Maar daar heb ik een goddelijke spelhervatter voor.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:40 schreef Robar het volgende:
[..]
He een vrije trap zou hij er eventueel in kunnen schieten![]()
![]()
650kquote:Julian Liebers
TSI = 4 050, 23 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: matig
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:13 schreef maniack28 het volgende:
And the nonimees for the Fok!Awards season 15 are:
Guus Hiddink-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI
Grumpey
Madkow
Lortnoc
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager
Komrad
Maniack (aka Joralf)
Sjarkie
Dirk Kuijt-award:
Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie (staat vast)
21 doelpunten door Peter Morgansson van Nielzsche's Fußball Mannschaft
Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
Grumpey
Johan Derksen
Komrad
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
De Hovenier (aka Rob): Omdat hij nog steeds iedere week komt melden dat hij een friendly met zijn a-team speelt en bovendien traint hij nog steeds keepers en om nou te zeggen dat dat rendabel is.
Dylan Dog: Die kerel die halverwege het seizoen hier langskwam en -400k ofzo stond en toen (bijna) failliet is gegaan.
sirdalord: Tegen beter weten in blijft hij toch World of Warcraft spelen en verwaarloosd hij zijn team ontzettend, net als de OP die hij ook nooit meer bijwerkt.
Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Jonks: Bied een nulletje teveel op een speler, waardoor hij ontzettend veel geld kwijt is
Oldbie: Moet tegen Chen in de Fok!Cup, Chen staat op niet uitdagen en Oldbie zegt donderdag dat hij Chen niet kan uitdagen. Hij krijgt als advies wachten tot maandag, maar regelt toch een friendly. 2 minuten nadat die friendly is geregeld komt Chen online op IRC
Niet het meest genomineerd, maar ik zet hem er toch bij:
Mokkaboon (aka Suriman): Hij had de laatste competitiewedstrijd gemotst ipv gepicced (want dat wilde hij), hierdoor was zijn teamgeest zwaar verneukt en verloor hij uiteindelijk het p/d duel (onterecht overigens) waardoor hij nu in VI speelt.
Ole Gunnar Solskjaer-award:
Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Maniack28 met matchID=44554008
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)
Refused met: Rauno Hemminki made a run for the goal in the 90:th minute but the home teams far left defense managed to sort the situation out in the end.
en daardoor verloor ik de wedstrijd 2-1 met 71% balbezit
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
Helaas zijn er vrij weinig complete en niet verkochte spelers gepost .... maar goed.... dit zijn dus de genomineerden:
K.F.C. Minnertsga met:
[..]
Vintage FC met:
[..]
Kristiansund met:
[..]
Fok!Cupwinnaar-award:
Voor de winnaar van de Fok!Cup
Pekel met VV Emmen
T/m volgende week woensdag kan er gestemd worden. Ik zal proberen donderdag de uitslag bekend te maken, maar ik beloof niks omdat ik weer begin met studeren komende week. Anders dan wordt het vrijdagavond of zaterdag. Of misschien dat ik het wel zondag tijdens de wedstrijden doe
ik zou zeggen een aanvaller, if anythingquote:Op donderdag 8 september 2005 15:37 schreef SocialDisorder het volgende:
can blame someone for trying
nee maar serieus, hij heeft in de wedstrijden dat hij in de basis stond best leuk gefunctioneerd. Dacht dat het een leuke aanvulling zou zijn voor iemand die in spelersnood zit. Op het middenveld kan hij nuttig zijn.
Ik neem aan dat je ook gewoon geld krijgt ookal is thuisteam een wo..........toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
WO in eerste ronde van de beker. Dat kan nooit kwaad.
Ik heb nog meer spelers hoor niet alleen die 2 aanvallers voorinquote:Op donderdag 8 september 2005 17:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
foetre: info.....
Heb ik ook al eens aan gedacht, en dat zou echt wel tof zijn als me dat luktquote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef maniack28 het volgende:
Overigens, klopt het verhaal dat hoe meer koppers je in je team hebt, hoe meer special events m.b.t. koppen je zult hebben? Ik heb namelijk al 2 spitsen die koppen en nu deze mid.... als dat werkelijk zo is, dan kijk ik of ik nog een mid kan fixen met koppen.... zou leuk zijn
Of beter nog, een heel team met koppen
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:49 schreef Lortnoc het volgende:
Waar dient deze topics absoluut niet voor
Om speler te promoten die geen deuk in een bakje boter kunnen schieten. Haast elke Fok!hattricker kent wel de regels en gaat echt niet ineens die bosjosti kopen die je al voor de 15e keer op de transfermarkt hebt gezet.
Heb je een eigenhandig een talent getraind en je wilt even laten weten dat hij te koop is, dan mag dat. Maar post je spelers met mate.
ik doe nog wel watquote:Op donderdag 8 september 2005 08:38 schreef Uddel het volgende:
(Hé, m'n nieuwe avatar staat er ook in)
ach, sinds 1-9 zijn we administratief over. Op 31/8 was een prijswijziging van een prodcut dat wij al in het dc hadden. Na een tijd heen en weer gebel tussen mn chef en HC, moest het evengoed geboekt worden maar dan per 1-9. Ik moet dan de documentatie en boeking controleren van een medewerker. Normaal kijk ik niet naar de datum, want dat is toch wel goed. Nu dus nietquote:Op donderdag 8 september 2005 19:09 schreef komrad het volgende:
vertel, wat voor onoplettenheid??
weet ik, maar voor sommigen went het nooitquote:ja hoor maar ik ben al weer een paar maanden een kleine zelfstandige he
als hij niet over de nodige potentie beschikt om een goeie te worden, dan weet ik het ook niet meerquote:Dra¸en ¦eks
TSI = 540 , 17 years, inadequate form
Has disastrous experience and wretched leadership abilities [Powerful]
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: inadequate
Winger: weak Defending: poor
Scoring: poor Set pieces: inadequate
Ik ben ook nog maar een beginnerquote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef foetre het volgende:
dis is me reserve bank zitten er nog mensen tussen zonder toekomst????of mensen die in me basis moeten staan???
brabant? Wasdaquote:Op donderdag 8 september 2005 19:20 schreef komrad het volgende:
dus de salarisverhoging heb je al verspeeld
maar ff serieus dat soort dingen gebeuren, ik heb ook nogal wat financiele verantwoordelijkheid in mijn werk dus ja dan moet je gewoon goed opletten.
Maareh, heb je al heimwee naar brabant
je hebt dan ook niet echt in brabant gewoond, dat wil zeggen de vierhoek, eindhoven-den bosh - breda- tilburgquote:Op donderdag 8 september 2005 19:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
brabant? Wasda
Lekker weer in mn eigen hokkie
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:49 schreef komrad het volgende:
[..]
je hebt dan ook niet echt in brabant gewoond, dat wil zeggen de vierhoek, eindhoven-den bosh - breda- tilburg
de rest ja, dat is vulling (bergen op zoom, roosendaal. oss en dat soort achterstandsgebieden, een beetje zoals de kop van noord-holland![]()
ik woonzelfs boven de rivieren dus wat lul je nuquote:Op donderdag 8 september 2005 20:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]![]()
![]()
dus je bent echt nooit boven de rivieren geweest
Ik wist niet dat die mensen nog bestonden![]()
pffff detailsquote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef komrad het volgende:
[..]
ik woonzelfs boven de rivieren dus wat lul je nu
detail matters, kijk maar naar ajaxquote:
Hoeveel centen heb je er voor over?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:58 schreef komrad het volgende:
[..]
detail matters, kijk maar naar ajax
sorry too easy
BTW, wanneer kan ik alexandersson kopen
Thomas Alexandersson has been transferlisted for 4 500 000quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef komrad het volgende:
money is no issue, * komrad is wealthy
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Thomas Alexandersson has been transferlisted for 4 500 000
Gefeliciteerd komrad![]()
zouden er mensen nu echt gaan kijken??quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef The_Hives het volgende:
betekent dit dat hij voor niets te koop staat
Een andere fokhattricker die wil bieden
id = 45893953
TV zegt 3 miljoen, 50% opslag is toch niet te veel voor je mede fokhattrickerquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef komrad het volgende:
[..]
zouden er mensen nu echt gaan kijken??
maareh wat zijn zijn stats eigenlijk?
quote:Thomas Alexandersson (45893953) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 14 750
Loon: 3 024 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
ik kraak thomas niet af maar wel de prijs die je er voor wil hebbenquote:
die prijs was dan ook niet serieusquote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef komrad het volgende:
[..]
ik kraak thomas niet af maar wel de prijs die je er voor wil hebben
proest, wonderbaarlijk, proestquote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef The_Hives het volgende:
zulke prutsers koop ik niet
wat is btw de nederlandse stat voor magnificient?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |