quote:Wij hebben ook geen aliens!
Je moet de foto EENS bekijken!
Het zijn schatjes
Ik zie *hier* geen verschil hoor.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:59 schreef BVO het volgende:
Wanneer gaat iemand mij nou eens uitleggen waarom in de OP de bovenste 100 topics minder dicht bij elkaar staan dan die daaronder?.
Ja, je kan je maar iets afvragen op de zondagavond..
Ja maar..... maar.... maar........ze zien er precies hetzelfde uit als alle andere kindjes.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:00 schreef babette21 het volgende:
[..]ze zijn eng.....
kids die in 1 dag gemaakt worden, verdubbelen en geboren worden kunnen simpelweg niet te vertrouwen zijn...
Komt vast omdat je Topic 100 met die bold tags hebt gedaan... als je die tags eruit gooit is 't probleem weg... denk ikquote:
ja nu nog wel, maar straks......quote:Op zondag 20 maart 2005 19:04 schreef Nano het volgende:
Ja maar..... maar.... maar........ze zien er precies hetzelfde uit als alle andere kindjes.![]()
Nee!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nu nog wel, maar straks......
[afbeelding]
en daar hebben jullie er dus twee van......
jaja ik kwam er al op terug, 't is idd aggenebbisquote:Op zondag 20 maart 2005 19:07 schreef timbob het volgende:
Aggenebbis!
ach ja, over een dag of drie zullen we 't weten...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:07 schreef Nano het volgende:
Nee!
Ik verwacht dat ze op de vader gaan lijken![]()
Jij houdt meer van FF hequote:Op zondag 20 maart 2005 19:11 schreef PeRi het volgende:
IE *rilt*
Nou ja,dat zien we dan wel weer.Orginial houdt van snelheidquote:Op zondag 20 maart 2005 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach ja, over een dag of drie zullen we 't weten...
tempo ligt tenslotte zo hoog, tegen die tijd zijn ze wel 'n jaar of 12
OMG volgende week hebben ze jullie al ingehaald, en volgende maand moeten ze aan de rolator!!
PFsshquote:Op zondag 20 maart 2005 19:11 schreef PeRi het volgende:
IE *rilt*
Nee!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:22 schreef timbob het volgende:
iedereen aant eten?
Ja hoorquote:Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef timbob het volgende:
was het lekker?
Ja, ik zie het ook zo.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:01 schreef BVO het volgende:. Ik zie bij nummer 1 t/m 98 (99 mist trouwens) een veel grotere ruimte tussen de topics dan bij 101 t/m 169, waar een mm of 2 tussenzit.
Ik twijfeldequote:
kaaspannenkoeken met aardbeienjam!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:38 schreef ZOWIEE het volgende:
Maar gewone pannenkoeken en pannenkoeken met kaas
Tijd geleden dat ik ECHTE pannenkoeken heb gehad... de laatste tijd meer van de magnetron-shit. Die smaken nie eens naar pannenkoekquote:Op zondag 20 maart 2005 19:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik zie het ook zo.
[..]
Ik twijfelde
Maar gewone pannenkoeken en pannenkoeken met kaas
Nee, die zijn meer als noodgeval voor als er verder niks is. We zouden eigenlijk morgen pannenkoeken eten en vandaag spinazie maar toen had mn moeder als verrassing vandaag al de pannenkoeken gebakkenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik ECHTE pannenkoeken heb gehad... de laatste tijd meer van de magnetron-shit. Die smaken nie eens naar pannenkoek![]()
Ik smeer alitjd mosterd op pannekoeken ... schijnt ook nie echt normaal te zijn maar wel enormquote:
Spinaziequote:Op zondag 20 maart 2005 19:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, die zijn meer als noodgeval voor als er verder niks is. We zouden eigenlijk morgen pannenkoeken eten en vandaag spinazie maar toen had mn moeder als verrassing vandaag al de pannenkoeken gebakken![]()
Ik helemaal blij
Dat lijkt me dan weer niksquote:Op zondag 20 maart 2005 19:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik smeer alitjd mosterd op pannekoeken ... schijnt ook nie echt normaal te zijn maar wel enorm
mosterd?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik smeer alitjd mosterd op pannekoeken ... schijnt ook nie echt normaal te zijn maar wel enorm
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
SpinazieKom ik morgen spinazie bij je eten
pffshquote:Op zondag 20 maart 2005 19:44 schreef Duiveltja het volgende:
[nerd]
FireFox is gewoon pure ownage in vergelijking met IE.
Tabs, geen popups, veiliger enzo....whats not to like
[/nerd]
Maar wel mooiquote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef Dizer het volgende:
Ik heb Requim for a dream gezien. Wat een ongeloofelijk zielige film is dat
Babette zei dat ze pas over 6 maanden moest bevallen.Nou weet ik niet meer wie ik moet gelovenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef Dizer het volgende:
Nee dat is nou realiteitquote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef Dizer het volgende:
Whaha, doe ik al jaren, wist nie eens dat dat niet normaal was. Totdat ik een keer bij iemand pannekoeken ging eten. Ik zo,... heb je ook mosterdquote:
ik heb 'm al vet lang liggen maar moet 'm nog steeds zienquote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef Dizer het volgende:
Ik hou in de eerste plaats al niet van mosterd dus dat lijkt me geen goed planquote:Op zondag 20 maart 2005 19:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha, doe ik al jaren, wist nie eens dat dat niet normaal was. Totdat ik een keer bij iemand pannekoeken ging eten. Ik zo,... heb je ook mosterd. Z'n moeder ook al vreemd kijken
Maar probeer maar s... lekker man
wat voor mosterd adviseer je?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha, doe ik al jaren, wist nie eens dat dat niet normaal was. Totdat ik een keer bij iemand pannekoeken ging eten. Ik zo,... heb je ook mosterd. Z'n moeder ook al vreemd kijken
Maar probeer maar s... lekker man
Ik hou van jequote:Op zondag 20 maart 2005 19:44 schreef Duiveltja het volgende:
[nerd]
FireFox is gewoon pure ownage in vergelijking met IE.
Tabs, geen popups, veiliger enzo....whats not to like
[/nerd]
Het tempo wordt met de minuut opgevoerd!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:48 schreef timbob het volgende:
[..]
je bent traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Nie van dat hele scherpe i.e.g., dat smaakt idd nie echt lekker.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef timbob het volgende:
[..]
wat voor mosterd adviseer je?
dijon? groninger? marne? zaanse?
komt showchat al in aanmerking voor snelstlopende reeks topics?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Het tempo wordt met de minuut opgevoerd!
if you can't stand the heat, stay out of the kitchenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Het tempo wordt met de minuut opgevoerd!
HA!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor. Anders krjg ik bonje thuis
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:52 schreef babette21 het volgende:
mosterd op de pannenkoek?! lijkt me zó smerig.....
appelmoes erop is wél lekker.... en gele vla ook!!!
Misschien wel,zullen we ons maar opgeven bij de verkiezingquote:Op zondag 20 maart 2005 19:51 schreef Timmai het volgende:
[..]
komt showchat al in aanmerking voor snelstlopende reeks topics?
ja maar dat kijk ik pas woensdag, anders wordt 't zo'n vol avondje...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:54 schreef Nano het volgende:
Ja en Rozengeur en Wodka Lime!!!
quote:Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te gaan kijken
hehequote:
of was het door?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:57 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
dat stond laatst in de horoscoop van m'n broer
U heeft het idee dat u omgeven bent van idioten
Meiden van de Wit kijk ik eigenlijk nooit.De andere twee wel.Peking Express puur omdat mijn moeder en broertje het kijken en Rozengeur en Wodka Lime omdat ik daar zelf weg van ben.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar dat kijk ik pas woensdag, anders wordt 't zo'n vol avondje...
[..]
ik wel
sterker nog: kan niet wachten
Het is omgeven door en ik snap hem wel ja!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:58 schreef timbob het volgende:
[..]
of was het door?
omgeven door?
nouja
je snapt 'm wel
wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 20 maart 2005 20:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Het is omgeven door en ik snap hem wel ja!![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:59 schreef Nano het volgende:
Meiden van de Wit kijk ik eigenlijk nooit.De andere twee wel.Peking Express puur omdat mijn moeder en broertje het kijken en Rozengeur en Wodka Lime omdat ik daar zelf weg van ben.
Maar vanavond niet zo geloof ik![]()
En BzVquote:
het woord zegt het alquote:Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef BVO het volgende:
Wat is er mis met de ouderwetse pannenkoek met suiker?.
IJs is dan wel weer lekker,... van die bolletjes en dan oprollenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:52 schreef babette21 het volgende:
mosterd op de pannenkoek?! lijkt me zó smerig.....
appelmoes erop is wél lekker.... en gele vla ook!!!
Babette,misschien heeft Bupatih nog pilletjes voor in je billetjes over van gisterenavondquote:Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding] ik kijk 't allemaal [afbeelding]
oh yeah!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef mark_03 het volgende:
En BzVZondagavond is altijd een topavond qua tv.
ritalin! ritalin!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:03 schreef Nano het volgende:
[..]
Babette,misschien heeft Bupatih nog pilletjes voor in je billetjes over van gisterenavond
Als je er tegenwoordig shoarma,ijs,frietjes,chinees,pizza,mosterd en zeezout op doet is het nog niet orgineel genoegquote:
Niksquote:Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef BVO het volgende:
Wat is er mis met de ouderwetse pannenkoek met suiker?.
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:05 schreef timbob het volgende:
[..]
ritalin! ritalin!
get it while it's hot
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:03 schreef Nano het volgende:
Babette,misschien heeft Bupatih nog pilletjes voor in je billetjes over van gisterenavond
Ik eet alleen shoarma op zaterdagavond... als ik uit de discotheek kom. Altijd ff met m'n zatte kop shoarma etenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Als je er tegenwoordig shoarma,ijs,frietjes,chinees,pizza,mosterd en zeezout op doet is het nog niet orgineel genoeg![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa én slagroomquote:Op zondag 20 maart 2005 20:03 schreef mark_03 het volgende:
IJs is dan wel weer lekker,... van die bolletjes en dan oprollen. Maar dan wel zonder mosterd
Shoarma is lekker!!!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik eet alleen shoarma op zaterdagavond... als ik uit de discotheek kom. Altijd ff met m'n zatte kop shoarma eten![]()
We doen ons best!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:08 schreef timbob het volgende:
ik ben er weer vandoor
als ik terugkom verwacht ik iig dat dit topic vol zit!
dat kan niet want we moeten tv kijkenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:08 schreef timbob het volgende:
als ik terugkom verwacht ik iig dat dit topic vol zit!
Rudolph van L&C maakte 't laatst ook. Lekkah lekkahquote:
Je hebt ze echt nodig hoor!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat kan niet want we moeten tv kijken [afbeelding]
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:10 schreef bar_rel het volgende:
Hoi![]()
Ik ben weer terug van werk en wat zie ik, 2 topics verder
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:10 schreef bar_rel het volgende:
Hoi![]()
Jaja, je zat gewoon weer te chatten in die babes kamerquote:Op zondag 20 maart 2005 20:10 schreef bar_rel het volgende:
Hoi![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat kan ook als jij er niet bent blijkt wel
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jaja, je zat gewoon weer te chatten in die babes kamer![]()
Maar nooit met zo'n stoer handschoentjequote:Op zondag 20 maart 2005 20:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja nou, hoe vaak is dat nieuws nou al niet opgedoken?
Dat is waarquote:Op zondag 20 maart 2005 20:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja nou, hoe vaak is dat nieuws nou al niet opgedoken?
Misschien is het van dat in elkaar rammen van Orginialquote:Op zondag 20 maart 2005 20:20 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb pijn in me borst ik had gister niet weg moeten gaan uit de kroeg in alleen een tshirtje
de linker of de rechter?!?!?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:20 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb pijn in me borst ik had gister niet weg moeten gaan uit de kroeg in alleen een tshirtje
Ja, oke dat verandert de zaakquote:Op zondag 20 maart 2005 20:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar nooit met zo'n stoer handschoentje![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:22 schreef Nano het volgende:
[..]
Misschien is het van dat in elkaar rammen van Orginial![]()
Alleen een t-shirtje? Geen mooi vrouwtje?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:20 schreef bar_rel het volgende:
Ja die was daarvoor al aan de pas gekomen!!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Alleen een t-shirtje? Geen mooi vrouwtje?![]()
Ja,ik ben ook geen artsquote:Op zondag 20 maart 2005 20:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze vast zitten, heb ik nu longontsteking?
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Alleen een t-shirtje? Geen mooi vrouwtje?![]()
En ze heeft je jas ingepikt ?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja die was daarvoor al aan de pas gekomen!!![]()
zit er dik in!!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[afbeelding] Hij was volgens mij weggegaan omdat hij moest kotsen dus...
Whihi, ja dat zegt ie natuurlijk niet hierquote:Op zondag 20 maart 2005 20:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op zondag 20 maart 2005 20:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Daar was ik bij toen hij dat verteldequote:Op zondag 20 maart 2005 20:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whihi, ja dat zegt ie natuurlijk niet hier
Ik bedoelde niet me borten in tieten maar borst in sjonge je weet welquote:Op zondag 20 maart 2005 20:28 schreef babette21 het volgende:
ga PE kijken
barrel, sterkte met je tieten...
meneer Vis was 't he...??quote:Op zondag 20 maart 2005 20:30 schreef bar_rel het volgende:
Ik bedoelde niet me borten in tieten maar borst in sjonge je weet wel
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:28 schreef babette21 het volgende:
ga PE kijken
barrel, sterkte met je tieten...
Dat viel wel meequote:Op zondag 20 maart 2005 20:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaje zou het eigenlijk terug moeten lezen maar ik heb geen idee meer waar het staat
barrčl
Ja Meneer Visquote:Op zondag 20 maart 2005 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
meneer Vis was 't he...??
en nu ben ik echt weg, 't is begonnen..... [afbeelding]
Als ze nou die pilletjes maar neemt!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
meneer Vis was 't he...??
en nu ben ik echt weg, 't is begonnen..... [afbeelding]
Ik weet niet wat jij voor uil aanziet maar een uil doet zo:quote:Op zondag 20 maart 2005 20:31 schreef Nano het volgende:
[..]
De uil vliegt weer eens over!
Zie hem eens vliegen!![]()
Barrel gisteravond ookquote:Op zondag 20 maart 2005 20:31 schreef Nano het volgende:
[..]
De uil vliegt weer eens over!
Zie hem eens vliegen!![]()
Nou ja, zo leek het iigquote:Op zondag 20 maart 2005 20:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, hoe weet jije nou hoe ik was?
Nou ja,dan was het de ambulance die naar je borst kwam kijkenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor uil aanziet maar een uil doet zo:
''KukkukukukukUkUkUkUkUkkUuku''
Misschien wel beidequote:Op zondag 20 maart 2005 20:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Zag Bar_rel ze ook vliegen?Of vloog Bar_rel zelf?
Ik ga ff koffie drinken en tv kijkenquote:
Alsjeblieftquote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft
Je hebt er lang op moeten wachten.
Ja hallo, je verdient het ook gewoon.quote:
Liefquote:Op zondag 20 maart 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hallo, je verdient het ook gewoon.
Je moest en zou een naamtopic krijgen
Ik kon het niet langer aanzien. Die gefrusteerde gastjes met hun oversekste titels...
Ik bestond niet meerquote:Op zondag 20 maart 2005 20:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]![]()
!
Ben jij nou ook al je hippe posts op crap kwijt?
Ja ik was ook foetsiequote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik bestond niet meer
Ik zit nu op 40 posts, maar hele tijd dat gedoe met die servers en DNS enzo. Ik ga wel weer crappen als het allemaal goed is gekomen
Dat had ik de eerste keer ook. Na drie weken had Scandy toen aan Jerney gevraagd of ze me wilde erkennenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja ik was ook foetsieopnieuw geregged enzo, maar geen notificatiemail gehad. Kheb aan Scandalous ff gevraagd of zij wist wat er was.
Heb je trouwens nog wat gedaan zaterdag?
Wij kennen elkaar nog nietquote:Op zondag 20 maart 2005 21:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste keer ook. Na drie weken had Scandy toen aan Jerney gevraagd of ze me wilde erkennen
Ik moest gisterochtend werken. En gisteravond vierde mn oma dr verjaardag. Ik ging met mn neefje bellen blazen
Hai, Peri.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:17 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar nog niet
Ik ben barrel aangenaam
Met wie heb ik het genoegen?
Gezelligquote:Op zondag 20 maart 2005 21:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hai, Peri.
Ik lurckte hier door de enigszins vreemd aandoende TT over Bupa twee topics geleden, en kwam wat fokvriendjes tegen. Zodoende hang ik hier wat rond
Ben ik ook een van jouw fokvriendjes?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hai, Peri.
Ik lurckte hier door de enigszins vreemd aandoende TT over Bupa twee topics geleden, en kwam wat fokvriendjes tegen. Zodoende hang ik hier wat rond
Zou je dat willen zijn?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben ik ook een van jouw fokvriendjes?
Gatverquote:
Ik ruil mijn pokemon, pikachu kaart met 40 HP en 22 attack voor jouw parelsquote:Op zondag 20 maart 2005 21:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die ben ik kwijtgeraakt.
Ik heb nog wel mexicaantjes en parels?
Oh jottem!!quote:Op zondag 20 maart 2005 21:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die ben ik kwijtgeraakt.
Ik heb nog wel mexicaantjes en parels?
Ga buitenspelen met je Japanse troepquote:Op zondag 20 maart 2005 21:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ruil mijn pokemon, pikachu kaart met 40 HP en 22 attack voor jouw parels![]()
Bupa was eerstquote:Op zondag 20 maart 2005 21:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ruil mijn pokemon, pikachu kaart met 40 HP en 22 attack voor jouw parels![]()
Ja nou, je weet niet eens met wat ik speel johquote:Op zondag 20 maart 2005 21:44 schreef PeRi het volgende:
Denk je dat wij willen toekijken hoe jij met jezelf speelt?
Het zit je hoog he?!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
Ik kon het niet langer aanzien. Die gefrusteerde gastjes met hun oversekste titels...
Ik knikkker ook altijd maar ik kan de knikker nooit goed in het gaatje krijgenquote:
Ik heb het niet alleen over die titel. Maar over de laatste tien, twintig.quote:
En dat taalgebruik met die kots-smiley was ook niet helemaal serieus bedoeld hoor.quote:
Prutser.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik knikkker ook altijd maar ik kan de knikker nooit goed in het gaatje krijgen
Moet je mij nou zonodig na-apen met mijn frustratie over dat "sex met paarden" topicquote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over die titel. Maar over de laatste tien, twintig.
Nog zo'n hoogstaand briljantje.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet je mij nou zonodig na-apen met mijn frustratie over dat "sex met paarden" topic![]()
![]()
Van mij ja.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog zo'n hoogstaand briljantje.
Laat me raden? BVO? Duiveltja?
Ach ja, ieder zijn niveau hč.quote:
Sorry, dit kan niet.quote:
Dat was Beev... die moet altijd weer overdrijvenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:54 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik vind de TT's wel grappig de laatste tijd, maar er is wel een overkill aan sekstitels he? En die ene over Bupa was niet leuk nee
Precies.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:54 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik vind de TT's wel grappig de laatste tijd, maar er is wel een overkill aan sekstitels he? En die ene over Bupa was niet leuk nee
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:57 schreef Nano het volgende:
Ik ben er weer.
Ik mag nooit eens een jkeer een topqiue openenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
En tot zover 'Vergelijkingen voor dummies'
Wie zegt dat ik tekort heb?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:59 schreef BVO het volgende:
Bupatih!! Ga eens gauw wat extra libido halen bij Christine, die heeft genoeg..
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:59 schreef BVO het volgende:
Bupatih!! Ga eens gauw wat extra libido halen bij Christine, die heeft genoeg..
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik mag nooit eens een jkeer een topqiue openen
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik tekort heb?
Ik laat het in ieder geval niet duidelijk merken bij elke post en TT
Dat krijg je cadeau bij 3 pakken Fristi.quote:
Ik wil het nu papaquote:Op zondag 20 maart 2005 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Rustig maar jongen. Later, mijn zoon. Later....
En Christine heeft dus nog Fristi thuis liggen ?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat krijg je cadeau bij 3 pakken Fristi.
Nee, dat is niet waarquote:Op zondag 20 maart 2005 22:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Maar élke keer als er ook maar iets over gezegd wordt spring je op hoge poten door het topic heen.
![]()
.
Dudequote:Op zondag 20 maart 2005 22:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ben jij dan mijn mama??
Mag ik dan aan je tepel zuigen?
Bij een stel gasten die snel seks nodig hebbenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:09 schreef PeRi het volgende:
* PeRi denkt bij zichzelf 'waar ben ik nu weer terechtgekomen?'
Het is pas het beginquote:Op zondag 20 maart 2005 22:09 schreef PeRi het volgende:
* PeRi denkt bij zichzelf 'waar ben ik nu weer terechtgekomen?'
Doeg poepjequote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij een stel gasten die snel seks nodig hebben
Daar hoor ik overigens niet bij.
Ik ben weg.
Doei allemaal
Als papa nou eens het goede voorbeeld zou geven met die pilletjes nemen.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ben jij dan mijn mama??
Mag ik dan aan je tepel zuigen?
Waarom dacht ik daar ook aan?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doei mopquote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben weg.
Doei allemaal
Ja maar toen was ik geilquote:Op zondag 20 maart 2005 22:12 schreef Nano het volgende:
[..]
Als papa nou eens het goede voorbeeld zou geven met die pilletjes nemen.
Enne ik kan je moeder niet zijn.Gisteren deden we het nog in de kledingkast!Standje schoenendoos.Do you remember?
Oh en dan doe je het even met je moeder?quote:
Niemand durft te stemmen omdat ze bang zijn dat anderen dan niet op hen zullen stemmen.quote:
Laat ik het zo zeggen: Ik heb niks te klagen.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben weg.
Doei allemaal
Neequote:Op zondag 20 maart 2005 22:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar niet 'te' snel want dat is niet goed..
Hij is niet raar.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Er moeten nog mensen stemmen, want de rare stemconstructie gaat kennelijk gewoon door.
Ja net alsof jij goed kan spelenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:15 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh en dan doe je het even met je moeder?
Ik denk niet dat ik je moeder ben hoor,zoek maar een andere moeder
Voor de rest kan je natuurlijk wel altijd bij me terecht hč!Dat weet je![]()
Ik ben bang dat ik mn grote mond niet kon houden over hoe gezellig het hier is.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hallo
Het wordt druk hier met de Angelina-avatars.
Wel raarquote:Op zondag 20 maart 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is niet raar.. Als iedereen z'n top 3 geeft van mij, Zhenar en Svurno komt daar echt wel de populairste user uit hoor.
.
Jij ook.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey
Jij hebt een angelina jolie avatar
Ik kom even gezellig kijken.quote:
Misschien raarquote:Op zondag 20 maart 2005 22:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wel raarmaar ik wil anders nu wel stemmen hoor.
Dan vind ik meteen dat jij goede smaak hebt.quote:
Oh iddquote:Op zondag 20 maart 2005 22:21 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Dan vind ik meteen dat jij goede smaak hebt.
Angelina backgrounds zijn helemaal![]()
Ik had er een tijdje terug ook een, maar dat wist je al toch?!quote:
Ik blijf erbij dat het oneerlijk isquote:Op zondag 20 maart 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Misschien raar, maar normaal gesproken wel werkend.
.
Maar m'n eerdere pogingen om een ander systeem te doen werden niet toegestaan dus nu doen we het zo en laten we het zo. Het zal allemaal toch niet zorgen voor een ander resultaat hoor..
Dusseh, je mag stemmen..
Haha... ben ik hier dan de enige met een leven?quote:
Gezien de stand zou Svurno van zowel mij als Zhenar ruim verliezen.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het oneerlijk is
Maar dan moet ik even op zoek naar het lijstje.
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:23 schreef Nano het volgende:
Ik ga weer,doei allemaal!
Ja is goed, zowieequote:Op zondag 20 maart 2005 22:24 schreef Nano het volgende:
Oh ja en Bar_rel laat je het me even weten als je een moeder gevonden hebt?![]()
*Jaloers is.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha... ben ik hier dan de enige met een leven?
Ik had vanochtend een tennistoernooi, lekker weer!!
En daarna nog even lekker wat gedronken ergens.. ik ben zelfs verkleurd vandaag...
jaja.. ik heb de zomer in mijn bol.
Vol;gens mij heb ik dat plaatje uit jouw avatar op mijn schijf staanquote:
Kheb dr ook een paar als backgrounds, ik haal ze ook maar van internet af.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Vol;gens mij heb ik dat plaatje uit jouw avatar op mijn schijf staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |