quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, moet je voor de aardigheid eens op Shok! komen, bij voorkeur behind the screens.. Een en al serieuzigheid hoor.
.
wat ik zeg: moe... ga zo maar 't lekker vroeg m'n nest in..... en nee, geen drank vandaag hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
Hoe is het met mijn moppie? En de kleine? heb je je dagelijkse gezonde fruit op?
En nee, druiven aan de hand van wijn tellen niet mee![]()
da's je geraden!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:43 schreef Dizer het volgende:
Oeeeeh.... ik bespring jou als eerst en laat de rest lekker zitten
Hee hee dat was trouwens geen meet, dat was een serieuze date. (met een verschrikkelijke jongen, dat wel, maar achquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:37 schreef BVO het volgende:
K. heeft vroeger zelfs al een paar keer gemeet..
Tania en daten?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hee hee dat was trouwens geen meet, dat was een serieuze date. (met een verschrikkelijke jongen, dat wel, maar ach)
karaoke!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Op de show meet moet echt iets freaky gebeuren
Karaoke night of een cursus Yoga ofzo.
Of die japanse naalden shit ook leuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:48 schreef timbob het volgende:
[..]
karaoke!
hehe
zie je het voor je?
ga jij maar eerst
nee jij..
Of je reageert niet zo snelquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:48 schreef BVO het volgende:
Staat op Shok!.
Of ergens in SC, weet het niet..
Wat?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:48 schreef BVO het volgende:
Staat op Shok!.
Of ergens in SC, weet het niet..
zet je post per pagina aantal op 301, heb je nergens last vanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Willen jullie niet meer zo stiekem verder gaan op pagina 6
ja leukquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Of die japanse naalden shit ook leuk.
Zeg, ik ben gekke Henkie niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef timbob het volgende:
[..]
zet je post per pagina aantal op 301, heb je nergens last van
haha kewl tochquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef timbob het volgende:
[..]
ja leuk
allemaal stil liggen en geaccupunctureerd worden..
voor dat "doorboren" hadden we volgens mij al 'n ander middel in gedachtenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef timbob het volgende:
ja leuk
allemaal stil liggen en geaccupunctureerd worden..
Ik heb 50 ppquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef timbob het volgende:
[..]
zet je post per pagina aantal op 301, heb je nergens last van
ik had 'm eerst op 1 post per pagina..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg, ik ben gekke Henkie niet.
Ik ben gekke Bupa.
Jouw datingverhaal natuurlijk.quote:
Hoi,ik vond het echt leuk.....ik moet even sorry zeggen dat ik soms zo stil was....maar het was wel raar,dat ik je nu in het echt gezien heb,het was ZEKER geen afknapper,vond jij dat wel???????? Ik vond(en vind)je erg lief...echt.. Vanavond ga ik toch nog even weg,naar Vincent,daar gaan we met nog een paar vrienden films kijken...gelukkig heb ik vandaag nog geen film gezien...dat scheelt...overigens,ik vond de film wel romantisch..!!! Ga je morgen nog chatten? Een uur of 4???(ik hoop het!) K.,je bent LIEF..!!(echt!) Tot morgen...Liefs jouw(?) B.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of je reageert niet zo snel
Wel boeiend. Vertel, vertel!!!
Bijnaquote:
Die B. ben ik dus niet he!!!111!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoi,ik vond het echt leuk.....ik moet even sorry zeggen dat ik soms zo stil was....maar het was wel raar,dat ik je nu in het echt gezien heb,het was ZEKER geen afknapper,vond jij dat wel???????? Ik vond(en vind)je erg lief...echt.. Vanavond ga ik toch nog even weg,naar Vincent,daar gaan we met nog een paar vrienden films kijken...gelukkig heb ik vandaag nog geen film gezien...dat scheelt...overigens,ik vond de film wel romantisch..!!! Ga je morgen nog chatten? Een uur of 4???(ik hoop het!) K.,je bent LIEF..!!(echt!) Tot morgen...Liefs jouw(?) B.
Dat had ik nog bewaard, de sukkel
B staat ook niet voor Bigmacquote:
Nou zegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef timbob het volgende:
ik merk het wel weer
ik ga wel weer in m'n eentje ergens zitten zuipen..
saaie mensen in SC hoor
En hoe oud was hij?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoi,ik vond het echt leuk.....ik moet even sorry zeggen dat ik soms zo stil was....maar het was wel raar,dat ik je nu in het echt gezien heb,het was ZEKER geen afknapper,vond jij dat wel???????? Ik vond(en vind)je erg lief...echt.. Vanavond ga ik toch nog even weg,naar Vincent,daar gaan we met nog een paar vrienden films kijken...gelukkig heb ik vandaag nog geen film gezien...dat scheelt...overigens,ik vond de film wel romantisch..!!! Ga je morgen nog chatten? Een uur of 4???(ik hoop het!) K.,je bent LIEF..!!(echt!) Tot morgen...Liefs jouw(?) B.
Dat had ik nog bewaard, de sukkel
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef niksan het volgende:
Heeft het nog zin om hier te posten of moet ik gewoon wachten op het volgende topic
Ik geef je geen ongelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, jou had ik niet zo snel gedumpt![]()
We gaan naar de zoop fandagenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef timbob het volgende:
ik merk het wel weer
saaie mensen in SC hoor
nouquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef timbob het volgende:
ik merk het wel weer
saaie mensen in SC hoor
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef niksan het volgende:
Heeft het nog zin om hier te posten of moet ik gewoon wachten op het volgende topic
wacht!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef timbob het volgende:
ik merk het wel weer
saaie mensen in SC hoor
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:53 schreef niksan het volgende:
[..]
wacht!!!
Hoor ik daar het woord "zuipen"??!
Amsterdamquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:53 schreef timbob het volgende:
[..]
snel!
meld je aan voor de meet!
kunnen we met z'n tweeen schoenen kopen in amsterdam ofzo
Op je 15e.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Even kijken, ik was 15 en hij was 17 ofzo
Wacht maar op de volgendequote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:52 schreef niksan het volgende:
We hadden al gebeld en foto's over en weer gestuurd. Wat romantisch he?!? Totdat ik hem zagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Op je 15e..
Voor hetzelfde geld was het een gevaarlijke ouwe vent ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |