en de weggevallen league dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:45 schreef SocialDisorder het volgende:
MIsschien een idee:
als een team inactief wordt, indien mogelijk twee competities samenvoegen, en zo de inactieven eruit mikken.
hmmm, dat wist ik dus nietquote:Op zondag 11 september 2005 14:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
en HAM verversen wordt ook gerekend tot een inlog
Foertre? Het was truSteh met de stadionuitbreidingquote:Op zondag 11 september 2005 15:28 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hmmm, dat wist ik dus niet
ik vrees er eigenlijk voor dat het nu al te laat is voor Foertre
Inderdaad, foutjequote:Op zondag 11 september 2005 15:33 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Foertre? Het was truSteh met de stadionuitbreiding
Dan is die er niet meer om over hattrick te sprekenquote:Op zondag 11 september 2005 16:18 schreef maniack28 het volgende:
Pffff... das riskant... wat Trusteh doet..... als dat fout loopt weet ik al wie de koei-award gaat winnen volgend seizoen
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:13 schreef maniack28 het volgende:
And the nonimees for the Fok!Awards season 15 are:
Guus Hiddink-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI
Grumpey
Madkow
Lortnoc
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager
Komrad
Maniack (aka Joralf)
Sjarkie
Dirk Kuijt-award:
Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie (staat vast)
21 doelpunten door Peter Morgansson van Nielzsche's Fußball Mannschaft
Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
Grumpey
Johan Derksen
Komrad
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
De Hovenier (aka Rob): Omdat hij nog steeds iedere week komt melden dat hij een friendly met zijn a-team speelt en bovendien traint hij nog steeds keepers en om nou te zeggen dat dat rendabel is.
Dylan Dog: Die kerel die halverwege het seizoen hier langskwam en -400k ofzo stond en toen (bijna) failliet is gegaan.
sirdalord: Tegen beter weten in blijft hij toch World of Warcraft spelen en verwaarloosd hij zijn team ontzettend, net als de OP die hij ook nooit meer bijwerkt.
Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Jonks: Bied een nulletje teveel op een speler, waardoor hij ontzettend veel geld kwijt is
Oldbie: Moet tegen Chen in de Fok!Cup, Chen staat op niet uitdagen en Oldbie zegt donderdag dat hij Chen niet kan uitdagen. Hij krijgt als advies wachten tot maandag, maar regelt toch een friendly. 2 minuten nadat die friendly is geregeld komt Chen online op IRC
Niet het meest genomineerd, maar ik zet hem er toch bij:
Mokkaboon (aka Suriman): Hij had de laatste competitiewedstrijd gemotst ipv gepicced (want dat wilde hij), hierdoor was zijn teamgeest zwaar verneukt en verloor hij uiteindelijk het p/d duel (onterecht overigens) waardoor hij nu in VI speelt.
Ole Gunnar Solskjaer-award:
Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Maniack28 met matchID=44554008
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)
Refused met: Rauno Hemminki made a run for the goal in the 90:th minute but the home teams far left defense managed to sort the situation out in the end.
en daardoor verloor ik de wedstrijd 2-1 met 71% balbezit
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
Helaas zijn er vrij weinig complete en niet verkochte spelers gepost .... maar goed.... dit zijn dus de genomineerden:
K.F.C. Minnertsga met:
quote:Micha Kusters (56152172)
TSI = 11 040, 18 jaar, redelijk in vorm
Specialiteit: Koppen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Vintage FC met:
quote:Ricardo Hauri (66513001)
TSI = 5 450, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Condtie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Kristiansund met:
quote:Vyacheslav Brusnichenko (70201855)
TSI = 4 390, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Fok!Cupwinnaar-award:
Voor de winnaar van de Fok!Cup
Pekel met VV Emmen
T/m volgende week woensdag kan er gestemd worden. Ik zal proberen donderdag de uitslag bekend te maken, maar ik beloof niks omdat ik weer begin met studeren komende week. Anders dan wordt het vrijdagavond of zaterdag. Of misschien dat ik het wel zondag tijdens de wedstrijden doe
niet verkeerd voor dat geldquote:Op zondag 11 september 2005 00:31 schreef foetre het volgende:
[..]
ik weet het en het is zo leuk om spelers te zoeken op de transferlist en bieden etc.
Het is uiteindelijk deze speler geworden voor 111.000
Magnar Bø
TSI = 1 410, 24 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak \
is het wat?
Uitmuntend heb ik ook een keer voorbij zien komen.quote:Op zondag 11 september 2005 18:54 schreef neilpad het volgende:
Ik dacht dat je voor spelhervattingen max formidabel kan hebben als YP.
voor 25k eropquote:Ryan Beusmans (76287698)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 631 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Nee, je nieuwe pull wordt niet ouder.quote:Op zondag 11 september 2005 21:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
ligt t nu aan mij of is t niet zo slim nu te pullen. morgen wordt iedereen toch een jaartje ouder
Mag weg.quote:Emiel van der Linden (76298305) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 250
Loon: 549 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Fysiek: fit
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
ik vind et anders wel een leuk spelertjequote:Op zondag 11 september 2005 21:42 schreef avw1982 het volgende:
Sirius Jans (76281150)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 1 790
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: BovenHardinxveld
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Helaas een jaartje te oud.![]()
Op de lijst voor 3 Miljoenquote:Klement Yuriev (26372798)
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Latvija
Total Skill Index (TSI): 17 470
Loon: 3 240 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 61
Hattricks in carrière: 6
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
Wat vinden jullier hiervan?quote:Jonas Stjärnen (10783425)
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 5 920
Loon: 4 104 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Positiespel: uitmuntend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Hoogste bod:
1 122 000 ¤ door Azzez
Het bieden is geëindigd!
Nope, mijn ambities strekken niet (meer) in die richting. Ben IRL al druk zat en ben ook vaak weekenden en weken weg op vakantie, bovendien is hattrick zo al tijdrovend genoeg en wil ik liever meer traden dan bondscoach worden.quote:Op zondag 11 september 2005 22:26 schreef komrad het volgende:
jij lorrie?
In de toekomst wil ik het nog wel eens keertje proberen, maar denk dat het eerst heel belangrijk is dat je wat hoger speelt (IV of hoger) voordat de kansen wat serieuzer worden. En als ik elke keer weer mensen overhaal om tevergeefs op mij te stemmen dan gaat het die ene keer niet lukken om dat nogmaals voor elkaar te krijgen vermoed ik.quote:Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef Lortnoc het volgende:
Gaat er nog iemand voor u20 coach? Grumpey?
geluk dwing je afquote:Op zondag 11 september 2005 23:24 schreef foetre het volgende:
Dat daytraden is ook een kwestie van portie geluk volgens mij.Maar als je eenmaal er een handigheidje in hebt dan kan het wel wat centjes opleveren.
mja maar heb jij in de hand wat andere mensen bieden voor een speler?quote:Op zondag 11 september 2005 23:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
geluk dwing je af
gewoon weten wanneer iemand stijgt en wat hij kan opleveren. Dan is het geen geluk meer![]()
Dat wist ik dus niet. Nog maar even nadenken of ik dit nu nog wel interessant vind.quote:Op zondag 11 september 2005 23:34 schreef Grumpey het volgende:
Maar goed, je TS gaat naar de mallemoeren
Ach een beetje over de transferlist surfen blijft leuk.quote:Op zondag 11 september 2005 23:39 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet. Nog maar even nadenken of ik dit nu nog wel interessant vind.
quote:
Get used to itquote:Op maandag 12 september 2005 00:15 schreef MyImmortal het volgende:
is mijn jeugd eindelijk naar goed gestegen pull ik een speler dat nog crappier is dan alles vorheenvolgende week hopelijk een betere
Die indruk heb ik wel. Ik heb ieder jaar wel een speler die ik voor 200.000 kan verkopen, en zelf heb ik natuurlijk vaak ook nog wel wat aan die spelers.quote:Op maandag 12 september 2005 09:10 schreef Wolfje het volgende:
Hoe veel levert zo'n jeugdopleiding (op maximaal niveau) naar verwachting op? Worden de vele slechte spelers die je krijgt voldoende gecompenseerd door de enkele goede die je krijgt?
Per jaar heb je 16*20k = 320k aan kosten voor de jeugdopleiding. Dus dan zou je nog 120k aan spelers moeten krijgen voordat je de kosten eruit hebt. Haal je dat makkelijk?quote:Op maandag 12 september 2005 09:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die indruk heb ik wel. Ik heb ieder jaar wel een speler die ik voor 200.000 kan verkopen, en zelf heb ik natuurlijk vaak ook nog wel wat aan die spelers.
ja hoor, hoewel t natuurlijk niet vast staat, je kunt n seizoen pech hebben. in mijn ervaring heb je toch zo heel af en toe een verkoopbare waardoor je uit de kosten komt, of een paar bijelkaar opgeteld. ik praat hier wel over een minstens 'goed' jeugdopleidingquote:Op maandag 12 september 2005 10:41 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Per jaar heb je 16*20k = 320k aan kosten voor de jeugdopleiding. Dus dan zou je nog 120k aan spelers moeten krijgen voordat je de kosten eruit hebt. Haal je dat makkelijk?
Logo als in avatar, of gewoon voor op het forum/site.quote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
euh... is die lijst met fokhattrickers op http://www.xs4all.nl/~dalord/fokhattrickers.htm nog een beetje actueel? dan kan ik daarvandaan n lijstje maken met mensen voor de "Rachid Bouaouzan-award"
mensen die handig zijn met photoshop oid en die tijd over hebben mogen een poging doen een logo cq beker ervoor te fabriceren
Dat wil ik wel doen, ben tenslotte toch al de awardsmakerquote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
euh... is die lijst met fokhattrickers op http://www.xs4all.nl/~dalord/fokhattrickers.htm nog een beetje actueel? dan kan ik daarvandaan n lijstje maken met mensen voor de "Rachid Bouaouzan-award"
mensen die handig zijn met photoshop oid en die tijd over hebben mogen een poging doen een logo cq beker ervoor te fabriceren
Leuk nieuwe mogelijkheden, vooral creativity trekt me welquote:Aankondigingen voor Hattrick
12-09-2005 New tactic type
You can now tell your team to play more creatively. This means that they'll go more for special events than normally. If both teams in a match decide to play creatively, the chance for special events will increase even more. The chance for both negative and positive special events to happen will increase. Also, when playing creatively the team will be less focused on the defense. Playing creatively will probably be good for well SE-optimized teams.
This tactic type can be used immediately.
12-09-2005 Upcoming changes
We want to flag for upcoming changes to forwards and wingers after week 7 this season.
* Ordinary forwards will contribute less to wing attacks.
* Wingers (all except towards-middle) will contribute a tiny bit more to wing attacks.
* Introduce a new individual order for forwards; forward towards wing. These players will use scoring and winger ability to increase wing attacks. We'll also include a new training type for these kind of players.
Mazzelaarquote:Op maandag 12 september 2005 14:47 schreef DeHovenier het volgende:
12-09-2005 Je fanclub heeft er 3 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 90 ¤ op voor de clubkas.
quote:12-09-2005 Je fanclub heeft er geen supporters bijgekregen, maar er is ook niemand vertrokken.
Daar krijg je vast nog wel iets voor hoor . . .quote:Op maandag 12 september 2005 15:00 schreef magic_dreamer het volgende:
Ricardo van Gent [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 380, 17 jaar, redelijk in vorm
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: matig
niet echt tevreden maar hoop dat er mensen zijn die er een ton voor willen geven
en ik heb er vandaag ook 3 supporters bijgekregen.
30k of zo, misschien een gek die er 40 voor geeft maar waardeloos passen schrikt mij al afquote:Op maandag 12 september 2005 15:00 schreef magic_dreamer het volgende:
Ricardo van Gent [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 380, 17 jaar, redelijk in vorm
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: matig
niet echt tevreden maar hoop dat er mensen zijn die er een ton voor willen geven
en ik heb er vandaag ook 3 supporters bijgekregen.
Zie het als een soort fun-machine Grumpey, mijn ervaring is dat je ongeveer quitte speelt op je jeugd...quote:Op maandag 12 september 2005 11:15 schreef Grumpey het volgende:
ik haal mijn jeugd er niet uit Wolfje, maar in principe is het afwachten tot 1 grote hit. Al ga ik steeds meer overwegen er mee te stoppen. Enig nadeel wat er aan kleeft is dat de zondagochtend zo saai wordt
een logo voor op t forum. uiteindelijk kan daar ook een avatar voor de winnaar van gemaakt wordenquote:Op maandag 12 september 2005 12:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Logo als in avatar, of gewoon voor op het forum/site.
Wat voor afmetingen moet hij dan hebben?
ze mogen ook nog 20 zijn. Sterker nog, de winnende teams bestaan vaak alleen maar uit 20-jarige spelers.quote:Op maandag 12 september 2005 13:51 schreef maniack28 het volgende:
Trouwens, vraagje.... U-20 is toch jonger dan 20 jaar? Dus de spelers van U-20 die nu 20 zijn geworden kunnen toch niet meer meedoen?
ik zag het ja, u20 spanje en u20 eesti(estland?) waren allemaal spelers van 20 jaar, op zich wel slimquote:Op maandag 12 september 2005 16:58 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ze mogen ook nog 20 zijn. Sterker nog, de winnende teams bestaan vaak alleen maar uit 20-jarige spelers.
neen die is niet erg actueel, mijn teamnaam is al vrij lang gewijzigd van Moonsquad naar Wurdsje en ik ben inmiddels ook Fok fed lid. en ik train positiespel dat staat er ook nog niet bijquote:Op maandag 12 september 2005 12:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik heb er 4 bijgekregenquote:Op maandag 12 september 2005 14:50 schreef maniack28 het volgende:
Hier ookHeeft te maken met de mood van de supporters? Die is gereset...
hij is wel up-to-datequote:Op maandag 12 september 2005 18:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
neen die is niet erg actueel, mijn teamnaam is al vrij lang gewijzigd van Moonsquad naar Wurdsje en ik ben inmiddels ook Fok fed lid. en ik train positiespel dat staat er ook nog niet bij
quote:Kerim Bayrak (76400151) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 644 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
sinds wanneer heet ik zo officieel The_Hivesquote:Op maandag 12 september 2005 19:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
The_Hives: gooi die lijst er gewoon uit... kunnen ze ook zien staan bij de federaties knop in hattrick. (op de trainingsvormen na).
het is sowieso niets, vandaar dequote:PS die speler is niet voor passing trainers... want dan kan ie voor de rest juist nix...
Die kan ook nog iets worden als iemand hem lang wil trainen op pos of vleugel.
ik heb het vermeld dus tja...quote:Op maandag 12 september 2005 19:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij is wel up-to-date
Veranderingen die gemeld zijn, zijn aangepast. Ik ga niet dingen raden die ik aan moet passen. Ook mensen die de fed hebben verlaten zijn niet bijgewerkt. Dan kan ik elke week alles nazoeken......
overigens is dat niet terecht, want niet iedere fokhattricker is ook fedlidquote:Op maandag 12 september 2005 19:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
The_Hives: gooi die lijst er gewoon uit... kunnen ze ook zien staan bij de federaties knop in hattrick. (op de trainingsvormen na).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |