Kvind het belachelijk lelijk.quote:Op maandag 31 januari 2005 09:40 schreef DinoPK het volgende:
Jeez.... casemodding icm een xbox is toch wel enorm cool af en toe, vooral als je net de gaafste mod ever bent tegengekomen:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=20387&item=8165697700&rd=1
Niet de mooiste, wel de hoogste WOW-factor.
Nee wat fantastischquote:Op maandag 31 januari 2005 09:40 schreef DinoPK het volgende:
Jeez.... casemodding icm een xbox is toch wel enorm cool af en toe, vooral als je net de gaafste mod ever bent tegengekomen:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=20387&item=8165697700&rd=1
Niet de mooiste, wel de hoogste WOW-factor.
Je houdt wel van racen begreep ik?quote:Op maandag 31 januari 2005 12:00 schreef Klonk het volgende:
ik zag net dat Dimension Plus ook een leuke aanbieding heeft:
Driver 3 voor 29 euro.
http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=441278
deel 1 en 2 heb ik al, enige waar ik nu nog op zit te azen is Burnout 3 en dan wil ik graag eens een ander genre proberen, Fable ofzo.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je houdt wel van racen begreep ik?
Wat dacht je van de MOTO gp 1 en 2?
Ik twijfel nu over deel 3 die weer in Juni uitkomt.. lijkt me wel weer erg cool.. ook omdat ik zoveel tijd in 1 en 2 heb zitten.
Fable is echt een erg leuk spel spel maar erg kort en erg makkelijk. Geen 55 euro aan uitgeven dusquote:Op maandag 31 januari 2005 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
deel 1 en 2 heb ik al, enige waar ik nu nog op zit te azen is Burnout 3 en dan wil ik graag eens een ander genre proberen, Fable ofzo.
Ja!quote:Op maandag 31 januari 2005 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Rallisport Challenge 2 is ook een must-have qua racen....!!
Nee! Zo goed is ie ook weer niet. Alhoewel hill-climb wel heel vet wasquote:
quote:Op maandag 31 januari 2005 15:00 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nee! Zo goed is ie ook weer niet. Alhoewel hill-climb wel heel vet was
Kvind m zelf wel de beste rally racer op de XBOX, daarnaast een zeer uitgebreide SP, en op LIVE is het ook lachen nu de glitches weg zijn...quote:Op maandag 31 januari 2005 15:00 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nee! Zo goed is ie ook weer niet. Alhoewel hill-climb wel heel vet was
Ik zie ze nog regelmatig, trouwens, zien spelen doet spelen.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:21 schreef DinoPK het volgende:
In je uppie op live ja, helemaal niemand zie ik dat spel nog spelen hoor.
Omdat niemand het kocht...quote:Trouwens, whatever happened to Sega GT online? Niemand heeft dat spel gekocht, waarom eigenlijk niet?
Sega GT online is de gran turismo van de xboxquote:Op maandag 31 januari 2005 16:21 schreef DinoPK het volgende:
Trouwens, whatever happened to Sega GT online? Niemand heeft dat spel gekocht, waarom eigenlijk niet?
Twas vrij ok inderdaad.. maar dat finishen was toch wel een blunder..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:11 schreef Klonk het volgende:
wat an sich wel jammer is, want zo slecht was sega gt niet
quote:UK RELEASE: N/A | US RELEASE: N/A | STATUS: Cancelled
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |