Vrijdag is de officele releasdatum. Maar hij ligt woensdag of donderdag al in de winkels of achter de toonbank.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wanneer mag je Kotor 2 in de winkels verwachten? Donderdag moeten ze het spel toch al wel hebben of niet?
Vanaf de 11e staat bij dimensionplus.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wanneer mag je Kotor 2 in de winkels verwachten? Donderdag moeten ze het spel toch al wel hebben of niet?
psst: http://forum.fok.nl/topic/664239quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:42 schreef Niwa het volgende:
Is Splinter Cell Pandora Tommorow nou Live? Het staat niet ergens duidelijk..
En word hij vaak genoeg gespeeld om te kopen voor Live?
Weet ik nog niet. Ik begin steeds enthousiaster te worden over deze game, alleen wat komt er uit dat ik wil spelen: Brothers in Arms (puur voor de SP), Forza (met stip op 1). Daartussenin is wel wat tijd (geen idee eigenlijk wanneer TS3 uitkomt?) Veel meer games kan ik financieel niet lijden ben ik bang..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
@DinoPK, ga je TS 3 volledige versie halen? Ik zeker wel, alleen al om Virus
Ik weet niet precies wanneer BiA komt, maar TS3 komt 18 maart geloof ik. Dan heb je nog 2 maanden tot Forzaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:02 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik begin steeds enthousiaster te worden over deze game, alleen wat komt er uit dat ik wil spelen: Brothers in Arms (puur voor de SP), Forza (met stip op 1). Daartussenin is wel wat tijd (geen idee eigenlijk wanneer TS3 uitkomt?) Veel meer games kan ik financieel niet lijden ben ik bang..
Ik doe op dit moment juist ook zo goed als al mijn shooters weg omdat ik toch alleen maar Halo2 in die categorie speel. En een spel kopen omdat anderen het ook kopen doe ik niet meer, mensen blijven mij veels te kort hangen in games.
Ik moet het nog even zien dus, 50/50 op dit moment.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Over shooters gesproken, ik heb het helemaal gehad met Ghost Recon II.
Speel het vaak co-op met een maatje van me, en na een poging of 100 (schat ik) hebben we nog steeds niet level 1 (Airfield) uit kunnen spelen....
Ik suck
whahahahahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Over shooters gesproken, ik heb het helemaal gehad met Ghost Recon II.
Speel het vaak co-op met een maatje van me, en na een poging of 100 (schat ik) hebben we nog steeds niet level 1 (Airfield) uit kunnen spelen....
Ik suck
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:03 schreef Chocobo het volgende:
Komt er nu in Februari nog die Halo 2 last level download ofzoOf is dat niet meer ?
Ik zou zeggen, lees de boeken. Het einde van deel 1 sluit ook totaal niet aan bij deel 2, wellicht sluit het einde van deel 2 ook totaal niet aan bij deel 3 omdat er nog 2 boeken zouden kunnen volgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
ik vond het eiinde van halo2 ook kut hoor
open eindes bij films is goed, na een jaar komt er dan een vervolg uit en gaat het vrolijk verder, maar in halo's geval zat er tussen 1 en 2 , 4 jaar tijd , das net iets te lang voor een open einde imo
Geen idee maar als het goed is zou er nog een SP level ter download komen. Lijkt me wel cool om het laatste level met de Chief te gaan doen !quote:
Zou me niet verbazen als dat een mini launch game wordt bij de XBOX 2/Xenonquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:03 schreef Chocobo het volgende:
Komt er nu in Februari nog die Halo 2 last level download ofzoOf is dat niet meer ?
De update die er komt is denk ik ook wel een hele dikke update. Ze doen het liever goed dan snel bij Bungiequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:12 schreef HomerJ het volgende:
Ik had toch wat meer verwacht van de support voor Halo 2. 1 mini-update hebben we gehad. En de game is al bijna 3 maanden uit!
gewoon slimme marketing, op dit moment komt er niet veel uit voor de Xbox en het aantal Halo 2 speler zakt in. Als ze dus nu een grote update uitbrengen dat zal dat veel geld opleverenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:12 schreef HomerJ het volgende:
Ik had toch wat meer verwacht van de support voor Halo 2. 1 mini-update hebben we gehad. En de game is al bijna 3 maanden uit!
het kuttige aan dit geheel is :quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:04 schreef DinoPK het volgende:
Mercenaries is idd wel aardig, al heb ik af en toe iets in die wereld van... tjah en nu. Wel erg cool dat je alles gewoon op kan blazen, gooi voor de gein eens zo'n sattelite beam op 1 van de grote bruggen.
Bungie heeft bevestigd nooit en nimmer SP levels beschikbaar te stellen als downloadable content. Helaasquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee maar als het goed is zou er nog een SP level ter download komen. Lijkt me wel cool om het laatste level met de Chief te gaan doen !
Xbox livequote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:31 schreef Rev- het volgende:
wat vinden jullie beter werken xbox connect of xlink kai?
Kai. Kai . Kai, kai kai kai KAAAAAI!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:31 schreef Rev- het volgende:
wat vinden jullie beter werken xbox connect of xlink kai?
ze hebben ook ooit gezegd dat er online co-op in Halo 2 zou zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bungie heeft bevestigd nooit en nimmer SP levels beschikbaar te stellen als downloadable content. Helaas
N00b!!quote:
of omdat ze een omgebouwde xbox hebbenquote:Op zondag 6 februari 2005 11:10 schreef HomerJ het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen dit gebruiken omdat ze geen CC hebben. Want voor 30 euro kan je een jaar en krijg je er ook nog Splintercell en een headset bij.
ik kom vanavond al onlinequote:Op zondag 6 februari 2005 12:14 schreef twi het volgende:
Oh, ik heb zelfs met Live neigingen om af en toe eens te proberen wat dat Kai nou eigenlijk in houdt, alleen heb ik al trauma's overgehouden aan de vorige keer dat ik het probeerde.
Maargoed, 9 van de 10 mensen die geen Live nemen, nemen dat om van die zielige principiele redenen. Ze willen niet betalen en drinken liever elke twee weken een extra biertje, of vertrouwen het creditcard gebeuren niet, of willen Microsoft niet meer betalen dan nodig (hallo, waarom heb je dan een Xbox?).
Aan de andere kant zijn er ook heel veel mensen die Live hypen maar nooit online te vinden zijn *hint*.
ik zou zeggen, start je xbox en we spelen wat potjesquote:
Ik riep dat ook altijd, maar ik ben van mening veranderd.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:30 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind een console nog steeds meer iets voor singleplayer of offline multiplayer met je vrienden op de bank. Live zie ik meer als een leuk extraatje om de levensduur van een spel iets op te rekken door ook online opties toe te voegen.
Online multiplayer zal voor mij nooit een reden zijn om een spel te kopen. Bovendien voel ik me belachelijk als ik met een headset op naar de TV zit te schreeuwen
psies de sfeer was beter in het eerste deelquote:Op zondag 6 februari 2005 16:09 schreef Kremers het volgende:
Net even PoP:WW gespeeld, kan er nog niet veel van, komt omdat ik de laatste tijd heel erg bezig met met Ninja Gaiden, en dat vechten is hier heel anders, haal de vechtcombo's van de 2 spellen door elkaar
Denk dat ik eerst maar Ninja Gaiden uit ga spelen voordat ik begin met PoP
Vind het trouwens wel jammer dat de dromerige sfeer van deel 1 vervangen is voor een hardere bloederige sfeer.
Jah ik zeg altijd precies hetzelfde tegen mijn ouders die denken dat ik met de TV aan het praten benquote:Op zondag 6 februari 2005 17:38 schreef twi het volgende:
Je zit ook niet naar je TV te schreeuwen, maar naar de mensen die met je spelen en naar jou toe schreeuwen.
Vind je het ook raar om tegen een telefoon te praten?
Neuh, mn zus kwam m brengen, zij leest em eerstquote:
waarom heb ik m nog nietquote:Op zondag 6 februari 2005 17:42 schreef rijkv het volgende:
Woah, de Xbm kwam net binnen, met een Halo 2, cdsingle!
Nopequote:Op zondag 6 februari 2005 18:33 schreef taart het volgende:
[..]
waarom heb ik m nog niet![]()
(Xbox magazine NL bedoel je toch)
Wanadoo Broadband ?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:18 schreef DinoPK het volgende:
Ben jij zo'n gek die de veels te dure engelse xbm leest? Daar kan je elke maand onderhand een classic titel voor kopen man
huishoudelijke mededeling: voor de mensen die mij probeerden te joinen, waar ik meespeelde, en constant mijn connectie verloor > router probleempjes, ben er nu achter dat mijn bagger router niet behoort te werken met cable & een motorola modem. Ik heb nu de firmware geflashed, en wat dingen anders ingesteld, vanavond weer eens proberen om te zien of ik er weer uitknal. En anders is het dagdag router en gewoon maar kabeltjes wisselen.
ja fijn is dat hequote:Op maandag 7 februari 2005 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wanadoo Broadband ?
Kut motorola modem.....
omdat ik het een kut ding vind , maat van mij heb em en heeft er veel gezeik meegehad om het werkend te krijgenquote:Op maandag 7 februari 2005 14:16 schreef DinoPK het volgende:
Nee Casema Kabel, uitermate tevreden over, en er is niets mis met het Motorola modem, integendeel. Het probleem ligt aan de sweex router die ik gratis van iemand heb gehad, en die had ik nodig omdat mijn zyxel 650 niet mee kon naar de kabel.
Kabel is zo slecht nog niet hoor, ik had met adsl een ping van 12, nu een ping van 9...
En demon? waarom zijn het kloothommels als ze gratis een nieuw modem aan komen sluiten? Je gaat er alleen maar op vooruit hoor.
http://www.xbox.com/nl-nl/live/start/broadband/casema.htmquote:Op maandag 7 februari 2005 14:43 schreef DinoPK het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? Als ik mijn xbox gewoon rechtstreeks in het modem plug dan kan ik gewoon op live hoor, totaal geen problemen mee (sign in gaat veel sneller juist)
Toen ik Live wilde heb ik met Casema gebeld, en die zeiden dat ik alleen een Draytek Vigor 2200E router kon gebruiken. (toen nieuw 130 euro)quote:Op maandag 7 februari 2005 14:52 schreef DinoPK het volgende:
Hmm vreemd dat het hier wel werkt. Gewoon UTP kabel uit de router gehaald en rechtstreeks verbonden met het modem. En draaien maar, even autoconfig en ik heb heerlijk op live gespeeld. Anyways: zonder router is het toch een kut setup om live te gebruiken, liever 40 euro voor een bagger router uitgeven dan ICS te gaan gebruiken.
Die heb ik ook.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:50 schreef peristilius het volgende:
Ik heb een sitecom router van ¤30,- en hij doet het heel goed
Heb helemaal niks ingesteld of wat dan ook en hij doet het![]()
enquote:Publisher: Electronic Arts
Developer: Electronic Arts
Genre: Sport
Release date:TBA
Xbox Live: no
wat een goede hoofd - benen verhouding zegquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:23 schreef Tain het volgende:
boxart is denk ik nog duidelijker:
[afbeelding]
Die boxare is zó lelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:23 schreef Tain het volgende:
boxart is denk ik nog duidelijker:
[afbeelding]
Misschien juist wel, omdat het niet standaard voetbal is. Kheb filmpjes gezien en betrapte mezelf op het gevoel van "hee leuk".quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:49 schreef twi het volgende:
Ik vind 'm inderdaad erg mooi, maar FIFA Street is sowieso niet echt een game voor de massa denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |