Het jammere is dat pubertjes thuis gaan denken dat het normaal is zoals het gaat op gtst en gaan zich er ook naar gedragden irl, dat is ook irritant als je met ze is huis woontquote:Op donderdag 15 december 2005 20:35 schreef babette21 het volgende:
soort van terug-on-topic: oh nu gaan ze nog weglopen ook...
is er dan echt geen soap meer heilig!?
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat zien die tieten er weer lekker uit!
Als er een vrouwelijk personage veel is veranderd dan is het Charlie wel zeg, ze heeft nu inlevingsvermogen, is zowaar zorgzaam en is begaan met haar medemens.....!quote:
Dat was de Aukjequote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als er een vrouwelijk personage veel is veranderd dan is het Charlie wel zeg, ze heeft nu inlevingsvermogen, is zowaar zorgzaam en is begaan met haar medemens.....!
De Lieke Charlie was in het begin ook een gedrocht hoor..quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat was de AukjeCharlie ook hoor
Ja die wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De Lieke Charlie was in het begin ook een gedrocht hoor..
Inderdaad, ze moeten nu oppassen dat ze het niet 'te' makenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef Beaudien het volgende:
Wat is die Dorothea een ongelooflijk irritante trut, zeg!!
Eerst vond ik haar nog wel grappig, maar je kunt je bemoeienissen ook overdrijven.
Volgens mij alleen Anouk, met Isabella is het niet verder dan een zoen gegaan volgens mij.quote:met wie is Jef ook alweer vreemdgegaan toen hij met "Bar" was??![]()
zelfs die niet geloof ik, die had Morris toch bedrogen met Milan o.i.d. ?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:de enige die wel te vertrouwen is is Sjors volgens mij![]()
Ooooo ja! Anouk!! Ik kon er niet meer opkomen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij alleen Anouk, met Isabella is het niet verder dan een zoen gegaan volgens mij.
Terwijl Barbara Wout, David en Remco op haar naam heeft staan.
Ja idd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:31 schreef Liquidist het volgende:
[..]
zelfs die niet geloof ik, die had Morris toch bedrogen met Milan o.i.d. ?
Met z'n danspartner toch? of had ie toen geen relatie?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja idd.
Is Morris zelf wel eens vreemd gegaan dan?
Danspartner?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Met z'n danspartner toch? of had ie toen geen relatie?
Toen was die toch Hetro en dacht iedereen dat hij homo was ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Morris zat ooit in een theatergroep (in het begin) toen was ie nog zwaar homo
Wat ie ook was, alleen zat ie nog in de kastquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen was die toch Hetro en dacht iedereen dat hij homo was ?![]()
toen die met Rik naar de hoeren ging enzoquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wat ie ook was, alleen zat ie nog in de kast![]()
Juistemquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
toen die met Rik naar de hoeren ging enzo![]()
Yeps, Ik vind haar ook leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Saskia is leuk, ik heb alleen steeds het idee dat ik naar Kees & Co zit te kijken
"Kom onder de trein, Bitch!"quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:16 schreef pberends het volgende:
Acteertalentje hoor die Morris.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:16 schreef pberends het volgende:
Acteertalentje hoor die Morris.
Kwam er overtuigend uit van iemand die boos zou moeten zijnquote:
Misschien is ze nu echt doodquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:40 schreef Flashfire het volgende:
Linda alweer doodGaan zeker d'r 9 levens er doorheen jassen.
de 3 maanden zijn nog niet om....quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien is ze nu echt dood![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
de 3 maanden zijn nog niet om....Dat heb ik ook gelezen in de gids van aankomende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha! Dat is nog niets vergeleken met wat voor straf ze van mij zou hebben gekregen! De combinatie van haar gedrag, haar grote bek en haar gespijbel had haar bij mij in grote problemen gebracht!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
Meteen een week huisarrest voor een middagje spijbelen. Geen wonder dat ze weg wil. Met zo'n gestoorde moeder.
Ja,zegt ze! Is dat zo??quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:55 schreef Vivi het volgende:
Wisten jullie btw dat irl Barbara een stomende affaire heeft gehad met Jack? Hij vond haar echter alleen spannend voor de wip en nu heeft zij grote problemen om met hem te werken
Eeey Vivquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:55 schreef Vivi het volgende:
Wisten jullie btw dat irl Barbara een stomende affaire heeft gehad met Jack? Hij vond haar echter alleen spannend voor de wip en nu heeft zij grote problemen om met hem te werken
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:31 schreef Liquidist het volgende:
[..]
zelfs die niet geloof ik, die had Morris toch bedrogen met Milan o.i.d. ?
Niks van waar man, Sjors had het uitgemaakt met Morris omdat ze verliefd was op Milan, nadat het uit was met Morris hebben Milan en Sjors Charlie bedrogen door samen te zoenen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |