Mensen die hun fotoboek niet updaten zijn saaiquote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben nooit ongesteld en ik update mijn FB nooit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ha!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb mijn fotoboek toevallig gisteren al geüpdatetquote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mensen die hun fotoboek niet updaten zijn saaiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben ook maar vrij weinig ongesteld hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan heb je net gelogenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb mijn fotoboek toevallig gisteren al geüpdatetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik ben nooit ongesteldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of stem op mij... ik ben NOOIT ongesteldquote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:33 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je mag ook op mij stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik klaag nooit over ongesteldheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We zijn alleen al een ronde verder.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:52 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik heb al gestemdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.BVOJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je mag ook mij stemmen, ik zou niet weten waarom...
Voor die 5 minuten hoe lang het duurt wel jaquote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:19 schreef mark_03 het volgende:
Gaat wel lekker vlot nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:44 schreef bar_rel het volgende:
Fok! ik haat jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hoor je me!:(Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heeft ze toch al gedaanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
ZOWIEEEEEE! Doe je nou nog mee met de userverkiezingen?
Ja nou ik weet het niet hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
Ik denk wel dat je winnen kan.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja nou ik weet het niet hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik bedoel, er zijn nog zo weinig inzendingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik win toch niet natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe jij eigenlijk mee? Het is ook voor mannen hequote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk mee? Het is ook voor mannen heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echt wel, okee jij bent het helemaal jij bent..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja nou ik weet het niet hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik bedoel, er zijn nog zo weinig inzendingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik win toch niet natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je winnen kan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ohhh die verkiezeing!! waar kan ik inzendingen welk topicueee ik wil meedoenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk mee? Het is ook voor mannen heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vind je?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk het nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die paar meisjes die er al staan zijn al mooier dan ik..
Maar misschien doe ik wel mee voor de lolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar dat is nog geen MissFok! ben ik bangquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Echt wel, okee jij bent het helemaal jij bent..
''Jennifer-de-babe-van-showchat-en-de-dubbele-dildo-Connely''
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dude..jij bent de babequote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog geen MissFok! ben ik bangom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ohhh die verkiezeing!! waar kan ik inzendingen welk topicueee ik wil meedoenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou dan nog eerder Tania zien winnenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Vind ik écht niet hoor.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik meen het.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb ook niet echt goede foto's waar ik helemaal opstaquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
Nog een keer gekeken, en ze zijn écht niet leuker dan jij.
Oh, ik wil voor de lol best mee doen, maar heb maar 1 goede foto.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:34 schreef bar_rel het volgende:
Ik doe meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een hele rare/gekke bekken fotoquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb een hele rare/gekke bekken fotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.daar ga je geheid om lachenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, lijkt me welquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:42 schreef bar_rel het volgende:
Maar ik heb geen gehele foot van me mezelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.alleen eentje van alles boven me middel is die ook wel goed toch?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is het jaquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, lijkt me welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die ene waar je tegen een muur (?) geleund staat, is leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja! Maar als ik zelf meedoe mag ik niet stemmen geloof ikquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:44 schreef bar_rel het volgende:
Gaan jullie nu wel op mij stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan doe je niet meequote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja! Maar als ik zelf meedoe mag ik niet stemmen geloof ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:45 schreef bar_rel het volgende:
het zal wel allemaal vriendjespolitiek zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar goed de mail is verstuurdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okequote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dan doe je niet meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel een goed excuus om daadwerkelijk te gaan leren!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:32 schreef BVO het volgende:
Heb ik eens een saaie thuisblijf en leerdag, ligt FOK! er heel de tijd uit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat ben je toch lekker links-georiënteerdquote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:51 schreef Christine het volgende:
Moet ik als enige nog stemmen?
Dizer- babette21
timbob - niksan
Mark_03 - Svensational
Tom_Tom- - Christine
ZOWIEE - Dada
Airelle - bar_rel
Tania18 - Bupatih
Zhenar - BVO
Ik heb er geen problemen meequote:Op woensdag 16 maart 2005 00:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker links-georiënteerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:51 schreef Christine het volgende:
Dizer- babette21
timbob - niksan
Mark_03 - Svensational
Tom_Tom- - Christine
ZOWIEE - Dada
Airelle - bar_rel
Tania18 - Bupatih
Zhenar - BVO
quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zhenarquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dizer!!!!
At last we meet again!
Voordat Fok! weer offline gaat (zoals al 3x de afgelopen anderhalf uur) moet je snel http://shokforum.freecoolsite.com/index.php noteren, daar is het nu toch veel gaver!quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, lekker handigquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
Jij dacht, laat ik maar iedereen aan de linker kant van de lijst kiezen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
Wat is een Sly&Robbie?
(zie boven die plaatjes) Drum & bass Strip to the bone by howie Bquote:Theirs is the ultimate musical marriage, a partnership that, once formed, re-etched the very landscape of not just Jamaican music, but the entire world's. Such hyperbole is oftentimes rolled out by publicity machines whenever two musical talents come together, but in the case of drummer Sly Dunbar and bassist Robbie Shakespeare, it really was an earth-shattering union. Their rhythms have been the driving force behind innumerable songs etc enz.
Klinkt indrukwekkend!quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:22 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sly & Robbieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dub grootheden
reggae meesters
rhythm section rakkersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
(zie boven die plaatjes) Drum & bass Strip to the bone by howie B
heerlijk album, met veel bass, goeie ritme's (geen drum & bass, maar drums, en goeie bas partijen)
houd je wakker enzo.
Er moet meer dub geluisterd worden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:51 schreef Christine het volgende:
Dizer- babette21
timbob - niksan
Mark_03 - Svensational
Tom_Tom- - Christine
ZOWIEE - Dada
Airelle - bar_rel
Tania18 - Bupatih
Zhenar - BVO
kopen?quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klinkt indrukwekkend!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik luisterquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:47 schreef Zhenar het volgende:
Nah, eerst horen, dan pas kopen!
Maar nog eerster: slapen!
ik accepteer de cookies.
ik meer!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:26 schreef Christine het volgende:
Ik ben nog wakkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat ben je aan het doen?quote:
geen porno!quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat moet ik geloven?quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:37 schreef timbob het volgende:
[..]
geen porno!
echt niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 03:05 schreef Christine het volgende:
Handelingen zijn wel ok denk ik.
Net als slapen trouwens.
Trusten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hilarischquote:Op woensdag 16 maart 2005 08:24 schreef Svensational het volgende:
Ik zag hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je nou al foto's ingezondenquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:14 schreef BVO het volgende:
Ik moet het wel van de newbies hebben zeg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb verloren van Airellequote:Op woensdag 16 maart 2005 09:28 schreef BVO het volgende:
Nog niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, _ElMaikel_ heeft op Zhenar en mij een blanco stem uitgebracht, dus Dada en Airelle moeten het gaan beslissen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, en voor het eerst twijfel ik bij geen een duel.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:28 schreef BVO het volgende:
Dizer - Airelle
timbob - ZOWIEE
Svensational - BVO/Zhenar
Christine - Bupatih
Nee idd, hij word wel makkelijkquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, en voor het eerst twijfel ik bij geen een duel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, en ik ga nu tot 11:45 hw zitten maken en dan nog naarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.schoolJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik welquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, en voor het eerst twijfel ik bij geen een duel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, en ik ga nu tot 11:45 hw zitten maken en dan nog naarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.schoolJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat ElMaikel ook gewoon nog een stem uitbrengen; iedereen heeft toch uiteindelijk op alle (toegestane) duels gestemd?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:28 schreef BVO het volgende:
Nog niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, _ElMaikel_ heeft op Zhenar en mij een blanco stem uitgebracht, dus Dada en Airelle moeten het gaan beslissen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Loting is verder ook al bekend:
Dizer - Airelle
timbob - ZOWIEE
Svensational - BVO/Zhenar
Christine - Bupatih
quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:45 schreef BVO het volgende:
Oh, Dizers reden om op jou te stemmen is ook wel ironisch nu.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neuh.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Inderdaad! Misschien wil hij zijn stem nog veranderen?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind dat er ook minimaal drie vetes uit voort moeten komen!quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Neuh.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Zulke stemmen hoef ik dan niet.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Het is graag of niet hoor.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een drukte toch ook weer om zo'n tournament.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar jij verdedigt niet je 2e plaats van vorig jaar en je award voor leukste user.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:13 schreef bar_rel het volgende:
Ik maak me geen zorgen over dit tournumunt, ik ga eerder voor Misterfok! waarvoor ik nu strijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is nou 2e plaats en leukste user award vergelijke met MisterFok!quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar jij verdedigt niet je 2e plaats van vorig jaar en je award voor leukste user.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is een complot!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, dat ruziemaken gaat me niet zo goed af.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We kunnen wel een bitchfight houden voor de sier, maar dat wordt dan waarschijnlijk zo geforceerd.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar jij verdedigt niet je 2e plaats van vorig jaar en je award voor leukste user.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is een complot!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, dat ruziemaken gaat me niet zo goed af.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg, vlak mij niet uit.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:20 schreef Zhenar het volgende:
Waar zijn die mister showchat verkiezingen barrel? Dan kan ik op je stemmen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tenzijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.DizerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.meedoet natuurlijk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met GELD!quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:39 schreef timbob het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
men
geen slaapritme = niet goed
en ik moet tegen ZOWIEE
hoe win ik dat ooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehequote:Op woensdag 16 maart 2005 11:20 schreef BVO het volgende:
Ik wacht wel op de finale tussen Bliss en Chris.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dát wordt pas een smakelijke bitchfight.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anders knip je uit die andere foto toch gewoon je gezicht? Dan heb je dus gelijk een foto van je hoofdquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, vlak mij niet uit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze foto moet het voor me gaan doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu nog 2 anderen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 maart 2005 04:35 schreef Svensational het volgende:
ZOWIEE, je moet echt meedoen met de user-verkiezingen!!! En Tania18 ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat was die reden dan?quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:45 schreef BVO het volgende:
Oh, Dizers reden om op jou te stemmen is ook wel ironisch nu.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wrom niet?quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:04 schreef Tania18 het volgende:
ik accepteer de cookies.
Goeiemiddag trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verkiezingen zijn niets voor mijquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wrom niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat je echt wel kans maakt om te winnen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, ik moet nog even zoeken naar geschikte foto'squote:Op woensdag 16 maart 2005 12:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verkiezingen zijn niets voor mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar jij doet dus wel mee?!? Leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanzelfsprekend!quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog even zoeken naar geschikte foto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik goede kan vinden doe ik wel meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moeten jullie wel op me stemmen he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hey psst..quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met GELD!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verkiezingen zijn niets voor mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar jij doet dus wel mee?!? Leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:20 schreef Zhenar het volgende:
Tenzijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.DizerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.meedoet natuurlijk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De reden die 'ie gaf (wat natuurlijk gewoon een slap excuus was voor "BVO! Ik vind je een kutuser!"quote:
De concurrentie is te zwaar jaquote:Op woensdag 16 maart 2005 13:05 schreef Svensational het volgende:
Emma je moet meedoen!!! Je was ook al Miss SHO dus Miss FOK! kan ook best wel. Al is de concurrentie wel zwaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij had Leonie dat tegen mijquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:03 schreef BVO het volgende:
[..]
De reden die 'ie gaf (wat natuurlijk gewoon een slap excuus was voor "BVO! Ik vind je een kutuser!"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.), was "Ik stem op Zhenar, aangezien BVO toch wel wint."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik quote toch echt een ander bericht.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij had Leonie dat tegen mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leukquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:37 schreef Dizer het volgende:
Zal ik deze drie foto's insturen:
[afbeelding]
[afbeelding]
en als gekke:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik snapte er al helemaal niets vanquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik quote toch echt een ander bericht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
KutFOK!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als Scandalous ofzo mee gaat doen is de rest kansloosquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Vind je????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb sinds vanochtend niet meer in dat topic gekeken, maar wat er toen instond.. dan zijn jij en ZOWIEE echt véél leuker.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is wel leuk ja.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als Scandalous ofzo mee gaat doen is de rest kansloosom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:12 schreef Tania18 het volgende:
Maar Beev, die reden geef jij zelf ook altijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey, ik kan eindelijk replyenquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als Scandalous ofzo mee gaat doen is de rest kansloosom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind je geen kutuserquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij had Leonie dat tegen mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou vooruit dan maar....quote:stemmen jij
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar....
timbob - niksan >>> omdat ik altijd de zenuwen krijg van tim's avatar....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hotshotJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
't is echt waar...quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
leuke foto's!!quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:31 schreef Dizer het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je. Was het maar waar, ik kan geen gitaar spelenquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
leuke foto's!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.speel je echt gitaar?!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar....
timbob - niksan >>> omdat ik altijd de zenuwen krijg van tim's avatar....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey meidquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:36 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt iets weg van Jantje Smitquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, vlak mij niet uit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze foto moet het voor me gaan doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu nog 2 anderen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
dan doet ie het vast goed bij de fok! oma'squote:
Christinequote:Op woensdag 16 maart 2005 23:43 schreef Christine het volgende:
Zowieeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey Elvisquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey meidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey moppiequote:Op woensdag 16 maart 2005 23:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey Elvisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:33 schreef bar_rel het volgende:
Hey Dizertje concurentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben er nog jaquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:32 schreef Christine het volgende:
Zowiee ben je er nog?
Lees/post es op shokom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hey, succes timbob!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:39 schreef timbob het volgende:
Ik ga morgen naar eindhoven!
naar de design academy voor de open dag!
en ik ga m'n portfolio meenemen.. kijken of ik daar ook op magom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vet spannendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja dankjequote:Op donderdag 17 maart 2005 00:43 schreef timbob het volgende:
[..]
hey, succes timbob!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:04 schreef ZOWIEE het volgende:
Beetje laat, maar succes Timbobom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik twijfel nog over de foto'squote:Op donderdag 17 maart 2005 01:09 schreef Zhenar het volgende:
Sorry, Bar_rel, maar mijn stem gaat nu toch echt naar Dizer! Ookal is die foto zonder muts met gitaar wel leuker dan de ingestuurde gitaarfoto...
Dus ik ga op Dizer en ZOWIEE stemmen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ZOWIEE wel nog een inzending doen natuurlijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou moe.quote:
Wat een avatar wel niet kan doenquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar....
ik accepteer de cookies.
jouwes doetquote:Op donderdag 17 maart 2005 08:24 schreef niksan het volgende:
[..]
Wat een avatar wel niet kan doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die staat in ieder geval stil....quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:34 schreef timbob het volgende:
jouwes doetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal nu even een foto maken van mijn dikke wang, dan kan ik die insturenquote:Op donderdag 17 maart 2005 03:42 schreef Svensational het volgende:
En Tania moet ook meedoenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:25 schreef Bupatih het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.GaapJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga jij nog vet uit je dak vanavond?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zal nu even een foto maken van mijn dikke wang, dan kan ik die insturenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lijkt me niet, ik denk dat ik op bed ga liggen met ijsblokjes op m'n wangquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ga jij nog vet uit je dak vanavond?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah so ...quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik denk dat ik op bed ga liggen met ijsblokjes op m'n wangom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik lijk nu al een hamsterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah so ...
Ik ga miskien weer ffkes de stad in om wat te drinken ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neenquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waar?
Bij de Andersom zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geef ff je nummer.quote:Op donderdag 17 maart 2005 03:51 schreef Svensational het volgende:
En m'n geld is op, kunnen jullie wat stortenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Auw! Heb je er veel last van?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:10 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben weer een stukje verstand(skies) kwijtgeraakt! Leuk joh bij de kaakchirurgom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoe hou ik het probleemgedrag [geld opzuipen!!] in stand....?!?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef Christine het volgende:
Geef ff je nummer.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:20 schreef bar_rel het volgende:
Schijt schijt en schijt moet ik weer naar bedrijven bellen voor een stageom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Ach, ik kan wel een eurootje missen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe hou ik het probleemgedrag [geld opzuipen!!] in stand....?!?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha dan moet ik elke dag 2 uur reizen ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:32 schreef Christine het volgende:
ik accepteer de cookies.
Klote he, een stage zoeken.
Ik weet misschien wel iets voor je, maar dat is in Den Haag.
Je herinnert me eraan dat ik nu aan het spijbelen ben van Spaansquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:17 schreef bar_rel het volgende:
Hola Chicas e y Chicosom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Foei!quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je herinnert me eraan dat ik nu aan het spijbelen ben van Spaansom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je herinnert me eraan dat ik nu aan het spijbelen ben van Spaansom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je was het omgekeerde vraagtekentje vergeten...quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:27 schreef bar_rel het volgende:
ik accepteer de cookies.
Que tal?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oooooooh in dat geval...quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:33 schreef Christine het volgende:
Ach, ik kan wel een eurootje missen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
?Que tal¿quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je was het omgekeerde vraagtekentje vergeten...
Die ik dus ook niet kan vinden..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat klinkt kinkyquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:32 schreef Christine het volgende:
Foei zowieeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helemaal met de onvermijdelijke Tournament-finale Bitchfight in gedachten!quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat klinkt kinkyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helemaal met de onvermijdelijke Tournament-finale Bitchfight in gedachten!
Rietjequote:Op donderdag 17 maart 2005 12:58 schreef Timmai het volgende:
Bierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
¿quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
?Que tal¿om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach ja, je bent nou eenmaal stout of je bent het nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:32 schreef Christine het volgende:
Foei zowieeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja zo moet het, ja dat krijg je als je al bijna een jaar geen spaans meer hebtquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
¿om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of als je steeds spijbeltquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh ja zo moet het, ja dat krijg je als je al bijna een jaar geen spaans meer hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
IK ZAL HET FF DOENquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of als je steeds spijbeltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga eens op Shok kijken! Ik heb mn gekke-bekkenfoto's gepostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tering of je doe ff capsquote:
Ik vind ze leukquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of als je steeds spijbeltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga eens op Shok kijken! Ik heb mn gekke-bekkenfoto's gepostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar nu weet ik nog niet welke ik moet doenquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vind ze leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom dan niet gewoon loten? Ik vertrouw je heus wel hoor. (En ach... je wint toch wel; het wordt vast niet gelijkspel)quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
Oh, mocht het gelijk eindigen, dan wachten we net zo lang tot een meerderheid achter één van de twee staat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, en ZOWIEIEIE: Doe 2.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is wel het meest acceptabel nog he?quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
Oh, mocht het gelijk eindigen, dan wachten we net zo lang tot een meerderheid achter één van de twee staat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, en ZOWIEIEIE: Doe 2.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Registreer jij je maar even op Shok danquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
ZOWIEE, post ze maar even hier.
Ik heb een goede kijk op gekke-bekkenfoto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, 3!!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die is wel het meest acceptabel nog he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je wilt me gewoon op Shok! hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Registreer jij je maar even op Shok danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb geen zin weer te copy/pasten enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hell yeahquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:39 schreef Zhenar het volgende:
Hee, Bupatih in tha house!
Aaaaah toe, maak nou even een accountje aanquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je wilt me gewoon op Shok! hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Copy-pasten, nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja... Je weet ook nog mijn e-mail adresom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Loten vind ik altijd zo'n afknapper.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon loten? Ik vertrouw je heus wel hoor. (En ach... je wint toch wel; het wordt vast niet gelijkspel)
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aaaaah toe, maak nou even een accountje aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehequote:Op donderdag 17 maart 2005 14:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, en ja, staat een flauwe niet bedoelde woordspeling in.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die staan er al langquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gaar niet.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pas als er naaktfoto's komen wil ik er over nadenken.
Jajaaaaaquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die staan er al langom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Loten vind ik altijd zo'n afknapper.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En al helemáál niet bij m'n eigen duel, als ik mezelf dan trek komt het helemaal zo lullig over.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, en ja, staat een flauwe niet bedoelde woordspeling in.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen maar van mij. En die is semi.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die staan er al langom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar kon ik me ook alweer registreren?quote:
Ik wist wel dat je dat niet wilde missen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar kon ik me ook alweer registreren?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:08 schreef Christine het volgende:
Ik ga denk ik toch niet meedoen.
Voel me depressiefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt omdat Christine, Tania en ZOWIEE niet hebben opgegeven. De mooie meiden zitten in SHOCHATquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:10 schreef mark_03 het volgende:
Het is wel treurig gesteld met die meiden die zich opgegeven hebben voor MissFok!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Vind er nie een echt leukJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:08 schreef Christine het volgende:
Ik ga denk ik toch niet meedoen.
Voel me depressiefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dan moet ik mezelf eerst nog op mijn andere wang gaan stompen, dan lijkt het pas echtquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
Ellen Ten Damme isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Dat nummer isJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, maak 'ns gauw een foto.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee dan moet ik mezelf eerst nog op mijn andere wang gaan stompen, dan lijkt het pas echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:26 schreef BVO het volgende:
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Hoe flauw.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben je al bij de kaakchirurg geweest dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Hoe ging het??Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop