Slaanquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:37 schreef DinoPK het volgende:
Hahaha tis wel eens leuk voor de verandering ja
Heb hem hier toch nog liggen, de bieders reageren niet echt of hebben geen geld :S
Rainbow Six avond it is (al weet ik nog niet tot hoe laat enzo, lag er om 2 uur in en om 5 uur was de kleine al wakker (wat resulteerd in een ongelooflijk irritant gedrag bij dat etterbakje))
Ooh je bedoeld dat Xbox 2 spelquote:
Die hele grote vent met die twee stokken met een ketting ertussen (weet ik veel hoe zo'n ding heet) ?? Iig als hij het is, het advies dat bij mij gewerkt heeft. Veel rondrennen, beetje muurtjes lopen enzo.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:12 schreef Kremers het volgende:
Tering he, ik kom niet eens voorbij die eerste "baas" in Ninja Gaiden, wordt totaal afgeslacht, knal hoogstens de helft van zijn health eraf....
worden weer dure maanden, maar dit zijn wel de laatste grote releases totaan kerstquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:50 schreef febster het volgende:
Lekkere line up voor de komende tijd
Mercenaries, Brother in Arms, Timesplitters, Forza hopelijk Conker, vergeet ik nog iets?
Van Unreal Championship 2 verwacht ik ook wel veelquote:
Kom maar op dan met die nieuwste screens van ... en die nieuwste (p)reviews enzo....quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:18 schreef DinoPK het volgende:
blabla standaard titels blabla ieder topic weer blabla ...
Het centrale xbox topic wordt een beetje een opsomming van Wanted lijstjes, jaknikkers, en '(ik wil een xbox zo goedkoop mogelijk maar) ik heb geen zin om te zoeken' vragen.
Saaiig enzo.
ook ieder topic zijn er weer mensen die hierover gaan zeuren...quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:18 schreef DinoPK het volgende:
blabla standaard titels blabla ieder topic weer blabla ...
Het centrale xbox topic wordt een beetje een opsomming van Wanted lijstjes, jaknikkers, en '(ik wil een xbox zo goedkoop mogelijk maar) ik heb geen zin om te zoeken' vragen.
Saaiig enzo.
Met Jade Empire en Conker iddquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Het is nu gewoon even een stille tijd op de XBox. Kan toch gebeuren? Binnenkort barst het games-feest weer los!
Dat is geen trailer maar een tutorial movie en die is al een tijdje te downenquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ook ieder topic zijn er weer mensen die hierover gaan zeuren...
ik zou zeggen doe er wat aan. Ga op zoek naar nieuwtjes of nieuwe screenshots en post ze vervolgens.
goed voorbeeld doet volgen:
nieuwe trailer Brothers in Arms: http://games.fok.nl/news.php?newsid=2919
Ik ga eerst nog even voor Mercenaries denk ik.quote:
ik had hem nog niet gezienquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is geen trailer maar een tutorial movie en die is al een tijdje te downenWel cool trouwens !
quote:We haven't been able to look at any of the online stuff as yet, but every single event offline is playable online. There will be literally thousands of Live leaderboards.
quote:The AI is tough; annoying but realistic. There's no procession here, and the cars appear to behave as though you're racing online.
quote:we were stupid enough to dip into the customisation levels in the Garage. Good grief. It's like being lost in the caves on Pokemon Red, but thankfully without the sense of helpless abandonment. An hour later we managed to pull ourselves back, after playing with decals, colours, gear ratios, dampers: it doesn't stop. We haven't even scratched the surface. But, unlike the endless rambling through the dark with Pikachu, we want to go back and play. Like, right now. The design of these sections is slick, robust and hugely enjoyable, even at this stage.
Tuurlijk is het een stille tijd, ik snap alleen niet waarom steeds dezelfde mensen steeds dezelfde titels moeten posten. Er wordt teveel gegeild imho, en te weinig gespeeld. Waarom te weinig gespeeld > omdat er hier amper gesproken wordt over gameservaringen (getuige het aantal mensen op live zijn er eigenlijk helemaal niet zo veel mensen die veel spelen).quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ook ieder topic zijn er weer mensen die hierover gaan zeuren...
ik zou zeggen doe er wat aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |