quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Ik heb ook een dergelijke speler gekocht (goed positiespel), maar dan voor 26k. Zijn vorm en conditie waren echter wel beroerd, dus daar moet ik nog even aan werken.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:00 schreef foetre het volgende:
dis me nieuwe aankoop 150.000 is die het waard denken jullie?
ik moet nu toch echt kampioen worden heb al voor 900.000 geinvesteerd in me team
Winfred Gack
TSI = 670, 19 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
briljant def, in uitstekend vorm.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:26 schreef komrad het volgende:
madkow wat waren zijn stats? wonderbaarlijk?
bedankt Superweberquote:Nicolas Bony (15095002)
25 jaar, redelijk in vorm, geblesseerd (6 weken)
Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 4 720
Loon: 2 496 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 6 we(e)k(en) geblesseerd
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Sommige tegenstanders kunnen zulke daling niet eens krijgen omdat spelers geen negatieve TSI kunnen krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:53 schreef maniack28 het volgende:
Dat is nog eens een tsi-daling om trots op te zijn
ik denk dat er niemand is aangezien de meesten volgende week voor de beker zullen spelen..quote:Op donderdag 8 september 2005 09:24 schreef foetre het volgende:
wie wil me broertje uitdagen?ik probeer hem beetje de beginsels uit te leggen.
Opstelling etc account 502058
Leg hem het beginsel 'Trainees zijn belangrijker dan uitslagen van oefenpartijen uit' maar meteen uit.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:24 schreef foetre het volgende:
wie wil me broertje uitdagen?ik probeer hem beetje de beginsels uit te leggen.
Opstelling etc account 502058
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:31 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Leg hem het beginsel 'Trainees zijn belangrijker dan uitslagen van oefenpartijen uit' maar meteen uit.![]()
Vintage FC met:quote:Micha Kusters (56152172)
TSI = 11 040, 18 jaar, redelijk in vorm
Specialiteit: Koppen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Kristiansund met:quote:Ricardo Hauri (66513001)
TSI = 5 450, 17 jaar, goed in vorm
Condtie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Fok!Cupwinnaar-award:quote:Vyacheslav Brusnichenko (70201855)
TSI = 4 390, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:13 schreef maniack28 het volgende:
And the nonimees for the Fok!Awards season 15 are:
Guus Hiddink-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI
Madkow![]()
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager
Komrad
Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
Johan Derksen
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
De Hovenier (aka Rob): Omdat hij nog steeds iedere week komt melden dat hij een friendly met zijn a-team speelt en bovendien traint hij nog steeds keepers en om nou te zeggen dat dat rendabel is.
Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Jonks: Bied een nulletje teveel op een speler, waardoor hij ontzettend veel geld kwijt is
Ole Gunnar Solskjaer-award:
Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Maniack28 met matchID=44554008
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
Helaas zijn er vrij weinig complete en niet verkochte spelers gepost .... maar goed.... dit zijn dus de genomineerden:
K.F.C. Minnertsga met:
Micha Kusters
Guus Hiddink-award:
Madkow
Peter Bosz-award:
Komrad
Dirk Kuijt-award:
Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie (staat vast)
21 doelpunten door Peter Morgansson van Nielzsche's Fußball Mannschaft
Johan Cruijff-award:
Grumpey
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
De Hovenier (aka Rob): Omdat hij nog steeds iedere week komt melden dat hij een friendly met zijn a-team speelt en bovendien traint hij nog steeds keepers en om nou te zeggen dat dat rendabel is.
Koei-award:
Mokkaboon (aka Suriman): Hij had de laatste competitiewedstrijd gemotst ipv gepicced (want dat wilde hij), hierdoor was zijn teamgeest zwaar verneukt en verloor hij uiteindelijk het p/d duel (onterecht overigens) waardoor hij nu in VI speelt.
Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Refused met: Rauno Hemminki made a run for the goal in the 90:th minute but the home teams far left defense managed to sort the situation out in the end.
en daardoor verloor ik de wedstrijd 2-1 met 71% balbezit
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
Helaas zijn er vrij weinig complete en niet verkochte spelers gepost .... maar goed.... dit zijn dus de genomineerden:
Vintage FC met:
[..]
Fok!Cupwinnaar-award:
Voor de winnaar van de Fok!Cup
Pekel met VV Emmen
T/m volgende week woensdag kan er gestemd worden. Ik zal proberen donderdag de uitslag bekend te maken, maar ik beloof niks omdat ik weer begin met studeren komende week. Anders dan wordt het vrijdagavond of zaterdag. Of misschien dat ik het wel zondag tijdens de wedstrijden doe
dan post ik gelijk ook maar even het matchid, en je bent het belangrijkste vergetenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:13 schreef maniack28 het volgende:
[b]Ole Gunnar Solskjaer-award:
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)
Refused met: Rauno Hemminki made a run for the goal in the 90:th minute but the home teams far left defense managed to sort the situation out in the end.
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:41 schreef maniack28 het volgende:
Fokfederatie leden met Ht-arena site:
Maniack / VKWij zijn de enige nog
Guus Hiddink-award:
MadKow
Peter Bosz-award:
Komrad
Johan Cruijff-award:
Grumpey
Rita Verdonk-award:
Koei-award:
Mokkaboon (aka Suriman): Hij had de laatste competitiewedstrijd gemotst ipv gepicced (want dat wilde hij), hierdoor was zijn teamgeest zwaar verneukt en verloor hij uiteindelijk het p/d duel (onterecht overigens) waardoor hij nu in VI speelt.
John Obi Mikel-award:
K.F.C. Minnertsga met:
[..]
Kan verder ff iemand me uitleggen, hoe je het nou het beste kan aanpakken met woordvoerders, ik heb sinds het begin dat ik speel al 6 woordvoerders geloof ik, maar ondertussen zijn er al een heleboel theoriën bijgekomen geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:13 schreef maniack28 het volgende:
[b]Dirk Kuijt-award:
Johan Cruijff-award:
Grumpey
Rita Verdonk-award:
Koei-award:
Jonks: Bied een nulletje teveel op een speler, waardoor hij ontzettend veel geld kwijt is
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)
John Obi Mikel-award:
K.F.C. Minnertsga met:
[..]
Fok!Cupwinnaar-award:
Pekel met VV Emmen
T/m volgende week woensdag kan er gestemd worden. Ik zal proberen donderdag de uitslag bekend te maken, maar ik beloof niks omdat ik weer begin met studeren komende week. Anders dan wordt het vrijdagavond of zaterdag. Of misschien dat ik het wel zondag tijdens de wedstrijden doe
Met woordvoerders idd, in het begin zijn ze iig effectiever dan op het eind van het seizoen.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:21 schreef maniack28 het volgende:
Volgens mij doet Grumpey er iedere week 1 af ofzo? Of was dat met psychologen?
Hij staat te koop voor ¤0,- en de transferperiode loopt zondag ochtend af.quote:Ton Cottaar (67814145) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 20
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Vliegende Harries
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Dit ga je niet menen he.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Voor die gast wiens broertje net begonnen is, ik heb hier nog een leuke speler waar ik veel plezier van had mijn eerste seizoen:
[..]
Hij staat te koop voor ¤0,- en de transferperiode loopt zondag ochtend af.
sorry maarre ookal is dat broertje van hem een beginneling, zoiets voegt geen waarde toe aan zijn team, zelfs niet aan een 11e klasserquote:Op donderdag 8 september 2005 15:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Voor die gast wiens broertje net begonnen is, ik heb hier nog een leuke speler waar ik veel plezier van had mijn eerste seizoen:
[..]
Hij staat te koop voor ¤0,- en de transferperiode loopt zondag ochtend af.
Maar daar heb ik een goddelijke spelhervatter voor.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Robar het volgende:
[..]
He een vrije trap zou hij er eventueel in kunnen schieten![]()
![]()
650kquote:Julian Liebers
TSI = 4 050, 23 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Guus Hiddink-award:
Grumpey
Madkow
Lortnoc
Peter Bosz-award:
Komrad
Maniack (aka Joralf)
Sjarkie
Dirk Kuijt-award:
Johan Cruijff-award:
Grumpey
Johan Derksen
Komrad
Rita Verdonk-award:
Dylan Dog: Die kerel die halverwege het seizoen hier langskwam en -400k ofzo stond en toen (bijna) failliet is gegaan.
sirdalord: Tegen beter weten in blijft hij toch World of Warcraft spelen en verwaarloosd hij zijn team ontzettend, net als de OP die hij ook nooit meer bijwerkt.
Koei-award:
Oldbie: Moet tegen Chen in de Fok!Cup, Chen staat op niet uitdagen en Oldbie zegt donderdag dat hij Chen niet kan uitdagen. Hij krijgt als advies wachten tot maandag, maar regelt toch een friendly. 2 minuten nadat die friendly is geregeld komt Chen online op IRC
Niet het meest genomineerd, maar ik zet hem er toch bij:
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)
John Obi Mikel-award:
K.F.C. Minnertsga met:
[..]
Vintage FC met:
[..]
Kristiansund met:
[..]
Fok!Cupwinnaar-award:
Pekel met VV Emmen
ik zou zeggen een aanvaller, if anythingquote:Op donderdag 8 september 2005 15:37 schreef SocialDisorder het volgende:
can blame someone for trying
nee maar serieus, hij heeft in de wedstrijden dat hij in de basis stond best leuk gefunctioneerd. Dacht dat het een leuke aanvulling zou zijn voor iemand die in spelersnood zit. Op het middenveld kan hij nuttig zijn.
Ik neem aan dat je ook gewoon geld krijgt ookal is thuisteam een wo..........toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
WO in eerste ronde van de beker. Dat kan nooit kwaad.
Ik heb nog meer spelers hoor niet alleen die 2 aanvallers voorinquote:Op donderdag 8 september 2005 17:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
foetre: info.....
Heb ik ook al eens aan gedacht, en dat zou echt wel tof zijn als me dat luktquote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef maniack28 het volgende:
Overigens, klopt het verhaal dat hoe meer koppers je in je team hebt, hoe meer special events m.b.t. koppen je zult hebben? Ik heb namelijk al 2 spitsen die koppen en nu deze mid.... als dat werkelijk zo is, dan kijk ik of ik nog een mid kan fixen met koppen.... zou leuk zijn
Of beter nog, een heel team met koppen
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:49 schreef Lortnoc het volgende:
Waar dient deze topics absoluut niet voor
Om speler te promoten die geen deuk in een bakje boter kunnen schieten. Haast elke Fok!hattricker kent wel de regels en gaat echt niet ineens die bosjosti kopen die je al voor de 15e keer op de transfermarkt hebt gezet.
Heb je een eigenhandig een talent getraind en je wilt even laten weten dat hij te koop is, dan mag dat. Maar post je spelers met mate.
ik doe nog wel watquote:Op donderdag 8 september 2005 08:38 schreef Uddel het volgende:
(Hé, m'n nieuwe avatar staat er ook in)
ach, sinds 1-9 zijn we administratief over. Op 31/8 was een prijswijziging van een prodcut dat wij al in het dc hadden. Na een tijd heen en weer gebel tussen mn chef en HC, moest het evengoed geboekt worden maar dan per 1-9. Ik moet dan de documentatie en boeking controleren van een medewerker. Normaal kijk ik niet naar de datum, want dat is toch wel goed. Nu dus nietquote:Op donderdag 8 september 2005 19:09 schreef komrad het volgende:
vertel, wat voor onoplettenheid??
weet ik, maar voor sommigen went het nooitquote:ja hoor maar ik ben al weer een paar maanden een kleine zelfstandige he
als hij niet over de nodige potentie beschikt om een goeie te worden, dan weet ik het ook niet meerquote:Dra¸en ¦eks
TSI = 540 , 17 years, inadequate form
Has disastrous experience and wretched leadership abilities [Powerful]
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: inadequate
Winger: weak Defending: poor
Scoring: poor Set pieces: inadequate
Ik ben ook nog maar een beginnerquote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef foetre het volgende:
dis is me reserve bank zitten er nog mensen tussen zonder toekomst????of mensen die in me basis moeten staan???
brabant? Wasdaquote:Op donderdag 8 september 2005 19:20 schreef komrad het volgende:
dus de salarisverhoging heb je al verspeeld
maar ff serieus dat soort dingen gebeuren, ik heb ook nogal wat financiele verantwoordelijkheid in mijn werk dus ja dan moet je gewoon goed opletten.
Maareh, heb je al heimwee naar brabant
je hebt dan ook niet echt in brabant gewoond, dat wil zeggen de vierhoek, eindhoven-den bosh - breda- tilburgquote:Op donderdag 8 september 2005 19:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
brabant? Wasda
Lekker weer in mn eigen hokkie
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:49 schreef komrad het volgende:
[..]
je hebt dan ook niet echt in brabant gewoond, dat wil zeggen de vierhoek, eindhoven-den bosh - breda- tilburg
de rest ja, dat is vulling (bergen op zoom, roosendaal. oss en dat soort achterstandsgebieden, een beetje zoals de kop van noord-holland![]()
ik woonzelfs boven de rivieren dus wat lul je nuquote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]![]()
![]()
dus je bent echt nooit boven de rivieren geweest
Ik wist niet dat die mensen nog bestonden![]()
pffff detailsquote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef komrad het volgende:
[..]
ik woonzelfs boven de rivieren dus wat lul je nu
detail matters, kijk maar naar ajaxquote:
Hoeveel centen heb je er voor over?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:58 schreef komrad het volgende:
[..]
detail matters, kijk maar naar ajax
sorry too easy
BTW, wanneer kan ik alexandersson kopen
Thomas Alexandersson has been transferlisted for 4 500 000quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef komrad het volgende:
money is no issue, * komrad is wealthy
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Thomas Alexandersson has been transferlisted for 4 500 000
Gefeliciteerd komrad![]()
zouden er mensen nu echt gaan kijken??quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef The_Hives het volgende:
betekent dit dat hij voor niets te koop staat
Een andere fokhattricker die wil bieden
id = 45893953
TV zegt 3 miljoen, 50% opslag is toch niet te veel voor je mede fokhattrickerquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef komrad het volgende:
[..]
zouden er mensen nu echt gaan kijken??
maareh wat zijn zijn stats eigenlijk?
quote:Thomas Alexandersson (45893953) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 14 750
Loon: 3 024 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 1
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
ik kraak thomas niet af maar wel de prijs die je er voor wil hebbenquote:
die prijs was dan ook niet serieusquote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef komrad het volgende:
[..]
ik kraak thomas niet af maar wel de prijs die je er voor wil hebben
proest, wonderbaarlijk, proestquote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef The_Hives het volgende:
zulke prutsers koop ik niet
wat is btw de nederlandse stat voor magnificient?
zo mag je mijn reactie dan ook opvattenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die prijs was dan ook niet serieus
tot en met week 8 in het seizoen zoveel mogelijk, daarna afbouwen tot ongeveer 3, met +/- 1 per week. Ondergrens (voor degene die het geld hebben) is toch wel 2/3.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:21 schreef maniack28 het volgende:
Volgens mij doet Grumpey er iedere week 1 af ofzo? Of was dat met psychologen?
mooie speler, goede scouting.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:41 schreef Lortnoc het volgende:
speler
Dus je hebt nog erger dan ik vorig seizoen?...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef truSteh het volgende:
Nou gaat een interessant seizoen worden, 2 wedstrijdenRest WO's
Tot nu toe dan. 6 van de 8 teams in m'n comp hebben geen eigenaar. Alleen de twee gepromoveerden (ik en een ander dus
) zijn actief
Gezien het aantal inactieve teams worden er ook niet echt nieuwe eigenaren toegewezen in VIII en hogerMaar hoop het toch een klein beetje wel, anders heb ik allemaal WO's aan me broek
dat je hier nog zo vrolijk over doet. dit is echt om van te huilen. er moet een regeling komen waarbij in ieder geval meer wo's worden opgevuld, want zo duurt het nog seizoenen voor de wo's zijn afgegleden en er komen natuulijk ook steeds meer inactieve teams bij.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef truSteh het volgende:
Nou gaat een interessant seizoen worden, 2 wedstrijdenRest WO's
Tot nu toe dan. 6 van de 8 teams in m'n comp hebben geen eigenaar. Alleen de twee gepromoveerden (ik en een ander dus
) zijn actief
Gezien het aantal inactieve teams worden er ook niet echt nieuwe eigenaren toegewezen in VIII en hogerMaar hoop het toch een klein beetje wel, anders heb ik allemaal WO's aan me broek
saai vooralquote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef SocialDisorder het volgende:
WO's zijn niet goed neem ik aan?
netjes salaris vooral, ik had een supernatural met salaris van 30.000.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:45 schreef Prosac het volgende:
mijn nieuwe aankoop voor het komende seizoen, even de scheefheid op het middenveld rechttrekken
helaas nog geblesseerd, maar was wel gecharmeerd van zijn XP en leadership combi
Geri Speyer
23 years, inadequate form, injured (2 weeks)
A controversial person who is balanced and honest.
Has weak experience and passable leadership abilities.
Nationality: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 37 680
Wage: 20 136 ¤/week including 20% Bonus
Owner: MeedenFC
Warnings: 1
Injuries: 2 weeks
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: poor
Winger: weak Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: poor
nu nog een keeper
Ah, OKquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
netjes salaris vooral, ik had een supernatural met salaris van 30.000.....![]()
Oh en SocialDisorder, met SD wordt Sir Dalord bedoeld....![]()
ik was meer een beetje sarcastisch dan vrolijkquote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat je hier nog zo vrolijk over doet. dit is echt om van te huilen. er moet een regeling komen waarbij in ieder geval meer wo's worden opgevuld, want zo duurt het nog seizoenen voor de wo's zijn afgegleden en er komen natuulijk ook steeds meer inactieve teams bij.![]()
Dat van mij komt overigens ook door 2 blessures en dus de vormdaling.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:03 schreef Robar het volgende:vorm: +2 / -10
tsi: +260 / -9470
Conditie: +4 / -0
Waarom heb ik toch zo een gevoel dat iemand mij niet mag![]()
Als je allemaal WO's hebt zou ik wel weten wat ik zou gaan trainenquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:39 schreef truSteh het volgende:
[..]
ik was meer een beetje sarcastisch dan vrolijk
hopelijk worden er nog wat nieuwe eigenaren toegewezen.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
2 spelers gestegen die niet gespeeld hebben
17 jaar uitstekend def, redelijk vleugel, redelijk passen... Beetje zo'n Hauri of hoe ie ook heette maar dan met 2x redelijk ipv 2x goed.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:01 schreef SuperWeber het volgende:
Komt die SD hier nog weleens langs??
proest klopt proestquote:
En dit is serieusquote:Thomas Alexandersson (45893953) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 15 220
Loon: 3 024 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
Ik kan hem wel berichten doorgeven in WoW als je wiltquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:01 schreef SuperWeber het volgende:
Komt die SD hier nog weleens langs??
nog zo'n wowerquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ik kan hem wel berichten doorgeven in WoW als je wilt
daarom ben ik mss van plan om em te verkopen na een vormstijgingquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:38 schreef komrad het volgende:
jammer van zijn vorm maar idd erg goedkoop
schiet niet op, vanwege korte tijd in team en weinig wedstrijd heb je dan zo 15% kosten waardoor je er verlies op maaktquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
daarom ben ik mss van plan om em te verkopen na een vormstijging![]()
Hmmm, ik zal dus nog even zien, maar hij haalt wel 5 sterren, alleen jammer van zijn ervaringquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:40 schreef komrad het volgende:
[..]
schiet niet op, vanwege korte tijd in team en weinig wedstrijd heb je dan zo 15% kosten waardoor je er verlies op maakt
hij is solid LS met zijn 19 jaar is wretched het beste wat je mag verwachten eigenlijk, als je hem houdt dat wordt hij je future coachquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:43 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hmmm, ik zal dus nog even zien, maar hij haalt wel 5 sterren, alleen jammer van zijn ervaring
nee hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:20 schreef Silver_Shark het volgende:
waarom hebben wij bij het nederlandse elftal een gasje ( winger ) met 1 000 000 tsi volgens mij is dat de hoogste tsi van alle spelrs in hattrick
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef MrMoon het volgende:
Ik ben nu ook supporter, maar ik had even een vraag over het aanmelden bij de federatie. Wat moet ik invullen bij de sollicitatie? Gewoon een lulverhaal of wordt ik ook nog serieus genomen?
waarom wil je ooit een speler met zoveel verschillende statsquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:01 schreef foetre het volgende:
Wie denkt dat ik deze speler voor max 200.000 kan kopen of is dat al te veel
Roger Coderch (72978537)
24 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 2 180
Loon: 960 ¤/week
Eigenaar: Bayern de Monguis
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
Gedaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
MrMoon: tik daar maar wat in en ik accept je
ligt eraan hoe je wilt gaan spelen. Ik speel met al mn mids aanvallend. Als jij denkt dat je vaak verdedigend speelt, tjas dan kan je wat op verdedigende stats letten. Maar je zal zo snel groeien, dat deze spelers maar een zeer tijdelijjk tussenstation zijn. Ik zou me nu dus gewoon richten op PM en conditie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:14 schreef foetre het volgende:
Waar moet ie dan aan voldoen ?ik heb al 1 verdedigende 1 aanvallende middenvelder.
Alleen positie en conditie?dus geen passing en verdedigen?
dank u dank uquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
MrMoon: welkom, u bent aangenomen
Hives: Passen?
Zie: Danny Blackwell (56656013)quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:09 schreef foetre het volgende:
Het ging me vooral om de conditie en positiespel.
Ik wil gewoon een supergoede middevelder voor max 200.000 max 26 jaar
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zie: Danny Blackwell (56656013)Das een hele goeie en hij kost nog geen 200k
Waarom staan spelers eigenlijk 3 dagen op de transfermarkt? De eerste twee dagen gebeurt er toch niets. Het bieden gebeurd alleen in de laatste uren. Ik snap niets van die drie dagen. Breng het toch lekker terug naar 1 dag.
Dat weet je niet. Je kan altijd bieden en zien of het geluk je toelacht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:08 schreef foetre het volgende:
[..]
ja nu nog geen 200k maar de 12e wel
![]()
Wat let je dan? Bieden!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:18 schreef foetre het volgende:
grr nee die is me ook ni gelukt grr
Verstandig om goed met je geld om te gaan, maar rood staan is niet dramatisch. Met goede spelers win je wedstrijden, sta je hoog in je divisie (misschien bovenaan), krijg je meer toeschouwers dus meer inkomsten en als je kamioen wordt krijg je nog eens 100k bonus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:38 schreef foetre het volgende:
werd mij een beetje te duur .Ik ga toch niet in de min staan!!!!!
ben maar een XI zoveel toeschouwers heb ik dus ook ni en dus ook ni veel inkomsten
ik weet het en het is zo leuk om spelers te zoeken op de transferlist en bieden etc.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:42 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Verstandig om goed met je geld om te gaan, maar rood staan is niet dramatisch. Met goede spelers win je wedstrijden, sta je hoog in je divisie (misschien bovenaan), krijg je meer toeschouwers dus meer inkomsten en als je kamioen wordt krijg je nog eens 100k bonus.
Ik stond een paar weken geleden nog ongeveer 240000 rood en ik ben nu bijna uit de rode cijfers. Het kan hard gaan. (en ik ben ook geen hoogvlieger hoor....net gepromoveerd naar IX)
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:48 schreef DeHovenier het volgende:
Wie kan trouwens een logo voor me maken? Ik heb geen Photoshop, en met Paint ziet het er niet uit
kvind et maar linke soep, ik ga zoiets niet doenquote:Op zondag 11 september 2005 12:57 schreef truSteh het volgende:
Kheb stadionuitbreiding aangeschaft, kost me wel wat, nieuwe economische situatie -553kHeb maar ff een speler te koop gezet, en heb bekerwedstrijd thuis in een paar dagen dus ik hoop dat ik niet failliet ga
Stadion uitgebreid van 12k naar 20k aan zitplaatsen.
en de weggevallen league dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:45 schreef SocialDisorder het volgende:
MIsschien een idee:
als een team inactief wordt, indien mogelijk twee competities samenvoegen, en zo de inactieven eruit mikken.
hmmm, dat wist ik dus nietquote:Op zondag 11 september 2005 14:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
en HAM verversen wordt ook gerekend tot een inlog
Foertre? Het was truSteh met de stadionuitbreidingquote:Op zondag 11 september 2005 15:28 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hmmm, dat wist ik dus niet
ik vrees er eigenlijk voor dat het nu al te laat is voor Foertre
Inderdaad, foutjequote:Op zondag 11 september 2005 15:33 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Foertre? Het was truSteh met de stadionuitbreiding
Dan is die er niet meer om over hattrick te sprekenquote:Op zondag 11 september 2005 16:18 schreef maniack28 het volgende:
Pffff... das riskant... wat Trusteh doet..... als dat fout loopt weet ik al wie de koei-award gaat winnen volgend seizoen
Guus Hiddink-award:
Grumpey
Madkow
Lortnoc
Peter Bosz-award:
Komrad
Maniack (aka Joralf)
Sjarkie
Dirk Kuijt-award:
Johan Cruijff-award:
Grumpey
Johan Derksen
Komrad
Rita Verdonk-award:
Dylan Dog: Die kerel die halverwege het seizoen hier langskwam en -400k ofzo stond en toen (bijna) failliet is gegaan.
sirdalord: Tegen beter weten in blijft hij toch World of Warcraft spelen en verwaarloosd hij zijn team ontzettend, net als de OP die hij ook nooit meer bijwerkt.
Koei-award:
Oldbie: Moet tegen Chen in de Fok!Cup, Chen staat op niet uitdagen en Oldbie zegt donderdag dat hij Chen niet kan uitdagen. Hij krijgt als advies wachten tot maandag, maar regelt toch een friendly. 2 minuten nadat die friendly is geregeld komt Chen online op IRC
Niet het meest genomineerd, maar ik zet hem er toch bij:
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)
John Obi Mikel-award:
K.F.C. Minnertsga met:
quote:Micha Kusters (56152172)
TSI = 11 040, 18 jaar, redelijk in vorm
Specialiteit: Koppen
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Vintage FC met:
quote:Ricardo Hauri (66513001)
TSI = 5 450, 17 jaar, goed in vorm
Condtie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Kristiansund met:
quote:Vyacheslav Brusnichenko (70201855)
TSI = 4 390, 17 jaar, goed in vorm
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Fok!Cupwinnaar-award:
Pekel met VV Emmen
niet verkeerd voor dat geldquote:Op zondag 11 september 2005 00:31 schreef foetre het volgende:
[..]
ik weet het en het is zo leuk om spelers te zoeken op de transferlist en bieden etc.
Het is uiteindelijk deze speler geworden voor 111.000
Magnar Bø
TSI = 1 410, 24 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak \
is het wat?
Uitmuntend heb ik ook een keer voorbij zien komen.quote:Op zondag 11 september 2005 18:54 schreef neilpad het volgende:
Ik dacht dat je voor spelhervattingen max formidabel kan hebben als YP.
voor 25k eropquote:Ryan Beusmans (76287698)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 631 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Nee, je nieuwe pull wordt niet ouder.quote:Op zondag 11 september 2005 21:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
ligt t nu aan mij of is t niet zo slim nu te pullen. morgen wordt iedereen toch een jaartje ouder
Mag weg.quote:Emiel van der Linden (76298305) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 250
Loon: 549 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
ik vind et anders wel een leuk spelertjequote:Op zondag 11 september 2005 21:42 schreef avw1982 het volgende:
Sirius Jans (76281150)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 1 790
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: BovenHardinxveld
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Helaas een jaartje te oud.![]()
Op de lijst voor 3 Miljoenquote:Klement Yuriev (26372798)
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Latvija
Total Skill Index (TSI): 17 470
Loon: 3 240 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Doelpunten in carrière: 61
Hattricks in carrière: 6
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
Wat vinden jullier hiervan?quote:Jonas Stjärnen (10783425)
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 5 920
Loon: 4 104 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Positiespel: uitmuntend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Hoogste bod:
1 122 000 ¤ door Azzez
Het bieden is geëindigd!
Nope, mijn ambities strekken niet (meer) in die richting. Ben IRL al druk zat en ben ook vaak weekenden en weken weg op vakantie, bovendien is hattrick zo al tijdrovend genoeg en wil ik liever meer traden dan bondscoach worden.quote:Op zondag 11 september 2005 22:26 schreef komrad het volgende:
jij lorrie?
In de toekomst wil ik het nog wel eens keertje proberen, maar denk dat het eerst heel belangrijk is dat je wat hoger speelt (IV of hoger) voordat de kansen wat serieuzer worden. En als ik elke keer weer mensen overhaal om tevergeefs op mij te stemmen dan gaat het die ene keer niet lukken om dat nogmaals voor elkaar te krijgen vermoed ik.quote:Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef Lortnoc het volgende:
Gaat er nog iemand voor u20 coach? Grumpey?
geluk dwing je afquote:Op zondag 11 september 2005 23:24 schreef foetre het volgende:
Dat daytraden is ook een kwestie van portie geluk volgens mij.Maar als je eenmaal er een handigheidje in hebt dan kan het wel wat centjes opleveren.
mja maar heb jij in de hand wat andere mensen bieden voor een speler?quote:Op zondag 11 september 2005 23:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
geluk dwing je af
gewoon weten wanneer iemand stijgt en wat hij kan opleveren. Dan is het geen geluk meer![]()
Dat wist ik dus niet. Nog maar even nadenken of ik dit nu nog wel interessant vind.quote:Op zondag 11 september 2005 23:34 schreef Grumpey het volgende:
Maar goed, je TS gaat naar de mallemoeren
Ach een beetje over de transferlist surfen blijft leuk.quote:Op zondag 11 september 2005 23:39 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet. Nog maar even nadenken of ik dit nu nog wel interessant vind.
quote:
Get used to itquote:Op maandag 12 september 2005 00:15 schreef MyImmortal het volgende:
is mijn jeugd eindelijk naar goed gestegen pull ik een speler dat nog crappier is dan alles vorheenvolgende week hopelijk een betere
Die indruk heb ik wel. Ik heb ieder jaar wel een speler die ik voor 200.000 kan verkopen, en zelf heb ik natuurlijk vaak ook nog wel wat aan die spelers.quote:Op maandag 12 september 2005 09:10 schreef Wolfje het volgende:
Hoe veel levert zo'n jeugdopleiding (op maximaal niveau) naar verwachting op? Worden de vele slechte spelers die je krijgt voldoende gecompenseerd door de enkele goede die je krijgt?
Per jaar heb je 16*20k = 320k aan kosten voor de jeugdopleiding. Dus dan zou je nog 120k aan spelers moeten krijgen voordat je de kosten eruit hebt. Haal je dat makkelijk?quote:Op maandag 12 september 2005 09:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die indruk heb ik wel. Ik heb ieder jaar wel een speler die ik voor 200.000 kan verkopen, en zelf heb ik natuurlijk vaak ook nog wel wat aan die spelers.
ja hoor, hoewel t natuurlijk niet vast staat, je kunt n seizoen pech hebben. in mijn ervaring heb je toch zo heel af en toe een verkoopbare waardoor je uit de kosten komt, of een paar bijelkaar opgeteld. ik praat hier wel over een minstens 'goed' jeugdopleidingquote:Op maandag 12 september 2005 10:41 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Per jaar heb je 16*20k = 320k aan kosten voor de jeugdopleiding. Dus dan zou je nog 120k aan spelers moeten krijgen voordat je de kosten eruit hebt. Haal je dat makkelijk?
Logo als in avatar, of gewoon voor op het forum/site.quote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
euh... is die lijst met fokhattrickers op http://www.xs4all.nl/~dalord/fokhattrickers.htm nog een beetje actueel? dan kan ik daarvandaan n lijstje maken met mensen voor de "Rachid Bouaouzan-award"
mensen die handig zijn met photoshop oid en die tijd over hebben mogen een poging doen een logo cq beker ervoor te fabriceren
Dat wil ik wel doen, ben tenslotte toch al de awardsmakerquote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
euh... is die lijst met fokhattrickers op http://www.xs4all.nl/~dalord/fokhattrickers.htm nog een beetje actueel? dan kan ik daarvandaan n lijstje maken met mensen voor de "Rachid Bouaouzan-award"
mensen die handig zijn met photoshop oid en die tijd over hebben mogen een poging doen een logo cq beker ervoor te fabriceren
Leuk nieuwe mogelijkheden, vooral creativity trekt me welquote:Aankondigingen voor Hattrick
12-09-2005 New tactic type
You can now tell your team to play more creatively. This means that they'll go more for special events than normally. If both teams in a match decide to play creatively, the chance for special events will increase even more. The chance for both negative and positive special events to happen will increase. Also, when playing creatively the team will be less focused on the defense. Playing creatively will probably be good for well SE-optimized teams.
This tactic type can be used immediately.
12-09-2005 Upcoming changes
We want to flag for upcoming changes to forwards and wingers after week 7 this season.
* Ordinary forwards will contribute less to wing attacks.
* Wingers (all except towards-middle) will contribute a tiny bit more to wing attacks.
* Introduce a new individual order for forwards; forward towards wing. These players will use scoring and winger ability to increase wing attacks. We'll also include a new training type for these kind of players.
Mazzelaarquote:Op maandag 12 september 2005 14:47 schreef DeHovenier het volgende:
12-09-2005 Je fanclub heeft er 3 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 90 ¤ op voor de clubkas.
quote:12-09-2005 Je fanclub heeft er geen supporters bijgekregen, maar er is ook niemand vertrokken.
Daar krijg je vast nog wel iets voor hoor . . .quote:Op maandag 12 september 2005 15:00 schreef magic_dreamer het volgende:
Ricardo van Gent [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 380, 17 jaar, redelijk in vorm
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
niet echt tevreden maar hoop dat er mensen zijn die er een ton voor willen geven
en ik heb er vandaag ook 3 supporters bijgekregen.
30k of zo, misschien een gek die er 40 voor geeft maar waardeloos passen schrikt mij al afquote:Op maandag 12 september 2005 15:00 schreef magic_dreamer het volgende:
Ricardo van Gent [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 380, 17 jaar, redelijk in vorm
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
niet echt tevreden maar hoop dat er mensen zijn die er een ton voor willen geven
en ik heb er vandaag ook 3 supporters bijgekregen.
Zie het als een soort fun-machine Grumpey, mijn ervaring is dat je ongeveer quitte speelt op je jeugd...quote:Op maandag 12 september 2005 11:15 schreef Grumpey het volgende:
ik haal mijn jeugd er niet uit Wolfje, maar in principe is het afwachten tot 1 grote hit. Al ga ik steeds meer overwegen er mee te stoppen. Enig nadeel wat er aan kleeft is dat de zondagochtend zo saai wordt
een logo voor op t forum. uiteindelijk kan daar ook een avatar voor de winnaar van gemaakt wordenquote:Op maandag 12 september 2005 12:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Logo als in avatar, of gewoon voor op het forum/site.
Wat voor afmetingen moet hij dan hebben?
ze mogen ook nog 20 zijn. Sterker nog, de winnende teams bestaan vaak alleen maar uit 20-jarige spelers.quote:Op maandag 12 september 2005 13:51 schreef maniack28 het volgende:
Trouwens, vraagje.... U-20 is toch jonger dan 20 jaar? Dus de spelers van U-20 die nu 20 zijn geworden kunnen toch niet meer meedoen?
ik zag het ja, u20 spanje en u20 eesti(estland?) waren allemaal spelers van 20 jaar, op zich wel slimquote:Op maandag 12 september 2005 16:58 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ze mogen ook nog 20 zijn. Sterker nog, de winnende teams bestaan vaak alleen maar uit 20-jarige spelers.
neen die is niet erg actueel, mijn teamnaam is al vrij lang gewijzigd van Moonsquad naar Wurdsje en ik ben inmiddels ook Fok fed lid. en ik train positiespel dat staat er ook nog niet bijquote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik heb er 4 bijgekregenquote:Op maandag 12 september 2005 14:50 schreef maniack28 het volgende:
Hier ookHeeft te maken met de mood van de supporters? Die is gereset...
hij is wel up-to-datequote:Op maandag 12 september 2005 18:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
neen die is niet erg actueel, mijn teamnaam is al vrij lang gewijzigd van Moonsquad naar Wurdsje en ik ben inmiddels ook Fok fed lid. en ik train positiespel dat staat er ook nog niet bij
quote:Kerim Bayrak (76400151) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 644 ¤/week
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
sinds wanneer heet ik zo officieel The_Hivesquote:Op maandag 12 september 2005 19:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
The_Hives: gooi die lijst er gewoon uit... kunnen ze ook zien staan bij de federaties knop in hattrick. (op de trainingsvormen na).
het is sowieso niets, vandaar dequote:PS die speler is niet voor passing trainers... want dan kan ie voor de rest juist nix...
Die kan ook nog iets worden als iemand hem lang wil trainen op pos of vleugel.
ik heb het vermeld dus tja...quote:Op maandag 12 september 2005 19:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij is wel up-to-date
Veranderingen die gemeld zijn, zijn aangepast. Ik ga niet dingen raden die ik aan moet passen. Ook mensen die de fed hebben verlaten zijn niet bijgewerkt. Dan kan ik elke week alles nazoeken......
overigens is dat niet terecht, want niet iedere fokhattricker is ook fedlidquote:Op maandag 12 september 2005 19:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
The_Hives: gooi die lijst er gewoon uit... kunnen ze ook zien staan bij de federaties knop in hattrick. (op de trainingsvormen na).
dus tja, iemand kan niet iets over het hoofd zien of vergeten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |