doe alle dames, behalve Lindaquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:39 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Hmmmm vreemde zaak,wederom gevoel dat ze de travo is![]()
Dan mis je watquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:40 schreef Skaai het volgende:
Oké ik weiger die 8 topics door te lezen
Hie-ierquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:41 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waar is iedereen?!!
Ja maar als ik dat ga doorlezen dan mis ik hier weer een hoop.quote:
Ze heeft een hele tijd alleen zitten janken in bed, kwam toen een peukje roken in de keuken waar Rikkert heel even miniem aandacht aan haar gaf en ligt nu weer in bed. EIndelijk een leuke avond voor de streamers dus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Was er vanavond nou nog iemand naar Tanja gegaan of is die gewoon zonder enige aandacht whatsoever ingeslapen??
Ja! http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.htmlquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:43 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Zijn er nog spannend dingen gebeurd? zoenende mensen enzo?
Doe eens een snelle samenvatting?quote:
quote:
[gejatte grap]quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Was er vanavond nou nog iemand naar Tanja gegaan of is die gewoon zonder enige aandacht whatsoever ingeslapen??
maar dan wel de Lasgo-variant :pquote:
Ze heeft liggen janken en dat was volkomen onsuccesvolquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb vandaag een NOG GROTERE afkeur gekregen voor Tanja. En ze vond Lieske een jankwijf.
Vroeger heette zij Charles.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:45 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
Nee, ik blijf bij Dido, als er trans in zit v>m dan is zij het.
Dadelijk is het Chantal![]()
![]()
![]()
Is wel een typical travo naam![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:45 schreef milagro het volgende:
Nee, ik blijf bij Dido, als er trans in zit v>m dan is zij het.
Ik bid god op mijn blote knieen dat ze eruit gaat vandaag of morgenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb vandaag een NOG GROTERE afkeur gekregen voor Tanja. En ze vond Lieske een jankwijf.
Dat is niet coolquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Dido roept naar de mensen buiten het hek: "Dido moet je roepen!!"![]()
![]()
![]()
O geweldig, alleen het peukje roken leverde nog minieme aandacht op dus. Het is duidelijk dat de rest haar aanwezigheid in het huis niet eens meer opmerktquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:44 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ze heeft een hele tijd alleen zitten janken in bed, kwam toen een peukje roken in de keuken waar Rikkert heel even miniem aandacht aan haar gaf en ligt nu weer in bed. EIndelijk een leuke avond voor de streamers dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |