Tijd genoeg om Morris een gesticht (of de doodquote:Op maandag 19 december 2005 22:14 schreef babette21 het volgende:
Linda gaat trouwens nog zeker een maand mee.... 3 maanden remember
Ze komen altijd terug.. die Morrissen... graag dood.. PLEASE DOOD!!!! DOOOOOOOOOOD!!!quote:Op maandag 19 december 2005 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Tijd genoeg om Morris een gesticht (of de dood) in te stalken.
Ze belde Ludo midden in de nacht wakker met de mededeling dat ze het kind laat weghalenquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Houd janine de baby ?!
Ik heb het gisteren niet gezien.
Heb het nog niet terug gelezen vandaar mij vraag.
Thanx voor de infoquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze belde Ludo midden in de nacht wakker met de mededeling dat ze het kind laat weghalen
En nienepien ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Thanx voor de infoOw, wat zal Ludo blij zijn dat ze de baby weg laat halen
![]()
Linda gaat wraak nemen op Morris en Robbert.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jammer dat Linda niet zo de serie verlaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Het lijkt in ieder geval een happy end te worden, dat heeft ie ook wel verdiendquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weetje als ze het echt goed willen doen laten ze , Robin Rik Anita Jessia en Hedwig langs komen bij het afscheid van Harmsen. Maarja wie ben ik he.
Ieamand die zo lang in de serie zit, En bijna meubilair is geworden die verdient een groot afscheid..quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Het lijkt in ieder geval een happy end te worden, dat heeft ie ook wel verdiend![]()
Ik denk dat Daantje komt (tijdelijk) en dan Meneer Harmsen meeneemt naar Rik en Anitaquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Het lijkt in ieder geval een happy end te worden, dat heeft ie ook wel verdiend![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef JohnDDD het volgende:
ik denk dat harmsen een goede beurt gaat krijgen van janine
janine: "o govert, mijn poesje is zo nat"
harmsen: "maar mevrouw elsschot toch"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |