mja maar heb jij in de hand wat andere mensen bieden voor een speler?quote:Op zondag 11 september 2005 23:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
geluk dwing je af
gewoon weten wanneer iemand stijgt en wat hij kan opleveren. Dan is het geen geluk meer![]()
Dat wist ik dus niet. Nog maar even nadenken of ik dit nu nog wel interessant vind.quote:Op zondag 11 september 2005 23:34 schreef Grumpey het volgende:
Maar goed, je TS gaat naar de mallemoeren
Ach een beetje over de transferlist surfen blijft leuk.quote:Op zondag 11 september 2005 23:39 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet. Nog maar even nadenken of ik dit nu nog wel interessant vind.
quote:
Get used to itquote:Op maandag 12 september 2005 00:15 schreef MyImmortal het volgende:
is mijn jeugd eindelijk naar goed gestegen pull ik een speler dat nog crappier is dan alles vorheenvolgende week hopelijk een betere
Die indruk heb ik wel. Ik heb ieder jaar wel een speler die ik voor 200.000 kan verkopen, en zelf heb ik natuurlijk vaak ook nog wel wat aan die spelers.quote:Op maandag 12 september 2005 09:10 schreef Wolfje het volgende:
Hoe veel levert zo'n jeugdopleiding (op maximaal niveau) naar verwachting op? Worden de vele slechte spelers die je krijgt voldoende gecompenseerd door de enkele goede die je krijgt?
Per jaar heb je 16*20k = 320k aan kosten voor de jeugdopleiding. Dus dan zou je nog 120k aan spelers moeten krijgen voordat je de kosten eruit hebt. Haal je dat makkelijk?quote:Op maandag 12 september 2005 09:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die indruk heb ik wel. Ik heb ieder jaar wel een speler die ik voor 200.000 kan verkopen, en zelf heb ik natuurlijk vaak ook nog wel wat aan die spelers.
ja hoor, hoewel t natuurlijk niet vast staat, je kunt n seizoen pech hebben. in mijn ervaring heb je toch zo heel af en toe een verkoopbare waardoor je uit de kosten komt, of een paar bijelkaar opgeteld. ik praat hier wel over een minstens 'goed' jeugdopleidingquote:Op maandag 12 september 2005 10:41 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Per jaar heb je 16*20k = 320k aan kosten voor de jeugdopleiding. Dus dan zou je nog 120k aan spelers moeten krijgen voordat je de kosten eruit hebt. Haal je dat makkelijk?
Logo als in avatar, of gewoon voor op het forum/site.quote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
euh... is die lijst met fokhattrickers op http://www.xs4all.nl/~dalord/fokhattrickers.htm nog een beetje actueel? dan kan ik daarvandaan n lijstje maken met mensen voor de "Rachid Bouaouzan-award"
mensen die handig zijn met photoshop oid en die tijd over hebben mogen een poging doen een logo cq beker ervoor te fabriceren
Dat wil ik wel doen, ben tenslotte toch al de awardsmakerquote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
euh... is die lijst met fokhattrickers op http://www.xs4all.nl/~dalord/fokhattrickers.htm nog een beetje actueel? dan kan ik daarvandaan n lijstje maken met mensen voor de "Rachid Bouaouzan-award"
mensen die handig zijn met photoshop oid en die tijd over hebben mogen een poging doen een logo cq beker ervoor te fabriceren
Leuk nieuwe mogelijkheden, vooral creativity trekt me welquote:Aankondigingen voor Hattrick
12-09-2005 New tactic type
You can now tell your team to play more creatively. This means that they'll go more for special events than normally. If both teams in a match decide to play creatively, the chance for special events will increase even more. The chance for both negative and positive special events to happen will increase. Also, when playing creatively the team will be less focused on the defense. Playing creatively will probably be good for well SE-optimized teams.
This tactic type can be used immediately.
12-09-2005 Upcoming changes
We want to flag for upcoming changes to forwards and wingers after week 7 this season.
* Ordinary forwards will contribute less to wing attacks.
* Wingers (all except towards-middle) will contribute a tiny bit more to wing attacks.
* Introduce a new individual order for forwards; forward towards wing. These players will use scoring and winger ability to increase wing attacks. We'll also include a new training type for these kind of players.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |