquote:Op donderdag 22 december 2005 19:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik denk morgen !!
Preview. geloof ik !quote:Op donderdag 22 december 2005 19:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat ik op de vorige pagina las over zijn stem!
Ja maar previews van Woensdag zijn dant ochv oor Donderdagquote:Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Preview. geloof ik !
Dat zag ik ook staan op de vorige pagina. ?
heb jij Frits dan gezien. Nee zeg maar. Ik tenminste nietquote:Op donderdag 22 december 2005 19:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar previews van Woensdag zijn dant ochv oor Donderdag
Ik heb die hele preview niet gezienquote:Op donderdag 22 december 2005 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
heb jij Frits dan gezien. Nee zeg maar. Ik tenminste niet![]()
"We hebben een probleem, ze willen m'n graf niet openen"quote:Op donderdag 22 december 2005 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
En Frits was in de koning,
Dat joch was net een jongere versie van Remco... weet Janine zeker dat Jef niet de vader is?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:07 schreef JohnDDD het volgende:
Die "zoon" van Janine
GTST krijgt een DOOL gehalte
Ja, het is raar. Dat klopt.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
"We hebben een probleem, ze willen m'n graf niet openen".
Whaha. Ja ze moesten hem eens casten als de zoon van Jef en ehm. Louisequote:Op donderdag 22 december 2005 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat joch was net een jongere versie van Remco... weet Janine zeker dat Jef niet de vader is?
Hadden ze met Morris ook moeten doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
GTST wat doe je! Een ongeboren zoon die tegen zijn moeder lult![]()
Ik denk dat Linda misschien nog wel de geest gaat uithangen (net zoals die nep Bowien bij een gedopamineerde Ludo destijds)quote:Op donderdag 22 december 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hadden ze met Morris ook moeten doen.![]()
Sinds wanneer hebben ze niet van kopieren gehoord in gtst... "spelletje moet weer terug naar collega"quote:
Was al duidelijk aan de promo van gisteren dat het een weirde uitzending zou worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Wat is dit voor bullshit uitzending, is dit een droom of zit ik echt gtst te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |