Gezellig voor Tanjaquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef lillymoon het volgende:
Menno en Ingrid gaan naar bed..................
HAHAHA, ja juist idd !quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus wat een pillenpraat!
Sanne, je hebt me aangestokenquote:
Tanja zou gaan, maar ging niet. De anderen hebben een feestje gebouwd. Er is aardig wat gedronken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef Skaai het volgende:
Iemand die nog een korte samenvatting kan geven?
Scan!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bid god op mijn blote knieen dat ze eruit gaat vandaag of morgen
Ik was ondertussen onder de douche gweest weerquote:
Lijkt er meer op. Dido wil Roel helemaal niet maar Chantal blijft dat bij haar pushenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:50 schreef Mr_Brownstone het volgende:
VOlgens mij zit Chantal zelf op Roel te geilen.
Ik ben niet gelovig, maar doe met je mee (alle beetjes helpen)quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bid god op mijn blote knieen dat ze eruit gaat vandaag of morgen
Lees de streamverslagen maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef Skaai het volgende:
Iemand die nog een korte samenvatting kan geven?
We willen gewoon dat er mensen gaan neuken.. maakt niet uit wiequote:Op zaterdag 10 september 2005 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Roel en Dido helemaal niet zo'n match
Het is te hopen dat we iets te zien krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef lambrusco_bianco het volgende:
menno: we gaan meteeen slapen hoor
ingrid: ja meteen slapen
goh ik ken die uitspraken
De meest walgelijke uitspraak van de week, zonder twijfelquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef Lolalala het volgende:
Als je daarmee (Lieske dus) competitie mee wil doen.. Doe normaal!! (zegt Dido)
Dido heeft een piemel en ze moet wel afstand bewarenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef jessie het volgende:
Ja hoor Chantal roddelt weer over dat Dido maar met Roel moet. Dido wil de strijd niet aan.
Chantal is weer aan het stoken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef Lolalala het volgende:
Als je daarmee (Lieske dus) competitie mee wil doen.. Doe normaal!! (zegt Dido)
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Tanja zou gaan, maar ging niet. De anderen hebben een feestje gebouwd. Er is aardig wat gedronken.
Roel en Lieske ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Roel en Dido helemaal niet zo'n match
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |