Spinaziequote:Op zondag 20 maart 2005 19:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, die zijn meer als noodgeval voor als er verder niks is. We zouden eigenlijk morgen pannenkoeken eten en vandaag spinazie maar toen had mn moeder als verrassing vandaag al de pannenkoeken gebakken![]()
Ik helemaal blij
Dat lijkt me dan weer niksquote:Op zondag 20 maart 2005 19:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik smeer alitjd mosterd op pannekoeken ... schijnt ook nie echt normaal te zijn maar wel enorm
mosterd?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik smeer alitjd mosterd op pannekoeken ... schijnt ook nie echt normaal te zijn maar wel enorm
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
SpinazieKom ik morgen spinazie bij je eten
pffshquote:Op zondag 20 maart 2005 19:44 schreef Duiveltja het volgende:
[nerd]
FireFox is gewoon pure ownage in vergelijking met IE.
Tabs, geen popups, veiliger enzo....whats not to like
[/nerd]
Maar wel mooiquote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef Dizer het volgende:
Ik heb Requim for a dream gezien. Wat een ongeloofelijk zielige film is dat
Babette zei dat ze pas over 6 maanden moest bevallen.Nou weet ik niet meer wie ik moet gelovenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef Dizer het volgende:
Nee dat is nou realiteitquote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef Dizer het volgende:
Whaha, doe ik al jaren, wist nie eens dat dat niet normaal was. Totdat ik een keer bij iemand pannekoeken ging eten. Ik zo,... heb je ook mosterdquote:
ik heb 'm al vet lang liggen maar moet 'm nog steeds zienquote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef Dizer het volgende:
Ik hou in de eerste plaats al niet van mosterd dus dat lijkt me geen goed planquote:Op zondag 20 maart 2005 19:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha, doe ik al jaren, wist nie eens dat dat niet normaal was. Totdat ik een keer bij iemand pannekoeken ging eten. Ik zo,... heb je ook mosterd. Z'n moeder ook al vreemd kijken
Maar probeer maar s... lekker man
wat voor mosterd adviseer je?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha, doe ik al jaren, wist nie eens dat dat niet normaal was. Totdat ik een keer bij iemand pannekoeken ging eten. Ik zo,... heb je ook mosterd. Z'n moeder ook al vreemd kijken
Maar probeer maar s... lekker man
Ik hou van jequote:Op zondag 20 maart 2005 19:44 schreef Duiveltja het volgende:
[nerd]
FireFox is gewoon pure ownage in vergelijking met IE.
Tabs, geen popups, veiliger enzo....whats not to like
[/nerd]
Het tempo wordt met de minuut opgevoerd!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:48 schreef timbob het volgende:
[..]
je bent traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Nie van dat hele scherpe i.e.g., dat smaakt idd nie echt lekker.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef timbob het volgende:
[..]
wat voor mosterd adviseer je?
dijon? groninger? marne? zaanse?
komt showchat al in aanmerking voor snelstlopende reeks topics?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Het tempo wordt met de minuut opgevoerd!
if you can't stand the heat, stay out of the kitchenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Het tempo wordt met de minuut opgevoerd!
HA!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hoor. Anders krjg ik bonje thuis
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:52 schreef babette21 het volgende:
mosterd op de pannenkoek?! lijkt me zó smerig.....
appelmoes erop is wél lekker.... en gele vla ook!!!
Misschien wel,zullen we ons maar opgeven bij de verkiezingquote:Op zondag 20 maart 2005 19:51 schreef Timmai het volgende:
[..]
komt showchat al in aanmerking voor snelstlopende reeks topics?
ja maar dat kijk ik pas woensdag, anders wordt 't zo'n vol avondje...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:54 schreef Nano het volgende:
Ja en Rozengeur en Wodka Lime!!!
quote:Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te gaan kijken
hehequote:
of was het door?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:57 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
dat stond laatst in de horoscoop van m'n broer
U heeft het idee dat u omgeven bent van idioten
Meiden van de Wit kijk ik eigenlijk nooit.De andere twee wel.Peking Express puur omdat mijn moeder en broertje het kijken en Rozengeur en Wodka Lime omdat ik daar zelf weg van ben.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar dat kijk ik pas woensdag, anders wordt 't zo'n vol avondje...
[..]
ik wel
sterker nog: kan niet wachten
Het is omgeven door en ik snap hem wel ja!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:58 schreef timbob het volgende:
[..]
of was het door?
omgeven door?
nouja
je snapt 'm wel
wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 20 maart 2005 20:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Het is omgeven door en ik snap hem wel ja!![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:59 schreef Nano het volgende:
Meiden van de Wit kijk ik eigenlijk nooit.De andere twee wel.Peking Express puur omdat mijn moeder en broertje het kijken en Rozengeur en Wodka Lime omdat ik daar zelf weg van ben.
Maar vanavond niet zo geloof ik![]()
En BzVquote:
het woord zegt het alquote:Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef BVO het volgende:
Wat is er mis met de ouderwetse pannenkoek met suiker?.
IJs is dan wel weer lekker,... van die bolletjes en dan oprollenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:52 schreef babette21 het volgende:
mosterd op de pannenkoek?! lijkt me zó smerig.....
appelmoes erop is wél lekker.... en gele vla ook!!!
Babette,misschien heeft Bupatih nog pilletjes voor in je billetjes over van gisterenavondquote:Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding] ik kijk 't allemaal [afbeelding]
oh yeah!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef mark_03 het volgende:
En BzVZondagavond is altijd een topavond qua tv.
ritalin! ritalin!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:03 schreef Nano het volgende:
[..]
Babette,misschien heeft Bupatih nog pilletjes voor in je billetjes over van gisterenavond
Als je er tegenwoordig shoarma,ijs,frietjes,chinees,pizza,mosterd en zeezout op doet is het nog niet orgineel genoegquote:
Niksquote:Op zondag 20 maart 2005 20:02 schreef BVO het volgende:
Wat is er mis met de ouderwetse pannenkoek met suiker?.
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:05 schreef timbob het volgende:
[..]
ritalin! ritalin!
get it while it's hot
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:03 schreef Nano het volgende:
Babette,misschien heeft Bupatih nog pilletjes voor in je billetjes over van gisterenavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |