Jah maar dan praat iedereen hier erover en dan kan ik 't niet weerstaan en moet ik hem ook kopenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:00 schreef twi het volgende:
Dan koop je 'm toch in de zoemrvakantie, als 'ie in April uit komt?
het is dus geen stickerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:44 schreef Niwa het volgende:
Ok, dat snoer kan ik dus gebruiken
Maar in de starterskit zit dus een kraskaartje, en dat is als een soort serial? Maar wat bedoel je met dat 2 maanden kaartje precies?
Probleem is dat ik niet eens een error code zie. Er is helemaal geen beeld meer...En bovendien maakt ie ineens een heel wazig geluid.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:03 schreef truSteh het volgende:
Kan je niet zelf het proberen op te lossen ofzo? Wat is de error code dan?
post hem hier in V&A was mijn 2e splinter cell 2 binnen een dag kwijtquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:41 schreef Kremers het volgende:
Zo, mijn pakje van Bart Smit is binnen, die vind die headset niet echt comfortabel trouwens, klemt vrij stevig tegen je hoofd aan.
Pakjes van pla.com ook binnen, voorlopig genoeg te gamen dus, nu alleen Splinter Cell nog zien te verkopen
ok.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:53 schreef Klonk het volgende:
nog niet gespeeld Halo 2 schijnt super te zijn en uit eigen ervaring Project Gotham Racing 2 (classic) is erg leuk om te doen.
nope, ik ben ook van 2 maanden proef naar een jaar abo gegaan, er komt dan gewoon te staan wanneer je proef afloopt en dat je volgende abo voor een jaar is en al betaald is.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:56 schreef Kremers het volgende:
Nog iets, als ik die code gebruik, dan blijft die 2mnd test neem ik aan ook staan? Dat ik die niet ineens kwijt ben
Ik heb dus ook die 2 maanden proef. Maar het wordt dus automatisch verlengd?quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, ik ben ook van 2 maanden proef naar een jaar abo gegaan, er komt dan gewoon te staan wanneer je proef afloopt en dat je volgende abo voor een jaar is en al betaald is.
Gouden tip: Ga naar www.bartsmit.nl en koop het Splinter Cell + live pakket, kost je ¤30 en dan krijg je een headset, 12mnd live en het spel natuurlijk, stuk goedkoper dan laten verlengen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:00 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb dus ook die 2 maanden proef. Maar het wordt dus automatisch verlengd?En krijg ik dan mn headset enzo die ik zou krijgen als ik het pakket voor 60 euro in de winkel zou kopen thuisgestuurd? Of loop ik die dan mis?
![]()
Hmmz dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:00 schreef twi het volgende:
PES4 via Live werkt sinds de patch OK. De quitters zijn een stuk minder aanwezig, want als je quit dan heeft 't voor je ranking geen nut en krijg je toch eenv erliespot achter je naam. Omdat PES4 net als Top Spin een 1-op-1 game is, heb je altijd wat moeite om een Optimatch te zoeken. Maar binnen een minuut is er altijd wel iemand die je challenge accepteert.
Ok thanks...maar in principe wordt die proefperiode 'gewoon' omgezet in een jaar. En ik heb me al rot gezocht om uit te vinden hoe ik dat kan voorkomen. Dus...als jij t weet?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:03 schreef Klonk het volgende:
@tobbes, die headset loop je mis bij een automatische verlening ik zou als ik jou was (net als vele anderen hier) Splinter Cell Pandora tomorrow bij Bartsmit.com bestellen, dan heb je voor 29,95:
1 jaar live
headset
en het spel
een heel jaar live alleen kost normaal al 60 euro, tel uit je winst.
volgens mij hebben ze dat pakket niet meer...quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Gouden tip: Ga naar www.bartsmit.nl en koop het Splinter Cell + live pakket, kost je ¤30 en dan krijg je een headset, 12mnd live en het spel natuurlijk, stuk goedkoper dan laten verlengen.
Ik kan t ook niet vindenquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze dat pakket niet meer...
Tip: Kom is op website's als Pesfan, Peslive.nl of in deze PES 4 topic's. Voeg zo veel mogelijk gamertag's toe die ook PES spelen. Ik speel eigenlijk alleen maar tegen vrienden. Voeg me maar toe: Max Cratcher . Dan spelen we een potje binnenkortquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:03 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hmmz dat verklaart een hoopIk denk na 10 sec wachten altijd al: Tsss het werkt weer eens niet
![]()
Jammer dat er geen lobbies zijn inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |