oooooooh in dat geval...quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:33 schreef Christine het volgende:
Ach, ik kan wel een eurootje missen hoor![]()
?Que tal¿quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je was het omgekeerde vraagtekentje vergeten...
Die ik dus ook niet kan vinden..
Helemaal met de onvermijdelijke Tournament-finale Bitchfight in gedachten!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helemaal met de onvermijdelijke Tournament-finale Bitchfight in gedachten!
Oh ja zo moet het, ja dat krijg je als je al bijna een jaar geen spaans meer hebtquote:
Of als je steeds spijbeltquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh ja zo moet het, ja dat krijg je als je al bijna een jaar geen spaans meer hebt
IK ZAL HET FF DOENquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of als je steeds spijbelt
Ga eens op Shok kijken! Ik heb mn gekke-bekkenfoto's gepost
Ik vind ze leukquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of als je steeds spijbelt
Ga eens op Shok kijken! Ik heb mn gekke-bekkenfoto's gepost
Waarom dan niet gewoon loten? Ik vertrouw je heus wel hoor. (En ach... je wint toch wel; het wordt vast niet gelijkspel)quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
Oh, mocht het gelijk eindigen, dan wachten we net zo lang tot een meerderheid achter één van de twee staat..
Oh, en ZOWIEIEIE: Doe 2..
Die is wel het meest acceptabel nog he?quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
Oh, mocht het gelijk eindigen, dan wachten we net zo lang tot een meerderheid achter één van de twee staat..
Oh, en ZOWIEIEIE: Doe 2..
Registreer jij je maar even op Shok danquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
ZOWIEE, post ze maar even hier.
Ik heb een goede kijk op gekke-bekkenfoto's.
Nee, 3!!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die is wel het meest acceptabel nog he?
Je wilt me gewoon op Shok! hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Registreer jij je maar even op Shok dan
ik heb geen zin weer te copy/pasten enzo![]()
Hell yeahquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:39 schreef Zhenar het volgende:
Hee, Bupatih in tha house!
Aaaaah toe, maak nou even een accountje aanquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je wilt me gewoon op Shok! hebben
Copy-pasten, nu
Oh ja... Je weet ook nog mijn e-mail adres
Loten vind ik altijd zo'n afknapper.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon loten? Ik vertrouw je heus wel hoor. (En ach... je wint toch wel; het wordt vast niet gelijkspel)
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aaaaah toe, maak nou even een accountje aan
Whehequote:Op donderdag 17 maart 2005 14:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, en ja, staat een flauwe niet bedoelde woordspeling in..
Die staan er al langquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]Gaar niet.
.
Pas als er naaktfoto's komen wil ik er over nadenken.
Jajaaaaaquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Loten vind ik altijd zo'n afknapper..
En al helemáál niet bij m'n eigen duel, als ik mezelf dan trek komt het helemaal zo lullig over..
Oh, en ja, staat een flauwe niet bedoelde woordspeling in..
Alleen maar van mij. En die is semi.quote:
Ik wist wel dat je dat niet wilde missen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar kon ik me ook alweer registreren?
Ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:08 schreef Christine het volgende:
Ik ga denk ik toch niet meedoen.
Voel me depressief
Komt omdat Christine, Tania en ZOWIEE niet hebben opgegeven. De mooie meiden zitten in SHOCHATquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:10 schreef mark_03 het volgende:
Het is wel treurig gesteld met die meiden die zich opgegeven hebben voor MissFok!. Vind er nie een echt leuk
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:08 schreef Christine het volgende:
Ik ga denk ik toch niet meedoen.
Voel me depressief
Nee dan moet ik mezelf eerst nog op mijn andere wang gaan stompen, dan lijkt het pas echtquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
Ellen Ten Damme is. Dat nummer is
.
Oh, maak 'ns gauw een foto..
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee dan moet ik mezelf eerst nog op mijn andere wang gaan stompen, dan lijkt het pas echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |