De reden die 'ie gaf (wat natuurlijk gewoon een slap excuus was voor "BVO! Ik vind je een kutuser!"quote:
De concurrentie is te zwaar jaquote:Op woensdag 16 maart 2005 13:05 schreef Svensational het volgende:
Emma je moet meedoen!!! Je was ook al Miss SHO dus Miss FOK! kan ook best wel. Al is de concurrentie wel zwaar
Volgens mij had Leonie dat tegen mijquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:03 schreef BVO het volgende:
[..]
De reden die 'ie gaf (wat natuurlijk gewoon een slap excuus was voor "BVO! Ik vind je een kutuser!"), was "Ik stem op Zhenar, aangezien BVO toch wel wint."
.
Ik quote toch echt een ander bericht.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij had Leonie dat tegen mij
Leukquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:37 schreef Dizer het volgende:
Zal ik deze drie foto's insturen:
[afbeelding]
[afbeelding]
en als gekke:
[afbeelding]
Ik snapte er al helemaal niets vanquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik quote toch echt een ander bericht..
KutFOK!.
Als Scandalous ofzo mee gaat doen is de rest kansloosquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Vind je????.
Heb sinds vanochtend niet meer in dat topic gekeken, maar wat er toen instond.. dan zijn jij en ZOWIEE echt véél leuker..
Die is wel leuk ja.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als Scandalous ofzo mee gaat doen is de rest kansloos![]()
Niet.quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:12 schreef Tania18 het volgende:
Maar Beev, die reden geef jij zelf ook altijd
Hey, ik kan eindelijk replyenquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als Scandalous ofzo mee gaat doen is de rest kansloos![]()
Ik vind je geen kutuserquote:Op woensdag 16 maart 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij had Leonie dat tegen mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
nou vooruit dan maar....quote:stemmen jij
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar....
timbob - niksan >>> omdat ik altijd de zenuwen krijg van tim's avatar....
Dank je. Was het maar waar, ik kan geen gitaar spelenquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
leuke foto's!!speel je echt gitaar?!
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar....
timbob - niksan >>> omdat ik altijd de zenuwen krijg van tim's avatar....
Je hebt iets weg van Jantje Smitquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, vlak mij niet uit..
Deze foto moet het voor me gaan doen..
Nu nog 2 anderen!.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |