Ik bedoelde niet me borten in tieten maar borst in sjonge je weet welquote:Op zondag 20 maart 2005 20:28 schreef babette21 het volgende:
ga PE kijken
barrel, sterkte met je tieten...
meneer Vis was 't he...??quote:Op zondag 20 maart 2005 20:30 schreef bar_rel het volgende:
Ik bedoelde niet me borten in tieten maar borst in sjonge je weet wel
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:28 schreef babette21 het volgende:
ga PE kijken
barrel, sterkte met je tieten...
Dat viel wel meequote:Op zondag 20 maart 2005 20:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaje zou het eigenlijk terug moeten lezen maar ik heb geen idee meer waar het staat
barrèl
Ja Meneer Visquote:Op zondag 20 maart 2005 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
meneer Vis was 't he...??
en nu ben ik echt weg, 't is begonnen..... [afbeelding]
Als ze nou die pilletjes maar neemt!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
meneer Vis was 't he...??
en nu ben ik echt weg, 't is begonnen..... [afbeelding]
Ik weet niet wat jij voor uil aanziet maar een uil doet zo:quote:Op zondag 20 maart 2005 20:31 schreef Nano het volgende:
[..]
De uil vliegt weer eens over!
Zie hem eens vliegen!![]()
Barrel gisteravond ookquote:Op zondag 20 maart 2005 20:31 schreef Nano het volgende:
[..]
De uil vliegt weer eens over!
Zie hem eens vliegen!![]()
Nou ja, zo leek het iigquote:Op zondag 20 maart 2005 20:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, hoe weet jije nou hoe ik was?
Nou ja,dan was het de ambulance die naar je borst kwam kijkenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor uil aanziet maar een uil doet zo:
''KukkukukukukUkUkUkUkUkkUuku''
Misschien wel beidequote:Op zondag 20 maart 2005 20:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Zag Bar_rel ze ook vliegen?Of vloog Bar_rel zelf?
Ik ga ff koffie drinken en tv kijkenquote:
Alsjeblieftquote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft
Je hebt er lang op moeten wachten.
Ja hallo, je verdient het ook gewoon.quote:
Liefquote:Op zondag 20 maart 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hallo, je verdient het ook gewoon.
Je moest en zou een naamtopic krijgen
Ik kon het niet langer aanzien. Die gefrusteerde gastjes met hun oversekste titels...
Ik bestond niet meerquote:Op zondag 20 maart 2005 20:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]![]()
!
Ben jij nou ook al je hippe posts op crap kwijt?
Ja ik was ook foetsiequote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik bestond niet meer
Ik zit nu op 40 posts, maar hele tijd dat gedoe met die servers en DNS enzo. Ik ga wel weer crappen als het allemaal goed is gekomen
Dat had ik de eerste keer ook. Na drie weken had Scandy toen aan Jerney gevraagd of ze me wilde erkennenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja ik was ook foetsieopnieuw geregged enzo, maar geen notificatiemail gehad. Kheb aan Scandalous ff gevraagd of zij wist wat er was.
Heb je trouwens nog wat gedaan zaterdag?
Wij kennen elkaar nog nietquote:Op zondag 20 maart 2005 21:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste keer ook. Na drie weken had Scandy toen aan Jerney gevraagd of ze me wilde erkennen
Ik moest gisterochtend werken. En gisteravond vierde mn oma dr verjaardag. Ik ging met mn neefje bellen blazen
Hai, Peri.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:17 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar nog niet
Ik ben barrel aangenaam
Met wie heb ik het genoegen?
Gezelligquote:Op zondag 20 maart 2005 21:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hai, Peri.
Ik lurckte hier door de enigszins vreemd aandoende TT over Bupa twee topics geleden, en kwam wat fokvriendjes tegen. Zodoende hang ik hier wat rond
Ben ik ook een van jouw fokvriendjes?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hai, Peri.
Ik lurckte hier door de enigszins vreemd aandoende TT over Bupa twee topics geleden, en kwam wat fokvriendjes tegen. Zodoende hang ik hier wat rond
Zou je dat willen zijn?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben ik ook een van jouw fokvriendjes?
Gatverquote:
Ik ruil mijn pokemon, pikachu kaart met 40 HP en 22 attack voor jouw parelsquote:Op zondag 20 maart 2005 21:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die ben ik kwijtgeraakt.
Ik heb nog wel mexicaantjes en parels?
Oh jottem!!quote:Op zondag 20 maart 2005 21:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die ben ik kwijtgeraakt.
Ik heb nog wel mexicaantjes en parels?
Ga buitenspelen met je Japanse troepquote:Op zondag 20 maart 2005 21:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ruil mijn pokemon, pikachu kaart met 40 HP en 22 attack voor jouw parels![]()
Bupa was eerstquote:Op zondag 20 maart 2005 21:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ruil mijn pokemon, pikachu kaart met 40 HP en 22 attack voor jouw parels![]()
Ja nou, je weet niet eens met wat ik speel johquote:Op zondag 20 maart 2005 21:44 schreef PeRi het volgende:
Denk je dat wij willen toekijken hoe jij met jezelf speelt?
Het zit je hoog he?!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
Ik kon het niet langer aanzien. Die gefrusteerde gastjes met hun oversekste titels...
Ik knikkker ook altijd maar ik kan de knikker nooit goed in het gaatje krijgenquote:
Ik heb het niet alleen over die titel. Maar over de laatste tien, twintig.quote:
En dat taalgebruik met die kots-smiley was ook niet helemaal serieus bedoeld hoor.quote:
Prutser.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik knikkker ook altijd maar ik kan de knikker nooit goed in het gaatje krijgen
Moet je mij nou zonodig na-apen met mijn frustratie over dat "sex met paarden" topicquote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over die titel. Maar over de laatste tien, twintig.
Nog zo'n hoogstaand briljantje.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet je mij nou zonodig na-apen met mijn frustratie over dat "sex met paarden" topic![]()
![]()
Van mij ja.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog zo'n hoogstaand briljantje.
Laat me raden? BVO? Duiveltja?
Ach ja, ieder zijn niveau hè.quote:
Sorry, dit kan niet.quote:
Dat was Beev... die moet altijd weer overdrijvenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:54 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik vind de TT's wel grappig de laatste tijd, maar er is wel een overkill aan sekstitels he? En die ene over Bupa was niet leuk nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |