Gezellig voor Tanjaquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef lillymoon het volgende:
Menno en Ingrid gaan naar bed..................
HAHAHA, ja juist idd !quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus wat een pillenpraat!
Sanne, je hebt me aangestokenquote:
Tanja zou gaan, maar ging niet. De anderen hebben een feestje gebouwd. Er is aardig wat gedronken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef Skaai het volgende:
Iemand die nog een korte samenvatting kan geven?
Scan!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bid god op mijn blote knieen dat ze eruit gaat vandaag of morgen
Ik was ondertussen onder de douche gweest weerquote:
Lijkt er meer op. Dido wil Roel helemaal niet maar Chantal blijft dat bij haar pushenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:50 schreef Mr_Brownstone het volgende:
VOlgens mij zit Chantal zelf op Roel te geilen.
Ik ben niet gelovig, maar doe met je mee (alle beetjes helpen)quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bid god op mijn blote knieen dat ze eruit gaat vandaag of morgen
Lees de streamverslagen maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef Skaai het volgende:
Iemand die nog een korte samenvatting kan geven?
We willen gewoon dat er mensen gaan neuken.. maakt niet uit wiequote:Op zaterdag 10 september 2005 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Roel en Dido helemaal niet zo'n match
Het is te hopen dat we iets te zien krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef lambrusco_bianco het volgende:
menno: we gaan meteeen slapen hoor
ingrid: ja meteen slapen
goh ik ken die uitspraken
De meest walgelijke uitspraak van de week, zonder twijfelquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef Lolalala het volgende:
Als je daarmee (Lieske dus) competitie mee wil doen.. Doe normaal!! (zegt Dido)
Dido heeft een piemel en ze moet wel afstand bewarenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef jessie het volgende:
Ja hoor Chantal roddelt weer over dat Dido maar met Roel moet. Dido wil de strijd niet aan.
Chantal is weer aan het stoken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef Lolalala het volgende:
Als je daarmee (Lieske dus) competitie mee wil doen.. Doe normaal!! (zegt Dido)
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Tanja zou gaan, maar ging niet. De anderen hebben een feestje gebouwd. Er is aardig wat gedronken.
Roel en Lieske ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Roel en Dido helemaal niet zo'n match
Misschien heeft ze er in haar werk als wat was het? "sportentertainer" wel zo veel genuttigd dat ze er de komende jaren in blijft hangenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:52 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Jezus. Ingrid zit volgens mij aan de tikkels, wat ze allemaal uitkraamt. Tegen iedereen ouwehoeren, iedereen is geweldig, alles is mooi... Grappig.
Xeroxat, anyone??quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:52 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Jezus. Ingrid zit volgens mij aan de tikkels, wat ze allemaal uitkraamt. Tegen iedereen ouwehoeren, iedereen is geweldig, alles is mooi... Grappig.
Dat maakt echt wel uit wiequote:Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
We willen gewoon dat er mensen gaan neuken.. maakt niet uit wie
Met die Voice-over kan je idd ales wat krom is recht pratenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Wedden dat Rob maandag als de oude versierder wordt neergezet in de reguliere uitzending en dat BB het zo weet te draaien dat de hele Tanja-kwestie goed wordt verklaard.
omdat Dido het heerlijk vindt om te horenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:52 schreef milagro het volgende:
Waarom bekt ze die Chantal niet gewoon af, zeg, doodziek word je daar toch van, dat gevoelens opdringen aan een ander, omdat jezelf al sinds tijden niets meer meemaakt op dat gebied, en de sensatie zo mist
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:52 schreef CocaColaLight het volgende:
arg is weer de foute regiseur vanavond...
Wat een walgelijke reactie was day van Nathalie. Ze deed echt enorm neerbuigend over Lieske... dat Lieske totaal geen match is voor Dido. Echt verschrikkelijk. En Lieske denkt dat Nathalie een vriendin isquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:52 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Chantal is weer aan het stoken.
3..2..1... START!quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:55 schreef CocaColaLight het volgende:
en ze liggen al bijna te neuken iedereen de capture software klaar?
Nou, Roel heeft thuis ook 3 vriendinnen, of zoquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:53 schreef Lolalala het volgende:
Maar Dido is wel jaloers.
" Als je als 2 meiden topless in een bad gaat zitten..." dan weet ik al genoeg oid zei ze.
Strontjaloersquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:53 schreef Lolalala het volgende:
Maar Dido is wel jaloers.
Welkom in de wereld van de media...quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Met die Voice-over kan je idd ales wat krom is recht praten![]()
Valt wel mee denk ikquote:
Van de bewoners of van ons?quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:56 schreef Luchtbel het volgende:
Wie mag ingrid niet?
Ingrid heeft het over Tanja nu.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:56 schreef Luchtbel het volgende:
Wie mag ingrid niet?
Nee schreeuwen in bed dan? Da's romantisch!quote:
*spankt bemeall*quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:58 schreef bemeall het volgende:
[..]
Nee schreeuwen in bed dan? Da's romantisch!![]()
Als ze Lieske al gaat aanvallen omdat die topless met Linda en Roel in het bad heeft gezeten, dan spoor je echt niet.quote:
oeiquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*spankt bemeall*![]()
Je snapt er weer niets van...![]()
Tanja ziet spoken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef cuall het volgende:
Tanja heeft tegen Ingrid gezegd dat BB het mis heeft en dat het toch een jongetje is. Ingrid was daar nogal van geschrokken
HAHAquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef CocaColaLight het volgende:
De volgende BB met doorzichtige dekens
DANCINGPHOEBE!quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
SKAAI!
Doet ze helemaal niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze Lieske al gaat aanvallen omdat die topless met Linda en Roel in het bad heeft gezeten, dan spoor je echt niet.
Linda besprong haar ofzo? zag ik dat nou goed... Wat zei natte liequote:Op zondag 11 september 2005 00:01 schreef ruby het volgende:
Haha, die Nathalie. Als ze dat terug zou horen.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:01 schreef lillymoon het volgende:
Ik kan maar een stream tegelijk zien, ik vraag het heel lief; houden jullie me op de hoogte van wat er met Nathalie en zo gebeurt. Ik zit te kijken naar Menno en Ingrid.
Daar verwacht ik weinig van. Ingrid is zich zo bewust van de camera's dat ze eigenlijk niet naakt onder de douche durft.quote:Op zondag 11 september 2005 00:01 schreef lillymoon het volgende:
Ik kan maar een stream tegelijk zien, ik vraag het heel lief; houden jullie me op de hoogte van wat er met Nathalie en zo gebeurt. Ik zit te kijken naar Menno en Ingrid.
Ow, dat heb ik even niet gehoord.quote:Op zondag 11 september 2005 00:01 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Linda besprong haar ofzo? zag ik dat nou goed... Wat zei natte lie
Nee, Rob ligt drek weer op de kamer..quote:
JA geen id, ze doen godver 4 weken niks en nu alles tegelijk!quote:Op zondag 11 september 2005 00:06 schreef Shirley het volgende:
Waar is het spannender? Slaapkamer of bad?
Alle dames behalve Linda, houden hun onderbroekjes aan, dat snap ik nou niet.Als je met blote borsten gaat, wat maakt die blote kont of doos dan uitquote:Op zondag 11 september 2005 00:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar verwacht ik weinig van. Ingrid is zich zo bewust van de camera's dat ze eigenlijk niet naakt onder de douche durft.
Slaapkamer denk ikquote:Op zondag 11 september 2005 00:06 schreef Shirley het volgende:
Ja!!! Geven jullie wel effe een seintje als we naar de slaapkamer moeten switchen!!!quote:Op zondag 11 september 2005 00:06 schreef Shirley het volgende:
Moet je nagaan hoe t zou worden als ze de bewoners volgende week de kans zouden geven de live-commentaren op Fok! terug te lezenquote:Op zondag 11 september 2005 00:06 schreef MissX het volgende:
ingrid is zich veels te bewust van die camera
WTFquote:Op zondag 11 september 2005 00:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Alle dames behalve Linda, houden hun onderbroekjes aan, dat snap ik nou niet.Als je met blote borsten gaat, wat maakt die blote kont of doos dan uit
Alsof de camera daar op inzoomt en dat uitzendt
Ik hoor ook speekselquote:Op zondag 11 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij wordt er nu wel getongd onder die dekens.
welquote:Op zondag 11 september 2005 00:07 schreef Molotov25 het volgende:
natte ali heeft geen top aan of wel ??
Ja, Menno heeft eerder op de avond geprobeerd Lieske en Dido te pakken.quote:Op zondag 11 september 2005 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is ergens jaloers op, maar ik weet niet wie of wat
Naar mens is het toch.
f*ck welquote:Op zondag 11 september 2005 00:07 schreef Molotov25 het volgende:
natte ali heeft geen top aan of wel ??
Waarom loopt iedereen 1 minuut voor met de streams?? Zo is er geen lol aanquote:Op zondag 11 september 2005 00:09 schreef bemeall het volgende:
Mama Chantal kan haar nieuwsgierigheid weer eens niet bedwingen en gaat onder de mom van een nachtzoen nog maar even bij Menno en Ingrid kijken
Jezus, man, die knul heeft ze ms een zoentje gegeven of zo, als je dat al 'proberen te pakken" vindtquote:Op zondag 11 september 2005 00:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ja, Menno heeft eerder op de avond geprobeerd Lieske en Dido te pakken.
Ik bedoelde het eerlijk gezegd ook niet serieus. Beetje sensatie makenquote:Op zondag 11 september 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Jezus, man, die knul heeft ze ms een zoentje gegeven of zo, als je dat al 'proberen te pakken" vindt
Nooit uitgeweest en lol gehad met een groep of zo
Oequote:Op zondag 11 september 2005 00:12 schreef amaranta het volgende:
ik hoop dat het water wordt ververst...sperma blijft in warm water 15 minuten leven![]()
Net als de rest van onsquote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eerlijk gezegd ook niet serieus. Beetje sensatie maken
Word!quote:Op zondag 11 september 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Jezus, man, die knul heeft ze ms een zoentje gegeven of zo, als je dat al 'proberen te pakken" vindt
Ze lachen om elkaars kleine pikkiequote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef CocaColaLight het volgende:
Ze kunnen hun lachen niet inhouden onde die dekens, en nu moet iemand binnen komen en dan de dekens weg trekken
zelfde als Dido met Roelquote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Sjongejongejonge wat wil Ingrid nou. Hier zakt echt mn broek vanaf. Ze wil menno wel maar toch niet en eigenlijk wel. Irritant.
Die zijn het ergst ja, maar Ingrid en Dido lopen ook constant Lieske af te zeiken als ze er niet bij is.quote:
Jij wilt te graagquote:Op zondag 11 september 2005 00:14 schreef amaranta het volgende:
die met die koeien bikini wordt nu anaal gepaald
quote:Op zondag 11 september 2005 00:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze lachen om elkaars kleine pikkie
Je zou echt Lieske's broer kunnen zijnquote:Op zondag 11 september 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zijn het ergst ja, maar Ingrid en Dido lopen ook constant Lieske af te zeiken als ze er niet bij is.
Lieske weet in ieder geval niet wat ze ziet als ze eruit is en de beelden bekijkt.
Nou, Scan, ze vindt Roel wel erg leuk, ze viel afgelopen nacht ook weer in slaap in zijn armenquote:Op zondag 11 september 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Volgens Chantal is de strijd begonnen tussen Dido en Lieske. Ze hebben echt niet door dat Lieske Roel helemaal niet wil. Ze heeft gewoon een paar maatjes in huis en daar is Roel er een van. Was ze wel gek geweest op Roel, dan zou ze niet net zo 'klef' doen met Rikkert en Menno bv.
En wat zei Lieske gisteravond of vanochtend over Tanja?quote:Op zondag 11 september 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zijn het ergst ja, maar Ingrid en Dido lopen ook constant Lieske af te zeiken als ze er niet bij is.
Lieske weet in ieder geval niet wat ze ziet als ze eruit is en de beelden bekijkt.
Inderdaadquote:Op zondag 11 september 2005 00:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je zou echt Lieske's broer kunnen zijn![]()
Joost?quote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef amaranta het volgende:
door wie wordt naatje eigenlijk gepaald? is dat ralf?
Nee,was dat maar waarquote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef amaranta het volgende:
Dit is Fok hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Neen Joost.quote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht Joost. Maar tegelijkertijd betwijfel ik datquote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef amaranta het volgende:
Rikkert mag van mij eruit Donderdag.quote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
WAar maken Menno en Ingrid zich druk om. Geluld word er toch wel als je samen eerder naar bed gaat EN ook nog eens in hetzelfde bed gaat liggen.. Wat een gezeik zeg.
Nu is Rikkert weer over de pis, dat issie wel vaak he.
TTTanja ook niet...quote:Op zondag 11 september 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eerlijk gezegd ook niet serieus. Beetje sensatie maken
Ikk an hier wel weer op in gaan, maar la maarquote:Op zondag 11 september 2005 00:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je zou echt Lieske's broer kunnen zijn![]()
dat is al verboden, maar ze doen er weinig aanquote:Op zondag 11 september 2005 00:18 schreef Wup het volgende:
kan dat gefluister verboden worden
Ik word er langzamerhand een beetje moe van, arme Lieske, ach gut arm meisje toch.quote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Inderdaad
Het wordt wel heel persoonliijk opgenomen
Nee eerder de Andries en Kelly hehehe.quote:Op zondag 11 september 2005 00:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Menno :"Zijn wij nou de de Sabine en Bart van 2005?"
Ingrid :"Ja."
Menno fluistert spannende dingen in Ingrid's oorquote:Op zondag 11 september 2005 00:18 schreef Wup het volgende:
kan dat gefluister verboden worden
Hahahahaquote:Op zondag 11 september 2005 00:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Menno fluistert spannende dingen in Ingrid's oor
Ingrid : Pizza
Menno : zucht.....neeeeeeheeeeee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |