oooooooh in dat geval...quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:33 schreef Christine het volgende:
Ach, ik kan wel een eurootje missen hoor![]()
?Que tal¿quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je was het omgekeerde vraagtekentje vergeten...
Die ik dus ook niet kan vinden..
Helemaal met de onvermijdelijke Tournament-finale Bitchfight in gedachten!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helemaal met de onvermijdelijke Tournament-finale Bitchfight in gedachten!
Oh ja zo moet het, ja dat krijg je als je al bijna een jaar geen spaans meer hebtquote:
Of als je steeds spijbeltquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh ja zo moet het, ja dat krijg je als je al bijna een jaar geen spaans meer hebt
IK ZAL HET FF DOENquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of als je steeds spijbelt
Ga eens op Shok kijken! Ik heb mn gekke-bekkenfoto's gepost
Ik vind ze leukquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of als je steeds spijbelt
Ga eens op Shok kijken! Ik heb mn gekke-bekkenfoto's gepost
Waarom dan niet gewoon loten? Ik vertrouw je heus wel hoor. (En ach... je wint toch wel; het wordt vast niet gelijkspel)quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
Oh, mocht het gelijk eindigen, dan wachten we net zo lang tot een meerderheid achter één van de twee staat..
Oh, en ZOWIEIEIE: Doe 2..
Die is wel het meest acceptabel nog he?quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
Oh, mocht het gelijk eindigen, dan wachten we net zo lang tot een meerderheid achter één van de twee staat..
Oh, en ZOWIEIEIE: Doe 2..
Registreer jij je maar even op Shok danquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
ZOWIEE, post ze maar even hier.
Ik heb een goede kijk op gekke-bekkenfoto's.
Nee, 3!!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die is wel het meest acceptabel nog he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |