Schoenen kopenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:53 schreef timbob het volgende:
[..]
snel!
meld je aan voor de meet!
kunnen we met z'n tweeen schoenen kopen in amsterdam ofzo
Inderdaad, ik had tenminste een leuke TT en nog eens die te maken heeft met de meeting en met onze sexuele spanningquote:
Mee eensquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had tenminste een leuke TT en nog eens die te maken heeft met de meeting en met onze sexuele spanning
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:56 schreef Bupatih het volgende:
Stomme static
Beetje MIJN topic voor NIKSAN op slot gooien.
Je durft wel
ik ging een meet organiseren!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:56 schreef niksan het volgende:wat een baggertopic
nog een keer
[..]
Schoenen kopen
Welke meet??
Sorry..ik kan het hier niet meer volgen met 6 topics op een dag
Er komt geen meet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:56 schreef niksan het volgende:wat een baggertopic
nog een keer
[..]
Schoenen kopen
Welke meet??
Sorry..ik kan het hier niet meer volgen met 6 topics op een dag
1 groot fiasco..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, hoi, hoe zit het met het tournament?
En ze draagt mooie lingerie.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef Tania18 het volgende:
Nou zeg, vergelijken jullie orgi eens niet met bagger! Hij komt toevallig wel uit een goed milieu. Zijn moeder verdient een hoop geld
die spelen we door naar Beev.....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef ZOWIEE het volgende:
Beev heeft er een puinhoop van gemaakt deze keer...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik was gisteren in Oud-Zuid, en moet zeggen dat het er allemaal erg gezellig enzo uit ziet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En BVO jij als (bijna) Rotterdam beetje zeggen dat Amsterdam cool is
Nogmaals,quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef niksan het volgende:
[..]Ze gunnen het me niet Bupa
Wel lief van je
Weet je wat?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:57 schreef niksan het volgende:
[..]Ze gunnen het me niet Bupa
Wel lief van je
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Oud-Zuid, en moet zeggen dat het er allemaal erg gezellig enzo uit ziet..
quote:
Ik zwaaide net inderdaad ook alquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Zwaaide je net ook al??
wacht...
hier komt ie...!!
.
Beeeeevepeev?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
die spelen we door naar Beev.....
Zoiets:quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet je wat? [afbeelding]
Ik zet gewoon jouwnaamtopic
in de OP-tekst
*gniffel*
Welke?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
Het tournament loopt gewoon goed hoor..
Zhenar lijkt de halve finale in te rollen, de andere 3 duels gaan ook goed, eentje is er zelfs al beslist..
Waarom überhaupt een tweede keer dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zoiets:
Hij had een paraplu bij zich(voor een vijftienjarig meisje is dat heel fout
)
We gingen naar de film, en toen was ie heel nerveus. Hij probeerde iedere keer half iets, maar toch maar niet. Toen gingen we wat eten en had hij niks boeiends te vertellen en toen ging ik naar huis.
De tweede keer was al iets beter, maar nog niet veel soeps
Jij en Bupatih staan allebei licht voor, maar uiteraard is ZOWIEE weer als eerste door.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke?
Volgens mij heeft Airelle van mij gewonnen... maar das ook logisch, zo een mooie en lieve vrouw, die wint wel van me hoor
Zhenar is gewoon goedquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
Het tournament loopt gewoon goed hoor..
Zhenar lijkt de halve finale in te rollen, de andere 3 duels gaan ook goed, eentje is er zelfs al beslist..
Je bent 15... dan denk je niet na..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom überhaupt een tweede keer dan?![]()
.
Ik was alleen maar bang dat hij vreemd ging met zijn moederquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:01 schreef Nano het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
Mag ik terugkomen,meester?![]()
Goed!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zwaaide net inderdaad ook al
Maar nu heb je het gezien
Hoe is het?
Omdat ie met chatten zo lief leekquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom überhaupt een tweede keer dan?![]()
.
Ga met ezelsoren op in de hoek van het lokaal staanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:01 schreef Nano het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
Mag ik terugkomen,meester?![]()
Ja het gaat wel goed eigenlijk. Eindelijk een stageplek, weer terug bij mijn oude baan en het loopt allemaal best wel lekkerquote:
Zal zijn vader leuk vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:02 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik was alleen maar bang dat hij vreemd ging met zijn moeder![]()
Omg.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Omdat ie met chatten zo lief leek
De tweede keer durfde ie me te kussen, maar daarvoor moest ie wel even tegen zichzelf zeggen dat ie geen 'Chicken' was![]()
![]()
(Dat hadden z'n vrienden tegen hem gezegd over de eerste date. Toen hij zei dat hij niks durfde hadden ze 'tok tok tok' gezegd
)
Hebben wij dan iets?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:02 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik was alleen maar bang dat hij vreemd ging met zijn moeder![]()
Dizer..vertel mij eens welke vrouw jij nou niet mooi vindt en lief..en knap..enzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke?
Volgens mij heeft Airelle van mij gewonnen... maar das ook logisch, zo een mooie en lieve vrouw, die wint wel van me hoor
Nee, gek he?!?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Omg..
En daarna nooit meer wat geworden?![]()
.
Ik geef je wel een samenvattingquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef niksan het volgende:
[..]Goed idee
Ik ben toch meestal te laat bij een nieuw topic
Dat wil ik niet meester!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga met ezelsoren op in de hoek van het lokaal staan
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:03 schreef niksan het volgende:
[..]
Dizer..vertel mij eens welke vrouw jij nou niet mooi vindt en lief..en knap..enzo
Hey!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hoop op een finale Airelle - Zhenar ofzo
De anderen hebben al zo veel gewonnen.
Ga je nou nog samenwonen met Botox?quote:
Oeh, autoriteit.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat wil ik niet meester!![]()
Ik heb u net zo goed geholpen met het zoeken naar uw pilletjes en nu dit......![]()
wat zij zegt.....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:03 schreef niksan het volgende:
Dizer..vertel mij eens welke vrouw jij nou niet mooi vindt en lief..en knap..enzo
Ok, wat heb ik allemaal gewonnen dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hoop op een finale Airelle - Zhenar ofzo
De anderen hebben al zo veel gewonnen.
Dan kun je het met woord "bagger" wel aardig samenvatten, lijkt mijquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik geef je wel een samenvatting
Indien dat nodig mocht zijn
Hij gaat eerst alleen wonen. Hij heeft nu net een nieuw huis. Daar hebben we vandaag voor gewinkeld op de meubelboulevard, gezellig johquote:
Ik bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ok, wat heb ik allemaal gewonnen dan?
Ohja, niks
Beev, wie moeten er nog stemmen behalve ik?
Alles wat niet door jou of mij is gepost, is baggerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Dan kun je het met woord "bagger" wel aardig samenvatten, lijkt mij
Eindelijk de erkenningquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bupa, jij bent de grootste en de machtigste. Nou niet meer zeuren hoor
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles wat niet door jou of mij is gepost, is bagger
Ik las 'hebt'quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bupa, jij bent de grootste en de machtigste. Nou niet meer zeuren hoor
Laat die samenvatting dan maar zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles wat niet door jou of mij is gepost, is bagger
Dat was een ongelukjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Helemaal niks, hoor je me? Jij gaat vreemd met meneer Vis (Barrel)![]()
Christine, Bupatih, Tom_Tom-, haagse_elfje, nog wat anderen.. en nog wat lijstjes die maar voor d ehelft ingevuld zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ok, wat heb ik allemaal gewonnen dan?
Ohja, niks
Beev, wie moeten er nog stemmen behalve ik?
Oh, sapristi.quote:
quote:
Ga nooit naar een meubelboulevard met je partner.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hij gaat eerst alleen wonen. Hij heeft nu net een nieuw huis. Daar hebben we vandaag voor gewinkeld op de meubelboulevard, gezellig joh![]()
Ohquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Christine, Bupatih, Tom_Tom-, haagse_elfje, nog wat anderen.. en nog wat lijstjes die maar voor d ehelft ingevuld zijn.
Christine kan Bupatih nog verslaan, maar ZOWIEE komt de finale wel in ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:07 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk dat de finale tussen ZOWIEE en Bupatih zal gaan. Nee, dat weet ik wel zeker
Nééquote:
Mee eensquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga nooit naar een meubelboulevard met je partner.
Tip 1 van Bupa.
Maar er ontstaan ook gegarandeerd discussiesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mee eens
Ik HAAT meubelboulevards. Al die kleine kutkinderen daar
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Néé
Jeez, het was een grapje. Dat van mij en die bijnaam enzo.Ik moet ook alles uitleggen hier
bepaal jij dat??!?!?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:08 schreef BVO het volgende:
Christine kan Bupatih nog verslaan, maar ZOWIEE komt de finale wel in ja..
Ben jij nou mevrouw vis?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat was een ongelukje![]()
Meneer vis kon zich niet inhouden
Ah ok.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hij gaat eerst alleen wonen. Hij heeft nu net een nieuw huis. Daar hebben we vandaag voor gewinkeld op de meubelboulevard, gezellig joh![]()
Nee man Evelien moet winnen !quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Christine kan Bupatih nog verslaan, maar ZOWIEE komt de finale wel in ja..
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mee eens
Al die kleine kutkinderen daar
Ja maar het ging nu niet eens over meubelsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar er ontstaan ook gegarandeerd discussies
Nee Babette, dat is de stem van het volkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
bepaal jij dat??!?!?niet te voorbarig worden he....
Wie zou haar de fiinale uit moeten houden dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
bepaal jij dat??!?!?niet te voorbarig worden he....
niksan en kinderen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Maar er zijn er maar twee die "knapper" en "liever" zijn. En dat ben jij en babbette21
Oh ik haat ze. Als ik dat zie twijfel ik echt of ik ooit nog kinderen wilquote:
Nu weet je niet meer wat je moet zeggen hčquote:
Dé Grootste.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie zou haar de fiinale uit moeten houden dan?.
Ja, tegen wie zou ik moeten als ik doorga??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie zou haar de fiinale uit moeten houden dan?.
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan en kinderen.
Dat lijkt me een best gewaagde combi.
Andijvie!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:11 schreef niksan het volgende:
[..]
Nu weet je niet meer wat je moet zeggen hč
Die is dan al uitgeschakeld.quote:
Oke danquote:
Je bent al door.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, tegen wie zou ik moeten als ik doorga??
Kom eens hier met je schema![]()
Waarom twijfel je daar aan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh ik haat ze. Als ik dat zie twijfel ik echt of ik ooit nog kinderen wil
'Mamma mag ik dit, mag ik dat"
Maar die van mij worden niet zo![]()
Zhenar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is dan al uitgeschakeld..
Jij moet in de halve evt. tegen Zhenar..
Dat ben ik alquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:10 schreef ZOWIEE het volgende:
Nee Babette, dat is de stem van het volk
Dan wordt timbob jaloers en gevaarlijk enzo.quote:
Als ik door kom en tegen ZOWIEE moet, dan verlies ik dat meteenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent al door.
Tegen Dizer of Airelle..
Tja, daar gaat de schoen dan misschien toch wringenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent al door.
Tegen Dizer of Airelle..
Oh.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:12 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat ben ik al!!
Waarom denk je dat hij zo hoog in de peilingen staat
Timbob moet niet zeurenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan wordt timbob jaloers en gevaarlijk enzo. [afbeelding].
Nou zeg, ik wil ook een taakquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:12 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat ben ik al!!
Waarom denk je dat hij zo hoog in de peilingen staat
Dan moet je ze ook niet zo klein kopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tja, daar gaat de schoen dan misschien toch wringen
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:11 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee!
Ik ben ik![]()
en nogal egoďstisch geloof ik![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik door kom en tegen ZOWIEE moet, dan verlies ik dat meteen![]()
Jij mag de.... bus rondrijdenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou zeg, ik wil ook een taak
BVO is al een verloren zaak, dus daar heb ik ook niks aan
De één-na-laatste van vorig jaar tegen de winnaar van vorig jaar, uuuuuhm ik denk dat je nog wel een kansje hebt hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh ik haat ze. Als ik dat zie twijfel ik echt of ik ooit nog kinderen wil
'Mamma mag ik dit, mag ik dat"
Maar die van mij worden niet zo![]()
Nietwaarquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]. Dat heb je denk ik in élke ronde, bij allebei de tournaments gezegd.
.
Die is leukquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:14 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag the whole 10 yeards gekeken.
Matthew Perry![]()
![]()
![]()
Dan lijken mn voeten kleinerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook niet zo klein kopen.
Ik heb in een deuk gelegen. Matthew Perry is wat mij betreft, DE KOMIEK!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die is leuk
Oh wat was ik melig tijdens die film
Flyers uitdelenquote:
Echt wel.quote:
echt nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beev mag ik toch jouw campagneleider zijn? Je gaat winnen, ik voel het
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt niet![]()
de arogantie-awards kunnen iig naar Zowiee en Bupa![]()
Hey dame!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
B eev ups mag ik toch jouw campagneleider zijn? Je gaat winnen, ik voel het
Nietes!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt niet![]()
de arogantie-awards kunnen iig naar Zowiee en Bupa![]()
Echt verschrikkelijk. Ze zijn leuk tot een jaar of 2 en dan gaan al die kloteouders ze zitten verpestenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Echt...
Wat heb ik hier lang op gewacht
Iemand die net zo'n hekel aan kinderen heeft als ik
De opvoeding van tegenwoordig![]()
Grapje. Jij mag soms ook toeteren, oke?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Beev mag ik toch jouw campagneleider zijn? Je gaat winnen, ik voel het
Ja maar, je kan maar voor 1 iemand campagneleider zijn hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:16 schreef niksan het volgende:
[..]
Hey dame!!
Ik was en ik BEN de campagneleider!
Dus.
Het ligt niet aan de kinderen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk. Ze zijn leuk tot een jaar of 2 en dan gaan al die kloteouders ze zitten verpesten
De neefjes van mijn vriend ook. 'Je mag 1 koekje pakken' hup, hele hand in die bak en lekker met die vieze kleffe handjes aan alle koekjes zitten![]()
Bitchfightquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:16 schreef niksan het volgende:
[..]
Hey dame!!
Ik was en ik BEN de campagneleider!
Dus.
Dat zeg ik toch ookquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de kinderen.
Ze weten niet beter. Komt door hun ouders.
Jawel hoor, als je lief bent.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:16 schreef Nano het volgende:
[..]
Tja,je kan niet alles zijn!
Of mag ik je vriendinnetje niet meer zijn?
![]()
In your dreamsquote:
Ja, maar jij noemt ze kutkinderenquote:
oh had jij die al?! sorry......quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:17 schreef BVO het volgende:
Wil je mij die arrogantie-award nou ook nog afpakken?!?!?.
Ik zal heel lief zijn!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jawel hoor, als je lief bent.Ik ben druk bezig aan het gamen..
[afbeelding]
Ze zochten grote piemels dusse..
Het zijn wel kutkinderen, maar dat zijn ze geworden door hun kutoudersquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar jij noemt ze kutkinderen
Kinderen zijn niet kut
Zo, dat lucht op
Jouw piemel kan niet groot zijn, want jouw schaamhaar is nog niet eens begonnen met groeienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jawel hoor, als je lief bent.Ik ben druk bezig aan het gamen..
[afbeelding]
Ze zochten grote piemels dusse..
Dream onquote:
Of nja, de HJ Smits Award (meest op zichzelf geile user) heb ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh had jij die al?! sorry......
vind ik overigens totaal onlogisch, jij bent juist de eindeloze-people-pleaser....
en die lui blaas je zo omver....![]()
Dat dacht jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
Wat naar voor static en Duiveltja, die moeten dit straks allemaal teruglezen enzo..
Nietesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het zijn wel kutkinderen, maar dat zijn ze geworden door hun kutouders
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh had jij die al?! sorry......
vind ik overigens totaal onlogisch, jij bent juist de eindeloze-people-pleaser....
en die lui blaas je zo omver....![]()
quote:
eeeh...Dizer hoe zit het met die vriendinquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jouw piemel kan niet groot zijn, want jouw schaamhaar is nog niet eens begonnen met groeien![]()
En daarom zijn het kutkinderen gewordenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nietes
Die kinderen weten niet beter, omdat de ouders die kinderen verpesten.
Dat zeiden ze mij wel tijdens de solli hoor.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:20 schreef niksan het volgende:
[..]
eeeh...Dizer hoe zit het met die vriendin
Volgens mij belde ze net
jeeez...:')
Nee..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En daarom zijn het kutkinderen geworden![]()
Dankje, maar dat wist ik zelf ookwel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:18 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik zal heel lief zijn!![]()
Oh ja en bij dat gamen zit jij wel goed ja!![]()
Maar dan zijn het nog wel kutkinderenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nietes
Die kinderen weten niet beter, omdat de ouders die kinderen verpesten.
Say what?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoeveel mensen zijn eigelijk tijdelijk in de showchat geweest en zijn daarna nooit meer terug gekomen?
Kan alleen effe snel die suzanne met die dikke tieten voor de geest halen
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee..
Het zijn geen kutkinderen.
Diep van binnen zijn ze lief![]()
Wie???quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoeveel mensen zijn eigelijk tijdelijk in de showchat geweest en zijn daarna nooit meer terug gekomen?
Wie?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar daarboven zijn ze kutquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee..
Het zijn geen kutkinderen.
Diep van binnen zijn ze lief![]()
Die mij op msn heeft toegoevoegd toen der tijd en aan mij had gevraagd om mij haar dikke tieten te showenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nietes. Jullie snappen het gewoon niet!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:21 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar dan zijn het nog wel kutkinderen
Ze blijven vervelend
*schopt
Omdat je het constant over seks hebtquote:
Ik schop dat kindquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nietes. Jullie snappen het gewoon niet!!!
Oeh.doe nog eens
Wie?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
haha die Suus toendat wijf met die dikke tieten!
een willekeurige greep:quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:10 schreef ZOWIEE het volgende:
Nee Babette, dat is de stem van het volk
quote:
quote:
haha nee dat kan haar niet zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die mij op msn heeft toegoevoegd toen der tijd en aan mij had gevraagd om mij haar dikke tieten te showen
Ze is zo trots op haar dikke tieten maar dat komt puur omdat ze zelf 200 kilo is![]()
Ouders zijn kut.quote:
Kinkyquote:
Misschien moet je PI's leren lezenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
een willekeurige greep:
[..]
[..]
[..]
maar je hebt gelijk: als er maar 1 award voor is gaat ie naar Bupa....
Damn. Welke toffe user heeft dat getyptquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
een willekeurige greep:
[..]
[..]
[..]
maar je hebt gelijk: als er maar 1 award voor is gaat ie naar Bupa....
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:22 schreef niksan het volgende:
[..]
Omdat je het constant over seks hebt![]()
Ik ben een beetje melig
Daardoor worden de kinderen kutquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ouders zijn kut.
Ouders die een kind nemen om status te krijgen.
Ouders die hun kind naar de crčche sturen
Ouders die niet weten wat ze moeten doen met een kind.
Opzich is er heel veel mis met een crčche.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
Op zich is er niks mis met een crčche.
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opzich is er heel veel mis met een crčche.
Heey buup, masturbeer jij toevallig voor een spiegel?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn. Welke toffe user heeft dat getypt![]()
Oh wacht, dat was ik.
Bupa
*eens isquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opzich is er heel veel mis met een crčche.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
We hebben helemaal geen homo's in dit topic
Jij denkt dat ik nu even meer dan 50.000 posts ga tellen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ey BVO schiet eens op met die user lijst!
Wat een gemisquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
Zhenar is bi.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
Tuurlijk kun je er wel wat aan doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:24 schreef niksan het volgende:
[..]
Daardoor worden de kinderen kut
Laat ons
Die kinderen zijn verpest, je kunt er toch niets meer aan doen
Behalve schoppen dan
Zhenar of Bar_rel was toch bi? ??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
En wie mag het dan weer opruimen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heey buup, masturbeer jij toevallig voor een spiegel?
Mij er weer bij betrekken hequote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zhenar of Bar_rel was toch bi? ??
Just Jackquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar bi telt niet. Ik wil echte homo's. Zo homo als 'Just Jack'
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar bi telt niet. Ik wil echte homo's. Zo homo als 'Just Jack'
quote:
relax, I'm only kidding....quote:
bar-rel is niet biquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zhenar of Bar_rel was toch bi? ??
Best wel hoor. In het begin ging het contact wat stroef, maar later werd het al een stuk beter ':')quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Zo'n echte valse nicht.
Zo'n CrazyDutchPunk..
Die vind jij toch zo leuk, Tania?!.
ehm.......die zijn al gespreid,dat zie je toch!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dankje, maar dat wist ik zelf ookwel.Ik wil trouwens een kind van je, dus spreid je benen maar.
Prachtige quote in Jouw vrouw mijn vrouw: "Mannen zijn net konijnen, ze gaan erop zitten, lozen en vallen in slaap!"
Niet wanneer ze al een jaar of 3/4 zijn, tenminste het wordt moeilijk en het lijkt me ook niet geheel realistisch...ouder kunnen niet zomaar veranderen en in eens het kind streng opvoedenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je er wel wat aan doen
Heb zelf nooit op een creche gezeten hoor, maar er zijn zat creches waarbij die problemen zich niet voordoen en die kinderen juist ontzettend veel leren van het contact met andere kinderen. De rest van de week zijn ze bij de moeder, niks mis mee lijkt me.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!!!!!
Wat denk je zelf?
Je neemt toch geen kinderen om meteen daarna je carričre voor te laten en je kind te verwaarlozen door het in een betonnen lokaal te dumpen met tig andere huilies, waardoor ze niet voldoende en niet de juiste aandacht krijgen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heey buup, masturbeer jij toevallig voor een spiegel?
Neehoor, dat was maar een geintje. Ik wil alleen vrijen met jou onder de sterrenhemel, en dan wordt jij zwanger.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:28 schreef Nano het volgende:
[..]
ehm.......die zijn al gespreid,dat zie je toch!
niet in slaap vallen![]()
in ONZINquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:29 schreef Tania18 het volgende:
Er is hier toch ergens zo'n homo-topic op Fok, misschien kunnen we er daar een paar vandaan halen![]()
Toevoeging:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!!!!!
Wat denk je zelf?
Je neemt toch geen kinderen om meteen daarna je carričre voor te laten en je kind te verwaarlozen door het in een betonnen lokaal te dumpen met tig andere huilies, waardoor ze niet voldoende en niet de juiste aandacht krijgen?
[HOMO] 1156 - Back To Basicsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:29 schreef Tania18 het volgende:
Er is hier toch ergens zo'n homo-topic op Fok, misschien kunnen we er daar een paar vandaan halen![]()
Ik zie hier bij ons heel vaak kinderen die verwaarloosd worden door hun oudersquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:28 schreef niksan het volgende:
[..]
Niet wanneer ze al een jaar of 3/4 zijn, tenminste het wordt moeilijk en het lijkt me ook niet geheel realistisch...ouder kunnen niet zomaar veranderen en in eens het kind streng opvoeden
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:30 schreef Dizer het volgende:
Verdomme... het gebeurt mij dus ook.. zomaar stiekem verder gaan op pagina 6
Weekend-oudersquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:30 schreef niksan het volgende:
[..]
Toevoeging:
Om ze daarna in het weekend hun zin te geven, omdat je ze anders toch nooit ziet en je een lief en vrolijk kind wilt zien
moet 't niet zijn: "ik heb het op dit moment over sex omdat ik constant best wel geil ben" ?!?!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het constant over sex omdat ik best wel geil ben op dit moment![]()
ik ga wel m'n bed induiken maar lekker alleen.... 't is kinderbedtijd...quote:Baaabs... we gaan weer het bed in duiken.. kom op
quote:
Ga je wegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
moet 't niet zijn: "ik heb het op dit moment over sex omdat ik constant best wel geil ben" ?!?!![]()
[..]
ik ga wel m'n bed induiken maar lekker alleen.... 't is kinderbedtijd...![]()
Aanvallen!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Neehoor, dat was maar een geintje. Ik wil alleen vrijen met jou onder de sterrenhemel, en dan wordt jij zwanger.![]()
* Orginial rent naar buiten en ziet dat er een veldje achter is met een sterrenhemel dusse...
* Orginial en Nano bedrijven de liefde onder de blote sterrenhemel. Orginial is erop gegaan, loosde en is in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Aanvallen!
Maare dat zwanger raken,oh wacht is even,ik ben op dit moment wel het meest vruchtbaar,dat is waar
Ga voor de spiegel staan en doe je ding.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga voor de spiegel staan en doe je ding.
Maar dan heb je het niet over die verwende apenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie hier bij ons heel vaak kinderen die verwaarloosd worden door hun ouders
Die urenlang op straat 'rondzwerven'
En als je dan, heel even maar, met ze praat, interesse toont, met ze voetbalt, etc, dan vinden ze dat echt wel leuk hoor. Ze knappen er van op.
Nouquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Alsof ik een player ben
Ik heet geen barrčl
Duik de kroeg in, pik een wijf op en neuk d'r scheel.quote:
Ja wat denk je dat ik ga doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Duik de kroeg in, pik een wijf op en neuk d'r scheel.
Sorry..
Ik heb daar niet op gezeten,mijn moeder vond dat ik mezelf heel goed kon vermaken.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:32 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar dan heb je het niet over die verwende apen
Die zijn brutaal
ik nietquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:33 schreef Tania18 het volgende:
Ik zie het al, het niveau gaat zakken naarmate het later wordt
Dus DAT heb je met Hind gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Duik de kroeg in, pik een wijf op en neuk d'r scheel.
Sorry..
Onze huispsycholoog.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel.
Harde buitenkant, zachte binnenkant.
Zie. Het is toch helemaal goedgekomen met jou ?quote:
Duh.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dus DAT heb je met Hind gedaan![]()
Sorry ik kon het niet laten
Nou jaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial en Nano bedrijven de liefde onder de blote sterrenhemel. Orginial is erop gegaan, loosde en is in slaap gevallen.![]()
Maar daar doe ik geen moeite voorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel.
Harde buitenkant, zachte binnenkant.
Misschien moet je eens tegen haar zeggen dat ze het ook weer uit kan spugen en niet in haar wangen hoeft op te slaanquote:
Misschien dat je jezelf heel goed kon vermaken?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:33 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik heb daar niet op gezeten,mijn moeder vond dat ik mezelf heel goed kon vermaken.
Wat ze daar ooit mee bedoeld heeft weet ik niet?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:34 schreef babette21 het volgende:
ow en kan iemand orginial ff in toom houden; er zijn al genoeg tienermoedertjes op de wereld...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |