Wat een gemisquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
We hebben helemaal geen homo's in dit topic
Zhenar is bi.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
Tuurlijk kun je er wel wat aan doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:24 schreef niksan het volgende:
[..]
Daardoor worden de kinderen kut
Laat ons
Die kinderen zijn verpest, je kunt er toch niets meer aan doen
Behalve schoppen dan
Zhenar of Bar_rel was toch bi? ??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
En wie mag het dan weer opruimen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heey buup, masturbeer jij toevallig voor een spiegel?
Mij er weer bij betrekken hequote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zhenar of Bar_rel was toch bi? ??
Just Jackquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar bi telt niet. Ik wil echte homo's. Zo homo als 'Just Jack'
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar bi telt niet. Ik wil echte homo's. Zo homo als 'Just Jack'
quote:
relax, I'm only kidding....quote:
bar-rel is niet biquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zhenar of Bar_rel was toch bi? ??
Best wel hoor. In het begin ging het contact wat stroef, maar later werd het al een stuk beter ':')quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Zo'n echte valse nicht.
Zo'n CrazyDutchPunk..
Die vind jij toch zo leuk, Tania?!.
ehm.......die zijn al gespreid,dat zie je toch!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dankje, maar dat wist ik zelf ookwel.Ik wil trouwens een kind van je, dus spreid je benen maar.
Prachtige quote in Jouw vrouw mijn vrouw: "Mannen zijn net konijnen, ze gaan erop zitten, lozen en vallen in slaap!"
Niet wanneer ze al een jaar of 3/4 zijn, tenminste het wordt moeilijk en het lijkt me ook niet geheel realistisch...ouder kunnen niet zomaar veranderen en in eens het kind streng opvoedenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je er wel wat aan doen
Heb zelf nooit op een creche gezeten hoor, maar er zijn zat creches waarbij die problemen zich niet voordoen en die kinderen juist ontzettend veel leren van het contact met andere kinderen. De rest van de week zijn ze bij de moeder, niks mis mee lijkt me.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!!!!!
Wat denk je zelf?
Je neemt toch geen kinderen om meteen daarna je carrière voor te laten en je kind te verwaarlozen door het in een betonnen lokaal te dumpen met tig andere huilies, waardoor ze niet voldoende en niet de juiste aandacht krijgen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heey buup, masturbeer jij toevallig voor een spiegel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |