mja IRL zou dat natuurlijk heel fijn zijn enzo, maar voor soap is 't slappe hapquote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Daarom, Ludo is geen moordenaar en de laatste tijd ook geen slechterik meer in de zin van actie, maar iemand die extreme methoden gebruikt om wraak te nemen, dus enigzins reactie![]()
In dat openluchttheater jaquote:Op donderdag 8 december 2005 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
die met Bowien en Ludo?? die was subliem..... die muziek he
Nina legt per ongeluk expres een kussen op de pasgeboren spruit, met dood door verstikking als gevolg. Zoals gewoonlijk neemt Rosa de schuld op zich (zie: het vaasincident) en draait ze voor jaren de bak in. Na een tijdje komt de waarheid aan het licht en moet Nina in therapie bij Marnix.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef babette21 het volgende:
Zelfs Sjors ["wil er nog iemand thee?"] had meer ballen met dat spijkerpistool dan Ludo de afgelopen 5 jaar bij elkaar... maarrrr mocht dat kind er tóch komen en Ludo draait persoonlijk het nekje om, dan zal ik 'm deze slappe houding alsnog vergeven
hm dit heeft wel potentie, maar we gaan natuurlijk niet jaren op Marnix wachten....quote:Op donderdag 8 december 2005 14:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Nina legt per ongeluk expres een kussen op de pasgeboren spruit, met dood door verstikking als gevolg. Zoals gewoonlijk neemt Rosa de schuld op zich (zie: het vaasincident) en draait ze voor jaren de bak in. Na een tijdje komt de waarheid aan het licht en moet Nina in therapie bij Marnix.
Ludo is zijn wilde haren gewoon kwijt geraakt johquote:Op donderdag 8 december 2005 14:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm dit heeft wel potentie, maar we gaan natuurlijk niet jaren op Marnix wachten....
Nina heeft meer ballen dan d'r vader, die zie ik daar wel voor aan
[is natuurlijk ook bij Isabella in de leer geweest]
en toen werd gtst weer helemaal fijn
ooooooooooh is dát hetquote:Op donderdag 8 december 2005 14:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo is zijn wilde haren gewoon kwijt geraakt joh![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:16 schreef inasras het volgende:
afleveringen met Nina zijn altijd zo veel leuker dan de andere afleveringen![]()
vandaag gelukkig ook geen charlie-dennis-dian-jef-dorothea gezeik
Niet iedereen hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef ImPrEzA het volgende:
Wel grappig.. ik keek een tijdje geleden in een GTST-topic en zag dat iedereen Nina (die toen net terug kwam) echt he-le-maal niks vond.
Dat laatste net als bij die Fischer kids, net zoals nu zei ik toen dat nieuwkomers een kans verdienen, ze moeten even hun draai vinden.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef ImPrEzA het volgende:
Wel grappig.. ik keek een tijdje geleden in een GTST-topic en zag dat iedereen Nina (die toen net terug kwam) echt he-le-maal niks vond. Nu wordt ze de hemel ingeprezen... is ze veranderd of oordeelde iedereen te snel?
Dat gekrabbel is een kruis, wat dus betekent dat ze dood is.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:38 schreef Shoplifter14 het volgende:
Wat een kut vage aflevering vandaag...
die stamboom klopt voor geen meter: http://www.rtl.nl/soaps/g(...)tamboomvanhouten.xml
Waar is Rien, de broer van Frits? En wat staat er gekrabbeld bij de naam van Trix? En wat voor freaking mini-stamboom is dat? Ik wil trix trouwens terug, vond dat een geweldig wijf
Waarom niet? Ik bedoel na incest, incest, homo, incest, spook, incest, homo, spook, incest, incest, incesct en ook nog wat incest.. is pedofiele janine echt wel te verwachten.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd, dát zou interessant en gewaagd zijn!![]()
Maar dat durven ze vast niet. Ze zullen wel weer voor het bewonderaar wordt stalker wordt ontvoerder verhaallijntje gaan.![]()
Rien is doodgeschoten door toedoen door de broer van Trix, Jan-Henk die Frits wilde vermoorden wegens het onjuist bejegenen van zijn zus, maar zag Rien aan voor Frits.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:18 schreef Aagje75 het volgende:
[..]
Dat gekrabbel is een kruis, wat dus betekent dat ze dood is.
Ik was positief over haar omdat ze pats boem de waarheid zeiquote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef ImPrEzA het volgende:
Wel grappig.. ik keek een tijdje geleden in een GTST-topic en zag dat iedereen Nina (die toen net terug kwam) echt he-le-maal niks vond. Nu wordt ze de hemel ingeprezen... is ze veranderd of oordeelde iedereen te snel?
En waarom staat het huwelijk van Frits met Dian er niet op?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:38 schreef Shoplifter14 het volgende:
die stamboom klopt voor geen meter: http://www.rtl.nl/soaps/g(...)tamboomvanhouten.xml
Waar is Rien, de broer van Frits? En wat staat er gekrabbeld bij de naam van Trix? En wat voor freaking mini-stamboom is dat? Ik wil trix trouwens terug, vond dat een geweldig wijf
Klopt!! Die moet er wel op staan... ook al zijn ze kinderloos gebleven, er staat immers nog een andere kinderloos paar op. en hoe kan het dat er achter de naam van Hannie van der Kroeft ook al een getypt kruis staat, die is toch nog niet zo lang dood? jack en sjors waren er toen ook al? of zou Hannie toch nog leven? en is dit opzettelijk.... pffff vind het vaag allemaal en spannend. hoe zou dat nou zitten met de dood van frits?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom staat het huwelijk van Frits met Dian er niet op?
Nee het is ander soort kruis dan een kruis bij een dood. het is erbij gekrabbeld, terwijl Trix al jaren dood was. zou ze dan toch nog leven? we hebben haar nooit zien sterven. het lijkt op het teken van de tweede amulet, precies zo'n kruis staat daarop. zou trix het amulet hebben?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:18 schreef Aagje75 het volgende:
[..]
Dat gekrabbel is een kruis, wat dus betekent dat ze dood is.
Frits is een bastaardje, en de stamboom is van Van Houten. Rien is een volbloed Hoogendoorn.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:38 schreef Shoplifter14 het volgende:
Waar is Rien, de broer van Frits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |