Nee, Rob ligt drek weer op de kamer..quote:
JA geen id, ze doen godver 4 weken niks en nu alles tegelijk!quote:Op zondag 11 september 2005 00:06 schreef Shirley het volgende:
Waar is het spannender? Slaapkamer of bad?
Alle dames behalve Linda, houden hun onderbroekjes aan, dat snap ik nou niet.Als je met blote borsten gaat, wat maakt die blote kont of doos dan uitquote:Op zondag 11 september 2005 00:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar verwacht ik weinig van. Ingrid is zich zo bewust van de camera's dat ze eigenlijk niet naakt onder de douche durft.
Slaapkamer denk ikquote:Op zondag 11 september 2005 00:06 schreef Shirley het volgende:
Ja!!! Geven jullie wel effe een seintje als we naar de slaapkamer moeten switchen!!!quote:Op zondag 11 september 2005 00:06 schreef Shirley het volgende:
Moet je nagaan hoe t zou worden als ze de bewoners volgende week de kans zouden geven de live-commentaren op Fok! terug te lezenquote:Op zondag 11 september 2005 00:06 schreef MissX het volgende:
ingrid is zich veels te bewust van die camera
WTFquote:Op zondag 11 september 2005 00:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Alle dames behalve Linda, houden hun onderbroekjes aan, dat snap ik nou niet.Als je met blote borsten gaat, wat maakt die blote kont of doos dan uit
Alsof de camera daar op inzoomt en dat uitzendt
Ik hoor ook speekselquote:Op zondag 11 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij wordt er nu wel getongd onder die dekens.
welquote:Op zondag 11 september 2005 00:07 schreef Molotov25 het volgende:
natte ali heeft geen top aan of wel ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |