Ga jij nog vet uit je dak vanavond?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zal nu even een foto maken van mijn dikke wang, dan kan ik die insturen
Lijkt me niet, ik denk dat ik op bed ga liggen met ijsblokjes op m'n wangquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ga jij nog vet uit je dak vanavond?
Ah so ...quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik denk dat ik op bed ga liggen met ijsblokjes op m'n wang
Ik lijk nu al een hamster
Waar?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah so ...
Ik ga miskien weer ffkes de stad in om wat te drinken ofzo
Geef ff je nummer.quote:Op donderdag 17 maart 2005 03:51 schreef Svensational het volgende:
En m'n geld is op, kunnen jullie wat storten
Auw! Heb je er veel last van?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:10 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben weer een stukje verstand(skies) kwijtgeraakt! Leuk joh bij de kaakchirurg![]()
hoe hou ik het probleemgedrag [geld opzuipen!!] in stand....?!?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:59 schreef Christine het volgende:
Geef ff je nummer.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:20 schreef bar_rel het volgende:
Schijt schijt en schijt moet ik weer naar bedrijven bellen voor een stage
![]()
![]()
![]()
Ach, ik kan wel een eurootje missen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe hou ik het probleemgedrag [geld opzuipen!!] in stand....?!?![]()
Haha dan moet ik elke dag 2 uur reizen ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Klote he, een stage zoeken.
Ik weet misschien wel iets voor je, maar dat is in Den Haag.
Foei!quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je herinnert me eraan dat ik nu aan het spijbelen ben van Spaans![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je herinnert me eraan dat ik nu aan het spijbelen ben van Spaans![]()
oooooooh in dat geval...quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:33 schreef Christine het volgende:
Ach, ik kan wel een eurootje missen hoor![]()
?Que tal¿quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je was het omgekeerde vraagtekentje vergeten...
Die ik dus ook niet kan vinden..
Helemaal met de onvermijdelijke Tournament-finale Bitchfight in gedachten!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helemaal met de onvermijdelijke Tournament-finale Bitchfight in gedachten!
Oh ja zo moet het, ja dat krijg je als je al bijna een jaar geen spaans meer hebtquote:
Of als je steeds spijbeltquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh ja zo moet het, ja dat krijg je als je al bijna een jaar geen spaans meer hebt
IK ZAL HET FF DOENquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of als je steeds spijbelt
Ga eens op Shok kijken! Ik heb mn gekke-bekkenfoto's gepost
Ik vind ze leukquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Of als je steeds spijbelt
Ga eens op Shok kijken! Ik heb mn gekke-bekkenfoto's gepost
Waarom dan niet gewoon loten? Ik vertrouw je heus wel hoor. (En ach... je wint toch wel; het wordt vast niet gelijkspel)quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
Oh, mocht het gelijk eindigen, dan wachten we net zo lang tot een meerderheid achter één van de twee staat..
Oh, en ZOWIEIEIE: Doe 2..
Die is wel het meest acceptabel nog he?quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:32 schreef BVO het volgende:
Oh, mocht het gelijk eindigen, dan wachten we net zo lang tot een meerderheid achter één van de twee staat..
Oh, en ZOWIEIEIE: Doe 2..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |