Ja, Menno heeft eerder op de avond geprobeerd Lieske en Dido te pakken.quote:Op zondag 11 september 2005 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is ergens jaloers op, maar ik weet niet wie of wat
Naar mens is het toch.
f*ck welquote:Op zondag 11 september 2005 00:07 schreef Molotov25 het volgende:
natte ali heeft geen top aan of wel ??
Waarom loopt iedereen 1 minuut voor met de streams?? Zo is er geen lol aanquote:Op zondag 11 september 2005 00:09 schreef bemeall het volgende:
Mama Chantal kan haar nieuwsgierigheid weer eens niet bedwingen en gaat onder de mom van een nachtzoen nog maar even bij Menno en Ingrid kijken
Jezus, man, die knul heeft ze ms een zoentje gegeven of zo, als je dat al 'proberen te pakken" vindtquote:Op zondag 11 september 2005 00:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ja, Menno heeft eerder op de avond geprobeerd Lieske en Dido te pakken.
Ik bedoelde het eerlijk gezegd ook niet serieus. Beetje sensatie makenquote:Op zondag 11 september 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Jezus, man, die knul heeft ze ms een zoentje gegeven of zo, als je dat al 'proberen te pakken" vindt
Nooit uitgeweest en lol gehad met een groep of zo
Oequote:Op zondag 11 september 2005 00:12 schreef amaranta het volgende:
ik hoop dat het water wordt ververst...sperma blijft in warm water 15 minuten leven![]()
Net als de rest van onsquote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eerlijk gezegd ook niet serieus. Beetje sensatie maken
Word!quote:Op zondag 11 september 2005 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Jezus, man, die knul heeft ze ms een zoentje gegeven of zo, als je dat al 'proberen te pakken" vindt
Nooit uitgeweest en lol gehad met een groep of zo
Ze lachen om elkaars kleine pikkiequote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef CocaColaLight het volgende:
Ze kunnen hun lachen niet inhouden onde die dekens, en nu moet iemand binnen komen en dan de dekens weg trekken
zelfde als Dido met Roelquote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Sjongejongejonge wat wil Ingrid nou. Hier zakt echt mn broek vanaf. Ze wil menno wel maar toch niet en eigenlijk wel. Irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |