Neehoor, dat was maar een geintje. Ik wil alleen vrijen met jou onder de sterrenhemel, en dan wordt jij zwanger.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:28 schreef Nano het volgende:
[..]
ehm.......die zijn al gespreid,dat zie je toch!
niet in slaap vallen![]()
in ONZINquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:29 schreef Tania18 het volgende:
Er is hier toch ergens zo'n homo-topic op Fok, misschien kunnen we er daar een paar vandaan halen![]()
Toevoeging:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!!!!!
Wat denk je zelf?
Je neemt toch geen kinderen om meteen daarna je carrière voor te laten en je kind te verwaarlozen door het in een betonnen lokaal te dumpen met tig andere huilies, waardoor ze niet voldoende en niet de juiste aandacht krijgen?
[HOMO] 1156 - Back To Basicsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:29 schreef Tania18 het volgende:
Er is hier toch ergens zo'n homo-topic op Fok, misschien kunnen we er daar een paar vandaan halen![]()
Ik zie hier bij ons heel vaak kinderen die verwaarloosd worden door hun oudersquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:28 schreef niksan het volgende:
[..]
Niet wanneer ze al een jaar of 3/4 zijn, tenminste het wordt moeilijk en het lijkt me ook niet geheel realistisch...ouder kunnen niet zomaar veranderen en in eens het kind streng opvoeden
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:30 schreef Dizer het volgende:
Verdomme... het gebeurt mij dus ook.. zomaar stiekem verder gaan op pagina 6
Weekend-oudersquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:30 schreef niksan het volgende:
[..]
Toevoeging:
Om ze daarna in het weekend hun zin te geven, omdat je ze anders toch nooit ziet en je een lief en vrolijk kind wilt zien
moet 't niet zijn: "ik heb het op dit moment over sex omdat ik constant best wel geil ben" ?!?!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het constant over sex omdat ik best wel geil ben op dit moment![]()
ik ga wel m'n bed induiken maar lekker alleen.... 't is kinderbedtijd...quote:Baaabs... we gaan weer het bed in duiken.. kom op
quote:
Ga je wegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
moet 't niet zijn: "ik heb het op dit moment over sex omdat ik constant best wel geil ben" ?!?!![]()
[..]
ik ga wel m'n bed induiken maar lekker alleen.... 't is kinderbedtijd...![]()
Aanvallen!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Neehoor, dat was maar een geintje. Ik wil alleen vrijen met jou onder de sterrenhemel, en dan wordt jij zwanger.![]()
* Orginial rent naar buiten en ziet dat er een veldje achter is met een sterrenhemel dusse...
* Orginial en Nano bedrijven de liefde onder de blote sterrenhemel. Orginial is erop gegaan, loosde en is in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Aanvallen!
Maare dat zwanger raken,oh wacht is even,ik ben op dit moment wel het meest vruchtbaar,dat is waar
Ga voor de spiegel staan en doe je ding.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga voor de spiegel staan en doe je ding.
Maar dan heb je het niet over die verwende apenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie hier bij ons heel vaak kinderen die verwaarloosd worden door hun ouders
Die urenlang op straat 'rondzwerven'
En als je dan, heel even maar, met ze praat, interesse toont, met ze voetbalt, etc, dan vinden ze dat echt wel leuk hoor. Ze knappen er van op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |