dat kreeg ik ook ja, maar ik mag alles nog editen dus dat was makkelijkquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:51 schreef Klonk het volgende:
Dank je wel tain, das snel, ik had wel een link naar code van de op wel gevonden in het op van het vorige topic, maar kreeg daar een 404 van planet internet.
ziet er in ieder geval beter uit dan mijn briljante OPquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:53 schreef Tain het volgende:
[..]
dat kreeg ik ook ja, maar ik mag alles nog editen dus dat was makkelijk
Ach hij is net een fractie duurder dan de normale versie en ik denk niet dat een titel als Brothers in Arms een hele erge limited edition zal hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:24 schreef Bastard het volgende:
Hoewel het er geil uit zal zien, denk ik dat ik ook hierbij geen LE hoef.
geeft niet ik heb genoten van de slachtpartijquote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:39 schreef twi het volgende:
M'n Live liep te kloten bij Pandora, dus ga maar PES4'enSorry Demon & Dino
He heeeeeerllijk,..... een LEquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:38 schreef Kremers het volgende:
Borthers in Arms Limited Edition Tin extra's:
# Exclusive DVD featuring:
# Making of documentary featuring behind the scenes interviews with the development team (27 minutes)
# Tracks from the Brothers in Arms Road to Hill 30 Orchestral Score
# Excerpts from the Brothers in Arms Road to Hill 30 screenplay
# Video demonstration of the game in action with commentary from Director Randy Pitchford and Historian Colonel John Antal (14 minutes)
# Brothers in Arms Road to Hill 30 trailers
# Exclusive postcards featuring historical images and documents with commentary by writer and historian Colonel John Antal (US Army Retired)
# Pvt Johnny Rivas diary 8 page book produced by Penny-Arcade.com
# Introduction to Brothers in Arms Road to Hill 30 letter written by Colonel John Antal (US Army Retired)
Best veel voor maar 3pond extra
mail me voor codequote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:22 schreef Kremers het volgende:
Precies, voor die tinnen doos zou ik alleen al 3pond meer betalen
Ik lees trouwens net op de site van xbox.nl dat er een proefabo van 2mnd bij Halo2 zou zitten, was dat limited ofzo? Kan het niet vinden in mijn hoesje iig....
Mail verstuurdquote:
Het ene spel maakt inderdaad meer gebruik van RGB dan het andere, bij sommige spellen worden de kleuren alleen wat mooier terwijl anderen ook echt scherper worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:34 schreef twi het volgende:
Heel raar, maar voor mijn gevoel hangt dat af van het spel. Bij Top Spin bijvoorbeeld viel het me het meeste op dat de standaard kabel echt ontzettend bagger is, terwijl het me voor die tijd nog niet zo op viel.
Wat kost ie? De officieële kost ¤29.99... Ook niet echt goedkoop......quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:47 schreef truSteh het volgende:
Even een vraagje.
Is een Xbox Digital AV cable set hetzelfde als wat jullie een RGB kabel noemen?
[afbeelding]
Wel duur voor een kabeltje
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:55 schreef Klonk het volgende:
sowww, ik ben kapot, heb net voor het eerst op live gezeten met de headset op, en zowat de hele avond gegamed, best wel vermoeiend dat lullen en racen tegelijk
Ja het kriebelt eigenlijk wel weerquote:Op zondag 30 januari 2005 12:35 schreef gijsje79 het volgende:
MotoGP 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trailer
Als dat echt vermoeiend is dan heb ik een top conditiequote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:55 schreef Klonk het volgende:
sowww, ik ben kapot, heb net voor het eerst op live gezeten met de headset op, en zowat de hele avond gegamed, best wel vermoeiend dat lullen en racen tegelijk
Kvind het belachelijk lelijk.quote:Op maandag 31 januari 2005 09:40 schreef DinoPK het volgende:
Jeez.... casemodding icm een xbox is toch wel enorm cool af en toe, vooral als je net de gaafste mod ever bent tegengekomen:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=20387&item=8165697700&rd=1
Niet de mooiste, wel de hoogste WOW-factor.
Nee wat fantastischquote:Op maandag 31 januari 2005 09:40 schreef DinoPK het volgende:
Jeez.... casemodding icm een xbox is toch wel enorm cool af en toe, vooral als je net de gaafste mod ever bent tegengekomen:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=20387&item=8165697700&rd=1
Niet de mooiste, wel de hoogste WOW-factor.
Je houdt wel van racen begreep ik?quote:Op maandag 31 januari 2005 12:00 schreef Klonk het volgende:
ik zag net dat Dimension Plus ook een leuke aanbieding heeft:
Driver 3 voor 29 euro.
http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=441278
deel 1 en 2 heb ik al, enige waar ik nu nog op zit te azen is Burnout 3 en dan wil ik graag eens een ander genre proberen, Fable ofzo.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je houdt wel van racen begreep ik?
Wat dacht je van de MOTO gp 1 en 2?
Ik twijfel nu over deel 3 die weer in Juni uitkomt.. lijkt me wel weer erg cool.. ook omdat ik zoveel tijd in 1 en 2 heb zitten.
Fable is echt een erg leuk spel spel maar erg kort en erg makkelijk. Geen 55 euro aan uitgeven dusquote:Op maandag 31 januari 2005 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
deel 1 en 2 heb ik al, enige waar ik nu nog op zit te azen is Burnout 3 en dan wil ik graag eens een ander genre proberen, Fable ofzo.
Ja!quote:Op maandag 31 januari 2005 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Rallisport Challenge 2 is ook een must-have qua racen....!!
Nee! Zo goed is ie ook weer niet. Alhoewel hill-climb wel heel vet wasquote:
quote:Op maandag 31 januari 2005 15:00 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nee! Zo goed is ie ook weer niet. Alhoewel hill-climb wel heel vet was
Kvind m zelf wel de beste rally racer op de XBOX, daarnaast een zeer uitgebreide SP, en op LIVE is het ook lachen nu de glitches weg zijn...quote:Op maandag 31 januari 2005 15:00 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nee! Zo goed is ie ook weer niet. Alhoewel hill-climb wel heel vet was
Ik zie ze nog regelmatig, trouwens, zien spelen doet spelen.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:21 schreef DinoPK het volgende:
In je uppie op live ja, helemaal niemand zie ik dat spel nog spelen hoor.
Omdat niemand het kocht...quote:Trouwens, whatever happened to Sega GT online? Niemand heeft dat spel gekocht, waarom eigenlijk niet?
Sega GT online is de gran turismo van de xboxquote:Op maandag 31 januari 2005 16:21 schreef DinoPK het volgende:
Trouwens, whatever happened to Sega GT online? Niemand heeft dat spel gekocht, waarom eigenlijk niet?
Twas vrij ok inderdaad.. maar dat finishen was toch wel een blunder..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:11 schreef Klonk het volgende:
wat an sich wel jammer is, want zo slecht was sega gt niet
quote:UK RELEASE: N/A | US RELEASE: N/A | STATUS: Cancelled
Jah maar dan praat iedereen hier erover en dan kan ik 't niet weerstaan en moet ik hem ook kopenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:00 schreef twi het volgende:
Dan koop je 'm toch in de zoemrvakantie, als 'ie in April uit komt?
het is dus geen stickerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:44 schreef Niwa het volgende:
Ok, dat snoer kan ik dus gebruiken
Maar in de starterskit zit dus een kraskaartje, en dat is als een soort serial? Maar wat bedoel je met dat 2 maanden kaartje precies?
Probleem is dat ik niet eens een error code zie. Er is helemaal geen beeld meer...En bovendien maakt ie ineens een heel wazig geluid.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:03 schreef truSteh het volgende:
Kan je niet zelf het proberen op te lossen ofzo? Wat is de error code dan?
post hem hier in V&A was mijn 2e splinter cell 2 binnen een dag kwijtquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:41 schreef Kremers het volgende:
Zo, mijn pakje van Bart Smit is binnen, die vind die headset niet echt comfortabel trouwens, klemt vrij stevig tegen je hoofd aan.
Pakjes van pla.com ook binnen, voorlopig genoeg te gamen dus, nu alleen Splinter Cell nog zien te verkopen
ok.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:53 schreef Klonk het volgende:
nog niet gespeeld Halo 2 schijnt super te zijn en uit eigen ervaring Project Gotham Racing 2 (classic) is erg leuk om te doen.
nope, ik ben ook van 2 maanden proef naar een jaar abo gegaan, er komt dan gewoon te staan wanneer je proef afloopt en dat je volgende abo voor een jaar is en al betaald is.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:56 schreef Kremers het volgende:
Nog iets, als ik die code gebruik, dan blijft die 2mnd test neem ik aan ook staan? Dat ik die niet ineens kwijt ben
Ik heb dus ook die 2 maanden proef. Maar het wordt dus automatisch verlengd?quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, ik ben ook van 2 maanden proef naar een jaar abo gegaan, er komt dan gewoon te staan wanneer je proef afloopt en dat je volgende abo voor een jaar is en al betaald is.
Gouden tip: Ga naar www.bartsmit.nl en koop het Splinter Cell + live pakket, kost je ¤30 en dan krijg je een headset, 12mnd live en het spel natuurlijk, stuk goedkoper dan laten verlengen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:00 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb dus ook die 2 maanden proef. Maar het wordt dus automatisch verlengd?En krijg ik dan mn headset enzo die ik zou krijgen als ik het pakket voor 60 euro in de winkel zou kopen thuisgestuurd? Of loop ik die dan mis?
![]()
Hmmz dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:00 schreef twi het volgende:
PES4 via Live werkt sinds de patch OK. De quitters zijn een stuk minder aanwezig, want als je quit dan heeft 't voor je ranking geen nut en krijg je toch eenv erliespot achter je naam. Omdat PES4 net als Top Spin een 1-op-1 game is, heb je altijd wat moeite om een Optimatch te zoeken. Maar binnen een minuut is er altijd wel iemand die je challenge accepteert.
Ok thanks...maar in principe wordt die proefperiode 'gewoon' omgezet in een jaar. En ik heb me al rot gezocht om uit te vinden hoe ik dat kan voorkomen. Dus...als jij t weet?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:03 schreef Klonk het volgende:
@tobbes, die headset loop je mis bij een automatische verlening ik zou als ik jou was (net als vele anderen hier) Splinter Cell Pandora tomorrow bij Bartsmit.com bestellen, dan heb je voor 29,95:
1 jaar live
headset
en het spel
een heel jaar live alleen kost normaal al 60 euro, tel uit je winst.
volgens mij hebben ze dat pakket niet meer...quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Gouden tip: Ga naar www.bartsmit.nl en koop het Splinter Cell + live pakket, kost je ¤30 en dan krijg je een headset, 12mnd live en het spel natuurlijk, stuk goedkoper dan laten verlengen.
Ik kan t ook niet vindenquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze dat pakket niet meer...
Tip: Kom is op website's als Pesfan, Peslive.nl of in deze PES 4 topic's. Voeg zo veel mogelijk gamertag's toe die ook PES spelen. Ik speel eigenlijk alleen maar tegen vrienden. Voeg me maar toe: Max Cratcher . Dan spelen we een potje binnenkortquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:03 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hmmz dat verklaart een hoopIk denk na 10 sec wachten altijd al: Tsss het werkt weer eens niet
![]()
Jammer dat er geen lobbies zijn inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |