Mensen die hun fotoboek niet updaten zijn saaiquote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben nooit ongesteld en ik update mijn FB nooit.
Ha!
Ik heb mijn fotoboek toevallig gisteren al geüpdatetquote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mensen die hun fotoboek niet updaten zijn saai
Ik ben ook maar vrij weinig ongesteld hoor
Dan heb je net gelogenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb mijn fotoboek toevallig gisteren al geüpdatet
En ik ben nooit ongesteld![]()
Of stem op mij... ik ben NOOIT ongesteldquote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:33 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
Je mag ook op mij stemmen
Ik klaag nooit over ongesteldheid
We zijn alleen al een ronde verder.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 20:52 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik heb al gestemdBVO
je mag ook mij stemmen, ik zou niet weten waarom...
Heeft ze toch al gedaanquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
ZOWIEEEEEE! Doe je nou nog mee met de userverkiezingen?
Ja nou ik weet het niet hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
Ik denk wel dat je winnen kan.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja nou ik weet het niet hoor
Ik bedoel, er zijn nog zo weinig inzendingen
En ik win toch niet natuurlijk![]()
Doe jij eigenlijk mee? Het is ook voor mannen hequote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk mee? Het is ook voor mannen he![]()
Echt wel, okee jij bent het helemaal jij bent..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja nou ik weet het niet hoor
Ik bedoel, er zijn nog zo weinig inzendingen
En ik win toch niet natuurlijk![]()
Ik denk het nietquote:
Ohhh die verkiezeing!! waar kan ik inzendingen welk topicueee ik wil meedoenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk mee? Het is ook voor mannen he![]()
Vind je?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Die paar meisjes die er al staan zijn al mooier dan ik..
Maar misschien doe ik wel mee voor de lol
Ja, maar dat is nog geen MissFok! ben ik bangquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Echt wel, okee jij bent het helemaal jij bent..
''Jennifer-de-babe-van-showchat-en-de-dubbele-dildo-Connely''
![]()
Dude..jij bent de babequote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog geen MissFok! ben ik bang![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ohhh die verkiezeing!! waar kan ik inzendingen welk topicueee ik wil meedoen![]()
Ik zou dan nog eerder Tania zien winnenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind je?. Vind ik écht niet hoor.
. Ik meen het.
.
Ik heb ook niet echt goede foto's waar ik helemaal opstaquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
Nog een keer gekeken, en ze zijn écht niet leuker dan jij.
Oh, ik wil voor de lol best mee doen, maar heb maar 1 goede foto.![]()
.
Ik heb een hele rare/gekke bekken fotoquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb een hele rare/gekke bekken fotodaar ga je geheid om lachen
Ja, lijkt me welquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:42 schreef bar_rel het volgende:
Maar ik heb geen gehele foot van me mezelfalleen eentje van alles boven me middel is die ook wel goed toch?
Die is het jaquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel
die ene waar je tegen een muur (?) geleund staat, is leuk![]()
Dan doe je niet meequote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja! Maar als ik zelf meedoe mag ik niet stemmen geloof ik![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:45 schreef bar_rel het volgende:
het zal wel allemaal vriendjespolitiek zijn
Maar goed de mail is verstuurd
Wel een goed excuus om daadwerkelijk te gaan leren!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:32 schreef BVO het volgende:
Heb ik eens een saaie thuisblijf en leerdag, ligt FOK! er heel de tijd uit..
Wat ben je toch lekker links-georiënteerdquote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:51 schreef Christine het volgende:
Moet ik als enige nog stemmen?
Dizer- babette21
timbob - niksan
Mark_03 - Svensational
Tom_Tom- - Christine
ZOWIEE - Dada
Airelle - bar_rel
Tania18 - Bupatih
Zhenar - BVO
Ik heb er geen problemen meequote:Op woensdag 16 maart 2005 00:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker links-georiënteerd![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:51 schreef Christine het volgende:
Dizer- babette21
timbob - niksan
Mark_03 - Svensational
Tom_Tom- - Christine
ZOWIEE - Dada
Airelle - bar_rel
Tania18 - Bupatih
Zhenar - BVO
quote:
Voordat Fok! weer offline gaat (zoals al 3x de afgelopen anderhalf uur) moet je snel http://shokforum.freecoolsite.com/index.php noteren, daar is het nu toch veel gaver!quote:
Ja, lekker handigquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
Jij dacht, laat ik maar iedereen aan de linker kant van de lijst kiezen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
Wat is een Sly&Robbie?
(zie boven die plaatjes) Drum & bass Strip to the bone by howie Bquote:Theirs is the ultimate musical marriage, a partnership that, once formed, re-etched the very landscape of not just Jamaican music, but the entire world's. Such hyperbole is oftentimes rolled out by publicity machines whenever two musical talents come together, but in the case of drummer Sly Dunbar and bassist Robbie Shakespeare, it really was an earth-shattering union. Their rhythms have been the driving force behind innumerable songs etc enz.
Klinkt indrukwekkend!quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:22 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sly & Robbie
Dub grootheden
reggae meesters
rhythm section rakkers
[..]
(zie boven die plaatjes) Drum & bass Strip to the bone by howie B
heerlijk album, met veel bass, goeie ritme's (geen drum & bass, maar drums, en goeie bas partijen)
houd je wakker enzo.
Er moet meer dub geluisterd worden!
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:51 schreef Christine het volgende:
Dizer- babette21
timbob - niksan
Mark_03 - Svensational
Tom_Tom- - Christine
ZOWIEE - Dada
Airelle - bar_rel
Tania18 - Bupatih
Zhenar - BVO
ik luisterquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:47 schreef Zhenar het volgende:
Nah, eerst horen, dan pas kopen!
Maar nog eerster: slapen!
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 03:05 schreef Christine het volgende:
Handelingen zijn wel ok denk ik.
Net als slapen trouwens.
Trusten!
Heb je nou al foto's ingezondenquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:14 schreef BVO het volgende:
Ik moet het wel van de newbies hebben zeg..
Ik heb verloren van Airellequote:Op woensdag 16 maart 2005 09:28 schreef BVO het volgende:
Nog niet..
Oh, _ElMaikel_ heeft op Zhenar en mij een blanco stem uitgebracht, dus Dada en Airelle moeten het gaan beslissen..
Oh, en voor het eerst twijfel ik bij geen een duel.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:28 schreef BVO het volgende:
Dizer - Airelle
timbob - ZOWIEE
Svensational - BVO/Zhenar
Christine - Bupatih
Nee idd, hij word wel makkelijkquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, en voor het eerst twijfel ik bij geen een duel..
Oh, en ik ga nu tot 11:45 hw zitten maken en dan nog naarschool
.
Ik welquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, en voor het eerst twijfel ik bij geen een duel..
Oh, en ik ga nu tot 11:45 hw zitten maken en dan nog naarschool
.
Laat ElMaikel ook gewoon nog een stem uitbrengen; iedereen heeft toch uiteindelijk op alle (toegestane) duels gestemd?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:28 schreef BVO het volgende:
Nog niet..
Oh, _ElMaikel_ heeft op Zhenar en mij een blanco stem uitgebracht, dus Dada en Airelle moeten het gaan beslissen..
Loting is verder ook al bekend:
Dizer - Airelle
timbob - ZOWIEE
Svensational - BVO/Zhenar
Christine - Bupatih
quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:45 schreef BVO het volgende:
Oh, Dizers reden om op jou te stemmen is ook wel ironisch nu.![]()
.
Neuh.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad! Misschien wil hij zijn stem nog veranderen?
Ik vind dat er ook minimaal drie vetes uit voort moeten komen!quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Neuh.. Zulke stemmen hoef ik dan niet.
. Het is graag of niet hoor.
.
Wat een drukte toch ook weer om zo'n tournament..
Maar jij verdedigt niet je 2e plaats van vorig jaar en je award voor leukste user.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:13 schreef bar_rel het volgende:
Ik maak me geen zorgen over dit tournumunt, ik ga eerder voor Misterfok! waarvoor ik nu strijd![]()
Wat is nou 2e plaats en leukste user award vergelijke met MisterFok!quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar jij verdedigt niet je 2e plaats van vorig jaar en je award voor leukste user.![]()
.
Het is een complot!!.
Nou, dat ruziemaken gaat me niet zo goed af..
We kunnen wel een bitchfight houden voor de sier, maar dat wordt dan waarschijnlijk zo geforceerd.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar jij verdedigt niet je 2e plaats van vorig jaar en je award voor leukste user.![]()
.
Het is een complot!!.
Nou, dat ruziemaken gaat me niet zo goed af..
Zeg, vlak mij niet uit.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:20 schreef Zhenar het volgende:
Waar zijn die mister showchat verkiezingen barrel? Dan kan ik op je stemmen!![]()
TenzijDizer
meedoet natuurlijk.
Met GELD!quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:39 schreef timbob het volgende:
men
geen slaapritme = niet goed
en ik moet tegen ZOWIEE
hoe win ik dat ooit
Hehequote:Op woensdag 16 maart 2005 11:20 schreef BVO het volgende:
Ik wacht wel op de finale tussen Bliss en Chris..
Dát wordt pas een smakelijke bitchfight..
Anders knip je uit die andere foto toch gewoon je gezicht? Dan heb je dus gelijk een foto van je hoofdquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, vlak mij niet uit..
Deze foto moet het voor me gaan doen..
Nu nog 2 anderen!.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 maart 2005 04:35 schreef Svensational het volgende:
ZOWIEE, je moet echt meedoen met de user-verkiezingen!!! En Tania18 ook
Wat was die reden dan?quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:45 schreef BVO het volgende:
Oh, Dizers reden om op jou te stemmen is ook wel ironisch nu.![]()
.
Wrom niet?quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goeiemiddag trouwens
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw![]()
Verkiezingen zijn niets voor mijquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wrom niet?
Ik denk dat je echt wel kans maakt om te winnen hoor
Nou, ik moet nog even zoeken naar geschikte foto'squote:Op woensdag 16 maart 2005 12:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verkiezingen zijn niets voor mij
Maar jij doet dus wel mee?!? Leuk
Vanzelfsprekend!quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog even zoeken naar geschikte foto's
Als ik goede kan vinden doe ik wel mee
Dan moeten jullie wel op me stemmen he?
quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Verkiezingen zijn niets voor mij
Maar jij doet dus wel mee?!? Leuk
De reden die 'ie gaf (wat natuurlijk gewoon een slap excuus was voor "BVO! Ik vind je een kutuser!"quote:
De concurrentie is te zwaar jaquote:Op woensdag 16 maart 2005 13:05 schreef Svensational het volgende:
Emma je moet meedoen!!! Je was ook al Miss SHO dus Miss FOK! kan ook best wel. Al is de concurrentie wel zwaar
Volgens mij had Leonie dat tegen mijquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:03 schreef BVO het volgende:
[..]
De reden die 'ie gaf (wat natuurlijk gewoon een slap excuus was voor "BVO! Ik vind je een kutuser!"), was "Ik stem op Zhenar, aangezien BVO toch wel wint."
.
Ik quote toch echt een ander bericht.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij had Leonie dat tegen mij
Leukquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:37 schreef Dizer het volgende:
Zal ik deze drie foto's insturen:
[afbeelding]
[afbeelding]
en als gekke:
[afbeelding]
Ik snapte er al helemaal niets vanquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik quote toch echt een ander bericht..
KutFOK!.
Als Scandalous ofzo mee gaat doen is de rest kansloosquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Vind je????.
Heb sinds vanochtend niet meer in dat topic gekeken, maar wat er toen instond.. dan zijn jij en ZOWIEE echt véél leuker..
Die is wel leuk ja.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als Scandalous ofzo mee gaat doen is de rest kansloos![]()
Niet.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:12 schreef Tania18 het volgende:
Maar Beev, die reden geef jij zelf ook altijd
Hey, ik kan eindelijk replyenquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als Scandalous ofzo mee gaat doen is de rest kansloos![]()
Ik vind je geen kutuserquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij had Leonie dat tegen mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
nou vooruit dan maar....quote:stemmen jij
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar....
timbob - niksan >>> omdat ik altijd de zenuwen krijg van tim's avatar....
Dank je. Was het maar waar, ik kan geen gitaar spelenquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
leuke foto's!!speel je echt gitaar?!
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar....
Je hebt iets weg van Jantje Smitquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, vlak mij niet uit..
Deze foto moet het voor me gaan doen..
Nu nog 2 anderen!.
[afbeelding]
Ik ben er nog jaquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:32 schreef Christine het volgende:
Zowiee ben je er nog?
Lees/post es op shok
hey, succes timbob!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:39 schreef timbob het volgende:
Ik ga morgen naar eindhoven!
naar de design academy voor de open dag!
en ik ga m'n portfolio meenemen.. kijken of ik daar ook op mag
vet spannend![]()
Ik twijfel nog over de foto'squote:Op donderdag 17 maart 2005 01:09 schreef Zhenar het volgende:
Sorry, Bar_rel, maar mijn stem gaat nu toch echt naar Dizer! Ookal is die foto zonder muts met gitaar wel leuker dan de ingestuurde gitaarfoto...
Dus ik ga op Dizer en ZOWIEE stemmen!![]()
Moet ZOWIEE wel nog een inzending doen natuurlijk.![]()
Nou moe.quote:
Wat een avatar wel niet kan doenquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar....
Ga jij nog vet uit je dak vanavond?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zal nu even een foto maken van mijn dikke wang, dan kan ik die insturen
Lijkt me niet, ik denk dat ik op bed ga liggen met ijsblokjes op m'n wangquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ga jij nog vet uit je dak vanavond?
Ah so ...quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik denk dat ik op bed ga liggen met ijsblokjes op m'n wang
Ik lijk nu al een hamster
Waar?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah so ...
Ik ga miskien weer ffkes de stad in om wat te drinken ofzo
Geef ff je nummer.quote:Op donderdag 17 maart 2005 03:51 schreef Svensational het volgende:
En m'n geld is op, kunnen jullie wat storten
Auw! Heb je er veel last van?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:10 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben weer een stukje verstand(skies) kwijtgeraakt! Leuk joh bij de kaakchirurg![]()
hoe hou ik het probleemgedrag [geld opzuipen!!] in stand....?!?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef Christine het volgende:
Geef ff je nummer.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:20 schreef bar_rel het volgende:
Schijt schijt en schijt moet ik weer naar bedrijven bellen voor een stage
![]()
![]()
![]()
Ach, ik kan wel een eurootje missen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe hou ik het probleemgedrag [geld opzuipen!!] in stand....?!?![]()
Haha dan moet ik elke dag 2 uur reizen ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Klote he, een stage zoeken.
Ik weet misschien wel iets voor je, maar dat is in Den Haag.
Foei!quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je herinnert me eraan dat ik nu aan het spijbelen ben van Spaans![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je herinnert me eraan dat ik nu aan het spijbelen ben van Spaans![]()
oooooooh in dat geval...quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:33 schreef Christine het volgende:
Ach, ik kan wel een eurootje missen hoor![]()
?Que talżquote:Op donderdag 17 maart 2005 12:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je was het omgekeerde vraagtekentje vergeten...
Die ik dus ook niet kan vinden..
Helemaal met de onvermijdelijke Tournament-finale Bitchfight in gedachten!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helemaal met de onvermijdelijke Tournament-finale Bitchfight in gedachten!
Oh ja zo moet het, ja dat krijg je als je al bijna een jaar geen spaans meer hebtquote:
Of als je steeds spijbeltquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh ja zo moet het, ja dat krijg je als je al bijna een jaar geen spaans meer hebt
IK ZAL HET FF DOENquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of als je steeds spijbelt
Ga eens op Shok kijken! Ik heb mn gekke-bekkenfoto's gepost
Ik vind ze leukquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of als je steeds spijbelt
Ga eens op Shok kijken! Ik heb mn gekke-bekkenfoto's gepost
Waarom dan niet gewoon loten? Ik vertrouw je heus wel hoor. (En ach... je wint toch wel; het wordt vast niet gelijkspel)quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
Oh, mocht het gelijk eindigen, dan wachten we net zo lang tot een meerderheid achter één van de twee staat..
Oh, en ZOWIEIEIE: Doe 2..
Die is wel het meest acceptabel nog he?quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
Oh, mocht het gelijk eindigen, dan wachten we net zo lang tot een meerderheid achter één van de twee staat..
Oh, en ZOWIEIEIE: Doe 2..
Registreer jij je maar even op Shok danquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
ZOWIEE, post ze maar even hier.
Ik heb een goede kijk op gekke-bekkenfoto's.
Nee, 3!!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die is wel het meest acceptabel nog he?
Je wilt me gewoon op Shok! hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Registreer jij je maar even op Shok dan
ik heb geen zin weer te copy/pasten enzo![]()
Hell yeahquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:39 schreef Zhenar het volgende:
Hee, Bupatih in tha house!
Aaaaah toe, maak nou even een accountje aanquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je wilt me gewoon op Shok! hebben
Copy-pasten, nu
Oh ja... Je weet ook nog mijn e-mail adres
Loten vind ik altijd zo'n afknapper.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon loten? Ik vertrouw je heus wel hoor. (En ach... je wint toch wel; het wordt vast niet gelijkspel)
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aaaaah toe, maak nou even een accountje aan
Whehequote:Op donderdag 17 maart 2005 14:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, en ja, staat een flauwe niet bedoelde woordspeling in..
Die staan er al langquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]Gaar niet.
.
Pas als er naaktfoto's komen wil ik er over nadenken.
Jajaaaaaquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Loten vind ik altijd zo'n afknapper..
En al helemáál niet bij m'n eigen duel, als ik mezelf dan trek komt het helemaal zo lullig over..
Oh, en ja, staat een flauwe niet bedoelde woordspeling in..
Alleen maar van mij. En die is semi.quote:
Ik wist wel dat je dat niet wilde missen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar kon ik me ook alweer registreren?
Ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:08 schreef Christine het volgende:
Ik ga denk ik toch niet meedoen.
Voel me depressief
Komt omdat Christine, Tania en ZOWIEE niet hebben opgegeven. De mooie meiden zitten in SHOCHATquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:10 schreef mark_03 het volgende:
Het is wel treurig gesteld met die meiden die zich opgegeven hebben voor MissFok!. Vind er nie een echt leuk
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:08 schreef Christine het volgende:
Ik ga denk ik toch niet meedoen.
Voel me depressief
Nee dan moet ik mezelf eerst nog op mijn andere wang gaan stompen, dan lijkt het pas echtquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
Ellen Ten Damme is. Dat nummer is
.
Oh, maak 'ns gauw een foto..
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee dan moet ik mezelf eerst nog op mijn andere wang gaan stompen, dan lijkt het pas echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |