quote:Wij hebben ook geen aliens!
Je moet de foto EENS bekijken!
Het zijn schatjes
Ik zie *hier* geen verschil hoor.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:59 schreef BVO het volgende:
Wanneer gaat iemand mij nou eens uitleggen waarom in de OP de bovenste 100 topics minder dicht bij elkaar staan dan die daaronder?.
Ja, je kan je maar iets afvragen op de zondagavond..
Ja maar..... maar.... maar........ze zien er precies hetzelfde uit als alle andere kindjes.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:00 schreef babette21 het volgende:
[..]ze zijn eng.....
kids die in 1 dag gemaakt worden, verdubbelen en geboren worden kunnen simpelweg niet te vertrouwen zijn...
Komt vast omdat je Topic 100 met die bold tags hebt gedaan... als je die tags eruit gooit is 't probleem weg... denk ikquote:
ja nu nog wel, maar straks......quote:Op zondag 20 maart 2005 19:04 schreef Nano het volgende:
Ja maar..... maar.... maar........ze zien er precies hetzelfde uit als alle andere kindjes.![]()
Nee!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nu nog wel, maar straks......
[afbeelding]
en daar hebben jullie er dus twee van......
jaja ik kwam er al op terug, 't is idd aggenebbisquote:Op zondag 20 maart 2005 19:07 schreef timbob het volgende:
Aggenebbis!
ach ja, over een dag of drie zullen we 't weten...quote:Op zondag 20 maart 2005 19:07 schreef Nano het volgende:
Nee!
Ik verwacht dat ze op de vader gaan lijken![]()
Jij houdt meer van FF hequote:Op zondag 20 maart 2005 19:11 schreef PeRi het volgende:
IE *rilt*
Nou ja,dat zien we dan wel weer.Orginial houdt van snelheidquote:Op zondag 20 maart 2005 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach ja, over een dag of drie zullen we 't weten...
tempo ligt tenslotte zo hoog, tegen die tijd zijn ze wel 'n jaar of 12
OMG volgende week hebben ze jullie al ingehaald, en volgende maand moeten ze aan de rolator!!
PFsshquote:Op zondag 20 maart 2005 19:11 schreef PeRi het volgende:
IE *rilt*
Nee!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:22 schreef timbob het volgende:
iedereen aant eten?
Ja hoorquote:Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef timbob het volgende:
was het lekker?
Ja, ik zie het ook zo.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:01 schreef BVO het volgende:. Ik zie bij nummer 1 t/m 98 (99 mist trouwens) een veel grotere ruimte tussen de topics dan bij 101 t/m 169, waar een mm of 2 tussenzit.
Ik twijfeldequote:
kaaspannenkoeken met aardbeienjam!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:38 schreef ZOWIEE het volgende:
Maar gewone pannenkoeken en pannenkoeken met kaas
Tijd geleden dat ik ECHTE pannenkoeken heb gehad... de laatste tijd meer van de magnetron-shit. Die smaken nie eens naar pannenkoekquote:Op zondag 20 maart 2005 19:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik zie het ook zo.
[..]
Ik twijfelde
Maar gewone pannenkoeken en pannenkoeken met kaas
Nee, die zijn meer als noodgeval voor als er verder niks is. We zouden eigenlijk morgen pannenkoeken eten en vandaag spinazie maar toen had mn moeder als verrassing vandaag al de pannenkoeken gebakkenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik ECHTE pannenkoeken heb gehad... de laatste tijd meer van de magnetron-shit. Die smaken nie eens naar pannenkoek![]()
Ik smeer alitjd mosterd op pannekoeken ... schijnt ook nie echt normaal te zijn maar wel enormquote:
Spinaziequote:Op zondag 20 maart 2005 19:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, die zijn meer als noodgeval voor als er verder niks is. We zouden eigenlijk morgen pannenkoeken eten en vandaag spinazie maar toen had mn moeder als verrassing vandaag al de pannenkoeken gebakken![]()
Ik helemaal blij
Dat lijkt me dan weer niksquote:Op zondag 20 maart 2005 19:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik smeer alitjd mosterd op pannekoeken ... schijnt ook nie echt normaal te zijn maar wel enorm
mosterd?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik smeer alitjd mosterd op pannekoeken ... schijnt ook nie echt normaal te zijn maar wel enorm
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
SpinazieKom ik morgen spinazie bij je eten
pffshquote:Op zondag 20 maart 2005 19:44 schreef Duiveltja het volgende:
[nerd]
FireFox is gewoon pure ownage in vergelijking met IE.
Tabs, geen popups, veiliger enzo....whats not to like
[/nerd]
Maar wel mooiquote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef Dizer het volgende:
Ik heb Requim for a dream gezien. Wat een ongeloofelijk zielige film is dat
Babette zei dat ze pas over 6 maanden moest bevallen.Nou weet ik niet meer wie ik moet gelovenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef Dizer het volgende:
Nee dat is nou realiteitquote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef Dizer het volgende:
Whaha, doe ik al jaren, wist nie eens dat dat niet normaal was. Totdat ik een keer bij iemand pannekoeken ging eten. Ik zo,... heb je ook mosterdquote:
ik heb 'm al vet lang liggen maar moet 'm nog steeds zienquote:Op zondag 20 maart 2005 19:46 schreef Dizer het volgende:
Ik hou in de eerste plaats al niet van mosterd dus dat lijkt me geen goed planquote:Op zondag 20 maart 2005 19:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha, doe ik al jaren, wist nie eens dat dat niet normaal was. Totdat ik een keer bij iemand pannekoeken ging eten. Ik zo,... heb je ook mosterd. Z'n moeder ook al vreemd kijken
Maar probeer maar s... lekker man
wat voor mosterd adviseer je?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha, doe ik al jaren, wist nie eens dat dat niet normaal was. Totdat ik een keer bij iemand pannekoeken ging eten. Ik zo,... heb je ook mosterd. Z'n moeder ook al vreemd kijken
Maar probeer maar s... lekker man
Ik hou van jequote:Op zondag 20 maart 2005 19:44 schreef Duiveltja het volgende:
[nerd]
FireFox is gewoon pure ownage in vergelijking met IE.
Tabs, geen popups, veiliger enzo....whats not to like
[/nerd]
Het tempo wordt met de minuut opgevoerd!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:48 schreef timbob het volgende:
[..]
je bent traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Nie van dat hele scherpe i.e.g., dat smaakt idd nie echt lekker.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef timbob het volgende:
[..]
wat voor mosterd adviseer je?
dijon? groninger? marne? zaanse?
komt showchat al in aanmerking voor snelstlopende reeks topics?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Het tempo wordt met de minuut opgevoerd!
if you can't stand the heat, stay out of the kitchenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Het tempo wordt met de minuut opgevoerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |