Mafia vond ik juist geweldig! Het verhaal was zo goed en de hele mafia sfeer zat er ook perfect in. Ik heb hem trouwens wel op de PC gespeeld en niet op de Xbox, maar ik ga er even vanuit dat het exact hetzelfde spel is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:41 schreef DinoPK het volgende:
Godfather lijkt mij eigenlijk wel aardig worden, ziet er aardig sfeervol uit. Hopelijk wordt het wel een beter spel dan Mafia op de xbox, dat was een beetje een drama.
Timesplitters 3 word echt een coole game, both SP en MPquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:41 schreef DinoPK het volgende:
Godfather lijkt mij eigenlijk wel aardig worden, ziet er aardig sfeervol uit. Hopelijk wordt het wel een beter spel dan Mafia op de xbox, dat was een beetje een drama.
Ik heb net even de Timesplitters 3 demo gespeeld.
Erg kort, maar toch is dit een van de betere demo's die ik heb gespeeld de laatste tijd.
De op en aanmerkingen:
- Grafisch ziet het er erg goed uit. Een zeer stabiele 60fps framerate, mooie special effects, aardige models etc. Het is geen Halo2, verre van (het detail ontbreekt gewoon), maar het is gewoon een mooie timesplitters game. Ik heb 1 moment van framedrop gehad, en dat was bij een scripted event waar het nogal logisch is dat de boel even vertraagt
- Audio heb ik iets minder op gelet. Het heeft mij niet geirriteerd, en is mij niet opgevallen eigenlijk. Nette SFX, goede enviromental sounds.
- De controls: Wat een verandering!! Zalig om te besturen, heel precies, en gewoon lekker het Halo control scheme gebruiken. 1 minpuntje: de Y-axis staat standaard ge-invert, en daar hou ik niet zo van in een fps. Gelukkig hebben we het hier over Timesplitters, en kan je dus gewoon netjes alle controls aanpassen naar wens.
- De Gameplay: Het spel voelt goed aan, beweegt lekker, en wist mij gelijk te boeien eigenlijk. Qua feel van de game vind ik het alleen jammer dat je niet kan springen, dat is echt even wennen. Misschien kan het wel, ik heb het in ieder geval niet ontdekt. Ook loopt het karakter nogal langzaam, Timesplitters is altijd zeer snel maar ik ben nu Halo2 gewend en dat voelt toch wat sneller aan, zeker qua loopsnelheid. Wederom, misschien een control die ik heb gemist.
Ik vond de demo wel erg kort overigens. In een korte tijd mocht ik 3 wapens bedienen (plasma pistol, plasma riffle (coool), sniper riffle), en een mounted gun (werelds, erg veel firepower), heb ik 2 verschillende vijanden gezien waar ik er 1 cool van vond (in phantom mode), 1 scripted event wat er zeer cool uitzag, en toen was na 10 minuten de demo afgelopen... Wonderbaarlijk wat iemand op kan pikken in 10 minuten heh.
De demo is erg erg kort, maar ik weet zeker dat dit in het FPS genre een kwalitatief erg goede titel gaat worden.
Vrijdag is de officele releasdatum. Maar hij ligt woensdag of donderdag al in de winkels of achter de toonbank.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wanneer mag je Kotor 2 in de winkels verwachten? Donderdag moeten ze het spel toch al wel hebben of niet?
Vanaf de 11e staat bij dimensionplus.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wanneer mag je Kotor 2 in de winkels verwachten? Donderdag moeten ze het spel toch al wel hebben of niet?
psst: http://forum.fok.nl/topic/664239quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:42 schreef Niwa het volgende:
Is Splinter Cell Pandora Tommorow nou Live? Het staat niet ergens duidelijk..
En word hij vaak genoeg gespeeld om te kopen voor Live?
Weet ik nog niet. Ik begin steeds enthousiaster te worden over deze game, alleen wat komt er uit dat ik wil spelen: Brothers in Arms (puur voor de SP), Forza (met stip op 1). Daartussenin is wel wat tijd (geen idee eigenlijk wanneer TS3 uitkomt?) Veel meer games kan ik financieel niet lijden ben ik bang..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
@DinoPK, ga je TS 3 volledige versie halen? Ik zeker wel, alleen al om Virus
Ik weet niet precies wanneer BiA komt, maar TS3 komt 18 maart geloof ik. Dan heb je nog 2 maanden tot Forzaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:02 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik begin steeds enthousiaster te worden over deze game, alleen wat komt er uit dat ik wil spelen: Brothers in Arms (puur voor de SP), Forza (met stip op 1). Daartussenin is wel wat tijd (geen idee eigenlijk wanneer TS3 uitkomt?) Veel meer games kan ik financieel niet lijden ben ik bang..
Ik doe op dit moment juist ook zo goed als al mijn shooters weg omdat ik toch alleen maar Halo2 in die categorie speel. En een spel kopen omdat anderen het ook kopen doe ik niet meer, mensen blijven mij veels te kort hangen in games.
Ik moet het nog even zien dus, 50/50 op dit moment.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Over shooters gesproken, ik heb het helemaal gehad met Ghost Recon II.
Speel het vaak co-op met een maatje van me, en na een poging of 100 (schat ik) hebben we nog steeds niet level 1 (Airfield) uit kunnen spelen....
Ik suck
whahahahahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Over shooters gesproken, ik heb het helemaal gehad met Ghost Recon II.
Speel het vaak co-op met een maatje van me, en na een poging of 100 (schat ik) hebben we nog steeds niet level 1 (Airfield) uit kunnen spelen....
Ik suck
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:03 schreef Chocobo het volgende:
Komt er nu in Februari nog die Halo 2 last level download ofzoOf is dat niet meer ?
Ik zou zeggen, lees de boeken. Het einde van deel 1 sluit ook totaal niet aan bij deel 2, wellicht sluit het einde van deel 2 ook totaal niet aan bij deel 3 omdat er nog 2 boeken zouden kunnen volgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
ik vond het eiinde van halo2 ook kut hoor
open eindes bij films is goed, na een jaar komt er dan een vervolg uit en gaat het vrolijk verder, maar in halo's geval zat er tussen 1 en 2 , 4 jaar tijd , das net iets te lang voor een open einde imo
Geen idee maar als het goed is zou er nog een SP level ter download komen. Lijkt me wel cool om het laatste level met de Chief te gaan doen !quote:
Zou me niet verbazen als dat een mini launch game wordt bij de XBOX 2/Xenonquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:03 schreef Chocobo het volgende:
Komt er nu in Februari nog die Halo 2 last level download ofzoOf is dat niet meer ?
De update die er komt is denk ik ook wel een hele dikke update. Ze doen het liever goed dan snel bij Bungiequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:12 schreef HomerJ het volgende:
Ik had toch wat meer verwacht van de support voor Halo 2. 1 mini-update hebben we gehad. En de game is al bijna 3 maanden uit!
gewoon slimme marketing, op dit moment komt er niet veel uit voor de Xbox en het aantal Halo 2 speler zakt in. Als ze dus nu een grote update uitbrengen dat zal dat veel geld opleverenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:12 schreef HomerJ het volgende:
Ik had toch wat meer verwacht van de support voor Halo 2. 1 mini-update hebben we gehad. En de game is al bijna 3 maanden uit!
het kuttige aan dit geheel is :quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:04 schreef DinoPK het volgende:
Mercenaries is idd wel aardig, al heb ik af en toe iets in die wereld van... tjah en nu. Wel erg cool dat je alles gewoon op kan blazen, gooi voor de gein eens zo'n sattelite beam op 1 van de grote bruggen.
Bungie heeft bevestigd nooit en nimmer SP levels beschikbaar te stellen als downloadable content. Helaasquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee maar als het goed is zou er nog een SP level ter download komen. Lijkt me wel cool om het laatste level met de Chief te gaan doen !
Xbox livequote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:31 schreef Rev- het volgende:
wat vinden jullie beter werken xbox connect of xlink kai?
Kai. Kai . Kai, kai kai kai KAAAAAI!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:31 schreef Rev- het volgende:
wat vinden jullie beter werken xbox connect of xlink kai?
ze hebben ook ooit gezegd dat er online co-op in Halo 2 zou zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bungie heeft bevestigd nooit en nimmer SP levels beschikbaar te stellen als downloadable content. Helaas
N00b!!quote:
of omdat ze een omgebouwde xbox hebbenquote:Op zondag 6 februari 2005 11:10 schreef HomerJ het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen dit gebruiken omdat ze geen CC hebben. Want voor 30 euro kan je een jaar en krijg je er ook nog Splintercell en een headset bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |