Laat dát maar aan mij over.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:58 schreef Zhenar het volgende:
Heerlijke TT!
bedoel je m'n plaatje?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:59 schreef Airelle het volgende:
Blauw staat je het beste.
Op wie of wat is dit een quote?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:59 schreef Airelle het volgende:
Blauw staat je het beste.
Heb je niet meer dat 'ie bij elke F5 verandert?quote:
Om maar weer te gaan zeiken over de snelheid van de topics.quote:
En wie ben jij nou weerquote:
Bupatih. Ik ging eens kijken wat die showchat nou inhield. Je moet me even wegwijs maken, wie zijn hier de hete chicks ?quote:
ja goed!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:01 schreef Timmai het volgende:
[..]Ben door de eerste testdag van de politieacademie heengekomen vandaag
Met jou?
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Bupatih. Ik ging eens kijken wat die showchat nou inhield. Je moet me even wegwijs maken, wie zijn hier de hete chicks ?
Ha!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Bupatih. Ik ging eens kijken wat die showchat nou inhield. Je moet me even wegwijs maken, wie zijn hier de hete chicks ?
Niet waar waarom zou je kijken in je bookmarks als je de MYAT hebt ?quote:
klik klik!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:02 schreef bar_rel het volgende:
Iemand die een site weet waar ik Buffy The Vampier Verkrachter kan bestellenn en binnen 2 dagen binen heb..ik heb nl. geen zin om lang te wachten![]()
Het zal vanzelf wel weer minder worden.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Om maar weer te gaan zeiken over de snelheid van de topics.
Ik kom onder de douche vandaan,zijn we opeens weer een topic verder
Snelheid heeft zijn voordelen en nadelen,maar nu genoeg gezeik daar weer over.
Ik ben dr weer!![]()
Dan blijf ik nog even plakken.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ha!
Iedereen.
Waarom denk je dat ik hier kom
*wijst naar zowiee*quote:Op maandag 21 maart 2005 19:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oeh Oehquote:Op maandag 21 maart 2005 19:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
klik klik!
2 tot 5 werkdagen.. dus als je geluk hebt.
Oh ben jij der zo eenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd. Toch bedankt voor de bevestiging.
Post dan ten minste zinnig mee.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet waar waarom zou je kijken in je bookmarks als je de MYAT hebt ?
Bookmarks is gewoon zinloos en overbodig.
Jaquote:Op maandag 21 maart 2005 19:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat je geen meisje bent?
Ik blijf hier al een hele tijd plakken.quote:
Ja die snappen de bedoeling niet helemaal.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Post dan ten minste zinnig mee.
Er zijn zelfs van die heikneuters die eerst tvp'en en een paar seconden later een normale opmerking posten
Zoals ikquote:Op maandag 21 maart 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Post dan ten minste zinnig mee.
Er zijn zelfs van die heikneuters die eerst tvp'en en een paar seconden later een normale opmerking posten
Dat lijstje is bij elkaar gelogen hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Of zoek je nieuwe slachtoffers voor op je lijstje?
Jammer dat het alleen via acceptgiro kanquote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh niks te danken.. ik was toch net op freerecordshop.nl... best goedkoop daarzo.
Nee, zo zit het niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die snappen de bedoeling niet helemaal.
Maar je kan ok een tvp posten omdat je bijvoorbeeld later op de avond wel wil posten en als het dan niet druk is in het topic krijg je inderdaad dat je normale opmerking onder je tvp komt te staan.
Ik hier jaquote:
Dat is dus gewoon domquote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, zo zit het niet.
Ik bedoel dat ze écht één seconde erna posten.![]()
Oh, dus wij mogen er ook op, zolang het maar niet echt gebeurt? Tofquote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat lijstje is bij elkaar gelogen hoor.!
vingerquote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
HeWaarom wijst er niemand naar mij??
zeker mooi weerquote:Op maandag 21 maart 2005 19:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
ja goed!
lekker weer enzo...
en goed rapport
* Skaai wijst en lachtquote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie ben jijquote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik hier ja
En heb gister al meegeslowchat ja
Ja, 's avonds. Dan ben ik er nietquote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik hier ja
En heb gister al meegeslowchat ja
Misschien omdat jij geen lekker wijf bent?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*wijst naar Bupa* lekker wijfquote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opzich......zie ik dit als een vooruitgang.quote:
*wijst naar Christine*quote:Op maandag 21 maart 2005 19:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien omdat jij geen lekker wijf bent?
De mooiste vrouw van het Westelijk Halfrondquote:
Dan heb jij mijn 90-60-90-figuurtje nog niet gezienquote:Op maandag 21 maart 2005 19:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien omdat jij geen lekker wijf bent?
West?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
De mooiste vrouw van het Westelijk Halfrond.
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
De mooiste vrouw van het Westelijk Halfrond.
Klopt, maar jij wil niet naar meetingsquote:Op maandag 21 maart 2005 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan heb jij mijn 90-60-90-figuurtje nog niet gezien
Dûh. Wat moet ik met al die fans om me heen?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt, maar jij wil niet naar meetings
En het is nog wel zo'n player op FOK! ..quote:Op maandag 21 maart 2005 19:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt, maar jij wil niet naar meetings
Dat is kei niet waarquote:Op maandag 21 maart 2005 19:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En het is nog wel zo'n player op FOK! ...
Of je bent in het echt gewoon heel lelijkquote:Op maandag 21 maart 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dûh. Wat moet ik met al die fans om me heen?
Hebben we het wel over dezelfde bupatih?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat is slechts een imagoquote:Op maandag 21 maart 2005 19:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op maandag 21 maart 2005 19:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Hebben we het wel over dezelfde bupatih?
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is slechts een imagoin het echt is hij een 40-jarige eskimo
Dan kan ik toch nog steeds fans hebben?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Of je bent in het echt gewoon heel lelijk![]()
Alleen dan kom je zekerquote:
Jawel. Maar het is waarschijnlijk een kwestie van mensenkennis.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Hebben we het wel over dezelfde bupatih?
Ja, vrouwen zoals Christine, ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan kan ik toch nog steeds fans hebben?
Niet zo schijnheilig... kennelijk gedraag je je hier anders dan op de andere subfora van Fok, en we hebben je net ontmaskerdquote:
Ik maak nooit grapjes en lieg niet.quote:
quote:
Bedoel je nou dat Christine op lelijke jongens valt?quote:
die film!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:17 schreef bar_rel het volgende:
Kut k heb Buffy The Vampire Slayer(1) besteld
Laat Dizer het maar niet horen danquote:Op maandag 21 maart 2005 19:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat Christine op lelijke jongens valt?![]()
komt vast door de naamquote:Op maandag 21 maart 2005 19:17 schreef timbob het volgende:
[..]
alleen als ik kom
want ik ben immers tof
en oké
Nee ik heb seizoen 1 besteldquote:Op maandag 21 maart 2005 19:19 schreef timbob het volgende:
[..]
die film!
mhehe
die serie ook trouwens
Butrabuma ofzo zegt hetquote:
Die zegt dat Christine op lelijke jongens valtquote:
En die heb jij natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jawel. Maar het is waarschijnlijk een kwestie van mensenkennis.
Dat noemen wij doorgaans een 'boebiedoe'quote:Op maandag 21 maart 2005 19:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die zegt dat Christine op lelijke jongens valt![]()
Ow zoquote:Op maandag 21 maart 2005 19:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die zegt dat Christine op lelijke jongens valt![]()
wat hij zegtquote:Op maandag 21 maart 2005 19:26 schreef timbob het volgende:
[..]
hey!
ik was hier degene die tegen zichzelf praatte!
Bbd valt op lelijke jongensquote:Op maandag 21 maart 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat noemen wij doorgaans een 'boebiedoe'
Dat meen je nietquote:Op maandag 21 maart 2005 19:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dit was me 300ste bericht van vandaag_O-
Zorg please snel dat je weer een stage plek krijgtquote:Op maandag 21 maart 2005 19:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Net of anderen dat nog nooit eerder hebben gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:26 schreef timbob het volgende:
[..]
hey!
ik was hier degene die tegen zichzelf praatte!
Waarom ?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zorg please snel dat je weer een stage plek krijgt![]()
Zonder succes?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik probeer Bupatih al een tijdje aan de haak te slaan..
Dat moet ook wel, je hebt me zelfs op de webcam gezien!quote:
Je post te veelquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, je hebt me zelfs op de webcam gezien!
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik probeer Bupatih al een tijdje aan de haak te slaan..
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:31 schreef Timmai het volgende:
[..]
Bob.. is je tweede persoonlijkheid op zaterdagavond?
Dus zo komen opeens al die nieuwe mensen hierquote:
Waar kun je dat zien dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Toen reageerde je niet... anders had ik 't wel gewetenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Zelf bijhouden in je profiel
Die gasten hebben niks beters te doen
Of jezelf citerenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Altijd leuk, te vroeg op invoeren klikken.
Ohja, tuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2005 19:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Zelf bijhouden in je profiel
Die gasten hebben niks beters te doen
Ja hij heeft een kleintje toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jort Kelder meld de lengte van zijn piemel
Wat lul je nou weerquote:Op maandag 21 maart 2005 19:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ander topicquote:Op maandag 21 maart 2005 19:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dies allang bekendquote:Op maandag 21 maart 2005 19:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jort Kelder meldt de lengte van zijn piemel
Georgina is wel geilquote:Op maandag 21 maart 2005 19:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja hij heeft een kleintje toch?
Arme Georgina.
Jij vindt alles met borsten wel 'geil' of 'lekker'quote:
Het is beter dan dat ze niks zeggen denk ik..quote:Op maandag 21 maart 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
Maar Christine is het een goed teken dat ik zelf morgen moet bellen of ik ben aangenomen of niet?
bullshit Jette van der meij vind ik bijvoorbeeld niet lekker of geilquote:Op maandag 21 maart 2005 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij vindt alles met borsten wel 'geil' of 'lekker'
Volgens mij ook.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij vindt alles met borsten wel 'geil' of 'lekker'
Jawel maar het kan toch ook zijn dat zij bellen..ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 19:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het is beter dan dat ze niks zeggen denk ik..
Ik kan wel raden wie je bedoelt.quote:
Op de wallen toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
Maar Christine is het een goed teken dat ik zelf morgen moet bellen of ik ben aangenomen of niet?
Wat zowiee zegt, beter dan dat ze meteen zeggen dat het niks isquote:Op maandag 21 maart 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
Nee is goed mopquote:Op maandag 21 maart 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kan wel raden wie je bedoelt.
En niet weer foto's posten aub, ik wil een keer chatten met een gezonde layout
Jullie zijn voor elkaar gemaakt.quote:
Oh ja. Dat was ik vergetenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben het toch altijd met jou eens?
Jawel..maar het kon ook zijn dat zij zouden bellen, ik weet niet wat beter is: ik bellen of zij...quote:Op maandag 21 maart 2005 19:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat zowiee zegt, beter dan dat ze meteen zeggen dat het niks is
*in agenda zet*quote:Op maandag 21 maart 2005 19:43 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jullie zijn voor elkaar gemaakt..
Neuken, trouwen, huisje, kinderen, verzorgingstehuis, dood.
Ik heb jullie leven samen even alvast uitgestippeld.
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:43 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Maakt weinig verschil. Krijgen ze morgen nog een ander op bezoek?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jawel..maar het kon ook zijn dat zij zouden bellen, ik weet niet wat beter is: ik bellen of zij...
Wat heb je gedaan dat je daar ontslagen bentquote:
Doe je niet aan sex voor het huwelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Het moet trouwens zijn:
Trouwen, neuken, huisje, kinderen, verzorgingstehuis, dood.
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:46 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Doe je niet aan sex voor het huwelijk..
*christine van to-do lijstje afstreept.
Nee,quote:Op maandag 21 maart 2005 19:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Maakt weinig verschil. Krijgen ze morgen nog een ander op bezoek?
Of:quote:Op maandag 21 maart 2005 19:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Het moet trouwens zijn:
Trouwen, neuken, huisje, kinderen, verzorgingstehuis, dood.
En dan Airelle als Heilige maagd, onbevlekt ontvangen?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of:
kinderen, neuken, verzorgingstehuis, huisje, dood.
Sja ik weet niet hoe het gesprek gegaan is...quote:Op maandag 21 maart 2005 19:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee,
ze hebben 3 open stage plekken staan voor 3 verschillende branches, maar ik ben de eerste en ik moet morgen al bellen. Goed of slecht bericht?
Nou, onbevlekt?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:48 schreef Christine het volgende:
[..]
En dan Airelle als Heilige maagd, onbevlekt ontvangen?
Niet als je dit gelijk erna postquote:Op maandag 21 maart 2005 19:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Zie je wel ZOWIEE, ik kom langzaam maar zeker van mijn slettenimago af
Dan wordt je dus ontslagenquote:
Ja ging wel lekker hoor, redelijk..we hadden het al helemaal over projecten en hoe we alles gaan anpakkenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Sja ik weet niet hoe het gesprek gegaan is...
Wacht nou maar gewoon af
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan wordt je dus ontslagenHad je kunnen weten, vooral op de wallen
Jij geniepige slet.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe maar ik ben toch al één stap verder
Ja je had ze ff allemaal lekker moeten pakken trouwen en dan pakkenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan wordt je dus ontslagenHad je kunnen weten, vooral op de wallen
Malibuquote:Op maandag 21 maart 2005 19:52 schreef timbob het volgende:
[..]
bier smaakt nergens naar man
behalve met de kermis.. maar dan moet je wel
Ik ben trots op je Christinequote:Op maandag 21 maart 2005 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe maar ik ben toch al één stap verder
Sjongequote:Op maandag 21 maart 2005 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja je had ze ff allemaal lekker moeten pakken trouwen en dan pakken
en koffiequote:Op maandag 21 maart 2005 19:54 schreef timbob het volgende:
[..]
ach mens
ik zuip alles
behalve bier en wijn
Of niet, als je boebiedoe's reactie hierboven zietquote:Op maandag 21 maart 2005 19:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben trots op je Christineje lijkt helemaal kuis nu
Onze huisslet laat weer van zich horenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja je had ze ff allemaal lekker moeten pakken trouwen en dan pakken
het word bijna weer een beetje normaal eindelijkquote:Op maandag 21 maart 2005 19:55 schreef KonnieKipke het volgende:
zow, wordt er nog een beetje geneukt hier of hoe zit het.. Ingekakte bedoeling vergeleken met vrijdagnacht..
Als je echt zo nodig moet, kun je net zo goed je leuter in dat gat stoppen.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:54 schreef Christine het volgende:
Ik zie trouwens wel een gat in de markt voor een priester...
Inderdaad, maar dan met mijquote:Op maandag 21 maart 2005 19:43 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik wacht nog een beetje op ZOWIEE.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:55 schreef KonnieKipke het volgende:
zow, wordt er nog een beetje geneukt hier of hoe zit het..
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:55 schreef Airelle het volgende:
Ik hoor het al weer.
Trouwens Bupatih... ik heb morgen wel even tijd.
Zullen we dan de boel doorspreken?
En wanneer beginnen we met neuken?
Over 5 jaar en 2 maand?
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:55 schreef Airelle het volgende:
Ik hoor het al weer.
Trouwens Bupatih... ik heb morgen wel even tijd.
Zullen we dan de boel doorspreken?
En wanneer beginnen we met neuken?
Over 5 jaar en 2 maand?
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:55 schreef KonnieKipke het volgende:
zow, wordt er nog een beetje geneukt hier of hoe zit het.. Ingekakte bedoeling vergeleken met vrijdagnacht..
Ja maar dat mag dan weer niet he?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je echt zo nodig moet, kun je net zo goed je leuter in dat gat stoppen.
Let op, ZOWIEE.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:56 schreef boebiedoe het volgende:
Zeg ZOWIEE, ken ik jou niet ergens van..
ik ben zowiee pr0n aan het sturen, dus die zal voorlopig koest zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 19:56 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik wacht nog een beetje op ZOWIEE..
Half fok wacht op ZOWIEEquote:Op maandag 21 maart 2005 19:56 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik wacht nog een beetje op ZOWIEE..
Wij proberen rekening te houden met onze 14-jarige mede ShowChattersquote:Op maandag 21 maart 2005 19:55 schreef KonnieKipke het volgende:
Was jij niet die gluurder in mijn fotoboek?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:56 schreef boebiedoe het volgende:
Zeg ZOWIEE, ken ik jou niet ergens van..
14? Ik dacht dat dit een 18+ topic was?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wij proberen rekening te houden met onze 14-jarige mede ShowChatters
Niet dusquote:Op maandag 21 maart 2005 19:59 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
14? Ik dacht dat dit een 18+ topic was?
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wij proberen rekening te houden met onze 14-jarige mede ShowChatters
Zoeeeeeeeeeeeeeeeeeefffquote:Op maandag 21 maart 2005 20:00 schreef PeRi het volgende:
*inhaakt*
Kunnen jullie jezelf nog wél bijhouden?
Ja ze gedragen zich ook als 18-jarigen maar ze blijken echt 14 te zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 19:59 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Kunnen we er dan geen 16+ van maken?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:59 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ja hoor, lukt primaquote:Op maandag 21 maart 2005 20:00 schreef PeRi het volgende:
*inhaakt*
Kunnen jullie jezelf nog wél bijhouden?
Oh ja, dat was het.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Was jij niet die gluurder in mijn fotoboek?
Kiddiepornquote:Op maandag 21 maart 2005 20:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja ze gedragen zich ook als 18-jarigen maar ze blijken echt 14 te zijn
dat is het nooit geweest mênquote:Op maandag 21 maart 2005 19:59 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik niet, maar konniekipke welquote:Op maandag 21 maart 2005 20:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh gut,Christine geilt weer op kiddieporn
Wat Bimtob zegt.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:03 schreef timbob het volgende:
[..]
dat is het nooit geweest mên
dat maken die gefrustreerde mensjes zoals jij ervan
Aha, dus ik ben gefrustreerd?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:03 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik geloof dat Dizer begonquote:Op maandag 21 maart 2005 20:03 schreef timbob het volgende:
[..]
Kedeng kedeng?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:06 schreef Skaai het volgende:
IK ben het spoor kwijt.
nouquote:
He biebmugquote:
Het is je hobby of niet he? De een doet graag wiskunde, de ander kookt graag.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:06 schreef timbob het volgende:
[..]
nou
of het is je hobby om de hele dag achter de computer over sex te praten.. geforceerd lijkt het wel..
Hobby's zijn overrated.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:07 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Het is je hobby of niet he? De een doet graag wiskunde, de ander kookt graag.
Wil je er eentje lenen?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:06 schreef Skaai het volgende:
Ik ben het spoor kwijt.
net69quote:Op maandag 21 maart 2005 20:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]omg wat stuurt hij me dan in godsnaam??
de ander post graag z'n erecte penis in een topic wat over showbis gaat.. eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2005 20:07 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wortel trekken...hoort dat bij wiskunde, koken of sex?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:07 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:08 schreef timbob het volgende:
[..]
de ander post graag z'n erecte penis in een topic wat over showbis gaat.. eigenlijk
ja..
hobbies..
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wortel trekken...hoort dat bij wiskunde, koken of sex?![]()
![]()
Als jij als kerel graag wortels trekt, heb ik daar geen moeite meequote:Op maandag 21 maart 2005 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
Oke, biebhommel danquote:
[..]
![]()
off-topic heet datquote:Op maandag 21 maart 2005 20:08 schreef KonnieKipke het volgende:
goed he? Ik ben topic-overstijgend!
[..]
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:08 schreef timbob het volgende:
[..]
de ander post graag z'n erecte penis in een topic wat over showbis gaat.. eigenlijk
ja..
hobbies..
Goirlequote:
Dan kunnen we wel opstappen hierquote:Op maandag 21 maart 2005 20:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Ojee als je maar niet zo triest wordt als -Angel- met z'n FUKS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |