Heb je nou al foto's ingezondenquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:14 schreef BVO het volgende:
Ik moet het wel van de newbies hebben zeg..
Ik heb verloren van Airellequote:Op woensdag 16 maart 2005 09:28 schreef BVO het volgende:
Nog niet..
Oh, _ElMaikel_ heeft op Zhenar en mij een blanco stem uitgebracht, dus Dada en Airelle moeten het gaan beslissen..
Oh, en voor het eerst twijfel ik bij geen een duel.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:28 schreef BVO het volgende:
Dizer - Airelle
timbob - ZOWIEE
Svensational - BVO/Zhenar
Christine - Bupatih
Nee idd, hij word wel makkelijkquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, en voor het eerst twijfel ik bij geen een duel..
Oh, en ik ga nu tot 11:45 hw zitten maken en dan nog naarschool
.
Ik welquote:Op woensdag 16 maart 2005 09:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, en voor het eerst twijfel ik bij geen een duel..
Oh, en ik ga nu tot 11:45 hw zitten maken en dan nog naarschool
.
Laat ElMaikel ook gewoon nog een stem uitbrengen; iedereen heeft toch uiteindelijk op alle (toegestane) duels gestemd?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:28 schreef BVO het volgende:
Nog niet..
Oh, _ElMaikel_ heeft op Zhenar en mij een blanco stem uitgebracht, dus Dada en Airelle moeten het gaan beslissen..
Loting is verder ook al bekend:
Dizer - Airelle
timbob - ZOWIEE
Svensational - BVO/Zhenar
Christine - Bupatih
quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:45 schreef BVO het volgende:
Oh, Dizers reden om op jou te stemmen is ook wel ironisch nu.![]()
.
Neuh.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad! Misschien wil hij zijn stem nog veranderen?
Ik vind dat er ook minimaal drie vetes uit voort moeten komen!quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Neuh.. Zulke stemmen hoef ik dan niet.
. Het is graag of niet hoor.
.
Wat een drukte toch ook weer om zo'n tournament..
Maar jij verdedigt niet je 2e plaats van vorig jaar en je award voor leukste user.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:13 schreef bar_rel het volgende:
Ik maak me geen zorgen over dit tournumunt, ik ga eerder voor Misterfok! waarvoor ik nu strijd![]()
Wat is nou 2e plaats en leukste user award vergelijke met MisterFok!quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar jij verdedigt niet je 2e plaats van vorig jaar en je award voor leukste user.![]()
.
Het is een complot!!.
Nou, dat ruziemaken gaat me niet zo goed af..
We kunnen wel een bitchfight houden voor de sier, maar dat wordt dan waarschijnlijk zo geforceerd.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar jij verdedigt niet je 2e plaats van vorig jaar en je award voor leukste user.![]()
.
Het is een complot!!.
Nou, dat ruziemaken gaat me niet zo goed af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |