dat kreeg ik ook ja, maar ik mag alles nog editen dus dat was makkelijkquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:51 schreef Klonk het volgende:
Dank je wel tain, das snel, ik had wel een link naar code van de op wel gevonden in het op van het vorige topic, maar kreeg daar een 404 van planet internet.
ziet er in ieder geval beter uit dan mijn briljante OPquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:53 schreef Tain het volgende:
[..]
dat kreeg ik ook ja, maar ik mag alles nog editen dus dat was makkelijk
Ach hij is net een fractie duurder dan de normale versie en ik denk niet dat een titel als Brothers in Arms een hele erge limited edition zal hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:24 schreef Bastard het volgende:
Hoewel het er geil uit zal zien, denk ik dat ik ook hierbij geen LE hoef.
geeft niet ik heb genoten van de slachtpartijquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:39 schreef twi het volgende:
M'n Live liep te kloten bij Pandora, dus ga maar PES4'enSorry Demon & Dino
He heeeeeerllijk,..... een LEquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:38 schreef Kremers het volgende:
Borthers in Arms Limited Edition Tin extra's:
# Exclusive DVD featuring:
# Making of documentary featuring behind the scenes interviews with the development team (27 minutes)
# Tracks from the Brothers in Arms Road to Hill 30 Orchestral Score
# Excerpts from the Brothers in Arms Road to Hill 30 screenplay
# Video demonstration of the game in action with commentary from Director Randy Pitchford and Historian Colonel John Antal (14 minutes)
# Brothers in Arms Road to Hill 30 trailers
# Exclusive postcards featuring historical images and documents with commentary by writer and historian Colonel John Antal (US Army Retired)
# Pvt Johnny Rivas diary 8 page book produced by Penny-Arcade.com
# Introduction to Brothers in Arms Road to Hill 30 letter written by Colonel John Antal (US Army Retired)
Best veel voor maar 3pond extra
mail me voor codequote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:22 schreef Kremers het volgende:
Precies, voor die tinnen doos zou ik alleen al 3pond meer betalen
Ik lees trouwens net op de site van xbox.nl dat er een proefabo van 2mnd bij Halo2 zou zitten, was dat limited ofzo? Kan het niet vinden in mijn hoesje iig....
Mail verstuurdquote:
Het ene spel maakt inderdaad meer gebruik van RGB dan het andere, bij sommige spellen worden de kleuren alleen wat mooier terwijl anderen ook echt scherper worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:34 schreef twi het volgende:
Heel raar, maar voor mijn gevoel hangt dat af van het spel. Bij Top Spin bijvoorbeeld viel het me het meeste op dat de standaard kabel echt ontzettend bagger is, terwijl het me voor die tijd nog niet zo op viel.
Wat kost ie? De officieële kost ¤29.99... Ook niet echt goedkoop......quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:47 schreef truSteh het volgende:
Even een vraagje.
Is een Xbox Digital AV cable set hetzelfde als wat jullie een RGB kabel noemen?
[afbeelding]
Wel duur voor een kabeltje
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:55 schreef Klonk het volgende:
sowww, ik ben kapot, heb net voor het eerst op live gezeten met de headset op, en zowat de hele avond gegamed, best wel vermoeiend dat lullen en racen tegelijk
Ja het kriebelt eigenlijk wel weerquote:Op zondag 30 januari 2005 12:35 schreef gijsje79 het volgende:
MotoGP 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trailer
Als dat echt vermoeiend is dan heb ik een top conditiequote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:55 schreef Klonk het volgende:
sowww, ik ben kapot, heb net voor het eerst op live gezeten met de headset op, en zowat de hele avond gegamed, best wel vermoeiend dat lullen en racen tegelijk
Kvind het belachelijk lelijk.quote:Op maandag 31 januari 2005 09:40 schreef DinoPK het volgende:
Jeez.... casemodding icm een xbox is toch wel enorm cool af en toe, vooral als je net de gaafste mod ever bent tegengekomen:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=20387&item=8165697700&rd=1
Niet de mooiste, wel de hoogste WOW-factor.
Nee wat fantastischquote:Op maandag 31 januari 2005 09:40 schreef DinoPK het volgende:
Jeez.... casemodding icm een xbox is toch wel enorm cool af en toe, vooral als je net de gaafste mod ever bent tegengekomen:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=20387&item=8165697700&rd=1
Niet de mooiste, wel de hoogste WOW-factor.
Je houdt wel van racen begreep ik?quote:Op maandag 31 januari 2005 12:00 schreef Klonk het volgende:
ik zag net dat Dimension Plus ook een leuke aanbieding heeft:
Driver 3 voor 29 euro.
http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=441278
deel 1 en 2 heb ik al, enige waar ik nu nog op zit te azen is Burnout 3 en dan wil ik graag eens een ander genre proberen, Fable ofzo.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je houdt wel van racen begreep ik?
Wat dacht je van de MOTO gp 1 en 2?
Ik twijfel nu over deel 3 die weer in Juni uitkomt.. lijkt me wel weer erg cool.. ook omdat ik zoveel tijd in 1 en 2 heb zitten.
Fable is echt een erg leuk spel spel maar erg kort en erg makkelijk. Geen 55 euro aan uitgeven dusquote:Op maandag 31 januari 2005 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
deel 1 en 2 heb ik al, enige waar ik nu nog op zit te azen is Burnout 3 en dan wil ik graag eens een ander genre proberen, Fable ofzo.
Ja!quote:Op maandag 31 januari 2005 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Rallisport Challenge 2 is ook een must-have qua racen....!!
Nee! Zo goed is ie ook weer niet. Alhoewel hill-climb wel heel vet wasquote:
quote:Op maandag 31 januari 2005 15:00 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nee! Zo goed is ie ook weer niet. Alhoewel hill-climb wel heel vet was
Kvind m zelf wel de beste rally racer op de XBOX, daarnaast een zeer uitgebreide SP, en op LIVE is het ook lachen nu de glitches weg zijn...quote:Op maandag 31 januari 2005 15:00 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nee! Zo goed is ie ook weer niet. Alhoewel hill-climb wel heel vet was
Ik zie ze nog regelmatig, trouwens, zien spelen doet spelen.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:21 schreef DinoPK het volgende:
In je uppie op live ja, helemaal niemand zie ik dat spel nog spelen hoor.
Omdat niemand het kocht...quote:Trouwens, whatever happened to Sega GT online? Niemand heeft dat spel gekocht, waarom eigenlijk niet?
Sega GT online is de gran turismo van de xboxquote:Op maandag 31 januari 2005 16:21 schreef DinoPK het volgende:
Trouwens, whatever happened to Sega GT online? Niemand heeft dat spel gekocht, waarom eigenlijk niet?
Twas vrij ok inderdaad.. maar dat finishen was toch wel een blunder..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:11 schreef Klonk het volgende:
wat an sich wel jammer is, want zo slecht was sega gt niet
quote:UK RELEASE: N/A | US RELEASE: N/A | STATUS: Cancelled
Jah maar dan praat iedereen hier erover en dan kan ik 't niet weerstaan en moet ik hem ook kopenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:00 schreef twi het volgende:
Dan koop je 'm toch in de zoemrvakantie, als 'ie in April uit komt?
het is dus geen stickerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:44 schreef Niwa het volgende:
Ok, dat snoer kan ik dus gebruiken
Maar in de starterskit zit dus een kraskaartje, en dat is als een soort serial? Maar wat bedoel je met dat 2 maanden kaartje precies?
Probleem is dat ik niet eens een error code zie. Er is helemaal geen beeld meer...En bovendien maakt ie ineens een heel wazig geluid.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:03 schreef truSteh het volgende:
Kan je niet zelf het proberen op te lossen ofzo? Wat is de error code dan?
post hem hier in V&A was mijn 2e splinter cell 2 binnen een dag kwijtquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:41 schreef Kremers het volgende:
Zo, mijn pakje van Bart Smit is binnen, die vind die headset niet echt comfortabel trouwens, klemt vrij stevig tegen je hoofd aan.
Pakjes van pla.com ook binnen, voorlopig genoeg te gamen dus, nu alleen Splinter Cell nog zien te verkopen
ok.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:53 schreef Klonk het volgende:
nog niet gespeeld Halo 2 schijnt super te zijn en uit eigen ervaring Project Gotham Racing 2 (classic) is erg leuk om te doen.
nope, ik ben ook van 2 maanden proef naar een jaar abo gegaan, er komt dan gewoon te staan wanneer je proef afloopt en dat je volgende abo voor een jaar is en al betaald is.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:56 schreef Kremers het volgende:
Nog iets, als ik die code gebruik, dan blijft die 2mnd test neem ik aan ook staan? Dat ik die niet ineens kwijt ben
Ik heb dus ook die 2 maanden proef. Maar het wordt dus automatisch verlengd?quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, ik ben ook van 2 maanden proef naar een jaar abo gegaan, er komt dan gewoon te staan wanneer je proef afloopt en dat je volgende abo voor een jaar is en al betaald is.
Gouden tip: Ga naar www.bartsmit.nl en koop het Splinter Cell + live pakket, kost je ¤30 en dan krijg je een headset, 12mnd live en het spel natuurlijk, stuk goedkoper dan laten verlengen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:00 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb dus ook die 2 maanden proef. Maar het wordt dus automatisch verlengd?En krijg ik dan mn headset enzo die ik zou krijgen als ik het pakket voor 60 euro in de winkel zou kopen thuisgestuurd? Of loop ik die dan mis?
![]()
Hmmz dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:00 schreef twi het volgende:
PES4 via Live werkt sinds de patch OK. De quitters zijn een stuk minder aanwezig, want als je quit dan heeft 't voor je ranking geen nut en krijg je toch eenv erliespot achter je naam. Omdat PES4 net als Top Spin een 1-op-1 game is, heb je altijd wat moeite om een Optimatch te zoeken. Maar binnen een minuut is er altijd wel iemand die je challenge accepteert.
Ok thanks...maar in principe wordt die proefperiode 'gewoon' omgezet in een jaar. En ik heb me al rot gezocht om uit te vinden hoe ik dat kan voorkomen. Dus...als jij t weet?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:03 schreef Klonk het volgende:
@tobbes, die headset loop je mis bij een automatische verlening ik zou als ik jou was (net als vele anderen hier) Splinter Cell Pandora tomorrow bij Bartsmit.com bestellen, dan heb je voor 29,95:
1 jaar live
headset
en het spel
een heel jaar live alleen kost normaal al 60 euro, tel uit je winst.
volgens mij hebben ze dat pakket niet meer...quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Gouden tip: Ga naar www.bartsmit.nl en koop het Splinter Cell + live pakket, kost je ¤30 en dan krijg je een headset, 12mnd live en het spel natuurlijk, stuk goedkoper dan laten verlengen.
Ik kan t ook niet vindenquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze dat pakket niet meer...
Tip: Kom is op website's als Pesfan, Peslive.nl of in deze PES 4 topic's. Voeg zo veel mogelijk gamertag's toe die ook PES spelen. Ik speel eigenlijk alleen maar tegen vrienden. Voeg me maar toe: Max Cratcher . Dan spelen we een potje binnenkortquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:03 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hmmz dat verklaart een hoopIk denk na 10 sec wachten altijd al: Tsss het werkt weer eens niet
![]()
Jammer dat er geen lobbies zijn inderdaad
Slaanquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:37 schreef DinoPK het volgende:
Hahaha tis wel eens leuk voor de verandering ja
Heb hem hier toch nog liggen, de bieders reageren niet echt of hebben geen geld :S
Rainbow Six avond it is (al weet ik nog niet tot hoe laat enzo, lag er om 2 uur in en om 5 uur was de kleine al wakker (wat resulteerd in een ongelooflijk irritant gedrag bij dat etterbakje))
Ooh je bedoeld dat Xbox 2 spelquote:
Die hele grote vent met die twee stokken met een ketting ertussen (weet ik veel hoe zo'n ding heet) ?? Iig als hij het is, het advies dat bij mij gewerkt heeft. Veel rondrennen, beetje muurtjes lopen enzo.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:12 schreef Kremers het volgende:
Tering he, ik kom niet eens voorbij die eerste "baas" in Ninja Gaiden, wordt totaal afgeslacht, knal hoogstens de helft van zijn health eraf....
worden weer dure maanden, maar dit zijn wel de laatste grote releases totaan kerstquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:50 schreef febster het volgende:
Lekkere line up voor de komende tijd
Mercenaries, Brother in Arms, Timesplitters, Forza hopelijk Conker, vergeet ik nog iets?
Van Unreal Championship 2 verwacht ik ook wel veelquote:
Kom maar op dan met die nieuwste screens van ... en die nieuwste (p)reviews enzo....quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:18 schreef DinoPK het volgende:
blabla standaard titels blabla ieder topic weer blabla ...
Het centrale xbox topic wordt een beetje een opsomming van Wanted lijstjes, jaknikkers, en '(ik wil een xbox zo goedkoop mogelijk maar) ik heb geen zin om te zoeken' vragen.
Saaiig enzo.
ook ieder topic zijn er weer mensen die hierover gaan zeuren...quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:18 schreef DinoPK het volgende:
blabla standaard titels blabla ieder topic weer blabla ...
Het centrale xbox topic wordt een beetje een opsomming van Wanted lijstjes, jaknikkers, en '(ik wil een xbox zo goedkoop mogelijk maar) ik heb geen zin om te zoeken' vragen.
Saaiig enzo.
Met Jade Empire en Conker iddquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Het is nu gewoon even een stille tijd op de XBox. Kan toch gebeuren? Binnenkort barst het games-feest weer los!
Dat is geen trailer maar een tutorial movie en die is al een tijdje te downenquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ook ieder topic zijn er weer mensen die hierover gaan zeuren...
ik zou zeggen doe er wat aan. Ga op zoek naar nieuwtjes of nieuwe screenshots en post ze vervolgens.
goed voorbeeld doet volgen:
nieuwe trailer Brothers in Arms: http://games.fok.nl/news.php?newsid=2919
Ik ga eerst nog even voor Mercenaries denk ik.quote:
ik had hem nog niet gezienquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is geen trailer maar een tutorial movie en die is al een tijdje te downenWel cool trouwens !
quote:We haven't been able to look at any of the online stuff as yet, but every single event offline is playable online. There will be literally thousands of Live leaderboards.
quote:The AI is tough; annoying but realistic. There's no procession here, and the cars appear to behave as though you're racing online.
quote:we were stupid enough to dip into the customisation levels in the Garage. Good grief. It's like being lost in the caves on Pokemon Red, but thankfully without the sense of helpless abandonment. An hour later we managed to pull ourselves back, after playing with decals, colours, gear ratios, dampers: it doesn't stop. We haven't even scratched the surface. But, unlike the endless rambling through the dark with Pikachu, we want to go back and play. Like, right now. The design of these sections is slick, robust and hugely enjoyable, even at this stage.
Tuurlijk is het een stille tijd, ik snap alleen niet waarom steeds dezelfde mensen steeds dezelfde titels moeten posten. Er wordt teveel gegeild imho, en te weinig gespeeld. Waarom te weinig gespeeld > omdat er hier amper gesproken wordt over gameservaringen (getuige het aantal mensen op live zijn er eigenlijk helemaal niet zo veel mensen die veel spelen).quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ook ieder topic zijn er weer mensen die hierover gaan zeuren...
ik zou zeggen doe er wat aan.
Goeie keus, topspel !!!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog even voor Mercenaries denk ik.![]()
ach, het is op dit moment een beetje rustig in xbox-landquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:55 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een stille tijd, ik snap alleen niet waarom steeds dezelfde mensen steeds dezelfde titels moeten posten. Er wordt teveel gegeild imho, en te weinig gespeeld. Waarom te weinig gespeeld > omdat er hier amper gesproken wordt over gameservaringen (getuige het aantal mensen op live zijn er eigenlijk helemaal niet zo veel mensen die veel spelen).
Ik doe er toch juist wat aan om het eens te zeggen? Het viel mij al langere tijd op hoor, en het viel mij ook op dat er nooit een opmerking over gemaakt wordt.
Screenshots, nieuws etc worden hier idd netjes gepost, en daar is games.fok ook een helpend handje bij. Er wordt alleen zo weinig gediscusseerd in het centrale topic, het is af en toe net een opsomtopic wat ik een beetje jammer vindt. Misschien komt dit doordat elk Xbox spel gelijk een eigen topic krijgt, waarin juist wel wordt gediscussieerd, en die hierdoor ook een stuk leuker zijn om te lezen. Ik zou het leuk vinden als het centrale topic ook eens wat interessanter zou worden.
Dit klopt dus totaal nietquote:getuige het aantal mensen op live zijn er eigenlijk helemaal niet zo veel mensen die veel spelen
Ik beken, ik heb mijn xbox al een tijdje niet aangehad om spellen te spelen. Te weinig tijd, RE4 en WoW helpen niet echt mee om mijn xbox te gebruiken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:09 schreef DinoPK het volgende:
Heheh ik wist dat je daarop ging reageren. Er zijn natuurlijk veel mensen die offline spelen, maar waarom lees ik daar amper wat over? Juist de online spellen wordt over gepraat, de offline games worden gekocht, gespeeld en 2e hands verkocht zonder er verder iets over te melden.
Denk bijvoorbeeld eens aan je live friendslist, hoeveel mensen zie je daar nou eigenlijk van online per week? 20?.. Ik krijg het gevoel dat veel xbox gamers het als een leuk tussendoortje zien, waar bijvoorbeeld de cube mensen echte 'hardcoregamers' zijn. Natuurlijk zijn de mensen die hier meepraten ook 'hardcore' gamers, maar waar zijn die 150 anderen die in het fok lijstje met gamertags stonden en hier af en toe 1 post plaatsen?
-1 uitlokkingquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:09 schreef DinoPK het volgende:
Heheh ik wist dat je daarop ging reageren. Er zijn natuurlijk veel mensen die offline spelen, maar waarom lees ik daar amper wat over? Juist de online spellen wordt over gepraat, de offline games worden gekocht, gespeeld en 2e hands verkocht zonder er verder iets over te melden.
ik zie gamen ook als een leuk tussendoortje hoorquote:Denk bijvoorbeeld eens aan je live friendslist, hoeveel mensen zie je daar nou eigenlijk van online per week? 20?.. Ik krijg het gevoel dat veel xbox gamers het als een leuk tussendoortje zien, waar bijvoorbeeld de cube mensen echte 'hardcoregamers' zijn. Natuurlijk zijn de mensen die hier meepraten ook 'hardcore' gamers, maar waar zijn die 150 anderen die in het fok lijstje met gamertags stonden en hier af en toe 1 post plaatsen?
Arme Dino! Zolang ik en Twi er maar zijn voor de nodige potjes halo! Kusje?quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:26 schreef DinoPK het volgende:
Gamen als tussendoortje bedoel ik meer dat mensen denken van 'ah leuk een spelcomputer gratis bij mijn telefoon' , 2 maanden spelen en doorverkopen (zie vraag en aanbod). De xbox heeft gewoon erg veel van dat soort gebruikers.
Vroegâh was dat heel anders, en ik krijg opeens een leuk idee voor een post in het nostalgie topic, of een nieuw topic.
Je videorecorder verkopen alá, maar speciaal voor Outlaw Golf 2 omdat 2 friends dat spel spelen en voor de rest niemand? Ik kan betere spellen verzinnen voor 20 euro
aha op die manierquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:26 schreef DinoPK het volgende:
Gamen als tussendoortje bedoel ik meer dat mensen denken van 'ah leuk een spelcomputer gratis bij mijn telefoon' , 2 maanden spelen en doorverkopen (zie vraag en aanbod). De xbox heeft gewoon erg veel van dat soort gebruikers.
Vroegâh was dat heel anders, en ik krijg opeens een leuk idee voor een post in het nostalgie topic, of een nieuw topic.
quote:Je videorecorder verkopen alá, maar speciaal voor Outlaw Golf 2 omdat 2 friends dat spel spelen en voor de rest niemand? Ik kan betere spellen verzinnen voor 20 euro
Oh ja? Heb jij dat spel ook gespeeld dan? Nee? Nou dan weet je het ook niet he.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:26 schreef DinoPK het volgende:
Je videorecorder verkopen alá, maar speciaal voor Outlaw Golf 2 omdat 2 friends dat spel spelen en voor de rest niemand? Ik kan betere spellen verzinnen voor 20 euro
Zo gooi jij het er even uit zoon!quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja? Heb jij dat spel ook gespeeld dan? Nee? Nou dan weet je het ook niet he.
Verder word ik hier zoiezo een beetje moe in het topic, van die mensen die andere mensen raar vinden als ze een spel niet kopen.
Als mensen lopen te zeiken dat er niet met hun gespeeld wil worden op LIVE, of als mensen gaan lopen piepen dat er te weinig mensen op LIVE zijn in hun games. Hee, we hebben ook nog een leven naast de XBOX hoor.. althans dat trachten we dan!
Laat toch iemand in zn waarde wat games betreft en probeer niet meteen iemand een bepaalde game op te leggen, dan zou het al een stuk beter gaan.
En verder over dat posten van nieuws.. alles staat toch al op games.fok? Althans dat hoor ik nog wel eens als ik wat "nieuws" wil posten.
Ja godverdomme koop nou eens een keertje Tony Hawk 2000 man joh hee joh...!!!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja? Heb jij dat spel ook gespeeld dan? Nee? Nou dan weet je het ook niet he.
Verder word ik hier zoiezo een beetje moe in het topic, van die mensen die andere mensen raar vinden als ze een spel niet kopen.
Als mensen lopen te zeiken dat er niet met hun gespeeld wil worden op LIVE, of als mensen gaan lopen piepen dat er te weinig mensen op LIVE zijn in hun games. Hee, we hebben ook nog een leven naast de XBOX hoor.. althans dat trachten we dan!
Laat toch iemand in zn waarde wat games betreft en probeer niet meteen iemand een bepaalde game op te leggen, dan zou het al een stuk beter gaan.
En verder over dat posten van nieuws.. alles staat toch al op games.fok? Althans dat hoor ik nog wel eens als ik wat "nieuws" wil posten.
eigelijk speeld iedereen uit mijn lijst halo 2 en niks anders, maar soms kom ik ook iemand in mijn lijst tegen die gost recon 2 speeldquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:32 schreef Niwa het volgende:
Welke spellen er veel gespeeld op Live?
En dan niet alleen halo 2 noemen.
Je hebt gelijk. Ik heb gisteravond nog een kwartiertje besteed aan het typen van een reactie dat er zoveel gezeken wordt als je een keer een op- of aanmerking over een game of iets met games gerelateerd maakt. Uiteindelijk maar gebackspaced, omdat ik wist dat er daar wel weer iemand op zou happen. En zie hier, het voorbeeld dient zich aan.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:37 schreef DinoPK het volgende:
Wel grappig, men mag dus geen opmerkingen meer maken over de games die iemand koopt, want owee als 1 iemand het spel leuk vindt, die kan zich wel eens aangevallen voelen, zoals jij je nu blijkbaar voelt.
iedereen is dan druk bezig met gamenquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:12 schreef twi het volgende:
[..]
Verder ben ik het compleet met je eens. Het lijkt wel alsof er veel meer wordt gewacht op games, maar wanneer ze er eenmaal zijn hoor je er bar weinig meer over hier, zelfs niet van de hype-veroorzakers.
Daar wil ik dan wel ff op reageren.. Ik ben namelijk 1 van die mensen die eens in de zoveel tijd eens post :pquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:09 schreef DinoPK het volgende:
Denk bijvoorbeeld eens aan je live friendslist, hoeveel mensen zie je daar nou eigenlijk van online per week? 20?.. Ik krijg het gevoel dat veel xbox gamers het als een leuk tussendoortje zien, waar bijvoorbeeld de cube mensen echte 'hardcoregamers' zijn. Natuurlijk zijn de mensen die hier meepraten ook 'hardcore' gamers, maar waar zijn die 150 anderen die in het fok lijstje met gamertags stonden en hier af en toe 1 post plaatsen?
Zit er weer zo'n verkapte auto-aim in als in deel 2 ???quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:41 schreef DinoPK het volgende:
<blaat>
Mafia vond ik juist geweldig! Het verhaal was zo goed en de hele mafia sfeer zat er ook perfect in. Ik heb hem trouwens wel op de PC gespeeld en niet op de Xbox, maar ik ga er even vanuit dat het exact hetzelfde spel is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:41 schreef DinoPK het volgende:
Godfather lijkt mij eigenlijk wel aardig worden, ziet er aardig sfeervol uit. Hopelijk wordt het wel een beter spel dan Mafia op de xbox, dat was een beetje een drama.
Timesplitters 3 word echt een coole game, both SP en MPquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:41 schreef DinoPK het volgende:
Godfather lijkt mij eigenlijk wel aardig worden, ziet er aardig sfeervol uit. Hopelijk wordt het wel een beter spel dan Mafia op de xbox, dat was een beetje een drama.
Ik heb net even de Timesplitters 3 demo gespeeld.
Erg kort, maar toch is dit een van de betere demo's die ik heb gespeeld de laatste tijd.
De op en aanmerkingen:
- Grafisch ziet het er erg goed uit. Een zeer stabiele 60fps framerate, mooie special effects, aardige models etc. Het is geen Halo2, verre van (het detail ontbreekt gewoon), maar het is gewoon een mooie timesplitters game. Ik heb 1 moment van framedrop gehad, en dat was bij een scripted event waar het nogal logisch is dat de boel even vertraagt
- Audio heb ik iets minder op gelet. Het heeft mij niet geirriteerd, en is mij niet opgevallen eigenlijk. Nette SFX, goede enviromental sounds.
- De controls: Wat een verandering!! Zalig om te besturen, heel precies, en gewoon lekker het Halo control scheme gebruiken. 1 minpuntje: de Y-axis staat standaard ge-invert, en daar hou ik niet zo van in een fps. Gelukkig hebben we het hier over Timesplitters, en kan je dus gewoon netjes alle controls aanpassen naar wens.
- De Gameplay: Het spel voelt goed aan, beweegt lekker, en wist mij gelijk te boeien eigenlijk. Qua feel van de game vind ik het alleen jammer dat je niet kan springen, dat is echt even wennen. Misschien kan het wel, ik heb het in ieder geval niet ontdekt. Ook loopt het karakter nogal langzaam, Timesplitters is altijd zeer snel maar ik ben nu Halo2 gewend en dat voelt toch wat sneller aan, zeker qua loopsnelheid. Wederom, misschien een control die ik heb gemist.
Ik vond de demo wel erg kort overigens. In een korte tijd mocht ik 3 wapens bedienen (plasma pistol, plasma riffle (coool), sniper riffle), en een mounted gun (werelds, erg veel firepower), heb ik 2 verschillende vijanden gezien waar ik er 1 cool van vond (in phantom mode), 1 scripted event wat er zeer cool uitzag, en toen was na 10 minuten de demo afgelopen... Wonderbaarlijk wat iemand op kan pikken in 10 minuten heh.
De demo is erg erg kort, maar ik weet zeker dat dit in het FPS genre een kwalitatief erg goede titel gaat worden.
Vrijdag is de officele releasdatum. Maar hij ligt woensdag of donderdag al in de winkels of achter de toonbank.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wanneer mag je Kotor 2 in de winkels verwachten? Donderdag moeten ze het spel toch al wel hebben of niet?
Vanaf de 11e staat bij dimensionplus.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wanneer mag je Kotor 2 in de winkels verwachten? Donderdag moeten ze het spel toch al wel hebben of niet?
psst: http://forum.fok.nl/topic/664239quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:42 schreef Niwa het volgende:
Is Splinter Cell Pandora Tommorow nou Live? Het staat niet ergens duidelijk..
En word hij vaak genoeg gespeeld om te kopen voor Live?
Weet ik nog niet. Ik begin steeds enthousiaster te worden over deze game, alleen wat komt er uit dat ik wil spelen: Brothers in Arms (puur voor de SP), Forza (met stip op 1). Daartussenin is wel wat tijd (geen idee eigenlijk wanneer TS3 uitkomt?) Veel meer games kan ik financieel niet lijden ben ik bang..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
@DinoPK, ga je TS 3 volledige versie halen? Ik zeker wel, alleen al om Virus
Ik weet niet precies wanneer BiA komt, maar TS3 komt 18 maart geloof ik. Dan heb je nog 2 maanden tot Forzaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:02 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik begin steeds enthousiaster te worden over deze game, alleen wat komt er uit dat ik wil spelen: Brothers in Arms (puur voor de SP), Forza (met stip op 1). Daartussenin is wel wat tijd (geen idee eigenlijk wanneer TS3 uitkomt?) Veel meer games kan ik financieel niet lijden ben ik bang..
Ik doe op dit moment juist ook zo goed als al mijn shooters weg omdat ik toch alleen maar Halo2 in die categorie speel. En een spel kopen omdat anderen het ook kopen doe ik niet meer, mensen blijven mij veels te kort hangen in games.
Ik moet het nog even zien dus, 50/50 op dit moment.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Over shooters gesproken, ik heb het helemaal gehad met Ghost Recon II.
Speel het vaak co-op met een maatje van me, en na een poging of 100 (schat ik) hebben we nog steeds niet level 1 (Airfield) uit kunnen spelen....
Ik suck
whahahahahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Over shooters gesproken, ik heb het helemaal gehad met Ghost Recon II.
Speel het vaak co-op met een maatje van me, en na een poging of 100 (schat ik) hebben we nog steeds niet level 1 (Airfield) uit kunnen spelen....
Ik suck
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:03 schreef Chocobo het volgende:
Komt er nu in Februari nog die Halo 2 last level download ofzoOf is dat niet meer ?
Ik zou zeggen, lees de boeken. Het einde van deel 1 sluit ook totaal niet aan bij deel 2, wellicht sluit het einde van deel 2 ook totaal niet aan bij deel 3 omdat er nog 2 boeken zouden kunnen volgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
ik vond het eiinde van halo2 ook kut hoor
open eindes bij films is goed, na een jaar komt er dan een vervolg uit en gaat het vrolijk verder, maar in halo's geval zat er tussen 1 en 2 , 4 jaar tijd , das net iets te lang voor een open einde imo
Geen idee maar als het goed is zou er nog een SP level ter download komen. Lijkt me wel cool om het laatste level met de Chief te gaan doen !quote:
Zou me niet verbazen als dat een mini launch game wordt bij de XBOX 2/Xenonquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:03 schreef Chocobo het volgende:
Komt er nu in Februari nog die Halo 2 last level download ofzoOf is dat niet meer ?
De update die er komt is denk ik ook wel een hele dikke update. Ze doen het liever goed dan snel bij Bungiequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:12 schreef HomerJ het volgende:
Ik had toch wat meer verwacht van de support voor Halo 2. 1 mini-update hebben we gehad. En de game is al bijna 3 maanden uit!
gewoon slimme marketing, op dit moment komt er niet veel uit voor de Xbox en het aantal Halo 2 speler zakt in. Als ze dus nu een grote update uitbrengen dat zal dat veel geld opleverenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:12 schreef HomerJ het volgende:
Ik had toch wat meer verwacht van de support voor Halo 2. 1 mini-update hebben we gehad. En de game is al bijna 3 maanden uit!
het kuttige aan dit geheel is :quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:04 schreef DinoPK het volgende:
Mercenaries is idd wel aardig, al heb ik af en toe iets in die wereld van... tjah en nu. Wel erg cool dat je alles gewoon op kan blazen, gooi voor de gein eens zo'n sattelite beam op 1 van de grote bruggen.
Bungie heeft bevestigd nooit en nimmer SP levels beschikbaar te stellen als downloadable content. Helaasquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee maar als het goed is zou er nog een SP level ter download komen. Lijkt me wel cool om het laatste level met de Chief te gaan doen !
Xbox livequote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:31 schreef Rev- het volgende:
wat vinden jullie beter werken xbox connect of xlink kai?
Kai. Kai . Kai, kai kai kai KAAAAAI!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:31 schreef Rev- het volgende:
wat vinden jullie beter werken xbox connect of xlink kai?
ze hebben ook ooit gezegd dat er online co-op in Halo 2 zou zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bungie heeft bevestigd nooit en nimmer SP levels beschikbaar te stellen als downloadable content. Helaas
N00b!!quote:
of omdat ze een omgebouwde xbox hebbenquote:Op zondag 6 februari 2005 11:10 schreef HomerJ het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen dit gebruiken omdat ze geen CC hebben. Want voor 30 euro kan je een jaar en krijg je er ook nog Splintercell en een headset bij.
ik kom vanavond al onlinequote:Op zondag 6 februari 2005 12:14 schreef twi het volgende:
Oh, ik heb zelfs met Live neigingen om af en toe eens te proberen wat dat Kai nou eigenlijk in houdt, alleen heb ik al trauma's overgehouden aan de vorige keer dat ik het probeerde.
Maargoed, 9 van de 10 mensen die geen Live nemen, nemen dat om van die zielige principiele redenen. Ze willen niet betalen en drinken liever elke twee weken een extra biertje, of vertrouwen het creditcard gebeuren niet, of willen Microsoft niet meer betalen dan nodig (hallo, waarom heb je dan een Xbox?).
Aan de andere kant zijn er ook heel veel mensen die Live hypen maar nooit online te vinden zijn *hint*.
ik zou zeggen, start je xbox en we spelen wat potjesquote:
Ik riep dat ook altijd, maar ik ben van mening veranderd.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:30 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind een console nog steeds meer iets voor singleplayer of offline multiplayer met je vrienden op de bank. Live zie ik meer als een leuk extraatje om de levensduur van een spel iets op te rekken door ook online opties toe te voegen.
Online multiplayer zal voor mij nooit een reden zijn om een spel te kopen. Bovendien voel ik me belachelijk als ik met een headset op naar de TV zit te schreeuwen
psies de sfeer was beter in het eerste deelquote:Op zondag 6 februari 2005 16:09 schreef Kremers het volgende:
Net even PoP:WW gespeeld, kan er nog niet veel van, komt omdat ik de laatste tijd heel erg bezig met met Ninja Gaiden, en dat vechten is hier heel anders, haal de vechtcombo's van de 2 spellen door elkaar
Denk dat ik eerst maar Ninja Gaiden uit ga spelen voordat ik begin met PoP
Vind het trouwens wel jammer dat de dromerige sfeer van deel 1 vervangen is voor een hardere bloederige sfeer.
Jah ik zeg altijd precies hetzelfde tegen mijn ouders die denken dat ik met de TV aan het praten benquote:Op zondag 6 februari 2005 17:38 schreef twi het volgende:
Je zit ook niet naar je TV te schreeuwen, maar naar de mensen die met je spelen en naar jou toe schreeuwen.
Vind je het ook raar om tegen een telefoon te praten?
Neuh, mn zus kwam m brengen, zij leest em eerstquote:
waarom heb ik m nog nietquote:Op zondag 6 februari 2005 17:42 schreef rijkv het volgende:
Woah, de Xbm kwam net binnen, met een Halo 2, cdsingle!
Nopequote:Op zondag 6 februari 2005 18:33 schreef taart het volgende:
[..]
waarom heb ik m nog niet![]()
(Xbox magazine NL bedoel je toch)
Wanadoo Broadband ?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:18 schreef DinoPK het volgende:
Ben jij zo'n gek die de veels te dure engelse xbm leest? Daar kan je elke maand onderhand een classic titel voor kopen man
huishoudelijke mededeling: voor de mensen die mij probeerden te joinen, waar ik meespeelde, en constant mijn connectie verloor > router probleempjes, ben er nu achter dat mijn bagger router niet behoort te werken met cable & een motorola modem. Ik heb nu de firmware geflashed, en wat dingen anders ingesteld, vanavond weer eens proberen om te zien of ik er weer uitknal. En anders is het dagdag router en gewoon maar kabeltjes wisselen.
ja fijn is dat hequote:Op maandag 7 februari 2005 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wanadoo Broadband ?
Kut motorola modem.....
omdat ik het een kut ding vind , maat van mij heb em en heeft er veel gezeik meegehad om het werkend te krijgenquote:Op maandag 7 februari 2005 14:16 schreef DinoPK het volgende:
Nee Casema Kabel, uitermate tevreden over, en er is niets mis met het Motorola modem, integendeel. Het probleem ligt aan de sweex router die ik gratis van iemand heb gehad, en die had ik nodig omdat mijn zyxel 650 niet mee kon naar de kabel.
Kabel is zo slecht nog niet hoor, ik had met adsl een ping van 12, nu een ping van 9...
En demon? waarom zijn het kloothommels als ze gratis een nieuw modem aan komen sluiten? Je gaat er alleen maar op vooruit hoor.
http://www.xbox.com/nl-nl/live/start/broadband/casema.htmquote:Op maandag 7 februari 2005 14:43 schreef DinoPK het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? Als ik mijn xbox gewoon rechtstreeks in het modem plug dan kan ik gewoon op live hoor, totaal geen problemen mee (sign in gaat veel sneller juist)
Toen ik Live wilde heb ik met Casema gebeld, en die zeiden dat ik alleen een Draytek Vigor 2200E router kon gebruiken. (toen nieuw 130 euro)quote:Op maandag 7 februari 2005 14:52 schreef DinoPK het volgende:
Hmm vreemd dat het hier wel werkt. Gewoon UTP kabel uit de router gehaald en rechtstreeks verbonden met het modem. En draaien maar, even autoconfig en ik heb heerlijk op live gespeeld. Anyways: zonder router is het toch een kut setup om live te gebruiken, liever 40 euro voor een bagger router uitgeven dan ICS te gaan gebruiken.
Die heb ik ook.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:50 schreef peristilius het volgende:
Ik heb een sitecom router van ¤30,- en hij doet het heel goed
Heb helemaal niks ingesteld of wat dan ook en hij doet het![]()
enquote:Publisher: Electronic Arts
Developer: Electronic Arts
Genre: Sport
Release date:TBA
Xbox Live: no
wat een goede hoofd - benen verhouding zegquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:23 schreef Tain het volgende:
boxart is denk ik nog duidelijker:
[afbeelding]
Die boxare is zó lelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:23 schreef Tain het volgende:
boxart is denk ik nog duidelijker:
[afbeelding]
Misschien juist wel, omdat het niet standaard voetbal is. Kheb filmpjes gezien en betrapte mezelf op het gevoel van "hee leuk".quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:49 schreef twi het volgende:
Ik vind 'm inderdaad erg mooi, maar FIFA Street is sowieso niet echt een game voor de massa denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |