Idd. Of dat we tenminste een spannende ontsnappingsscène gekregen hadden.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als de kijker ook in onzekerheid was gelaten over het al dan niet in leven zijn van Linda.
Helemaal niet, dat soort dingen vind ik juist ongelooflijk irritant, vooral als ze lang durenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als de kijker ook in onzekerheid was gelaten over het al dan niet in leven zijn van Linda.
Ik ga voor Frits van Houtenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef JohnDDD het volgende:
Als Morris wordt vermoord, wie is dan de leukste dader?
A. Linda
B. Robert
C. Barbara
D. Nina
E. Ludo
F. Charlie
G. Nick
Barbara, dat zijn direct twee vliegen in een klap als ze ten minste wordt veroordeeld.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:14 schreef JohnDDD het volgende:
Als Morris wordt vermoord, wie is dan de leukste dader?
A. Linda
B. Robert
C. Barbara
D. Nina
E. Ludo
F. Charlie
G. Nick
Idd, Barbara is niets aan !quote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Barbara, dat zijn direct twee vliegen in een klap als ze ten minste wordt veroordeeld.
Ik denk dat ik Linda's kant kies, Barbara is een oude verstokte zeikmuts die zo hypocriet is als de netenn![]()
Omdat die Florien nogal irritant isquote:Op donderdag 22 december 2005 15:58 schreef pberends het volgende:
Waarom loopt die Bar eigenlijk zo te fitten op Florien?
Omdat ze wat meer privacy en vrijheid wil? Lijkt me vrij normaal voor een puber. Ze lijkt me juist helemaal niet irritant als kind.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Omdat die Florien nogal irritant is
Inderdaad ik ben blij dat deze kinderen niet zo super overdreven puber zijn, Fos bijvoorbeeld vind ik best wel een relaxte kerel.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat ze wat meer privacy en vrijheid wil? Lijkt me vrij normaal voor een puber. Ze lijkt me juist helemaal niet irritant als kind.
Bar is wel gewend om in de bak te zittenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Barbara, dat zijn direct twee vliegen in een klap als ze ten minste wordt veroordeeld.
Ik denk dat ik Linda's kant kies, Barbara is een oude verstokte zeikmuts die zo hypocriet is als de netenn![]()
Nu niet meer, dat was ze eerst wel een beetjequote:Op donderdag 22 december 2005 16:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat ze wat meer privacy en vrijheid wil? Lijkt me vrij normaal voor een puber. Ze lijkt me juist helemaal niet irritant als kind.
Ik denk ook dat je morgen (vrijdag) echt te zien krijgt dat het Frits betreft.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef bar_rel het volgende:
Komt Frist vanavond nou of morgen ?
Omdat ik op de vorige pagina las over zijn stemquote:Op donderdag 22 december 2005 19:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik denk morgen !!
Preview. geloof ik !quote:Op donderdag 22 december 2005 19:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat ik op de vorige pagina las over zijn stem!
Ja maar previews van Woensdag zijn dant ochv oor Donderdagquote:Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Preview. geloof ik !
Dat zag ik ook staan op de vorige pagina. ?
heb jij Frits dan gezien. Nee zeg maar. Ik tenminste nietquote:Op donderdag 22 december 2005 19:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar previews van Woensdag zijn dant ochv oor Donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |