Idd. Of dat we tenminste een spannende ontsnappingsscène gekregen hadden.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als de kijker ook in onzekerheid was gelaten over het al dan niet in leven zijn van Linda.
Helemaal niet, dat soort dingen vind ik juist ongelooflijk irritant, vooral als ze lang durenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als de kijker ook in onzekerheid was gelaten over het al dan niet in leven zijn van Linda.
Ik ga voor Frits van Houtenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef JohnDDD het volgende:
Als Morris wordt vermoord, wie is dan de leukste dader?
A. Linda
B. Robert
C. Barbara
D. Nina
E. Ludo
F. Charlie
G. Nick
Barbara, dat zijn direct twee vliegen in een klap als ze ten minste wordt veroordeeld.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef JohnDDD het volgende:
Als Morris wordt vermoord, wie is dan de leukste dader?
A. Linda
B. Robert
C. Barbara
D. Nina
E. Ludo
F. Charlie
G. Nick
Idd, Barbara is niets aan !quote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Barbara, dat zijn direct twee vliegen in een klap als ze ten minste wordt veroordeeld.
Ik denk dat ik Linda's kant kies, Barbara is een oude verstokte zeikmuts die zo hypocriet is als de netenn![]()
Omdat die Florien nogal irritant isquote:Op donderdag 22 december 2005 15:58 schreef pberends het volgende:
Waarom loopt die Bar eigenlijk zo te fitten op Florien?
Omdat ze wat meer privacy en vrijheid wil? Lijkt me vrij normaal voor een puber. Ze lijkt me juist helemaal niet irritant als kind.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Omdat die Florien nogal irritant is
Inderdaad ik ben blij dat deze kinderen niet zo super overdreven puber zijn, Fos bijvoorbeeld vind ik best wel een relaxte kerel.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat ze wat meer privacy en vrijheid wil? Lijkt me vrij normaal voor een puber. Ze lijkt me juist helemaal niet irritant als kind.
Bar is wel gewend om in de bak te zittenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Barbara, dat zijn direct twee vliegen in een klap als ze ten minste wordt veroordeeld.
Ik denk dat ik Linda's kant kies, Barbara is een oude verstokte zeikmuts die zo hypocriet is als de netenn![]()
Nu niet meer, dat was ze eerst wel een beetjequote:Op donderdag 22 december 2005 16:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat ze wat meer privacy en vrijheid wil? Lijkt me vrij normaal voor een puber. Ze lijkt me juist helemaal niet irritant als kind.
Ik denk ook dat je morgen (vrijdag) echt te zien krijgt dat het Frits betreft.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef bar_rel het volgende:
Komt Frist vanavond nou of morgen ?
Omdat ik op de vorige pagina las over zijn stemquote:Op donderdag 22 december 2005 19:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik denk morgen !!
Preview. geloof ik !quote:Op donderdag 22 december 2005 19:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat ik op de vorige pagina las over zijn stem!
Ja maar previews van Woensdag zijn dant ochv oor Donderdagquote:Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Preview. geloof ik !
Dat zag ik ook staan op de vorige pagina. ?
heb jij Frits dan gezien. Nee zeg maar. Ik tenminste nietquote:Op donderdag 22 december 2005 19:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar previews van Woensdag zijn dant ochv oor Donderdag
Ik heb die hele preview niet gezienquote:Op donderdag 22 december 2005 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
heb jij Frits dan gezien. Nee zeg maar. Ik tenminste niet![]()
"We hebben een probleem, ze willen m'n graf niet openen"quote:Op donderdag 22 december 2005 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
En Frits was in de koning,
Dat joch was net een jongere versie van Remco... weet Janine zeker dat Jef niet de vader is?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:07 schreef JohnDDD het volgende:
Die "zoon" van Janine
GTST krijgt een DOOL gehalte
Ja, het is raar. Dat klopt.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
"We hebben een probleem, ze willen m'n graf niet openen".
Whaha. Ja ze moesten hem eens casten als de zoon van Jef en ehm. Louisequote:Op donderdag 22 december 2005 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat joch was net een jongere versie van Remco... weet Janine zeker dat Jef niet de vader is?
Hadden ze met Morris ook moeten doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
GTST wat doe je! Een ongeboren zoon die tegen zijn moeder lult![]()
Ik denk dat Linda misschien nog wel de geest gaat uithangen (net zoals die nep Bowien bij een gedopamineerde Ludo destijds)quote:Op donderdag 22 december 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hadden ze met Morris ook moeten doen.![]()
Sinds wanneer hebben ze niet van kopieren gehoord in gtst... "spelletje moet weer terug naar collega"quote:
Was al duidelijk aan de promo van gisteren dat het een weirde uitzending zou worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Wat is dit voor bullshit uitzending, is dit een droom of zit ik echt gtst te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |