abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2005 @ 15:41:39 #151
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24884802
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:37 schreef DinoPK het volgende:
Hahaha tis wel eens leuk voor de verandering ja
Heb hem hier toch nog liggen, de bieders reageren niet echt of hebben geen geld :S

Rainbow Six avond it is (al weet ik nog niet tot hoe laat enzo, lag er om 2 uur in en om 5 uur was de kleine al wakker (wat resulteerd in een ongelooflijk irritant gedrag bij dat etterbakje))
Slaan
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24886035
even een vraagje ik heb dus vandaag een xbox gekocht en er zit een registratiekaart bij.

die zou je kunnen invullen en dan maak je kans op elke maand spellen en een jaarabo op xbox magazine, nu heb ik mijn xbox op de site geregisteerd is het nu nog zinvol om die kaart in te vullen en op te sturen?
I presented my feminine side with flowers
She cut the stems and placed them gently down my throat
And these two lips might soon eclipse your brightest hopes
* Saul Wiliiams - 1987
pi_24888621
Tering he, ik kom niet eens voorbij die eerste "baas" in Ninja Gaiden , wordt totaal afgeslacht, knal hoogstens de helft van zijn health eraf....
pi_24890616
Welke spellen worden er allemaal veel Live gespeeld?
Het is toch niet alleen Halo 2 oid?
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
pi_24893727
Nou Rainbow Six met zijn tweetjes is ook niet echt iets om te gaan spelen, en aangezien het doodsstil op live was vanavond hebben we maar Pandora Tomorrow gespeeld, erg vermakelijk overigens.

@Niwa: Live games worden enkel veel gespeeld de eerste 2 weken na de release. Daarna heeft het gros er vreemd genoeg al genoeg van. De enige drukke live titel op dit moment is Halo2. Voor de rest is er in elke game wel wat te vinden, alleen je zal niet veel mensen uit je friendslist tegenkomen .
pi_24894000
@ dinopk
Mij zie je voorlopig niet meer ik speel WoW
de beta loopt tot volgende week en een dag erna is de release van het spel in de winkel
en worden jullie al beter in SC?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24894246
Het is nog even zoeken naar maps die niet te groot zijn (1 tegen 1 was het dus..). Maar het gaat ietsie beter inderdaad, al wil ik echt niet tegen wat experts spelen, tis leuk zo. Twi is er wel iets beter in, die heeft het meest gewonnen.
pi_24894295
Lekkere line up voor de komende tijd

Mercenaries, Brother in Arms, Timesplitters, Forza hopelijk Conker, vergeet ik nog iets?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 3 februari 2005 @ 01:20:42 #159
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24894660
Kameo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24894667
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 01:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kameo
Ooh je bedoeld dat Xbox 2 spel ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 3 februari 2005 @ 01:25:27 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24894710
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24896352

kameo = rareware?!

Aaaaah! *pist broek vol*
pi_24896416
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:12 schreef Kremers het volgende:
Tering he, ik kom niet eens voorbij die eerste "baas" in Ninja Gaiden , wordt totaal afgeslacht, knal hoogstens de helft van zijn health eraf....
Die hele grote vent met die twee stokken met een ketting ertussen (weet ik veel hoe zo'n ding heet) ?? Iig als hij het is, het advies dat bij mij gewerkt heeft. Veel rondrennen, beetje muurtjes lopen enzo.

En hij hoeft trouwens niet dood, op een gegeven moment stopt het gevecht ineens en ga je met die gast lullen
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:12:28 #164
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24898608
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 00:50 schreef febster het volgende:
Lekkere line up voor de komende tijd

Mercenaries, Brother in Arms, Timesplitters, Forza hopelijk Conker, vergeet ik nog iets?
worden weer dure maanden, maar dit zijn wel de laatste grote releases totaan kerst
The line is a dot to you!
pi_24898623
Jade Empire
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_24898691
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
Jade Empire
Van Unreal Championship 2 verwacht ik ook wel veel
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24898706
blabla standaard titels blabla ieder topic weer blabla ...

Het centrale xbox topic wordt een beetje een opsomming van Wanted lijstjes, jaknikkers, en '(ik wil een xbox zo goedkoop mogelijk maar) ik heb geen zin om te zoeken' vragen.

Saaiig enzo.
pi_24898886
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:18 schreef DinoPK het volgende:

Het centrale xbox topic wordt een beetje een opsomming van Wanted lijstjes, jaknikkers, en '(ik wil een xbox zo goedkoop mogelijk maar) ik heb geen zin om te zoeken' vragen.

Saaiig enzo.
Kom maar op dan met die nieuwste screens van ... en die nieuwste (p)reviews enzo....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:38:32 #169
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24899073
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:18 schreef DinoPK het volgende:

Saaiig enzo.
ook ieder topic zijn er weer mensen die hierover gaan zeuren...

ik zou zeggen doe er wat aan. Ga op zoek naar nieuwtjes of nieuwe screenshots en post ze vervolgens.

goed voorbeeld doet volgen:
nieuwe trailer Brothers in Arms: http://games.fok.nl/news.php?newsid=2919
pi_24899091
Het is nu gewoon even een stille tijd op de XBox. Kan toch gebeuren? Binnenkort barst het games-feest weer los!
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:44:03 #171
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24899182
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Het is nu gewoon even een stille tijd op de XBox. Kan toch gebeuren? Binnenkort barst het games-feest weer los!
Met Jade Empire en Conker idd
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:44:55 #172
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24899201
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef kepler het volgende:

[..]

ik zou zeggen doe er wat aan. Ga op zoek naar nieuwtjes of nieuwe screenshots en post ze vervolgens.

goed voorbeeld doet volgen:
nieuwe trailer Brothers in Arms: http://games.fok.nl/news.php?newsid=2919
Dat is geen trailer maar een tutorial movie en die is al een tijdje te downen Wel cool trouwens !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24899215
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:44 schreef Chocobo het volgende:
Met Jade Empire en Conker idd
Ik ga eerst nog even voor Mercenaries denk ik.
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:52:00 #174
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24899337
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:44 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat is geen trailer maar een tutorial movie en die is al een tijdje te downen Wel cool trouwens !
ik had hem nog niet gezien maar hij is wel cool inderdaad

preview van Forza : http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=57790

paar leuke quotes voor de luie mensen:
quote:
We haven't been able to look at any of the online stuff as yet, but every single event offline is playable online. There will be literally thousands of Live leaderboards.
quote:
The AI is tough; annoying but realistic. There's no procession here, and the cars appear to behave as though you're racing online.
quote:
we were stupid enough to dip into the customisation levels in the Garage. Good grief. It's like being lost in the caves on Pokemon Red, but thankfully without the sense of helpless abandonment. An hour later we managed to pull ourselves back, after playing with decals, colours, gear ratios, dampers: it doesn't stop. We haven't even scratched the surface. But, unlike the endless rambling through the dark with Pikachu, we want to go back and play. Like, right now. The design of these sections is slick, robust and hugely enjoyable, even at this stage.
pi_24899397
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef kepler het volgende:

[..]
ik zou zeggen doe er wat aan.
Tuurlijk is het een stille tijd, ik snap alleen niet waarom steeds dezelfde mensen steeds dezelfde titels moeten posten. Er wordt teveel gegeild imho, en te weinig gespeeld. Waarom te weinig gespeeld > omdat er hier amper gesproken wordt over gameservaringen (getuige het aantal mensen op live zijn er eigenlijk helemaal niet zo veel mensen die veel spelen).

Ik doe er toch juist wat aan om het eens te zeggen? Het viel mij al langere tijd op hoor, en het viel mij ook op dat er nooit een opmerking over gemaakt wordt.
Screenshots, nieuws etc worden hier idd netjes gepost, en daar is games.fok ook een helpend handje bij. Er wordt alleen zo weinig gediscusseerd in het centrale topic, het is af en toe net een opsomtopic wat ik een beetje jammer vindt. Misschien komt dit doordat elk Xbox spel gelijk een eigen topic krijgt, waarin juist wel wordt gediscussieerd, en die hierdoor ook een stuk leuker zijn om te lezen. Ik zou het leuk vinden als het centrale topic ook eens wat interessanter zou worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')