Das aardigquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Brennie en schatje doen hun werk over het algemeen fantastisch!
Je kunt dat zelf doen door alvast een nieuw topic te openen als de eerste bijna vol is. Dan kun je het linkje "copy/paste" naar de sluitpost. Hij sluit dus automatisch bij 300 posters.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:21 schreef Yonderboi het volgende:
Het volgende topic Het middel tegen puistjes (deel 11) is net gesloten maar ik weet dus niet of er alweer een nieuwe is gemaakt. Zou misschien handig zijn om bij het sluiten van een topic af te sluiten met een berichtje waarin vermeld wordt dat het topic "vol" is en een link naar het volgende deel... in dit geval deel 12
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:15 schreef engessa het volgende:
Dank.
mijn eerste LIF-topic, wat doe je ;')
Ja, je vraagt waar je die dingen online kan kopen. Vervolgens wordt er aanbevolen om naar Quick te bellen. Wat mij ook de beste oplossing lijkt en vandaar het slotjequote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:32 schreef Rekkie het volgende:
WTF waarom moest dit topic dicht? Is er überhaupt gekeken wat de vraagstelling was en wat de TS nog meer voor info toevoegde. (Moderator: schatje)
[Quick] schoenen waar online te koop
WTF?!?!?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, je vraagt waar je die dingen online kan kopen. Vervolgens wordt er aanbevolen om naar Quick te bellen. Wat mij ook de beste oplossing lijkt en vandaar het slotje.
Maar goed, ik doe 'm wel weer open hoor.
En wil je zo vriendelijk zijn om in het vervolg je vraagstelling wat netter te formuleren. "WTF" is nergens voor nodig.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:40 schreef schatje het volgende:
[..]
In de faq wordt duidelijk aangegeven wat ons advies is tav van medische vragen of vragen omtrent de gezondheid.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nou zal ik dan maar...
De topics waarvan de TS iets wilt weten over een mogelijke aandoening die hij/zij heeft zijn bij voorbaat al gedoemd om te mislukken. Elke keer is weer de conclusie dat de TS toch bij onzekerheid naar een dokter moet gaan. Ik kan het daar niet anders dan mee eens zijn, als je serieus denkt dat er iets aan de hand is moet er ook wat gebeuren.
In het laatste topic over een voetwondje geeft Brennie zelf met enig cynisme al aan dat de TS er misschien geen goed aan doet door alleen maar een zalfje te halen en gooit zonder pardoes het topic daarom dicht.
Als dit nou elke keer weer gebeurt, waarom worden dergelijke topics waarin om medische raad gevraagd wordt niet gelijk gesloten dan? Het lijkt me namelijk dan vrij zinloos om überhaupt al te discussiëren over wat het mogelijk zou kunnen zijn.
Topics over ervaringen met een reeds gediagnosticeerde ziekte zijn uiteraard een ander verhaal.
Waarom mensen niet naar doktoren gaan etc dat weet ik wel (Ik volg een Technisch Bedrijfskundige opleiding richting gezondheidszorg aan de UT dus kom daar wel mee in aanraking).quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:33 schreef Brennie het volgende:
levenswerk van Brennie
Interessante studiequote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Waarom mensen niet naar doktoren gaan etc dat weet ik wel (Ik volg een Technisch Bedrijfskundige opleiding richting gezondheidszorg aan de UT dus kom daar wel mee in aanraking).
Mensen in de juiste richting sturen is enigszins mogelijk maar volgens jouw reacties volkomen zinloos omdat je toch naar de dokter moet gaan. Mijn tip, scheelt jullie weer moddereter werk, is om topics met niet gediagnosticeerde ziektes gelijk dicht te knallen ongeacht of mensen 'hoogstwaarschijnlijk' de goede tips geven.
Zekerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik bemoei me ook graag met dat soort dingen namelijk, en de verleiding is oh zo groot
Bedankt voor je reactie Brennie, schept weer wat wederzijds begrip hé
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:10 schreef Conflict het volgende:
Je had het topic gewoon kunnen verplaatsen toch? Was erg leuk
[KLUSJESMAN] Wolkenkrabber bouwen
Tegenwoordig wordt het niet zo gewaardeerd. ( van serieus naar Onzin)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:10 schreef Conflict het volgende:
Je had het topic gewoon kunnen verplaatsen toch? Was erg leuk
[KLUSJESMAN] Wolkenkrabber bouwen
Heb het even druk in LIF, maar zal straks kijkenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:25 schreef Conflict het volgende:
Zou een mod alle klustopics willen voorzien van de [KLU] tag
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Heb het even druk in LIF, maar zal straks kijken
Probeer hetw el een beetje binnen de perken te houden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar ik heb maar twee topics geopendquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:19 schreef Brennie het volgende:
[..]
Probeer hetw el een beetje binnen de perken te houden.
Dus wat onderwerpen/vragen in een bestaand topic plaatsen.
Zal ook even kijken wat er al loopt
Oh dacht al meer ..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar ik heb maar twee topics geopend
Het is hier toch zeker geen onzin!!![]()
Goed zo.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:26 schreef Brennie het volgende:
[..]
Oh dacht al meer ..
Nou goed dan.. ( nog) niets gezegd verder
En, mag het?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:13 schreef Brennie het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt het niet zo gewaardeerd. ( van serieus naar Onzin)
Maar zal het even achter de schermen vragen
Moment..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:54 schreef Pool het volgende:
[..]
En, mag het?![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:04 schreef Brennie het volgende:
En hijs open!
Haha..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
![]()
Vind je het wel een beetje leuk dat ik nu overgestapt ben van onzin naar Lifestyle?
Misschien is het slim om een klusforum te openenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:10 schreef Brennie het volgende:
Ben nu vanaf 18.00 al bezig om de topics van vandaag door te nemen, te sluiten, verplaatsen etc.
it's my second job![]()
Vind ik prima hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:47 schreef Conflict het volgende:
Brennie, waarom gooi jij al mijn topics dicht telkens?
Ik dacht dat je blij was dat ik nu een echte LIFfer ben geworden?
aan hoeveel modjes heb je dat al gevraagd?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:47 schreef Conflict het volgende:
Brennie, waarom gooi jij al mijn topics dicht telkens?
Zal kijken..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:00 schreef haaahaha het volgende:
Brennie, laat die F1908 eens oprotten met z'n offtopic gelul in m'n topic.
Dotteren
Daarom nemen we de TS alvast in bescherming. We zitten hier op Fok! niet te wachten op users die zichzelf de vernieling in willen helpen. Met dit warme weer hartkloppingen en andere verschijnselen krijgen door een hongerstaking vind ik niet normaal. Topic blijft daarom dicht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moest dat topic over die hongerstaking nou echt dicht? 2 dagen lang niet eten kan ik nou niet bepaald spelen met je leven noemen, en mocht het komende week te zwaar worden voor de hongerstaker neem ik aan dat ie slim genoeg is om er eventueel eerder mee op te houden.
Er staat heel duidelijk "foute topickick".quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:16 schreef nipeng het volgende:
wat is hot en not hot momenteel ?
Waarom is deze dicht
Ik heb het in + gemeld. Breul of Highlander zullen er straks dan wel even naar kijken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:16 schreef Doffy het volgende:
Ik heb net een nieuw topic geopend, 'Centraal Whisk(e)y topic #3', omdat deel 2 vol was, maar er lijkt iets fout gegaan te zijn met de database; het topic staat in de Lifestyle lijst, maar is niet toegankelijk. Alvast bedankt voor de snelle oplossing!
Milaan mode week voor de man [collectie lente/zomer 2005]quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:05 schreef itsontoday het volgende:
Ik zoek een topic over de nieuwe collecties, er stonden foto's in van de collecties van dolce gabbana, enz. Voor heren trouwens. Kan het met de search echt niet vinden.
Bedankt!quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Milaan mode week voor de man [collectie lente/zomer 2005]
Nieuwe collecties [winter 2004/2005]
Alsjeblieft meneertje.
Klopt...quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:46 schreef JeroenV het volgende:
Ik zoek een topic over kleding tijdens het uigaan. Voor zover ik me kan herrineren was er een topic, hoogstens 9 maanden terug. De enige die ik zie is echter twee jaar oud.
edit: oops 1 is genoegquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Dat is prima, gedaan.quote:Op maandag 13 september 2004 23:39 schreef biawa het volgende:
Kan in het helaas gesloten topic over Zweden van Sweetheard misschien een linkje gezet worden naar de nieuwe in TRV? Het greute Zweden topic
Dit topic is in Travel alweer geslotenquote:Op maandag 13 september 2004 23:56 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat is prima, gedaan.
Link naar nieuw topic in het gesloten topic gezet ( voor geintereseerden)
Wie wil mee naar Zweden?quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:16 schreef Reese het volgende:
[..]
Dit topic is in Travel alweer gesloten![]()
Oeps! Had helemaal niet in het gesloten topic gekeken....quote:
Met dank aan Lucille voor het wijzen erop.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:15 schreef Reese het volgende:
[..]
Oeps! Had helemaal niet in het gesloten topic gekeken....
Je bent weer in de race voor de snelste mod, Schatje!![]()
* liefstequote:Op dinsdag 14 september 2004 21:15 schreef Reese het volgende:
[..]
Oeps! Had helemaal niet in het gesloten topic gekeken....
Je bent weer in de race voor de snelste mod, Schatje!![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:47 schreef Reese het volgende:
Zeg, dit is toch niet het Grote-Flirt-Hier-Met-Brennie-En-Schatje-Topic?![]()
Ben je er al?quote:Op maandag 20 september 2004 18:57 schreef MartiniRosso het volgende:
Allereerst wil ik je vragen om dit te lezen Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blijquote:Op maandag 20 september 2004 19:09 schreef MartiniRosso het volgende:
Hallo,
Ik heb een klacht cq opmerking
Eris een topic over drinken tijdens de zwangerschap. En ik geef in fatsoenlijk Nederlands mijn mening danwel advies over het sluiten dan wel open houden van dat topic. Maar er worden steeds edits geplaatst en ik ben hier niet mee eens!!!
Waarom doen (doet) jullie (scahtje) dat toch steeds??????????
Ik vind het vreemd dat ik geen eigen menig mag hebben.
Met vriendelijke groet
Dan snap ik nog niet waarom er steeds een edit op mijn tekst geplaatst wordt. HEt is in Normaal Nederlands geschrevenquote:Op maandag 20 september 2004 19:14 schreef Brennie het volgende:
Martinirosso..
Het topic gaat niet dicht en wel om het volgende:
Een topic is niet altijd: " vraag-antwoord-dicht- "
Het is overduidelijk dat alcohol tijdens een zwangerschap slecht is.
Neemt niet weg dat er mensen zijn die over dit gegeven verder willen praten.
Er kan door users bijvoorbeeld ook nieuwe informatie omtrent het fatal alcohol syndrome worden neergezet.
Het topic kan zowiezo gewoon interessant zijn.
Afgaande op de vraag, zou het na 1 post dicht kunnen, maar daar is het topic dus niet naar.
Jij wilt er een slot op, ik zou zeggen.. mijdt het topic en ga wat anders doen
En nog iets, users ( behalve ts) bepalen niet of een topic dicht gaat, ook niet na aandringen wanneer hij/zij het welletjes vindt.
Wij kijken naar meer dingen.
Klopt alleen 6 keer om een slotje vragen vinden wij een beetje overdreven. En helemaal de manier waarop dat gebeurde.quote:Op maandag 20 september 2004 19:18 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
Dan snap ik nog niet waarom er steeds een edit op mijn tekst geplaatst wordt. HEt is in Normaal Nederlands geschreven
Waarom word mij dat dan niet gewoon medegedeeld?quote:Op maandag 20 september 2004 19:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Klopt alleen 6 keer om een slotje vragen vinden wij een beetje overdreven. En helemaal de manier waarop dat gebeurde.
Vragen?????? Je zei alleen dat ik moest kappen en gaf geen reden op! ALs je het van tevoren normaal uitgelegd had........quote:Op maandag 20 september 2004 19:22 schreef schatje het volgende:
Ik zie spimpelweg niet in waarom het topic op slot zou moeten. De reden dat ik je posters heb ge-edit is omdat ik je heb gevraagd om te stoppen met het vragen om een slotje en later omdat je weigerde hier je kritiek te uiten. Daar moest een FA voor aan de pas komen.
Kom op, je kan toch wel nagaan hoe je fatsoenlijk moet reageren.quote:Op maandag 20 september 2004 19:21 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
Waarom word mij dat dan niet gewoon medegedeeld?
Nou nee, je vraagt om een slotje. Daarop geef ik een passend antwoord. Namelijk dat je daarmee moet kappen.quote:Op maandag 20 september 2004 19:24 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
Vragen?????? Je zei alleen dat ik moest kappen en gaf geen reden op! ALs je het van tevoren normaal uitgelegd had........
Je kon het niet hebben dat je post ge-edit werd en ging door om het voormekaar te krijgen dat je post bleef staan.quote:Op maandag 20 september 2004 19:24 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
Vragen?????? Je zei alleen dat ik moest kappen en gaf geen reden op! ALs je het van tevoren normaal uitgelegd had........
De link is: Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 2quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:14 schreef wingerd het volgende:
Hallo, het topic "sprinten in plaats van joggen" is geheel verdwenen. Wel las ik nog iets over een 'merge' met een ander topic, maar daarvan heb ik de link niet...
Ik weet dat jij er nog iets aan toegevoegd hebt, Brennie. Weet jij misschien de juiste link?
Valt wel mee. Er is nu ook weer gereageerdquote:Op woensdag 22 september 2004 21:11 schreef RealKnuckles het volgende:
nu me geltopic gemerged is wordt er ook niet meer op gereageerd, die is een beetje oud :p.
och eigelijk heb je best gelijkquote:Op woensdag 22 september 2004 21:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er is nu ook weer gereageerd.
leuk nieuw usericon brenniequote:Op dinsdag 14 september 2004 23:47 schreef Reese het volgende:
Zeg, dit is toch niet het Grote-Flirt-Hier-Met-Brennie-En-Schatje-Topic?![]()
Thanksquote:Op donderdag 23 september 2004 16:59 schreef seto het volgende:
[..]
leuk nieuw usericon brennie![]()
Misschien kun je het bij WGR nog eens proberen. Daar weten ze meer van geld-terug-gedoe dan hier.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:21 schreef Conflict het volgende:
Vraag over medicijnen
Die mag op slot. Ik stel mijn vraag wel ergens waar ze wel verstand van zaken hebben.
Gedaanquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:27 schreef Funnie het volgende:
Fok! Dieetclub deel 54 is gesloten.
Ik heb geen openingstekst. Kan iemand anders dat tevoorschijn toveren en een deel 55 openen?
Ok, no problemquote:Op woensdag 6 oktober 2004 01:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De 2 typische dingen die ik aan Chinezen heb ontdekt.
het was ook maar een garpje bren
Op slot gedaan en een linkje naar het topic in SPT gegevenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:42 schreef prinsrob het volgende:
Buikspieren hoe doe je dat nou ECHT goed ??
Megakick, in SPT is er een fitnesstopique.
Een foto plaatsen van iemand die er, nou ja, wat zal ik zeggen, niet florisant uitziet in een halloweenkostuum vond ik geen toegevoegde waarde nee. ( ook al staat de foto elders ergens op internet)quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 08:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
Show je costumized kleding!
Mijn reactie was geheel niet spottend bedoeld.Er staat een grote spelfout in de TT (die nog niet aangepast is) waar ik een grapje over maakte, maar ik geloof dat taalgrapjes hier niet besteed zijn aan de bezoekers.
Voor de liefhebber wil ik hem nog wel even uitleggen hoor
In dat geval zal ik hem toch even uitleggen al is het grappige effect, als dat al aanwezig was, dan wel geheel ontkrachtquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:34 schreef Brennie het volgende:
Een foto plaatsen van iemand die er, nou ja, wat zal ik zeggen, niet florisant uitziet in een halloweenkostuum vond ik geen toegevoegde waarde nee. ( ook al staat de foto elders ergens op internet)
De daarmee samenhangende grap over een taalfout in de tt? heb ik niet kunnen ontdekken. ( maar het kan voor mij ook wat te laat zijn geweest)
Ik weet dat je de beroerdste niet bent op internet.
Het ging mij meer om de foto.. die ik er gewoon niet vond horen.
Ik heb het topic opgeschoondquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:36 schreef heaven7 het volgende:
Zouden jullie dit topic Spijkerbroeken die je kont optisch verkleinen dmv... in de gaten willen houden? Mijn vraag over bepaalde broeken wordt volledig ondergesneeuwd door de "ga lijnen en sporten reacties".
Bedoelde je de opmerking van Piet verdriet en lacoste?quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:29 schreef heaven7 het volgende:
Ze verneuken het topic gewoon verder
Ik zet even een opmerking.quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:52 schreef heaven7 het volgende:
Ja en de rest van de opmerkingen, "blabla dat de heupen erover heen vallen" en iemand vindt dat ze je kont juist enorm vergroten enzo.. maar oke
Een collega heeft er naar gekekenquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:39 schreef R2cksson het volgende:
Mannen met ROOD haar...
Eventjes schoonmaken. Het temperament van die rooien is een beetje aangewakkerd.
Gedaan Riannquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:11 schreef Riann het volgende:
FOK!dieetclub deel 56
Wil iemand hier de goede openingspost neer zetten?
voorwaardenquote:Buiten de bovenstaande regels is er uiteraard ook een netiquette.
De volgende zaken vallen onder de algemene netiquette:On topic blijven Spammen en/of crossposten is ongewenst Vermijd en voorkom flamewars Privélogs, mails etc. horen privé te zijn en blijven Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen. Ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen. Quote alleen relevante delen van een bericht en voeg altijd je (passende) reactie toe. Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan. Signatures, ondertitels e.d. vallen niet buiten deze policy: ook voor de inhoud hiervan kan de crew besluiten je de toegang tot FOK! te ontzeggen.
Verder kan de crew posts en topics aanvullend op deze policy naar eigen inzicht beoordelen, als de policy niet in een situatie voorziet.
Klopt. Topic is dichtquote:Op woensdag 17 november 2004 15:40 schreef Leintjeuh het volgende:
whiplash
Is de openingspost toegestaan? is dit geen spam?
Frenkie heeft wel een beetje gelijk. Het past eigenlijk meer in R&P. Maar ik heb in + op jouw poster gewezen. Kortom, even afwachtenquote:Op donderdag 18 november 2004 16:49 schreef R2cksson het volgende:
Ik zie dat Frenkie zo vrij is om in jullie subforum te modden. Zouden jullie even het betreffende topic kunnen terugzetten in LIF?
Mannen en hun (kansloze) versierpogingen...
Het zou best in het kader van Psychologie daar passen, maar volgens mij net zo goed in LIF. UVT was ook een mogelijkheid geweest.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Frenkie heeft wel een beetje gelijk. Het past eigenlijk meer in R&P. Maar ik heb in + op jouw poster gewezen. Kortom, even afwachten.
Je vergeet de R van Relaties. Daar heeft het indirect ook mee te maken. Topic blijft daarom daar. Je kan gewoon reageren. Yvonne heeft daar speciaal voor gezorgdquote:Op donderdag 18 november 2004 17:58 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Het zou best in het kader van Psychologie daar passen, maar volgens mij net zo goed in LIF. UVT was ook een mogelijkheid geweest.
Ik vond het gewoon een flauwe actie van Frenkie, hij wilde mij gewoon etsen. Onmacht denk ik.
Ik heb in ieder geval geen ban meer in R&P, maar ik zie het draadje liever terug in LIF.
Halloquote:Op donderdag 18 november 2004 18:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Yvonne heeft daar speciaal voor gezorgd.
Om welke user gaat het??quote:Op donderdag 25 november 2004 19:57 schreef amokjeeh het volgende:
Nieuwe user, 2x gepost, 2x spam: http://forum.fok.nl/user/history/108694
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Om welke user gaat het??
Een naam is makkelijker zoeken. Maar goed, ik heb niet de indruk gekregen dat deze user echt aan het spammen was hoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:45 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
hehe ik post zelfs nog de postgeschiedenis van deze persoon: Zuppa dus![]()
Ik ook niet, maar we houden het wel in de gatenquote:Op donderdag 25 november 2004 22:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Een naam is makkelijker zoeken. Maar goed, ik heb niet de indruk gekregen dat deze user echt aan het spammen was hoor.
Verwijderd en aangekaart bij de FA's.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
Show hier je lingerie
ik geloof niet dat ik er heel erg gelukkig mee ben, dat iemand een foto van mij neerflikkert
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wil mijn haar lang laten groeien- topic waar is de nieuwste ? kan het nergens meer vinden
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:32 schreef schatje het volgende:
[..]
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19
Alsjeblieft.
[Centraal] Ik zoek een kledingstuk Topic deel 5quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:39 schreef JeroenV het volgende:
Waar is dat topic over ik zoek een kledingstuk?
Dan had ik de OP gelijk kunnen verwijderen.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:34 schreef NiNi het volgende:
Waarom sluit je het topic over Wormen in je poep?
Er staan hier ontzettend veel topics waar raad wordt gevraagd waar bij de TS eigenlijk gewoon naar de huisarts moet. Ik noem een topic over dubbel zien.
Je had ook gewoon de onzin reacties kunnen verwijderen...
Ik kan het toch proberen.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:01 schreef milagro het volgende:
De OP in een gesloten topic aanpassen
Voor de verandering niet eens.quote:Geef nu maar toe dat je aan het uitlokken bent, Inso
Ik bekenquote:Eerst je welkomssteekje in het welkomstopic
Daar wilde ik vorige week al een topic over openen, maar toen lag FOK! weer eens plat. En ik was hier nu toch, dus bedacht ik me meteen weer dat ik dat topic nog wilde openen.quote:en prompt wormen in je poep
Beste Insomaniac,quote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef Insomaniac het volgende:
Ik was mijn handen in onschuld, Milagro!
Sil, ik heb mn OP wat verduidelijkt, misschien dat je confuus was door de summiere OP. Is het topic nu wel waardig om open te blijven? Of zit ik in het verkeerde subforum? Enkel en alleen omdat ik een vaste ONZ-poster ben, betekent het niet dat ik alleen maar onzin post hoor.
quote:Op donderdag 16 december 2004 14:29 schreef yvonne het volgende:
Ah, wordt dit de plaatsvervanger van het OUD FB lurktopic?
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Beste Insomaniac,
een topic over wormen in je poep kan zeker, mits serieus.Dus als je een serieus topic wilt openen met een gegronde vraag dan kan dat en zal ik mijn best doen het topic schoon te houden en serieus.
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef Insomaniac het volgende:
Enkel en alleen omdat ik een vaste ONZ-poster ben, betekent het niet dat ik alleen maar onzin post hoor.
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:44 schreef Silmarwen het volgende:Alleen wormen in je poep en wat voor schade dit oplevert is niet echt een LIF topic waard
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef Insomaniac het volgende:
Sil, ik heb mn OP wat verduidelijkt, misschien dat je confuus was door de summiere OP. Is het topic nu wel waardig om open te blijven?
quote:Bovendien lijkt mij dat dusdanig ernstig dat je evn contact moet opnemen met je huisarts.
Succes en groetjes,
Silmarwen
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:38 schreef Insomaniac het volgende:
Wormen in je poep
Waarom moet ik mn huisarts om raad vragen? Als je het topic had gelezen, had je gezien dat een andere user dat ook al opperde en dat ik meldde dat ik het raar vond om mijn huisarts daarover te bellen.Ik heb namelijk geen wormen in mijn poep, maar wil wél weten hoe dat precies zit. Vandaar ook mijn topic, ik hoopte op verhalen van mijn mede-forummers.
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hier kun je allerlei informatie vinden over wormen bij de mens.
Veel plezier met lezen.
Nee hieruit kun je conluderen dat baggeren in Lifestyle niet gewenst is.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dank je voor de link, erg interessant allemaal. Ik kan dus concluderen dat ik niet mag vragen naar verhalen van andere FOK!kers en dat de helft van de topics hier voortaan op slot gaan met een verwijzing naar een andere informatiebron?
Hoezo was het baggeren dan? Ik heb al aangegeven dat mijn OP in eerste instantie waarschijnlijk te summier was, dus heb ik die aangepast. Toen gaf jij aan dat een serieus topic over wormen in je poep welkom is in LIF, ik gaf aan idd serieus te zijn en dan krijg ik een link en te horen dat ik bagger?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee hieruit kun je conluderen dat baggeren in Lifestyle niet gewenst is.
Volgende keer niet meer zo koppig zijn he schat.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:10 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb net overlegd met Schatje en als het topic gewoon wordt, mag hij blijven.
Ik kan niet voor andermans reacties instaan hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:10 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb net overlegd met Schatje en als het topic gewoon wordt, mag hij blijven.
Gelukkig wel voor die van jezelf.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan niet voor andermans reacties instaan hoor.
Omdat jij het bentquote:Op donderdag 16 december 2004 18:11 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer zo koppig zijn he schat..
Ik zei net al dat het topic open mocht. Aangezien R2cksson al een ander topic had geopend met eenzelfde op (een duidelijke) liet ik deze open ipv die van jou weer open te gooien.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:15 schreef Insomaniac het volgende:
Oh sorry, ik heb het helemaal verkeerd begrepen. Ik heb alleen hier gekeken en zag dus niet dat R2cksson wél een topic over wormen in je poep mag openen (met een deel van mijn OP) en ik niet.
Wat heeft mijn topic met jouw PI bij jouw reactie op R2cksson te maken?quote:Op donderdag 16 december 2004 18:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zei net al dat het topic open mocht. Aangezien R2cksson al een ander topic had geopend met eenzelfde op (een duidelijke) liet ik deze open ipv die van jou weer open te gooien.
Verder kun je pi's lezen geloof ik, dus kijk even naar de pi van mijn reactie op R2cksson.
Als je nu eens leest, zie je dat ik zei dat het topic open mocht, daar er al een nieuw topic geopend was met dezelfde insteek heb ik die open gelaten. Maar goed, ik wil best dat topic opslot doen en die reactie verplaatsen naar jouw topic.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat heeft mijn topic met jouw PI bij jouw reactie op R2cksson te maken?
Maar hey, volstrekte willekeur dus. Als Inso een topic opent baggert ze en krijgt ze een (overigens nuttige!) link, als R2cksson dan een identiek topic opent, blijft die niet alleen open, maar gaat mevrouw actief meeposten en info geven.
Typisch.
Je topic is opslot en die van Inso niet meer. Hope you don't mind.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:26 schreef R2cksson het volgende:
SERENITY NOW!
Jezus, bitches FAWAKA BLING TRANGA MANG!
Ik wilde alleen maar Inso helpen en Silmarwen een beetje buiten schot houden.
Dat las ik ja, dus was ik helemaal blij. Ik ga naar de index van LIF en zie een indentiek topic staan, waar jij druk in mee post.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als je nu eens leest, zie je dat ik zei dat het topic open mocht,
En dat vind ik lichtelijk curieus. De discussie gaat over het in mijn ogen onterechte slotje op een topic van mijn hand, dan zeg je toe dattie weer open mag, iemand anders (Rickyquote:daar er al een nieuw topic geopend was met dezelfde insteek heb ik die open gelaten.
Jij bent de mod, doe wat je goeddunkt.quote:Maar goed, ik wil best dat topic opslot doen en die reactie verplaatsen naar jouw topic.
Jouw hulp heb ik niet nodig hoor, bibberventje.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:26 schreef R2cksson het volgende:
SERENITY NOW!
Jezus, bitches FAWAKA BLING TRANGA MANG!
Ik wilde alleen maar Inso helpen en Silmarwen een beetje buiten schot houden.
Dat heb ik gedaan, je topic is open.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
Jij bent de mod, doe wat je goeddunkt.
Ik typte net iets te langzaam.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, je topic is open.
Veel plezier erin!
Dan blijf erin. Ondankbaar schepsel.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jouw hulp heb ik niet nodig hoor, bibberventje.
Vooruit, nogmaals bedankt voor de drie beste minuten van mn leven.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:34 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dan blijf erin. Ondankbaar schepsel.
Compressie is okay. Dat up/downloadt wat sneller.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vooruit, nogmaals bedankt voor de drie beste minuten van mn leven.
Sorry schatjequote:Op donderdag 16 december 2004 19:09 schreef schatje het volgende:
-edit: laatste twee berichten verwijderd.
Ruzies vecht je maar via de MSN/ICQ/mail.
Dankjequote:Op zondag 19 december 2004 01:03 schreef Isabeau het volgende:
Ah, vandaar dat je hier ook een zefde soort topic opende. Ik denk trouwens dat je wel lang genoeg gekoeld hebtMaar voor de wat serieuzere reacties zal ik hem heropenen.
Ik vind jouw reactie zwaar overdreven. Je punt is allang duidelijk en je reactie vind ik niet op zijn plaats. Je kunt het ook op een andere manier zeggen.quote:Op maandag 20 december 2004 11:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mannen: Wat is er mis met vrouwen met kort haar?
Ik weet niet waar dit op slaat... Ik zeg geen raar woord, ik leg alleen uit dat het in dit topic niet gaat om wat enkelingen daarvan vinden, het gaat om het gros. De reactie van de mod is sterk overtrokken, nu lijkt het of ik Verbal voor rotte vis heb uitgemaakt.
Orginele reactiequote:Op maandag 20 december 2004 11:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wat was er "niet normaal" aan een uiterst correcte zin, die nu gedelete is? Helaas kan ik deze niet meer terughalen. Ik gebruik geen scheldwoorden of wat dan ook, slechts een logisch opgebouwde redenatie.
Misschien is het de macht van het mod spelen die even naar je bol is gestegen
Je hebt gelijk, ik zal me aanpassen aan het gemiddelde Fok! niveau: Een post vol met spelfouten. Als jij dan nog even wat censuur toepast op de reactie dan is het hele beeld van Fok! weer hersteld.quote:Op maandag 20 december 2004 11:37 schreef Silmarwen het volgende:
Je mag best nog een keer reageren. Maar niet op de manier zoals je het net deed.
Nou dat is wel erg snel danquote:Op maandag 20 december 2004 11:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wat was er "niet normaal" aan een uiterst correcte zin, die nu gedelete is? Helaas kan ik deze niet meer terughalen. Ik gebruik geen scheldwoorden of wat dan ook, slechts een logisch opgebouwde redenatie.
Misschien is het de macht van het mod spelen die even naar je bol is gestegen
Doe eens normaal zeg. Ik editte je post omdat je vrouwen met kort haar voor rotte vis uit zat te maken. Dat je het niet mooi vindt, is aan jou. Daar heb ik geen probleme mee, maar de manier waarop jij je uit is absoluut niet respectvol. Je mag best reageren, maar op een normale manier.quote:Op maandag 20 december 2004 11:40 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zal me aanpassen aan het gemiddelde Fok! niveau: Een post vol met spelfouten. Als jij dan nog even wat censuur toepast op de reactie dan is het hele beeld van Fok! weer hersteld.
Daar gaat het niet om. Je hoeft mensen niet te beledigen met jouw mening. Verder mag je prima je mening uiten, daar heb ik echt geen probleem mee, zoals ik er al in zei, vind ik het zelf meestal ook niet mooi. Maar je kunt het op een respectvolle manier brengen. Op de manier dat je het deed schop je mensen tegen het zere been en dat heeft geen positieve uitwerking op het topic.quote:Op maandag 20 december 2004 11:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ah... ik herinner me nu ineens de uitdrukking die ik gebruikte, "dat ziet er voor de honden niet uit". Het zal daar wel om gaan? Ik ga er van uit dat mensen in staat zijn om dingen zelf te nuanceren. Niemand wordt er op de lange duur beter van door constant mensen die dat niet kunnen, de hand boven het hoofd te houden.
Je hebt wel een mooie 205
Lieverd, je weet best dat dat een enorm lullige reactie was op die foto.quote:Op maandag 20 december 2004 12:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik wil je alleen nog even attenderen op een reactie van mij uit het volgende topic:
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19
Ik neem aan dat alle reacties naar aanleiding van het topic over kort haar hier gewist zijn? Vreemd dat een reactie zonder enig andere inhoud dan "" gewist wordt, terwijl deze niet duidelijk verwijst naar iets.
Ik heb al gereageerd in het desbetreffende topic.quote:Op maandag 20 december 2004 12:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik zal ook niet ontkennen dat het een reactie op die foto was, maar het is mijn mening.Als je in een dergelijk topic (over haarstyling) een foto plaatst, dan wil je graag eerlijk commentaar op het kapsel. Die heeft ze gekregen.
Maar mijn verzoek is om de foto zelf (hele post) en andere posts die betrekking hebben hier op ook te verwijderen. Het heeft namelijk géén zin om deze te laten staan, als men toch niet aan mag geven hoe hij het écht vindt.
En ik denk inderdaad dat het een kwestie is van een goede balans vinden, ik wacht geduldig af.
Brennie... waar ben jequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:34 schreef Brennie het volgende:
Ik weet dat je de beroerdste niet bent op internet.
Ik moet bekennen dat ik de reeks niet echt gevolgd heb. Mijn excuses.quote:Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het off topic gehalte in het haar-topic wordt bijna geheel bepaald door tien mensen die er vanaf deel 1 al bijzitten, dat wordt gewoon toegestaan. Er zijn nooit problemen, en het is een gezellige reeks.
[..]
Brennie... waar ben je
Zou je dan voortaan willen reageren met behoud van de posts? Want het is nu onmogelijk om nog enig verband te zien. Een reprimande is prima als deze op z'n plaats is, anders wordt het binnen de kortste keer een zooitje. Maar grijp niet te pas en te onpas naar de censuur, dit is een lage en zwakke methode die al snel aan nazipraktijken doet denken.quote:Op maandag 20 december 2004 12:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb al gereageerd in het desbetreffende topic.
Daarbij is dit feedback dus van fouten moet ik leren.
Dat maakt ook verder niet uit, maar inmiddels is het wel zo dat onze monden gesnoerd zijn. Als iemand een eerlijke mening wilt horen dan kan dat niet als een mod een hand boven het hoofd houdt. Nogmaals het verzoek om de "schoolbank" foto post eveneens te verwijderen, en reactie van Speth over kort haar, enzovoorts en zo verder.quote:Op maandag 20 december 2004 12:56 schreef Silmarwen het volgende:
Ik moet bekennen dat ik de reeks niet echt gevolgd heb. Mijn excuses.
Feedback geven en grijpen naar nazi praktijken werkt ook niet. Zoals ik het al zei: ik vond die reacties op de desbtreffende foto niet leuk en zelfs erg lullig.quote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Zou je dan voortaan willen reageren met behoud van de posts? Want het is nu onmogelijk om nog enig verband te zien. Een reprimande is prima als deze op z'n plaats is, anders wordt het binnen de kortste keer een zooitje. Maar grijp niet te pas en te onpas naar de censuur, dit is een lage en zwakke methode die al snel aan nazipraktijken doet denken.
Ik heb verder niet gelezen in de hele reeks. Ik heb namelijk al lang haarquote:Los daarvan is het 'ons' topic waarin we een geringe mate van slowchat als sinds het begin accepteren. Brennie zag dit al snel in en liet ons een beetje ons gang gaan, wat overigens uitstekend ging.
Maar goed, laten we maar zeggen dat wijsheid met de haren jaren komt en moet je gewoon nog een beetje aan ons wennen...
Nee, foto's uit het fotoboek zonder toestemming van de betreffende user plaatsen mag niet. Dat is altijd al zo geweest op Fok!.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:36 schreef ZeroVince het volgende:
Met betrekking tot: Mannen : wat is er mis met vrouwen met kort haar [2]
Het ging niet om een flauw uitgekozen foto maar de hoofdfoto in het fotoboek, zoals te zien op http://fotoboek.fok.nl/ivetje (linken naar fotoboek mag hopelijk wel?). Dat je dat beschouwt als not done verbaast me nogal, niemand heeft haar gedwongen die foto op Fok te zetten en hij wordt binnen Fok gebruikt? En dat terwijl iedereen te pas en te onpas die foto overal op Internet zou kunnen gebruiken als hij er eenmaal op staat.. Maar binnen Fok dus niet?
Waar ik uit begrijp dat de discussie openen op dit punt er voorlopig niet echt in zit..quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, foto's uit het fotoboek zonder toestemming van de betreffende user plaatsen mag niet. Dat is altijd al zo geweest op Fok!.
Ik begrijp niet wat je bedoeld. Het is toch haar foto? Als zij die wilt plaatsen dan mag dat.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
Heej Silmarwen, aangezien je behoorlijk selectief leest wil ik je nog even attenderen op onderstaande link met daarachter een post. Enjoy
Mannen : wat is er mis met vrouwen met kort haar [2]
Geef haar wel de kans om zich te bewijzen. Na een week kun je nog niet vaststellen dat ze het slecht doet.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:42 schreef Speth het volgende:
Ik vind je maar een slechte mod eerlijk gezegd. Kan je geen ander beroep kiezen?
Gemerged met Huidverzorging voor de heren (deeltje 4)quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:07 schreef shoarma het volgende:
Waar is mijn topic gebleven?
http://forum.fok.nl/topic/656940/1/50
Waarom zou ik onaardig tegen jou doen?? Ik heb daar geen enkele reden toe. Ik mag jou heel graag. Ik vind het wel jammer dat je niet meer naar die klussen topics omkijkt, deze bijvoorbeeld. Dat zijn topics die in Lifestyle passen. Dat ene topic van je dat ik zojuist op slot heb gedaan nietquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:42 schreef Conflict het volgende:
Schatje.... Waarom doe je zo onaardig tegen mij?
Hey Hepyro, graag gedaan hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 16:50 schreef Hepyro het volgende:
Hoi schatje
Ik wil je even bedanken voor je sluitpost in Clusterhoofdpijn en het linkje naar het lopende topic + dat je mijn OP ook daar heb neergezet, bedankt!!
Een collega heeft het geeditquote:Op donderdag 3 februari 2005 04:57 schreef Libris het volgende:
Mag ik even binnenkijken? Deel 2!
Wel een erg persoonlijk binnenkijkje....
Fuck.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:44 schreef schatje het volgende:
@ Elcastel, topic is weer open, ik heb het wel wat opgeschoond
Ik heb het in + doorgegeven.quote:Op zondag 13 maart 2005 21:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
kunnen de topics over colitis ulcerosa en de ziekte van crohn gemerged worden?
het gaat over bijna hetzelfde.. en het colits topic loopt voor geen kut {wat ik heb] en het crohn topic wel..
Je hebt gelijk, haar reactie was minstens zo offtopic. Ik heb haar reactie dan ook verwijderd. Ik moest in ieder geval het topic opschonen door offtopic geleuter en dergelijke en heb dat dus wat vlug vlug gedaan. Mijn excuus.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:45 schreef NewOrder het volgende:
Waarom wordt mijn reactie op dit bericht van MartiniRosso verwijderd terwijl haar bericht minstens zo off topic is? Is iedere vorm van humor hier verboden? Wordt er van mij verwacht dat ik serieus inga op haar veroordeling dat ik het topic niet gelezen zou hebben omdat ik toevallig haar post over het hoofd heb gezien? Ik geef zomaar wat opties want ik begrijp eerlijk gezegd de logica van dit soort moderaties niet.
Excuus aanvaardquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:12 schreef schatje het volgende:
Je hebt gelijk, haar reactie was minstens zo offtopic. Ik heb haar reactie dan ook verwijderd. Ik moest in ieder geval het topic opschonen door offtopic geleuter en dergelijke en heb dat dus wat vlug vlug gedaan. Mijn excuus.
Ja, preciesquote:Op zondag 27 maart 2005 22:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ow wacht
Je denkt toch niet dat DAT het slowchat topic is van G en C he?
Het zou het wel verklaren
Silmarwen, sorry dus.quote:Je bent gebanned van het fotoboek. Neem contact op met de administrator als je denkt dat dit onterecht is.
Ik stel voor om nieuwe sokken te kopen als je het draad niet door de naald krijgt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:05 schreef -Angel- het volgende:
Silmarwen, kun je nog even zeggen hoe de draad nu daadwerkelijk door het oog van de naald moet. Er zit namelijk een gat in één van mijn sokken.
Fixed thatquote:
Thnx 2 mequote:
Thanks.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Thnx 2 me
ik vroeg "Goh waarom is nightthingyh4wk niet unbanned van het fotoboek", toen zei Knut "Ow is die dat nog niet dan?" waarom ik antwoorde "Nee, dat is hij niet, kijk maar in de fb van LIF" waarop hij je unbande![]()
Dank je voor het melden!quote:Op maandag 4 april 2005 08:06 schreef Merisse het volgende:
van mij mag deze op slot: Bij welke online shop koop jij kleding?
ik had nl. deze niet gezien: Online Shopping Lifestyle
solly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |