* Eensch isquote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer
Charlie #3 is toch echt veel leuker
quote:Op maandag 5 december 2005 23:02 schreef Zhenar het volgende:
Prinses is trouwens gewoon met twee s'en
Nou maak je me dus helemaal gek. In het Nederlands is het toch ook met 1 s?quote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef Zhenar het volgende:Zo kan het ook, met twee s'en op het eind.
Maar volgens mij bedoelde Dizer de Nederlandse variant.
Maar hij had het een c, waar wilde je die tweede s kwijtquote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef Zhenar het volgende:Zo kan het ook, met twee s'en op het eind.
Maar volgens mij bedoelde Dizer de Nederlandse variant.
Ja dat bedoelde ik. Duh.quote:Op maandag 5 december 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar hij had het een c, waar wilde je die tweede s kwijt??? Of bedoelde je prinses
Dank jequote:Op maandag 5 december 2005 23:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mijn waarde Dizer, een werkelijk prachtige OP, alleen kan zo een criticus als ik het niet laten.
Wanneer je zegt ....bloeit....uit dan spreekt men van een contaminatie.
Het is opbloeien en uitkomen![]()
Maar voor de rest![]()
Ik vond Charlie I beter Charlie spelen zoals Charlie toen was, ik vind Charlie II Charlie zoals ze vandaag de dag is beter spelen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Svensational het volgende:
Ik vond de eerste Charlie het leukst.
Alleen zou ze er nu niet meer tussen passen, dus mag Lieke blijven als ze maar niet weer te irritant wordt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:32 schreef babette21 het volgende:
oh en Charlie 1 was uiteraard de leukste
Inderdaad Lieke, dat vind ik ook ! Oké ze is soms irritantquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alleen zou ze er nu niet meer tussen passen, dus mag Lieke blijven als ze maar niet weer te irritant wordt.
Maar het is wel een van de leukste rollen op het moment.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef BVO het volgende:
Ik vind het nog steeds een lelijke trol.
Die baby moet opdonderen man, dat maakt het verhaal helemaal niet leuk, volgens de gtst traditie moeten Ludo en Janine weer een groot bijna onoverbrugbaar probleem hebben wanneer ze net 1 tel bij elkaar zijn, en het meest misselijkste probleem hebben die makers er direct voor uitgekozenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:58 schreef mouschy het volgende:
Wat vinden jullie nou van dat baby gedoe? moet ze het houden of niet![]()
Die verhaallijn begint irritant en slaapverwekkend te worden. Ik zit zelf niet te wachten op weer een kind in GTST, dus van mij mag ze het weghalen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:58 schreef mouschy het volgende:
Wat vinden jullie nou van dat baby gedoe? moet ze het houden of niet![]()
Of ze doen een computergeanimeerd open ruggetje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die baby komt er toch niet.
Een zwaar gehandicapt kind weetje hoe lastig dat word met casten.![]()
Bij Nina was het anders prima gelukt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die baby komt er toch niet.
Een zwaar gehandicapt kind weetje hoe lastig dat word met casten.![]()
Ja, je word er wel moe van die baby verhaallijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:56 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Die verhaallijn begint irritant en slaapverwekkend te worden. Ik zit zelf niet te wachten op weer een kind in GTST, dus van mij mag ze het weghalen.
Hulde inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij Nina was het anders prima gelukt.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij Nina was het anders prima gelukt.
De enige manier waarop deze verhaallijn nog gered kan worden en Ludo zijn schurkenstatus kan herwinnen, is als blijkt dat Ludo de gynaecoloog heeft omgekocht. Dat open ruggetje komt uit de koker van Ludo. Het ongeboren kind van Janine is kerngezond.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die baby moet opdonderen man, dat maakt het verhaal helemaal niet leuk, volgens de gtst traditie moeten Ludo en Janine weer een groot bijna onoverbrugbaar probleem hebben wanneer ze net 1 tel bij elkaar zijn, en het meest misselijkste probleem hebben die makers er direct voor uitgekozen![]()
Daar hoop ik ook op, maar ik zie het niet gebeuren...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
De enige manier waarop deze verhaallijn nog gered kan worden en Ludo zijn schurkenstatus kan herwinnen, is als blijkt dat Ludo de gynaecoloog heeft omgekocht. Dat open ruggetje komt uit de koker van Ludo. Het ongeboren kind van Janine is kerngezond.
Dan moet Nina het vuile klusje maar opknappen.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:37 schreef babette21 het volgende:
Daar hoop ik ook op, maar ik zie het niet gebeuren...
díe Ludo is al jaren kwijt...
En dan nog Ludo zal een kind nooit iets aan kunnen doen en zeker geen kind dat hoe dan ook verbonden is met hem of Janinequote:Op woensdag 7 december 2005 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op, maar ik zie het niet gebeuren...
díe Ludo is al jaren kwijt...
We zijn het nu eens eens, Janine zit vreselijk te zeikmutsen!quote:Wat was Janine vreselijk trouwens, in die ontbijtscene...
Het komt niet vaak voor dat ik me aan Caroline de Buijn erger, maar vandaag vond ik er echt 'n ramp
Bizer trouwens om bij Ludo te gaan pitten, terwijl de kids thuis slapen [en Sjors in Wales zit]
de oude Ludo wel, die heeft destijds ook 'n zwangere Dian van de trap laten duwen...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En dan nog Ludo zal een kind nooit iets aan kunnen doen en zeker geen kind dat hoe dan ook verbonden is met hem of Janine
Precies, Er is geen ouder die zijn of haar kind zoveel pijn wil laten doen door hem of haar in een soap te laten spelen.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:58 schreef Dizer het volgende:
Dat kind gaat er toch niet komen... dat zul je zien
Fos zou de eerste man zijn die geen klootzak is voor Janinequote:Op woensdag 7 december 2005 20:54 schreef Dizer het volgende:
Fos op Janine zou best leuk kunnen worden.
Dat zou voor een heleboel opschudding zorgen..
Ludo, Nina, Barbara..![]()
Man???? Ha, ik vind Fos nog geen man. Maar wel heel lief en vertederend.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Fos zou de eerste man zijn die geen klootzak is voor Janine.
Maar dan moeten ze het wel écht doen, niet alleen de verliefde puber en de volwassen vrouw die het weglacht. Dan is het saai. Als Janine erop in gaat kan het wel leuk wordenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:54 schreef Dizer het volgende:
Fos op Janine zou best leuk kunnen worden.
Dat zou voor een heleboel opschudding zorgen..
Ludo, Nina, Barbara..![]()
Idd, dát zou interessant en gewaagd zijn!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze het wel écht doen, niet alleen de verliefde puber en de volwassen vrouw die het weglacht. Dan is het saai. Als Janine erop in gaat kan het wel leuk worden.
Helemaal niet, dat was dus Ludo niet dat was Luigi Pavese die Dian wilde straffen omdat ze teveel rondneusde in hun gezamelijke verleden.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
de oude Ludo wel, die heeft destijds ook 'n zwangere Dian van de trap laten duwen...
als ie eerder had geweten van de zwangerschap van Isabella, had ie daar vast ook wat aan gedaan
het staat mij nog steeds bij dat Pavese in opdracht van Ludo handelde....quote:Op woensdag 7 december 2005 23:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo kreeg toen (niet voor het laatst in zijn leven) de schuld van iets dat hij niet had gedaan.![]()
oeps ja, zo was 't idd....quote:Van de zwangerschap van Isabella wist hij [...] de psychiater vertelde het aan Ludo.
Ken je details Babette![]()
Janine gaat voor 4 kinderen van 4 verschillende mannenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Fos zou de eerste man zijn die geen klootzak is voor Janine.
Ja Bowien dacht van wel inderdaad, omdat Dian dat dus ook dacht en Ludo wilde het kind niet, maar toen hij hoorde wat Pavese had gedaan vond hij dat toch wel te ver gaan en zocht hem op.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
het staat mij nog steeds bij dat Pavese in opdracht van Ludo handelde....
maar misschien wíl ik dat wel denken, omdat dat Ludo nog 'n béétje stoer maakt
[Bowien zei het destijds al juist, toen zij hem confronteerde met het feit dat ie te laf was om ooit eens iets zelf te doen!]
ik doel op die confrontatie in dat openluchttheater, met dat pistool...quote:Op donderdag 8 december 2005 12:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja Bowien dacht van wel inderdaad, omdat Dian dat dus ook dacht en Ludo wilde het kind niet,
toen keek ik nog niet...quote:dezelfde man die de gestoorde hotelmanager Maurice de Bruijn speelde in seizoen 1
Oh dat.....maar doelde ze toen echt specifiek op dat kind van Dian???quote:Op donderdag 8 december 2005 12:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik doel op die confrontatie in dat openluchttheater, met dat pistool...
Bowien zei waar het op stond: Ludo is een lafbek die al z'n klusjes door andere laat opknappen
weet ik niet meer, volgens mij was dit een tijd later maar ik heb dat niet zo bijgehouden...quote:Op donderdag 8 december 2005 12:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Oh dat.....maar doelde ze toen echt specifiek op dat kind van Dian???
Daarom, Ludo is geen moordenaar en de laatste tijd ook geen slechterik meer in de zin van actie, maar iemand die extreme methoden gebruikt om wraak te nemen, dus enigzins reactiequote:Op donderdag 8 december 2005 12:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet ik niet meer, volgens mij was dit een tijd later maar ik heb dat niet zo bijgehouden...
Ludo zal wel weer eens iemand hebben ingehuurd om z'n vuile werk op te knappen [Bowien afmaken?] en Bowien vond het tijd dat ie nou eindelijk zelf maar eens wat lef ging tonen....
.... maar dat deed ie [uiteraard] niet![]()
mja IRL zou dat natuurlijk heel fijn zijn enzo, maar voor soap is 't slappe hapquote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Daarom, Ludo is geen moordenaar en de laatste tijd ook geen slechterik meer in de zin van actie, maar iemand die extreme methoden gebruikt om wraak te nemen, dus enigzins reactie![]()
In dat openluchttheater jaquote:Op donderdag 8 december 2005 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
die met Bowien en Ludo?? die was subliem..... die muziek he
Nina legt per ongeluk expres een kussen op de pasgeboren spruit, met dood door verstikking als gevolg. Zoals gewoonlijk neemt Rosa de schuld op zich (zie: het vaasincident) en draait ze voor jaren de bak in. Na een tijdje komt de waarheid aan het licht en moet Nina in therapie bij Marnix.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef babette21 het volgende:
Zelfs Sjors ["wil er nog iemand thee?"] had meer ballen met dat spijkerpistool dan Ludo de afgelopen 5 jaar bij elkaar... maarrrr mocht dat kind er tóch komen en Ludo draait persoonlijk het nekje om, dan zal ik 'm deze slappe houding alsnog vergeven
hm dit heeft wel potentie, maar we gaan natuurlijk niet jaren op Marnix wachten....quote:Op donderdag 8 december 2005 14:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Nina legt per ongeluk expres een kussen op de pasgeboren spruit, met dood door verstikking als gevolg. Zoals gewoonlijk neemt Rosa de schuld op zich (zie: het vaasincident) en draait ze voor jaren de bak in. Na een tijdje komt de waarheid aan het licht en moet Nina in therapie bij Marnix.
Ludo is zijn wilde haren gewoon kwijt geraakt johquote:Op donderdag 8 december 2005 14:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm dit heeft wel potentie, maar we gaan natuurlijk niet jaren op Marnix wachten....
Nina heeft meer ballen dan d'r vader, die zie ik daar wel voor aan
[is natuurlijk ook bij Isabella in de leer geweest]
en toen werd gtst weer helemaal fijn
ooooooooooh is dát hetquote:Op donderdag 8 december 2005 14:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo is zijn wilde haren gewoon kwijt geraakt joh![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:16 schreef inasras het volgende:
afleveringen met Nina zijn altijd zo veel leuker dan de andere afleveringen![]()
vandaag gelukkig ook geen charlie-dennis-dian-jef-dorothea gezeik
Niet iedereen hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef ImPrEzA het volgende:
Wel grappig.. ik keek een tijdje geleden in een GTST-topic en zag dat iedereen Nina (die toen net terug kwam) echt he-le-maal niks vond.
Dat laatste net als bij die Fischer kids, net zoals nu zei ik toen dat nieuwkomers een kans verdienen, ze moeten even hun draai vinden.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef ImPrEzA het volgende:
Wel grappig.. ik keek een tijdje geleden in een GTST-topic en zag dat iedereen Nina (die toen net terug kwam) echt he-le-maal niks vond. Nu wordt ze de hemel ingeprezen... is ze veranderd of oordeelde iedereen te snel?
Dat gekrabbel is een kruis, wat dus betekent dat ze dood is.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:38 schreef Shoplifter14 het volgende:
Wat een kut vage aflevering vandaag...
die stamboom klopt voor geen meter: http://www.rtl.nl/soaps/g(...)tamboomvanhouten.xml
Waar is Rien, de broer van Frits? En wat staat er gekrabbeld bij de naam van Trix? En wat voor freaking mini-stamboom is dat? Ik wil trix trouwens terug, vond dat een geweldig wijf
Waarom niet? Ik bedoel na incest, incest, homo, incest, spook, incest, homo, spook, incest, incest, incesct en ook nog wat incest.. is pedofiele janine echt wel te verwachten.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd, dát zou interessant en gewaagd zijn!![]()
Maar dat durven ze vast niet. Ze zullen wel weer voor het bewonderaar wordt stalker wordt ontvoerder verhaallijntje gaan.![]()
Rien is doodgeschoten door toedoen door de broer van Trix, Jan-Henk die Frits wilde vermoorden wegens het onjuist bejegenen van zijn zus, maar zag Rien aan voor Frits.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:18 schreef Aagje75 het volgende:
[..]
Dat gekrabbel is een kruis, wat dus betekent dat ze dood is.
Ik was positief over haar omdat ze pats boem de waarheid zeiquote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef ImPrEzA het volgende:
Wel grappig.. ik keek een tijdje geleden in een GTST-topic en zag dat iedereen Nina (die toen net terug kwam) echt he-le-maal niks vond. Nu wordt ze de hemel ingeprezen... is ze veranderd of oordeelde iedereen te snel?
En waarom staat het huwelijk van Frits met Dian er niet op?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:38 schreef Shoplifter14 het volgende:
die stamboom klopt voor geen meter: http://www.rtl.nl/soaps/g(...)tamboomvanhouten.xml
Waar is Rien, de broer van Frits? En wat staat er gekrabbeld bij de naam van Trix? En wat voor freaking mini-stamboom is dat? Ik wil trix trouwens terug, vond dat een geweldig wijf
Klopt!! Die moet er wel op staan... ook al zijn ze kinderloos gebleven, er staat immers nog een andere kinderloos paar op. en hoe kan het dat er achter de naam van Hannie van der Kroeft ook al een getypt kruis staat, die is toch nog niet zo lang dood? jack en sjors waren er toen ook al? of zou Hannie toch nog leven? en is dit opzettelijk.... pffff vind het vaag allemaal en spannend. hoe zou dat nou zitten met de dood van frits?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom staat het huwelijk van Frits met Dian er niet op?
Nee het is ander soort kruis dan een kruis bij een dood. het is erbij gekrabbeld, terwijl Trix al jaren dood was. zou ze dan toch nog leven? we hebben haar nooit zien sterven. het lijkt op het teken van de tweede amulet, precies zo'n kruis staat daarop. zou trix het amulet hebben?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:18 schreef Aagje75 het volgende:
[..]
Dat gekrabbel is een kruis, wat dus betekent dat ze dood is.
Frits is een bastaardje, en de stamboom is van Van Houten. Rien is een volbloed Hoogendoorn.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:38 schreef Shoplifter14 het volgende:
Waar is Rien, de broer van Frits?
"als ik nou aanbel, dan vraag jij of ze kinderpostzegels willen"quote:Op donderdag 8 december 2005 22:18 schreef Beaudien het volgende:
Dian, die opmerkingen van Dian, die zijn toch eigenlijk geweldig!
Robert mag er wel in blijven vind ik, het is juist een hele verademing dat Laura even opgedonderd is, vind ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
"als ik nou aanbel, dan vraag jij of ze kinderpostzegels willen"![]()
Fijn ook dat Linda eindelijk een klein beetje los komt....
dat Barbara Robert nu maar snel mag dumpen,
de goede man naar de fles grijpt en dood ter aarde stort
Ik ben met jou eens.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Robert mag er wel in blijven vind ik, het is juist een hele verademing dat Laura even opgedonderd is, vind ik.
omdat 't een zoutloze droplul is, die na 15 jaar niets meer toe te voegen heeft...quote:
Misschien moet ie een eigenbedrijf beginnen. Schoonmaker of zo. Ook totaal iets anders. Jef blijft hip. Een hippe vriendin een een hippe baanquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat 't een zoutloze droplul is, die na 15 jaar niets meer toe te voegen heeft...
niks mis met Wilbert hoor, maar Robert is gewoon op
Identificeer je je niet iets teveel met Robert?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien moet ik een eigenbedrijf beginnen. Schoonmaker of zo. Ook totaal iets anders. Jef blijft hip. Een hippe vriendin een een hippe baan
Ja dat vind je ook al van Ludo, wat blijft er nog over aan mannelijkheid op die leeftijd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat 't een zoutloze droplul is, die na 15 jaar niets meer toe te voegen heeft...
niks mis met Wilbert hoor, maar Robert is gewoon op
Nou, Jef is ook goed hoor, en Robertquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja dat vind je ook al van Ludo, wat blijft er nog over aan mannelijkheid op die leeftijd?
Okee, Jef de beer natuurlijk![]()
Oeps...quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Identificeer je je niet iets teveel met Robert?![]()
nee Ludo vind ik niet uitgescheten maar uitgemolken:quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja dat vind je ook al van Ludo, wat blijft er nog over aan mannelijkheid op die leeftijd?
Jef is lievquote:Okee, Jef de beer natuurlijk![]()
Yep, helemaal mee eens. Jef is de vader je graag wilt hebbenquote:
Vind ik dus niet, Ludo blijft me boeien en zijn karakter is echt niet zoveel veranderd hoor, mijn ouders gedroegen zich toen ze in de 30 waren ook anders dan nu, nu zijn ze meer ervaren en meer bezadigd, het temperament gaat er een beetje uit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee Ludo vind ik niet uitgescheten maar uitgemolken:
ze hebben alles uit dat karakter gehaald wat erin zit, nu is het klaar
Robert was tot en met seizoen 9 gewoon het echte prototype van een man van middelbare leeftijd die het gemaakt had, zijn uiterlijk meehad en het goed deed bij de vrouwen.quote:in Robert heeft feitelijk gezien nooit wat gezeten..........
[..]
Doordat ze Jefs leven zo radicaal hebben veranders is hij nu leuker dan ooit, stel je voor als hij nog steeds bij Barbara zat en bij A&A werktequote:Jef is liev![]()
Jef lijkt op mijn papa
Over Fos gesproken, die verhaallijn wordt met de dag tenenkrommenderquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:48 schreef mikerw het volgende:
gehandicapt kind..zielig. misschien gaat het wel dood. maar ja dan is er altijd fos die zich opoffert met janine een nieuwe te maken.
Wat me ook opvalt... achter Frits staat twee keer een ( ) getypt. Een keer met kruis, die is doorgestreept, en daarachter nog een, waar het vraagteken in geschreven is...quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:58 schreef Shoplifter14 het volgende:
[..]
Nee het is ander soort kruis dan een kruis bij een dood. het is erbij gekrabbeld, terwijl Trix al jaren dood was. zou ze dan toch nog leven? we hebben haar nooit zien sterven. het lijkt op het teken van de tweede amulet, precies zo'n kruis staat daarop. zou trix het amulet hebben?
ja, dat vind ik ook Fosquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:50 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Over Fos gesproken, die verhaallijn wordt met de dag tenenkrommender
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
Wat loopt Bar te zeiken, het was toch uit met Robert en Bar toen ze het deden.
Tis gewoon de schuld van Barbara, moet ze maar niet 3 kutpubers uitnodigen zonder Robert's toestemming. Dan was ie ook nooit in het hotel gaan logeren.quote:
Alsof Barbara nooit vreemd is gegaan, kom op zeg, als zo iemand als Sjors nou zo zou reageren okee, maar Barbara heeft David en Wout ook nog op d'r lijstje staan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis gewoon de schuld van Barbara, moet ze maar niet 3 kutpubers uitnodigen zonder Robert's toestemming. Dan was ie ook nooit in het hotel gaan logeren.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Alsof Barbara nooit vreemd is gegaan, kom op zeg, als zo iemand als Sjors nou zo zou reageren okee, maar Barbara heeft David en Wout ook nog op d'r lijstje staan.
Das toch die heerlijke masseurquote:
hij heeft bijna evenveel tiet als Joostquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:27 schreef pberends het volgende:
Als ik Bing zo zie is ONM niet de enige soap die een borstvergroting voor een speler betaald heeft.
Maar niet de slimste.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Jack is de stoerste man van Nederland.
nou..... je kan wel zien dat ie bij de commando's heeft gezetten...quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Jack is de stoerste man van Nederland.
Erg geloofwaardig dat ie opeens naar buitengaat, beetje stom van de verhaalschrijvers. Net of je enige kans maakt als jij als enige geluid maakt als je naar buiten gaat terwijl degene die je wil pakken gewoon stilletjes kan wachten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou..... je kan wel zien dat ie bij de commando's heeft gezetten...
Inderdaad: Jack onze Commandoquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou..... je kan wel zien dat ie bij de commando's heeft gezetten...
dat wou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:34 schreef Svensational het volgende:
Aukje in Baantjer nu!
Ja, volgens mij welquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
oeeeeh een pistool
hebben jullie ook 't idee dat ze voor de binnenscènes in Wales de decorstukken van 't klooster hebben gebruikt???
dat stoere staat 'm helemaal niet, vind 'm meer van 't geniepige...quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
Toen Jack zo stoer in die stoel zat, dacht ik: dat moet de nieuwe James Bond worden!
Misschien wel Frits die gehersenspoeld is, of een van de ooms van hem die op die stamboom stonden....quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel![]()
Ik ben benieuwd door wie Jack buiten neergeslagen werd.![]()
Want ik zag iemand lopen (Dus ben ik erg benieuwd wie er is)
Welke man in GTST is dan sterker dan Jackquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat stoere staat 'm helemaal niet, vind 'm meer van 't geniepige...
wie niet sterk is moet slim zijn, zo'n typje...
misschien had Sjors d'r spijkerpistool mee moeten nemen?!
die weet tenminste hoe ze zich moet verdedigen
Dat denk ik ook !quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien wel Frits die gehersenspoeld is, of een van de ooms van hem die op die stamboom stonden....
zal wel 'n mannetje van Frits zijn...............quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien wel Frits die gehersenspoeld is, of een van de ooms van hem die op die stamboom stonden....
No shit Sherlock!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook !
Dat was gisteren of eergister ook. Toen werd er een boek gelegd in die kasteel![]()
Marnixquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:40 schreef pberends het volgende:
Welke man in GTST is dan sterker dan Jack.
Harmsen gaat uit de seriequote:Op vrijdag 9 december 2005 20:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
Marnix![]()
of Wout![]()
mèn, waarom moeten de leuke mannen altijd zo snel weg, en zitten we al 15 jaar met Robert en Harmsen opgescheept
Wie is Wout nou?quote:
Ok'. dan weet ik het, thanxquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ceesje is de man van Geesje....
en samen zijn ze de adoptieouders van Zwarte Wiet.....
wat jij zei: die heerlijke masseur.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef pberends het volgende:
Wie is Wout nou?
Jaaaah, op die "berg"quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat jij zei: die heerlijke masseur.....![]()
en ik goudkust was het die vent die die baby op ging blazen....![]()
* Haaibaaike ook nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben er niet rouwig om, het is sneu hoe hij is gedegradeerd tot edelfigurant
Ik ben het daar dus helemaal niet mee eens, ik vind het juist nobel dat ze hem aanhouden en dat hij op zijn oude dag nog steeds zijn beroep/hobby naar gelieven kan uitvoeren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben er niet rouwig om, het is sneu hoe hij is gedegradeerd tot edelfigurant
hier hebben we 't volgens mij al eens over gehad... ik snap dat Wik juist door wil spelen, maar ik kan er niks aan doen: ik vind 't triest om die man zo [half afgetakeld] te zien...quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben het daar dus helemaal niet mee eens, ik vind het juist nobel dat ze hem aanhouden en dat hij op zijn oude dag nog steeds zijn beroep/hobby naar gelieven kan uitvoeren.
mee eens, laat hem maar meubelstuk zijnquote:En ik vind hem juist leuk nu hij niet meer van die grote verhaallijnen heeft, daarin werd hij meestal al snel te irritant.
hm zijn lange vakanties zijn toch nog altijd wat te kort...quote:En Robert, tja hij heeft betere tijden gehad, maar weg hoeft hij echt nog niet hoor.![]()
Ja, ik moest enorm lachen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:24 schreef babette21 het volgende:
Harmsen: "dan gaan we ganzenborden..... of zwarte pieten!!!"
Het zal goed Frits kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:47 schreef Drago-X het volgende:
Die man die je achter het raam door zag lopen, toen dian en jack zaten praten, leek die niet een beetje op frits![]()
![]()
Inderdaad was het gisteren erg spannend, vooral in Walesquote:Het was eindelijk weer eens een beetje spannend vanavond!!![]()
ik vond 't vooral aardig van d'r dat ze zelf aangaf dat dit gesprek al 800x eerder is gevoerd...quote:
Robin zat daar ook veiligquote:Op maandag 12 december 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Boven de Koning, echt veilig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
zo veilig dat ie even naar de buren kon wandelen om Pascale van de trap te duwenquote:Op maandag 12 december 2005 21:03 schreef DeTolk het volgende:
Robin zat daar ook veilig
dit zijn geen leuke grapjesquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef karnelamp het volgende:
Liesbeth Kamerling terug in GTST
da's niet echt offtopic hoor, gaat toch over gtst'er:)quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Effe Off-Topic,
Babette21 heb jij gisteren Babette van Veen gezien bij jensen ?
mij helaas niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, was wel een aardige interview.
Het ging ook over haar nieuwe album die ze inmiddels opgenomen heeft.
En natuurlijk over GTST !
Ze is heel blij dat ze weer bij GTST terug is als Linda.
Het bevalt haar prima.
rond de kerstquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:38 schreef manou het volgende:
wanneer komt frits nou weer terug?!
Ik vond haar gisteravond juist weer goed uit de verf komen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mij helaas niet.
van mij mag ze weer opzouten naar brazilie
Daantje, Milan en Tracey syaan op het lijstje van mensen die wat mij betreft nooit terug hoeven te komen.quote:en daantje muts terug
mag ik even een teiltje
Oh nee he..quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef karnelamp het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Vandaag berichtte 'het showbizz programma' van de Rotterdamse zender RNN 7 dat Liesbeth Kamerling haar comeback maakt in de populairste soap van Nederland. Na een jaar op Bonaire te hebben gewoond wil ze weer een nieuwe uitdaging, en keert ze terug in Goede tijden, slechte tijden. "Ik vind het nog steeds heerlijk om te doen, en ik ben over een maand alweer te zien in GTST."
Een insider van het programma laat weten dat Liesbeth niet de enige is die dit seizoen terugkeert in GTST.
Kamerling speelde van juni 2001 t/m maart 2003 de rol van Daantje Mus.
me tooquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond haar gisteravond juist weer goed uit de verf komen.
om Tracey kon ik soms nog wel lachen [toen de eerste weken eenmaal achter de rug waren]quote:Daantje, Milan en Tracey syaan op het lijstje van mensen die wat mij betreft nooit terug hoeven te komen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh nee he..
Zal wel een lijntje krijgen met Dennis, haar halfbroer..
Kind is nog dommer dan een stoeptegel. Nog een keer in dezelfde soap spelen is niet echt een nieuwe uitdaging, maar waarschijnlijk wel de hoogsthaalbare uitdaging voor die doos. Daantje Mus is trouwens een heel goede reden om geen GTST meer te kijken, crisis zeg.quote:Na een jaar op Bonaire te hebben gewoond wil ze weer een nieuwe uitdaging
Maar Amber is dat wel: dus ik zit vanavond toch weer gewoon voor de pc.quote:[b]Op dinsdag 13 december 2005 16:57
Kind is nog dommer dan een stoeptegel. Nog een keer in dezelfde soap spelen is niet echt een nieuwe uitdaging, maar waarschijnlijk wel de hoogsthaalbare uitdaging voor die doos. Daantje Mus is trouwens een heel goede reden om geen GTST meer te kijken, crisis zeg.
Best leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef karnelamp het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Vandaag berichtte 'het showbizz programma' van de Rotterdamse zender RNN 7 dat Liesbeth Kamerling haar comeback maakt in de populairste soap van Nederland. Na een jaar op Bonaire te hebben gewoond wil ze weer een nieuwe uitdaging, en keert ze terug in Goede tijden, slechte tijden. "Ik vind het nog steeds heerlijk om te doen, en ik ben over een maand alweer te zien in GTST."
Een insider van het programma laat weten dat Liesbeth niet de enige is die dit seizoen terugkeert in GTST.
Neequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef karnelamp het volgende:
Ik geloof je bericht welquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:26 schreef karnelamp het volgende:
Je zult er nog versteld van staan hoor
Natuurlijk is het geloofwaardig. Zie je niet haar gedachte waarom ze opeens niet meer wil verder zoeken? Damn, je hebt ook geen verstand van Soap he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Lekker geloofwaardig dat Dian wegwil gaan. Ze heeft toch alles over voor die schat?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef BVO het volgende:Mensen die Daantje Hind leuk vinden
.
Spannend leven zullen die hebben.
Ja, dat slaat weer als een kut op een drumstelquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef BVO het volgende:Mensen die Daantje leuk vinden
.
Jezelf spiegelen aan een soappersonage is brij triest imo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:20 schreef BVO het volgende:
Nou ja, als je een dusdanig saai, nietszeggend, overbodig grijs muisje leuk vindt, zegt mij dat genoeg over de rest van je leven.
Dan snap jij mijn post dus niet. Jij vindt haar gezien jouw post leuk. Als jij je aangetrokken voelt tot dergelijke personen lijkt mij jouw leven niet zo spannend. Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezelf spiegelen aan een soappersonage is brij triest imo..
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:10 schreef BVO het volgende:Mensen die Daantje leuk vinden
.
Ze komt nog terug ook!!!!!quote:
quote:
Ze verdient het iig wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:26 schreef pberends het volgende:
Wil die Wiet dood ofzo?
quote:
Inderdaad, slapper kan die cliff haast niet man.quote:
Nee, ik ben serieus, ik had dit er echt niet achter gezochtquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, slapper kan die cliff haast niet man.![]()
Nick, Nina en... ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, slapper kan die cliff haast niet man.![]()
Trouwens kan Janine dat kind niet gewoon weg laten halen en er een met Ludo maken ofzo![]()
Die heeft iig sterk erfelijk materiaal en al 3 gezonde kinderen verwekt.
De uiterste houdbaarheidsdatum van dat geluidseffectje is inderdaad al lang verstreken.quote:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij had hij het over Fos.quote:Had Morris het nou over Linda?![]()
Psies.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:53 schreef Zhenar het volgende:
Als ze toch mensen terughalen, kanMarcus
dan niet terugkomen? Die vent is hilarisch!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:30 schreef Zhenar het volgende:
Wie is die kut bij Dennis eigenlijk?
[edit]Ik zie het al.[/edit]
Hij had het over een liefde die hij niet kon bereiken ofzo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De uiterste houdbaarheidsdatum van dat geluidseffectje is inderdaad al lang verstreken.
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij had hij het over Fos.![]()
XCUSE ME?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik dacht dat je inmiddels wel over je schoolboy crush op Nick heen was.
![]()
grapje?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
XCUSE ME?
Waarom ik een tijdje Nick vs Ludo helemaal tegek vond vooral een tweetal afleveringen, had met persoonlijke redenen te maken en geen crush onzin
OK.quote:
Ik vind hem niet altijd tof. Maar vandaag weer wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK.
Maar ik vind Nick ook wel tof hoor.![]()
Die Amy toch? Dat kind van Isabella?quote:
Het is maar een tijdelijke rol hoor...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:02 schreef Cheesecake het volgende:
Wanneer wordt Wiet weer opgehaald door Geesje? Ben haar nu al weer zat....
Dennis is ook zo heerlijk naief, als Morris hem vertelt dat 'ie voor zijn coma homo was en wat met hem heeft gehad, gelooft hij het direct.
Dat van Saskia zagen we natuurlijk totaal niet aankomen, he. Wel leuk dat Amber Teterissa nu ook in de soap zit, vond haar in Kees&Co ook leuk. Ben alleen benieuwd hoe haar karakter uit de verf gaat komen.
Ja, ik vind Saskia ook leukquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Saskia is leuk.
Ja, ze deed niet slechtquote:Ze deed het wel erg goed voor een eerste keer in GTST. Beter dan de gemiddelde huidige acteur in de soap![]()
Was te verwachten, plus de spoiler van Frey..quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
Maar ik ben dus de enige die niet door had dat Saskia nep was.?
Ik had het al wel door jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
Hoezo Nepquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
Nou, omdat het een computergestuurde robot is. Ik zag het ook niet hoor, maar ze bewoog idd wat houterig.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:26 schreef Svensational het volgende:
Nou, omdat het een computergestuurde robot is. Ik zag het ook niet hoor, maar ze bewoog idd wat houterig.
Saskia of Amber kwam mij bekent voorquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:02 schreef Cheesecake het volgende: Wel leuk dat Amber Teterissa nu ook in de soap zit, vond haar in Kees&Co ook leuk. Ben alleen benieuwd hoe haar karakter uit de verf gaat komen.
Aha, ik heb er niks van gemerktquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:26 schreef Svensational het volgende:
De spoiler van Frey had ik niet gelezen...
[..]
Nou, omdat het een computergestuurde robot is. Ik zag het ook niet hoor, maar ze bewoog idd wat houterig.
WTF? Amy is de dochter van Isabella en Isabella is samen met Suzanne gevlucht...quote:
Zo goed houd ik er ook niet bijquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF? Amy is de dochter van Isabella en Isabella is samen met Suzanne gevlucht...
Het is van 2 of 3 maanden geledenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zo goed houd ik er ook niet bij![]()
Ja, nu weet ik het weer.quote:
Dizer bedankt héquote:Ze is weer bezig... ze denkt dat Amy dood is... en dat terwijl een paar maanden geleden nog dat hele verhaallijn gaande was
Jullie hebben mij voor de gek gehouden, Saskia is geen computergestuurde robot.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:26 schreef Svensational het volgende:
De spoiler van Frey had ik niet gelezen...
[..]
Doe eens gewoon en ga niet lopen zeuren. We vinden je gewoon schattigquote:Op woensdag 14 december 2005 00:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat hebben jullie godver op mij .
Nu ben ik het beu.
Ik snap er niks van dat ik hier gewoon niet mag posten ,
Of jullie lopen mij achterna te stalken,
Dat heb ik nooit gezegd. Dat was Svenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Moeten jullie niet zeggen dat Saskia een robot is,
Want dat is ze in de serie niet en in het echt niet.
WTF heb je gedronken ofzo?!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Moeten jullie niet zeggen dat Saskia een robot is,
Want dat is ze in de serie niet en in het echt niet.
Ja, dat weet ik, maar jullie zijn een kliekquote:Op woensdag 14 december 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Dat was Sven
Dus omdat Sven en ik een kliek vormen... en als Sven iets doet, dan ben ik gelijk medeverantwoordelijk? GODVER, dan wil ik ook een blauwe naamquote:Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar jullie zijn een kliek![]()
En ik maar denken "quote:Op woensdag 14 december 2005 01:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Deksels dat er zoveel van jullie dachten dat Ludo maar 2 kinderen had![]()
Ik vind trouwens echt dat Janine bliksem snel moet ophouden hoor, al die dingen die ze Ludo verwijt doet ze zelf ook![]()
Ja? Jammer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is maar een tijdelijke rol hoor...
He he niet zo pesten hequote:
Inderdaad, wat een onzin zeg. Gewoon een vrijbrief voor dievenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef Remzz het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom er na al die jaren nog steeds geen deur in Scala zit.
Wat is de titel?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Alweer dat liedje van Dawson's Creek. In ONM was het vandaag in DOK te horen.
"I don't want to wait", gezongen door Paula Cole.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef pberends het volgende:
Wat is de titel?
Thanks.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
"I don't want to wait", gezongen door Paula Cole.
Over een minuut of 12 weten we of het inderdaad Mabel Gonzalez is.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:20 schreef digispeed het volgende:
die schoonmaakster is volgens mij dezelfde actrice die maria verduren ( zus van louis duarte) speelde, je weet wel die vrouw die bij martine in de gevangenis heeft gezeten en geholpen heeft bij het masterplan, van 2 jaar terug.
Veel moslims in Walesquote:Christian: 71.9%
Buddhist: 0.19%
Hindu: 0.19%
Jewish: 0.08%
Muslim: 0.75%
Sikh: 0.07%
Other religion: 0.24%
No religion: 18.53%
Not disclosed: 8.07%
Goede TT misschienquote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef pberends het volgende:
Oke, Wiet wil dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |