Jawel maar het kan toch ook zijn dat zij bellen..ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 19:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het is beter dan dat ze niks zeggen denk ik..
Ik kan wel raden wie je bedoelt.quote:
Op de wallen toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
Maar Christine is het een goed teken dat ik zelf morgen moet bellen of ik ben aangenomen of niet?
Wat zowiee zegt, beter dan dat ze meteen zeggen dat het niks isquote:Op maandag 21 maart 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
Maar Christine is het een goed teken dat ik zelf morgen moet bellen of ik ben aangenomen of niet?
Nee is goed mopquote:Op maandag 21 maart 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kan wel raden wie je bedoelt.
En niet weer foto's posten aub, ik wil een keer chatten met een gezonde layout
Jullie zijn voor elkaar gemaakt.quote:
Oh ja. Dat was ik vergetenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben het toch altijd met jou eens?
Jawel..maar het kon ook zijn dat zij zouden bellen, ik weet niet wat beter is: ik bellen of zij...quote:Op maandag 21 maart 2005 19:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat zowiee zegt, beter dan dat ze meteen zeggen dat het niks is
*in agenda zet*quote:Op maandag 21 maart 2005 19:43 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jullie zijn voor elkaar gemaakt..
Neuken, trouwen, huisje, kinderen, verzorgingstehuis, dood.
Ik heb jullie leven samen even alvast uitgestippeld.
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:43 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jullie zijn voor elkaar gemaakt..
Neuken, trouwen, huisje, kinderen, verzorgingstehuis, dood.
Ik heb jullie leven samen even alvast uitgestippeld.
Maakt weinig verschil. Krijgen ze morgen nog een ander op bezoek?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jawel..maar het kon ook zijn dat zij zouden bellen, ik weet niet wat beter is: ik bellen of zij...
Wat heb je gedaan dat je daar ontslagen bentquote:
Doe je niet aan sex voor het huwelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Het moet trouwens zijn:
Trouwen, neuken, huisje, kinderen, verzorgingstehuis, dood.
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:46 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Doe je niet aan sex voor het huwelijk..
*christine van to-do lijstje afstreept.
Nee,quote:Op maandag 21 maart 2005 19:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Maakt weinig verschil. Krijgen ze morgen nog een ander op bezoek?
Of:quote:Op maandag 21 maart 2005 19:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Het moet trouwens zijn:
Trouwen, neuken, huisje, kinderen, verzorgingstehuis, dood.
En dan Airelle als Heilige maagd, onbevlekt ontvangen?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of:
kinderen, neuken, verzorgingstehuis, huisje, dood.
Sja ik weet niet hoe het gesprek gegaan is...quote:Op maandag 21 maart 2005 19:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee,
ze hebben 3 open stage plekken staan voor 3 verschillende branches, maar ik ben de eerste en ik moet morgen al bellen. Goed of slecht bericht?
Nou, onbevlekt?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:48 schreef Christine het volgende:
[..]
En dan Airelle als Heilige maagd, onbevlekt ontvangen?
Niet als je dit gelijk erna postquote:Op maandag 21 maart 2005 19:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Zie je wel ZOWIEE, ik kom langzaam maar zeker van mijn slettenimago af
Dan wordt je dus ontslagenquote:
Ja ging wel lekker hoor, redelijk..we hadden het al helemaal over projecten en hoe we alles gaan anpakkenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Sja ik weet niet hoe het gesprek gegaan is...
Wacht nou maar gewoon af
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan wordt je dus ontslagenHad je kunnen weten, vooral op de wallen
Jij geniepige slet.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe maar ik ben toch al één stap verder
Ja je had ze ff allemaal lekker moeten pakken trouwen en dan pakkenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan wordt je dus ontslagenHad je kunnen weten, vooral op de wallen
Malibuquote:Op maandag 21 maart 2005 19:52 schreef timbob het volgende:
[..]
bier smaakt nergens naar man
behalve met de kermis.. maar dan moet je wel
Ik ben trots op je Christinequote:Op maandag 21 maart 2005 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe maar ik ben toch al één stap verder
Sjongequote:Op maandag 21 maart 2005 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja je had ze ff allemaal lekker moeten pakken trouwen en dan pakken
en koffiequote:Op maandag 21 maart 2005 19:54 schreef timbob het volgende:
[..]
ach mens
ik zuip alles
behalve bier en wijn
Of niet, als je boebiedoe's reactie hierboven zietquote:Op maandag 21 maart 2005 19:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben trots op je Christineje lijkt helemaal kuis nu
Onze huisslet laat weer van zich horenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja je had ze ff allemaal lekker moeten pakken trouwen en dan pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |