*spankt bemeall*quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:58 schreef bemeall het volgende:
[..]
Nee schreeuwen in bed dan? Da's romantisch!![]()
Als ze Lieske al gaat aanvallen omdat die topless met Linda en Roel in het bad heeft gezeten, dan spoor je echt niet.quote:
oeiquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*spankt bemeall*![]()
Je snapt er weer niets van...![]()
Tanja ziet spoken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef cuall het volgende:
Tanja heeft tegen Ingrid gezegd dat BB het mis heeft en dat het toch een jongetje is. Ingrid was daar nogal van geschrokken
HAHAquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef CocaColaLight het volgende:
De volgende BB met doorzichtige dekens
DANCINGPHOEBE!quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
SKAAI!
Doet ze helemaal niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze Lieske al gaat aanvallen omdat die topless met Linda en Roel in het bad heeft gezeten, dan spoor je echt niet.
Linda besprong haar ofzo? zag ik dat nou goed... Wat zei natte liequote:Op zondag 11 september 2005 00:01 schreef ruby het volgende:
Haha, die Nathalie. Als ze dat terug zou horen.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:01 schreef lillymoon het volgende:
Ik kan maar een stream tegelijk zien, ik vraag het heel lief; houden jullie me op de hoogte van wat er met Nathalie en zo gebeurt. Ik zit te kijken naar Menno en Ingrid.
Daar verwacht ik weinig van. Ingrid is zich zo bewust van de camera's dat ze eigenlijk niet naakt onder de douche durft.quote:Op zondag 11 september 2005 00:01 schreef lillymoon het volgende:
Ik kan maar een stream tegelijk zien, ik vraag het heel lief; houden jullie me op de hoogte van wat er met Nathalie en zo gebeurt. Ik zit te kijken naar Menno en Ingrid.
Ow, dat heb ik even niet gehoord.quote:Op zondag 11 september 2005 00:01 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Linda besprong haar ofzo? zag ik dat nou goed... Wat zei natte lie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |