Ga met ezelsoren op in de hoek van het lokaal staanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:01 schreef Nano het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
Mag ik terugkomen,meester?![]()
Ja het gaat wel goed eigenlijk. Eindelijk een stageplek, weer terug bij mijn oude baan en het loopt allemaal best wel lekkerquote:
Zal zijn vader leuk vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:02 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik was alleen maar bang dat hij vreemd ging met zijn moeder![]()
Omg.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Omdat ie met chatten zo lief leek
De tweede keer durfde ie me te kussen, maar daarvoor moest ie wel even tegen zichzelf zeggen dat ie geen 'Chicken' was![]()
![]()
(Dat hadden z'n vrienden tegen hem gezegd over de eerste date. Toen hij zei dat hij niks durfde hadden ze 'tok tok tok' gezegd
)
Hebben wij dan iets?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:02 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik was alleen maar bang dat hij vreemd ging met zijn moeder![]()
Dizer..vertel mij eens welke vrouw jij nou niet mooi vindt en lief..en knap..enzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke?
Volgens mij heeft Airelle van mij gewonnen... maar das ook logisch, zo een mooie en lieve vrouw, die wint wel van me hoor
Nee, gek he?!?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Omg..
En daarna nooit meer wat geworden?![]()
.
Ik geef je wel een samenvattingquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:00 schreef niksan het volgende:
[..]Goed idee
Ik ben toch meestal te laat bij een nieuw topic
Dat wil ik niet meester!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga met ezelsoren op in de hoek van het lokaal staan
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:03 schreef niksan het volgende:
[..]
Dizer..vertel mij eens welke vrouw jij nou niet mooi vindt en lief..en knap..enzo
Hey!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hoop op een finale Airelle - Zhenar ofzo
De anderen hebben al zo veel gewonnen.
Ga je nou nog samenwonen met Botox?quote:
Oeh, autoriteit.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat wil ik niet meester!![]()
Ik heb u net zo goed geholpen met het zoeken naar uw pilletjes en nu dit......![]()
wat zij zegt.....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:03 schreef niksan het volgende:
Dizer..vertel mij eens welke vrouw jij nou niet mooi vindt en lief..en knap..enzo
Ok, wat heb ik allemaal gewonnen dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hoop op een finale Airelle - Zhenar ofzo
De anderen hebben al zo veel gewonnen.
Dan kun je het met woord "bagger" wel aardig samenvatten, lijkt mijquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik geef je wel een samenvatting
Indien dat nodig mocht zijn
Hij gaat eerst alleen wonen. Hij heeft nu net een nieuw huis. Daar hebben we vandaag voor gewinkeld op de meubelboulevard, gezellig johquote:
Ik bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ok, wat heb ik allemaal gewonnen dan?
Ohja, niks
Beev, wie moeten er nog stemmen behalve ik?
Alles wat niet door jou of mij is gepost, is baggerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Dan kun je het met woord "bagger" wel aardig samenvatten, lijkt mij
Eindelijk de erkenningquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bupa, jij bent de grootste en de machtigste. Nou niet meer zeuren hoor
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles wat niet door jou of mij is gepost, is bagger
Ik las 'hebt'quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bupa, jij bent de grootste en de machtigste. Nou niet meer zeuren hoor
Laat die samenvatting dan maar zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles wat niet door jou of mij is gepost, is bagger
Dat was een ongelukjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Helemaal niks, hoor je me? Jij gaat vreemd met meneer Vis (Barrel)![]()
Christine, Bupatih, Tom_Tom-, haagse_elfje, nog wat anderen.. en nog wat lijstjes die maar voor d ehelft ingevuld zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ok, wat heb ik allemaal gewonnen dan?
Ohja, niks
Beev, wie moeten er nog stemmen behalve ik?
Oh, sapristi.quote:
quote:
Ga nooit naar een meubelboulevard met je partner.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hij gaat eerst alleen wonen. Hij heeft nu net een nieuw huis. Daar hebben we vandaag voor gewinkeld op de meubelboulevard, gezellig joh![]()
Ohquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Christine, Bupatih, Tom_Tom-, haagse_elfje, nog wat anderen.. en nog wat lijstjes die maar voor d ehelft ingevuld zijn.
Christine kan Bupatih nog verslaan, maar ZOWIEE komt de finale wel in ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:07 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk dat de finale tussen ZOWIEE en Bupatih zal gaan. Nee, dat weet ik wel zeker
Nééquote:
Mee eensquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga nooit naar een meubelboulevard met je partner.
Tip 1 van Bupa.
Maar er ontstaan ook gegarandeerd discussiesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mee eens
Ik HAAT meubelboulevards. Al die kleine kutkinderen daar
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Néé
Jeez, het was een grapje. Dat van mij en die bijnaam enzo.Ik moet ook alles uitleggen hier
bepaal jij dat??!?!?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:08 schreef BVO het volgende:
Christine kan Bupatih nog verslaan, maar ZOWIEE komt de finale wel in ja..
Ben jij nou mevrouw vis?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:06 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat was een ongelukje![]()
Meneer vis kon zich niet inhouden
Ah ok.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hij gaat eerst alleen wonen. Hij heeft nu net een nieuw huis. Daar hebben we vandaag voor gewinkeld op de meubelboulevard, gezellig joh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |