De reden die 'ie gaf (wat natuurlijk gewoon een slap excuus was voor "BVO! Ik vind je een kutuser!"quote:
De concurrentie is te zwaar jaquote:Op woensdag 16 maart 2005 13:05 schreef Svensational het volgende:
Emma je moet meedoen!!! Je was ook al Miss SHO dus Miss FOK! kan ook best wel. Al is de concurrentie wel zwaar
Volgens mij had Leonie dat tegen mijquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:03 schreef BVO het volgende:
[..]
De reden die 'ie gaf (wat natuurlijk gewoon een slap excuus was voor "BVO! Ik vind je een kutuser!"), was "Ik stem op Zhenar, aangezien BVO toch wel wint."
.
Ik quote toch echt een ander bericht.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij had Leonie dat tegen mij
Leukquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:37 schreef Dizer het volgende:
Zal ik deze drie foto's insturen:
[afbeelding]
[afbeelding]
en als gekke:
[afbeelding]
Ik snapte er al helemaal niets vanquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik quote toch echt een ander bericht..
KutFOK!.
Als Scandalous ofzo mee gaat doen is de rest kansloosquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Vind je????.
Heb sinds vanochtend niet meer in dat topic gekeken, maar wat er toen instond.. dan zijn jij en ZOWIEE echt véél leuker..
Die is wel leuk ja.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als Scandalous ofzo mee gaat doen is de rest kansloos![]()
Niet.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:12 schreef Tania18 het volgende:
Maar Beev, die reden geef jij zelf ook altijd
Hey, ik kan eindelijk replyenquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als Scandalous ofzo mee gaat doen is de rest kansloos![]()
Ik vind je geen kutuserquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij had Leonie dat tegen mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |