Jezus, man, die knul heeft ze ms een zoentje gegeven of zo, als je dat al 'proberen te pakken" vindtquote:Op zondag 11 september 2005 00:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ja, Menno heeft eerder op de avond geprobeerd Lieske en Dido te pakken.
Ik bedoelde het eerlijk gezegd ook niet serieus. Beetje sensatie makenquote:Op zondag 11 september 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Jezus, man, die knul heeft ze ms een zoentje gegeven of zo, als je dat al 'proberen te pakken" vindt
Nooit uitgeweest en lol gehad met een groep of zo
Oequote:Op zondag 11 september 2005 00:12 schreef amaranta het volgende:
ik hoop dat het water wordt ververst...sperma blijft in warm water 15 minuten leven![]()
Net als de rest van onsquote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eerlijk gezegd ook niet serieus. Beetje sensatie maken
Word!quote:Op zondag 11 september 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Jezus, man, die knul heeft ze ms een zoentje gegeven of zo, als je dat al 'proberen te pakken" vindt
Ze lachen om elkaars kleine pikkiequote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef CocaColaLight het volgende:
Ze kunnen hun lachen niet inhouden onde die dekens, en nu moet iemand binnen komen en dan de dekens weg trekken
zelfde als Dido met Roelquote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Sjongejongejonge wat wil Ingrid nou. Hier zakt echt mn broek vanaf. Ze wil menno wel maar toch niet en eigenlijk wel. Irritant.
Die zijn het ergst ja, maar Ingrid en Dido lopen ook constant Lieske af te zeiken als ze er niet bij is.quote:
Jij wilt te graagquote:Op zondag 11 september 2005 00:14 schreef amaranta het volgende:
die met die koeien bikini wordt nu anaal gepaald
quote:Op zondag 11 september 2005 00:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze lachen om elkaars kleine pikkie
Je zou echt Lieske's broer kunnen zijnquote:Op zondag 11 september 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zijn het ergst ja, maar Ingrid en Dido lopen ook constant Lieske af te zeiken als ze er niet bij is.
Lieske weet in ieder geval niet wat ze ziet als ze eruit is en de beelden bekijkt.
Nou, Scan, ze vindt Roel wel erg leuk, ze viel afgelopen nacht ook weer in slaap in zijn armenquote:Op zondag 11 september 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Volgens Chantal is de strijd begonnen tussen Dido en Lieske. Ze hebben echt niet door dat Lieske Roel helemaal niet wil. Ze heeft gewoon een paar maatjes in huis en daar is Roel er een van. Was ze wel gek geweest op Roel, dan zou ze niet net zo 'klef' doen met Rikkert en Menno bv.
En wat zei Lieske gisteravond of vanochtend over Tanja?quote:Op zondag 11 september 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zijn het ergst ja, maar Ingrid en Dido lopen ook constant Lieske af te zeiken als ze er niet bij is.
Lieske weet in ieder geval niet wat ze ziet als ze eruit is en de beelden bekijkt.
Inderdaadquote:Op zondag 11 september 2005 00:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je zou echt Lieske's broer kunnen zijn![]()
Joost?quote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef amaranta het volgende:
door wie wordt naatje eigenlijk gepaald? is dat ralf?
Nee,was dat maar waarquote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef amaranta het volgende:
Dit is Fok hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Neen Joost.quote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht Joost. Maar tegelijkertijd betwijfel ik datquote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef amaranta het volgende:
Rikkert mag van mij eruit Donderdag.quote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
WAar maken Menno en Ingrid zich druk om. Geluld word er toch wel als je samen eerder naar bed gaat EN ook nog eens in hetzelfde bed gaat liggen.. Wat een gezeik zeg.
Nu is Rikkert weer over de pis, dat issie wel vaak he.
TTTanja ook niet...quote:Op zondag 11 september 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eerlijk gezegd ook niet serieus. Beetje sensatie maken
Ikk an hier wel weer op in gaan, maar la maarquote:Op zondag 11 september 2005 00:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je zou echt Lieske's broer kunnen zijn![]()
dat is al verboden, maar ze doen er weinig aanquote:Op zondag 11 september 2005 00:18 schreef Wup het volgende:
kan dat gefluister verboden worden
Ik word er langzamerhand een beetje moe van, arme Lieske, ach gut arm meisje toch.quote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Inderdaad
Het wordt wel heel persoonliijk opgenomen
Nee eerder de Andries en Kelly hehehe.quote:Op zondag 11 september 2005 00:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Menno :"Zijn wij nou de de Sabine en Bart van 2005?"
Ingrid :"Ja."
Menno fluistert spannende dingen in Ingrid's oorquote:Op zondag 11 september 2005 00:18 schreef Wup het volgende:
kan dat gefluister verboden worden
Hahahahaquote:Op zondag 11 september 2005 00:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Menno fluistert spannende dingen in Ingrid's oor
Ingrid : Pizza
Menno : zucht.....neeeeeeheeeeee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |