Ik heb die hele preview niet gezienquote:Op donderdag 22 december 2005 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
heb jij Frits dan gezien. Nee zeg maar. Ik tenminste niet![]()
"We hebben een probleem, ze willen m'n graf niet openen"quote:Op donderdag 22 december 2005 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
En Frits was in de koning,
Dat joch was net een jongere versie van Remco... weet Janine zeker dat Jef niet de vader is?quote:Op donderdag 22 december 2005 20:07 schreef JohnDDD het volgende:
Die "zoon" van Janine
GTST krijgt een DOOL gehalte
Ja, het is raar. Dat klopt.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
"We hebben een probleem, ze willen m'n graf niet openen".
Whaha. Ja ze moesten hem eens casten als de zoon van Jef en ehm. Louisequote:Op donderdag 22 december 2005 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat joch was net een jongere versie van Remco... weet Janine zeker dat Jef niet de vader is?
Hadden ze met Morris ook moeten doen.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
GTST wat doe je! Een ongeboren zoon die tegen zijn moeder lult![]()
Ik denk dat Linda misschien nog wel de geest gaat uithangen (net zoals die nep Bowien bij een gedopamineerde Ludo destijds)quote:Op donderdag 22 december 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hadden ze met Morris ook moeten doen.![]()
Sinds wanneer hebben ze niet van kopieren gehoord in gtst... "spelletje moet weer terug naar collega"quote:
Was al duidelijk aan de promo van gisteren dat het een weirde uitzending zou worden.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Wat is dit voor bullshit uitzending, is dit een droom of zit ik echt gtst te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |