abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20589419
Zijn er vragen, heb je een opmerking of kritiek/feedback over de gang van zaken in LIF...

Dan moet je bij Schatje of Brennie wezen!

[ Bericht 6% gewijzigd door Brennie op 13-07-2004 08:04:53 ]
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:51:30 #2
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_20597205
Brennie en schatje doen hun werk over het algemeen fantastisch!

pi_20610527
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:

Das aardig
Dank je wel
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_20616699
Het volgende topic Het middel tegen puistjes (deel 11) is net gesloten maar ik weet dus niet of er alweer een nieuwe is gemaakt. Zou misschien handig zijn om bij het sluiten van een topic af te sluiten met een berichtje waarin vermeld wordt dat het topic "vol" is en een link naar het volgende deel... in dit geval deel 12
pi_20620618
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 12:21 schreef Yonderboi het volgende:
Het volgende topic Het middel tegen puistjes (deel 11) is net gesloten maar ik weet dus niet of er alweer een nieuwe is gemaakt. Zou misschien handig zijn om bij het sluiten van een topic af te sluiten met een berichtje waarin vermeld wordt dat het topic "vol" is en een link naar het volgende deel... in dit geval deel 12
Je kunt dat zelf doen door alvast een nieuw topic te openen als de eerste bijna vol is. Dan kun je het linkje "copy/paste" naar de sluitpost. Hij sluit dus automatisch bij 300 posters.

@ Jerommeke.nl: thanks .
  † In Memoriam † donderdag 15 juli 2004 @ 17:48:05 #6
43556 miss_dynastie
pi_20646225
Zou er misschien een topic kunnen komen waarin men afgeeft op dikke mensen? Een paar mensen doen dat in de dieetclub en het drukt een enorme stempel op de normaal gezellige en vrije sfeer die er is. Proberen te negeren lukt niet echt, omdat iedereen zo om zijn eigen redenen in de dieetclub zit, die redenen zijn vaak wat dieper dan 'sta op met je luie reet en kom in beweging'. Het is enorm kwetsend. Ik vind het geen enkel probleem als er een ander topic komt waarin men kan bashen op dikke mensen, want eerlijk gezegd kan ik dat gewoon negeren, maar de dieetclub en de mensen die daar zitten zijn me daar iets te lief voor
  donderdag 15 juli 2004 @ 17:57:03 #7
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20646377
Eens
doei
pi_20647779
Nee joh, hij gedraagt zich maar gewoon normaal.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 01:15:26 #9
32422 engessa
Who's dirty?
pi_20680235
Dank.

mijn eerste LIF-topic, wat doe je ;')
pi_20680289
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 01:15 schreef engessa het volgende:
Dank.

mijn eerste LIF-topic, wat doe je ;')
pi_20684983
WTF waarom moest dit topic dicht? Is er überhaupt gekeken wat de vraagstelling was en wat de TS nog meer voor info toevoegde. (Moderator: schatje)

[Quick] schoenen waar online te koop
pi_20685092
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 13:32 schreef Rekkie het volgende:
WTF waarom moest dit topic dicht? Is er überhaupt gekeken wat de vraagstelling was en wat de TS nog meer voor info toevoegde. (Moderator: schatje)

[Quick] schoenen waar online te koop
Ja, je vraagt waar je die dingen online kan kopen. Vervolgens wordt er aanbevolen om naar Quick te bellen. Wat mij ook de beste oplossing lijkt en vandaar het slotje .

Maar goed, ik doe 'm wel weer open hoor .

En wil je zo vriendelijk zijn om in het vervolg je vraagstelling wat netter te formuleren. "WTF" is nergens voor nodig .
pi_20685135
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 13:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, je vraagt waar je die dingen online kan kopen. Vervolgens wordt er aanbevolen om naar Quick te bellen. Wat mij ook de beste oplossing lijkt en vandaar het slotje .

Maar goed, ik doe 'm wel weer open hoor .

En wil je zo vriendelijk zijn om in het vervolg je vraagstelling wat netter te formuleren. "WTF" is nergens voor nodig .
WTF?!?!?
pi_20685166
WTF = What To Find
pi_20739898
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 13:40 schreef schatje het volgende:

[..]

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_20744002
..
I'm sick off all this poo'ing stuff i'm getting my buttcheeks pierced together
pi_20747849
Nou zal ik dan maar...

De topics waarvan de TS iets wilt weten over een mogelijke aandoening die hij/zij heeft zijn bij voorbaat al gedoemd om te mislukken. Elke keer is weer de conclusie dat de TS toch bij onzekerheid naar een dokter moet gaan. Ik kan het daar niet anders dan mee eens zijn, als je serieus denkt dat er iets aan de hand is moet er ook wat gebeuren.
In het laatste topic over een voetwondje geeft Brennie zelf met enig cynisme al aan dat de TS er misschien geen goed aan doet door alleen maar een zalfje te halen en gooit zonder pardoes het topic daarom dicht.

Als dit nou elke keer weer gebeurt, waarom worden dergelijke topics waarin om medische raad gevraagd wordt niet gelijk gesloten dan? Het lijkt me namelijk dan vrij zinloos om überhaupt al te discussiëren over wat het mogelijk zou kunnen zijn.

Topics over ervaringen met een reeds gediagnosticeerde ziekte zijn uiteraard een ander verhaal.
pi_20748273
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 18:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nou zal ik dan maar...

De topics waarvan de TS iets wilt weten over een mogelijke aandoening die hij/zij heeft zijn bij voorbaat al gedoemd om te mislukken. Elke keer is weer de conclusie dat de TS toch bij onzekerheid naar een dokter moet gaan. Ik kan het daar niet anders dan mee eens zijn, als je serieus denkt dat er iets aan de hand is moet er ook wat gebeuren.
In het laatste topic over een voetwondje geeft Brennie zelf met enig cynisme al aan dat de TS er misschien geen goed aan doet door alleen maar een zalfje te halen en gooit zonder pardoes het topic daarom dicht.

Als dit nou elke keer weer gebeurt, waarom worden dergelijke topics waarin om medische raad gevraagd wordt niet gelijk gesloten dan? Het lijkt me namelijk dan vrij zinloos om überhaupt al te discussiëren over wat het mogelijk zou kunnen zijn.

Topics over ervaringen met een reeds gediagnosticeerde ziekte zijn uiteraard een ander verhaal.
In de faq wordt duidelijk aangegeven wat ons advies is tav van medische vragen of vragen omtrent de gezondheid.
( maar het merendeel leest dat niet heb ik het idee)
Het is niet mogelijk een diagnose te stellen, het enige wat wij kunnen doen is mensen adviseren een dokter te zoeken.
Je zou denken dat mensen verstandig zijn en eerst naar de dokter gaan.
Dat doen ze niet, Fok! wordt vaak gezien als een spreekuur.
Waarom doen mensen dat toch dan?
Mensen zijn bang om naar de dokter te gaan, denken oprecht, ach het is vast niets, zijn simpelweg te lui een afspraak te maken, mensen hebben geen inzicht/kennis van het lichaam en ziektebeelden of mensen hopen hier te horen dat het wel meevalt ( angst dus)
Dit hou je niet tegen...
De meeste topics gaan dan ook na enkele adviezen ( dokter, dokter,dokter en speculaties) ook dicht.
De andere topics ,reeds gediagnosticeerde ziektebeelden en topics als : ' vragen over bloeddruk' blijven wel open.
Als ik een dergelijk topic zie probeer ik naar kunnen te reageren en check ik de 'waarheid' van adviezen. ( voor zover dat in mijn macht ligt)
Ik zal nooit een diagnose geven, maar kan wel duidelijk maken wat het beste is ( en velen met mij)
( bv adviseren een instantie te zoeken, een link geven etc)
Topic kan gelijk daarna dicht.. maar het staat mensen toch vrij om vragen te stellen, en mensen in een richting sturen kan geen kwaad. ( mits juist)
Een dergelijk topic blijft echter nooit lang open. ( en wij zijn er ook niet altijd direct )
pi_20748449
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 18:33 schreef Brennie het volgende:

levenswerk van Brennie
Waarom mensen niet naar doktoren gaan etc dat weet ik wel (Ik volg een Technisch Bedrijfskundige opleiding richting gezondheidszorg aan de UT dus kom daar wel mee in aanraking).

Mensen in de juiste richting sturen is enigszins mogelijk maar volgens jouw reacties volkomen zinloos omdat je toch naar de dokter moet gaan. Mijn tip, scheelt jullie weer moddereter werk, is om topics met niet gediagnosticeerde ziektes gelijk dicht te knallen ongeacht of mensen 'hoogstwaarschijnlijk' de goede tips geven.
pi_20753191
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 18:42 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Waarom mensen niet naar doktoren gaan etc dat weet ik wel (Ik volg een Technisch Bedrijfskundige opleiding richting gezondheidszorg aan de UT dus kom daar wel mee in aanraking).

Mensen in de juiste richting sturen is enigszins mogelijk maar volgens jouw reacties volkomen zinloos omdat je toch naar de dokter moet gaan. Mijn tip, scheelt jullie weer moddereter werk, is om topics met niet gediagnosticeerde ziektes gelijk dicht te knallen ongeacht of mensen 'hoogstwaarschijnlijk' de goede tips geven.
Interessante studie
Uiteindelijk komt het er wel op neer ja: naar de dokter sturen.
Ik kan het echter niet over mijn hart verkrijgen ze ( ook al moeten ze vaak beter weten) met een kluitje het riet in te sturen.
Het zit gewoon in me toch een advies te geven ( al is het.. dokter! )
Weet niet of Schatje dat kan
pi_20754213
Ik bemoei me ook graag met dat soort dingen namelijk, en de verleiding is oh zo groot

Bedankt voor je reactie Brennie, schept weer wat wederzijds begrip hé
pi_20755864
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 23:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik bemoei me ook graag met dat soort dingen namelijk, en de verleiding is oh zo groot

Bedankt voor je reactie Brennie, schept weer wat wederzijds begrip hé
Zeker
Jij ook bedankt voor je visie!
Het is goed om over bepaalde zaken hier je ideeen/visie kwijt te kunnen en er normaal met elkaar over te praten
pi_20809231
Zou een mod alle klustopics willen voorzien van de [KLU] tag

pi_20813338
O ja, ik ben de nieuwe klusjesman en vanaf vandaag ben ik te vinden in Lifestyle

Gezellig he?
pi_20814069
Je had het topic gewoon kunnen verplaatsen toch? Was erg leuk

[KLUSJESMAN] Wolkenkrabber bouwen
  vrijdag 23 juli 2004 @ 19:12:13 #26
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_20814109
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:10 schreef Conflict het volgende:

pi_20814133
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:10 schreef Conflict het volgende:

Tegenwoordig wordt het niet zo gewaardeerd. ( van serieus naar Onzin)
Maar zal het even achter de schermen vragen
pi_20814144
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 15:25 schreef Conflict het volgende:
Zou een mod alle klustopics willen voorzien van de [KLU] tag

Heb het even druk in LIF, maar zal straks kijken
pi_20814203
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:14 schreef Brennie het volgende:

[..]

Heb het even druk in LIF, maar zal straks kijken
pi_20814262
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:16 schreef Conflict het volgende:

[..]

Probeer hetw el een beetje binnen de perken te houden.
Dus wat onderwerpen/vragen in een bestaand topic plaatsen.
Zal ook even kijken wat er al loopt
pi_20814311
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:19 schreef Brennie het volgende:

[..]

Probeer hetw el een beetje binnen de perken te houden.
Dus wat onderwerpen/vragen in een bestaand topic plaatsen.
Zal ook even kijken wat er al loopt
Ja maar ik heb maar twee topics geopend

Het is hier toch zeker geen onzin!!
pi_20814446
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:21 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ja maar ik heb maar twee topics geopend

Het is hier toch zeker geen onzin!!
Oh dacht al meer ..
Nou goed dan.. ( nog) niets gezegd verder
pi_20814525
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:26 schreef Brennie het volgende:

[..]

Oh dacht al meer ..
Nou goed dan.. ( nog) niets gezegd verder
Goed zo.

En laten we nu maar ophouden met slowchatten
  vrijdag 23 juli 2004 @ 19:54:55 #34
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_20815107
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:13 schreef Brennie het volgende:

[..]

Tegenwoordig wordt het niet zo gewaardeerd. ( van serieus naar Onzin)
Maar zal het even achter de schermen vragen
En, mag het?
pi_20815256
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 19:54 schreef Pool het volgende:

[..]

En, mag het?
Moment..
pi_20815323
En hijs open!
pi_20815388
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 20:04 schreef Brennie het volgende:
En hijs open!

Vind je het wel een beetje leuk dat ik nu overgestapt ben van onzin naar Lifestyle?
pi_20815457
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 20:06 schreef Conflict het volgende:

[..]

Vind je het wel een beetje leuk dat ik nu overgestapt ben van onzin naar Lifestyle?
Haha..
Geen probleem, ietsje drukker nu ( en het was al stervensdruk! )
Maar geeft niet
pi_20815482
Ben nu vanaf 18.00 al bezig om de topics van vandaag door te nemen, te sluiten, verplaatsen etc.
it's my second job
  vrijdag 23 juli 2004 @ 20:17:15 #40
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_20815654
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 20:04 schreef Brennie het volgende:
En hijs open!
Tof!
pi_20815802
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 20:10 schreef Brennie het volgende:
Ben nu vanaf 18.00 al bezig om de topics van vandaag door te nemen, te sluiten, verplaatsen etc.
it's my second job
Misschien is het slim om een klusforum te openen
pi_20820356
Brennie, waarom gooi jij al mijn topics dicht telkens?

Ik dacht dat je blij was dat ik nu een echte LIFfer ben geworden?
pi_20821625
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 23:47 schreef Conflict het volgende:

Ik dacht dat je blij was dat ik nu een echte LIFfer ben geworden?
Vind ik prima hoor
Ik gooi ze dicht met een reden.. die zet ik er altijd bij.
Kijk anders even bij FAQ, daar staat uitgebreid wanneer we hier een topic evt dicht doen.
  maandag 26 juli 2004 @ 16:18:33 #44
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_20869901
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 23:47 schreef Conflict het volgende:
aan hoeveel modjes heb je dat al gevraagd?
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_20964929
Brennie, laat die F1908 eens oprotten met z'n offtopic gelul in m'n topic.
Dotteren
pi_20965480
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 23:00 schreef haaahaha het volgende:
Brennie, laat die F1908 eens oprotten met z'n offtopic gelul in m'n topic.
Dotteren
Zal kijken..
Gelieve zelf ook rustig te blijven..
Zonde als het door over en weer gekibbel fout loopt. Je topic kan waardevol zijn voor anderen
pi_21032982
Moest dat topic over die hongerstaking nou echt dicht? 2 dagen lang niet eten kan ik nou niet bepaald spelen met je leven noemen, en mocht het komende week te zwaar worden voor de hongerstaker neem ik aan dat ie slim genoeg is om er eventueel eerder mee op te houden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_21034677
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moest dat topic over die hongerstaking nou echt dicht? 2 dagen lang niet eten kan ik nou niet bepaald spelen met je leven noemen, en mocht het komende week te zwaar worden voor de hongerstaker neem ik aan dat ie slim genoeg is om er eventueel eerder mee op te houden.
Daarom nemen we de TS alvast in bescherming. We zitten hier op Fok! niet te wachten op users die zichzelf de vernieling in willen helpen. Met dit warme weer hartkloppingen en andere verschijnselen krijgen door een hongerstaking vind ik niet normaal. Topic blijft daarom dicht.
pi_21034907
Ok . Maar toch wel jammer...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_21267580
Hoi moderators!

Ik heb een klein vraagje. We zijn onlangs een klein bedrijfje gestart met hele leuke T-shirts, de site is gisteren online gegaan en men kan ze al bestellen. Ik wilde dat hier op het forum communiceren, maar ik weet niet in hoeverre je dat soort dingen mag posten, want ik kan me voorstellen dat er niet zomaar reclame gemaakt mag worden. Als het hier niet mag, kan iemand me misschien vertellen waar ik wel mijn verhaaltje kan doen?

Alvast bedankt.
"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
Multatuli.
pi_21269574
Ik heb het gevraagd aan een FA en die zegt dat je geen reclame mag maken voor je site.

Je kan de link eventueel wel in je signature plaasten. Dat is wel toegestaan .

Veel succes met je bedrijfje .
pi_21270429
Ok, jammer.

In ieder geval, bedankt voor het antwoord!
"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
Multatuli.
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2004 @ 14:22:39 #53
43556 miss_dynastie
pi_21371933
Misschien kan dit topic: gehoor beter hiernaartoe verplaats worden ???
  donderdag 19 augustus 2004 @ 18:16:48 #54
11502 nipeng
The last ride is free
pi_21404350
wat is hot en not hot momenteel ?

Waarom is deze dicht
Waarom verwijs je naar een kledingtopic

Dat jouw leven rond kleding draait wilt niet zeggen dat ik het over kleding wil hebben.
pi_21404796
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 18:16 schreef nipeng het volgende:
wat is hot en not hot momenteel ?

Waarom is deze dicht
Er staat heel duidelijk "foute topickick".

Ik vind Pixar namelijk niets te maken hebben met Lifestyle.

Kortom, geen toegevoegde waarde. Dat is een must als je een topic kickt .
  maandag 23 augustus 2004 @ 16:16:12 #56
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_21487903
Ik heb net een nieuw topic geopend, 'Centraal Whisk(e)y topic #3', omdat deel 2 vol was, maar er lijkt iets fout gegaan te zijn met de database; het topic staat in de Lifestyle lijst, maar is niet toegankelijk. Alvast bedankt voor de snelle oplossing!
'Nuff said
pi_21488244
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 16:16 schreef Doffy het volgende:
Ik heb net een nieuw topic geopend, 'Centraal Whisk(e)y topic #3', omdat deel 2 vol was, maar er lijkt iets fout gegaan te zijn met de database; het topic staat in de Lifestyle lijst, maar is niet toegankelijk. Alvast bedankt voor de snelle oplossing!
Ik heb het in + gemeld. Breul of Highlander zullen er straks dan wel even naar kijken.

Excuus voor het ongemak.
pi_21496523
@ Doffy, ik heb maar een nieuw topic geopend.

[Centraal] Whisk(e)y Topic #3 - Slainte!
pi_21617262
Ik zoek een topic over de nieuwe collecties, er stonden foto's in van de collecties van dolce gabbana, enz. Voor heren trouwens. Kan het met de search echt niet vinden.
pi_21617886
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:05 schreef itsontoday het volgende:
Ik zoek een topic over de nieuwe collecties, er stonden foto's in van de collecties van dolce gabbana, enz. Voor heren trouwens. Kan het met de search echt niet vinden.
Milaan mode week voor de man [collectie lente/zomer 2005]
Nieuwe collecties [winter 2004/2005]

Alsjeblieft meneertje .
pi_21620135
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:38 schreef schatje het volgende:

[..]

Milaan mode week voor de man [collectie lente/zomer 2005]
Nieuwe collecties [winter 2004/2005]

Alsjeblieft meneertje .
Bedankt!
pi_21824952
Kan het gezeik van Sweetheard verwijderd worden uit Naar Zweden emigreren :) ?
Ok, het is haar topic, maar een echt nuttige bijdrage levert ze niet! Sterker nog: het werd nu eindelijk een zinnig en leuk topic en dan komt zij er weer doorheen blaten.
pi_21825499
Gedaan, en ik hou het verder in de gaten .
pi_21825552
Dankjewel!
pi_21888712
Ik zoek een topic over kleding tijdens het uigaan. Voor zover ik me kan herrineren was er een topic, hoogstens 9 maanden terug. De enige die ik zie is echter twee jaar oud.
pi_21892102
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 21:46 schreef JeroenV het volgende:
Ik zoek een topic over kleding tijdens het uigaan. Voor zover ik me kan herrineren was er een topic, hoogstens 9 maanden terug. De enige die ik zie is echter twee jaar oud.
Klopt...
Weet niet meer exact de titel maar het was iets met shirts/...
Heb me rot gezocht maar kan het helaas niet vinden.
Misschien Schatje?
Je kunt hier verder: Kleding tijdens het uitgaan
Mochten we het topic alsnog vinden dan kunnen we de 2 topics laten samensmelten.
pi_21898869
Ja die was het, dankje
  zondag 12 september 2004 @ 18:19:40 #69
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_21906606
quote:

edit: oops 1 is genoeg

[ Bericht 3% gewijzigd door RealKnuckles op 12-09-2004 18:20:29 (;() ]
  zondag 12 september 2004 @ 18:19:50 #70
89723 RealKnuckles
pi_21906611
quote:

.
pi_21906677
Thanks .
pi_21936643
Kan in het helaas gesloten topic over Zweden van Sweetheard misschien een linkje gezet worden naar de nieuwe in TRV? Het greute Zweden topic
pi_21937010
quote:
Op maandag 13 september 2004 23:39 schreef biawa het volgende:
Kan in het helaas gesloten topic over Zweden van Sweetheard misschien een linkje gezet worden naar de nieuwe in TRV? Het greute Zweden topic
Dat is prima, gedaan.

Link naar nieuw topic in het gesloten topic gezet ( voor geintereseerden)
pi_21953900
quote:
Op maandag 13 september 2004 23:56 schreef Brennie het volgende:

[..]

Dat is prima, gedaan.

Link naar nieuw topic in het gesloten topic gezet ( voor geintereseerden)
Dit topic is in Travel alweer gesloten
Eeuwig vijfentwintig
pi_21954052
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:16 schreef Reese het volgende:

[..]

Dit topic is in Travel alweer gesloten
Wie wil mee naar Zweden?
pi_21955008
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:22 schreef schatje het volgende:

[..]

Wie wil mee naar Zweden?
Oeps! Had helemaal niet in het gesloten topic gekeken....

Je bent weer in de race voor de snelste mod, Schatje!
Eeuwig vijfentwintig
pi_21955315
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 21:15 schreef Reese het volgende:

[..]

Met dank aan Lucille voor het wijzen erop.
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:42:25 #78
89723 RealKnuckles
pi_21959155
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 21:15 schreef Reese het volgende:

[..]

* liefste .
pi_21959298
Zeg, dit is toch niet het Grote-Flirt-Hier-Met-Brennie-En-Schatje-Topic?
Eeuwig vijfentwintig
  woensdag 15 september 2004 @ 11:05:42 #80
89723 RealKnuckles
pi_21964514
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 23:47 schreef Reese het volgende:
  Milf maandag 20 september 2004 @ 19:02:20 #81
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_22087754
quote:
Op maandag 20 september 2004 18:57 schreef MartiniRosso het volgende:
Ben je er al?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_22087931
Hallo,

Ik heb een klacht cq opmerking
Eris een topic over drinken tijdens de zwangerschap. En ik geef in fatsoenlijk Nederlands mijn mening danwel advies over het sluiten dan wel open houden van dat topic. Maar er worden steeds edits geplaatst en ik ben hier niet mee eens!!!
Waarom doen (doet) jullie (scahtje) dat toch steeds??????????
Ik vind het vreemd dat ik geen eigen menig mag hebben.

Met vriendelijke groet
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
pi_22088017
Martinirosso..

Het topic gaat niet dicht en wel om het volgende:

Een topic is niet altijd: " vraag-antwoord-dicht- "
Het is overduidelijk dat alcohol tijdens een zwangerschap slecht is.
Neemt niet weg dat er mensen zijn die over dit gegeven verder willen praten.
Er kan door users bijvoorbeeld ook nieuwe informatie omtrent het fatal alcohol syndrome worden neergezet.
Het topic kan zowiezo gewoon interessant zijn.
Afgaande op de vraag, zou het na 1 post dicht kunnen, maar daar is het topic dus niet naar.

Jij wilt er een slot op, ik zou zeggen.. mijdt het topic en ga wat anders doen
En nog iets, users ( behalve ts) bepalen niet of een topic dicht gaat, ook niet na aandringen wanneer hij/zij het welletjes vindt.
Wij kijken naar meer dingen.

P.s:
'Slotje' roepen heeft als nuttige bijdrage?
Verdiep je wat meer in de regels van fok!, en je weet dat dat niet de bedoeling is.
Een topic als waar jij in poste behoor je ontopic te reageren, je mag je mening geven maar wel enigzins constructief en nuttig.
Dat deed je niet.. en je weet dondersgoed dat 1 edit genoeg moet zijn om dat te beseffen

[ Bericht 10% gewijzigd door Brennie op 20-09-2004 19:21:17 ]
  Milf maandag 20 september 2004 @ 19:16:53 #84
16000 nikky
pi_22088073
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:09 schreef MartiniRosso het volgende:
Hallo,

Ik heb een klacht cq opmerking
Eris een topic over drinken tijdens de zwangerschap. En ik geef in fatsoenlijk Nederlands mijn mening danwel advies over het sluiten dan wel open houden van dat topic. Maar er worden steeds edits geplaatst en ik ben hier niet mee eens!!!
Waarom doen (doet) jullie (scahtje) dat toch steeds??????????
Ik vind het vreemd dat ik geen eigen menig mag hebben.

Met vriendelijke groet
Allereerst wil ik je vragen om dit te lezen Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij

En er is een verschil tussen een mening en je zin willen doodrijven dat een topic op slot moet ja of nee. En om nou gewoon maar 6 keer in 1 topic te vermelden dat hij dicht moet is behoorlijk vervelend voor de discussie.

Ik zou je dan ook vriendelijk willen adviseren om normaal mee te posten, dat iemand jou mening niet deelt is nog geen reden voor een slotje. Er zijn genoeg mensen die nog graag er verder over willen discussiëren.

De crew is op FoK! prima in staat om te beoordelen of een topic dicht moet ja of nee.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_22088104
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:14 schreef Brennie het volgende:
Martinirosso..

Het topic gaat niet dicht en wel om het volgende:

Een topic is niet altijd: " vraag-antwoord-dicht- "
Het is overduidelijk dat alcohol tijdens een zwangerschap slecht is.
Neemt niet weg dat er mensen zijn die over dit gegeven verder willen praten.
Er kan door users bijvoorbeeld ook nieuwe informatie omtrent het fatal alcohol syndrome worden neergezet.
Het topic kan zowiezo gewoon interessant zijn.
Afgaande op de vraag, zou het na 1 post dicht kunnen, maar daar is het topic dus niet naar.

Jij wilt er een slot op, ik zou zeggen.. mijdt het topic en ga wat anders doen
En nog iets, users ( behalve ts) bepalen niet of een topic dicht gaat, ook niet na aandringen wanneer hij/zij het welletjes vindt.
Wij kijken naar meer dingen.
Dan snap ik nog niet waarom er steeds een edit op mijn tekst geplaatst wordt. HEt is in Normaal Nederlands geschreven
  Milf maandag 20 september 2004 @ 19:20:13 #86
16000 nikky
pi_22088152
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:18 schreef MartiniRosso het volgende:

[..]

Dan snap ik nog niet waarom er steeds een edit op mijn tekst geplaatst wordt. HEt is in Normaal Nederlands geschreven
Klopt alleen 6 keer om een slotje vragen vinden wij een beetje overdreven. En helemaal de manier waarop dat gebeurde.
pi_22088189
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:20 schreef nikky het volgende:

[..]

Klopt alleen 6 keer om een slotje vragen vinden wij een beetje overdreven. En helemaal de manier waarop dat gebeurde.
Waarom word mij dat dan niet gewoon medegedeeld?
pi_22088207
Ik zie spimpelweg niet in waarom het topic op slot zou moeten. De reden dat ik je posters heb ge-edit is omdat ik je heb gevraagd om te stoppen met het vragen om een slotje en later omdat je weigerde hier je kritiek te uiten. Daar moest een FA voor aan de pas komen.
pi_22088254
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:22 schreef schatje het volgende:
Ik zie spimpelweg niet in waarom het topic op slot zou moeten. De reden dat ik je posters heb ge-edit is omdat ik je heb gevraagd om te stoppen met het vragen om een slotje en later omdat je weigerde hier je kritiek te uiten. Daar moest een FA voor aan de pas komen.
Vragen?????? Je zei alleen dat ik moest kappen en gaf geen reden op! ALs je het van tevoren normaal uitgelegd had........
pi_22088255
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:21 schreef MartiniRosso het volgende:

[..]

Waarom word mij dat dan niet gewoon medegedeeld?
Kom op, je kan toch wel nagaan hoe je fatsoenlijk moet reageren.
Bovendien heeft Schatje al goed duidelijk gemaakt waarom het ge-edit werd.
pi_22088288
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:24 schreef MartiniRosso het volgende:

[..]

Vragen?????? Je zei alleen dat ik moest kappen en gaf geen reden op! ALs je het van tevoren normaal uitgelegd had........
Nou nee, je vraagt om een slotje. Daarop geef ik een passend antwoord. Namelijk dat je daarmee moet kappen.
  maandag 20 september 2004 @ 19:27:21 #92
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22088352
Hoi, zit ik hier in de Fokschool groep 1?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_22088381
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:24 schreef MartiniRosso het volgende:

[..]

Je kon het niet hebben dat je post ge-edit werd en ging door om het voormekaar te krijgen dat je post bleef staan.
Je kan mij niet vertellen dat je niet weet dat het gewoon niet hoort om zo nutteloos een post te plaatsen, en al helemaal dat we iets niet dicht gooien omdat jij het vraagt, terwijl er geen reden voor is.
Het was trouwens niet Schatje die de post in eerste instantie editte.

Ik denk.. en ik ben er bijna van overtuigd.. dat je gewoon zat te zieken.

Ik ga er geen woord meer aan vuil maken, als je het niet snapt.. so be it.
  maandag 20 september 2004 @ 22:18:27 #94
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_22092900
Buiten zijn zeer lage opmerking over baby's en kaarsjes op fok etc
doei
  dinsdag 21 september 2004 @ 23:14:51 #95
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_22118010
Hallo, het topic "sprinten in plaats van joggen" is geheel verdwenen. Wel las ik nog iets over een 'merge' met een ander topic, maar daarvan heb ik de link niet...

Ik weet dat jij er nog iets aan toegevoegd hebt, Brennie. Weet jij misschien de juiste link?
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
pi_22118528
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:14 schreef wingerd het volgende:
Hallo, het topic "sprinten in plaats van joggen" is geheel verdwenen. Wel las ik nog iets over een 'merge' met een ander topic, maar daarvan heb ik de link niet...

Ik weet dat jij er nog iets aan toegevoegd hebt, Brennie. Weet jij misschien de juiste link?
De link is: Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 2
  woensdag 22 september 2004 @ 21:11:41 #97
89723 RealKnuckles
pi_22137892
nu me geltopic gemerged is wordt er ook niet meer op gereageerd, die is een beetje oud :p .
pi_22139121
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:11 schreef RealKnuckles het volgende:
nu me geltopic gemerged is wordt er ook niet meer op gereageerd, die is een beetje oud :p .
Valt wel mee. Er is nu ook weer gereageerd .
  woensdag 22 september 2004 @ 21:57:07 #99
89723 RealKnuckles
pi_22139182
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Valt wel mee. Er is nu ook weer gereageerd .
och eigelijk heb je best gelijk .
  donderdag 23 september 2004 @ 16:59:15 #100
69994 seto
-|||--------|||-
pi_22154762
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 23:47 schreef Reese het volgende:
leuk nieuw usericon brennie
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_22188664
quote:
Op donderdag 23 september 2004 16:59 schreef seto het volgende:

[..]

leuk nieuw usericon brennie
Thanks
Die van jou is btw grappig!
pi_22355161
Vraag over medicijnen

Die mag op slot. Ik stel mijn vraag wel ergens waar ze wel verstand van zaken hebben.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 17:31:25 #103
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_22355398
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 17:21 schreef Conflict het volgende:
Vraag over medicijnen

Die mag op slot. Ik stel mijn vraag wel ergens waar ze wel verstand van zaken hebben.
Misschien kun je het bij WGR nog eens proberen. Daar weten ze meer van geld-terug-gedoe dan hier.
pi_22369623
Ik heb de titel van Hoe een wit shirtje met rode kraag wassen? nogal door elkaar gehusseld Het shirtje is rood en de kraag wit!

Oh en die reacties van woediewokkie vind ik een beetje flauw, maarja.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zondag 3 oktober 2004 @ 12:08:05 #105
16715 Mylene
*schatje*
pi_22369982
Gefixd imago .
  maandag 4 oktober 2004 @ 22:27:18 #106
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_22407489
Fok! Dieetclub deel 54 is gesloten.

Ik heb geen openingstekst. Kan iemand anders dat tevoorschijn toveren en een deel 55 openen?
  maandag 4 oktober 2004 @ 22:33:02 #107
16715 Mylene
*schatje*
pi_22407677
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 22:27 schreef Funnie het volgende:
Fok! Dieetclub deel 54 is gesloten.

Ik heb geen openingstekst. Kan iemand anders dat tevoorschijn toveren en een deel 55 openen?
Gedaan .
  maandag 4 oktober 2004 @ 22:44:55 #108
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_22408094
Dank je wel
pi_22434724
The gum you like, is coming back in style.
pi_22434774
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 01:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De 2 typische dingen die ik aan Chinezen heb ontdekt.

het was ook maar een garpje bren
Ok, no problem
pi_22684392
vandaag zijn er enkele posts van mij 'verdwenen' uit ' welke fokmeiden willen shoppen met mij? I need winterkleden! '. Ten eerste ben ik het daar niet mee eens: De posts overschreden de policy niet en waren on-topic. Maar goed, dat is dan een meningsverschil tussen een moderator en mij, dat kan en daar ga ik verder niet moeilijk over doen. Ik vind alleen wel dat de betreffende moderator best even een berichtje achter had kunnen laten in het topic (wat afaik ook vrij gebruikelijk is op Fok als een topic 'opgeschoond' wordt) met daarin o.a. de reden van het verwijderen van de posts..

Ik ben niet op zoek naar vannalles en nog wat, maar ik zou het fijn vinden als het in de toekomst wat netter afgehandeld werd.
  zondag 17 oktober 2004 @ 18:58:53 #112
16715 Mylene
*schatje*
pi_22684937
Het was naar mijn inziens wel offtopic.

Aangezien ik al eerder het topic heb moeten opschonen, zie poster van 20:49, zou er toch wel een belletje moeten gaan rinkelen om ontopic te reageren. De vraag van TS is immers heel duidelijk. Andere zaken zoals vragen aan andere users handelt men maar via de MSN/ICQ/mail af.

Maar goed, ik had misschien nog wel een berichtje achter kunnen laten ja. Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Het is ook iets wat ik en Brennie normaal doen. Maar zoals ik al zei, ik vond die ene poster van 20:49 op dat moment afdoende.
pi_22687867
ik vond van niet, maar goed, zal het je niet kwalijk nemen
pi_22754769
Buikspieren hoe doe je dat nou ECHT goed ??

Megakick, in SPT is er een fitnesstopique.
pi_22758220
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 19:42 schreef prinsrob het volgende:
Buikspieren hoe doe je dat nou ECHT goed ??

Megakick, in SPT is er een fitnesstopique.
Op slot gedaan en een linkje naar het topic in SPT gegeven .
pi_22879946
Show je costumized kleding!

Mijn reactie was geheel niet spottend bedoeld. Er staat een grote spelfout in de TT (die nog niet aangepast is) waar ik een grapje over maakte, maar ik geloof dat taalgrapjes hier niet besteed zijn aan de bezoekers.

Voor de liefhebber wil ik hem nog wel even uitleggen hoor
pi_22894245
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 08:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
Show je costumized kleding!

Mijn reactie was geheel niet spottend bedoeld. Er staat een grote spelfout in de TT (die nog niet aangepast is) waar ik een grapje over maakte, maar ik geloof dat taalgrapjes hier niet besteed zijn aan de bezoekers.

Voor de liefhebber wil ik hem nog wel even uitleggen hoor
Een foto plaatsen van iemand die er, nou ja, wat zal ik zeggen, niet florisant uitziet in een halloweenkostuum vond ik geen toegevoegde waarde nee. ( ook al staat de foto elders ergens op internet)
De daarmee samenhangende grap over een taalfout in de tt? heb ik niet kunnen ontdekken. ( maar het kan voor mij ook wat te laat zijn geweest)
Ik weet dat je de beroerdste niet bent op internet.
Het ging mij meer om de foto.. die ik er gewoon niet vond horen.
pi_22898603
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:34 schreef Brennie het volgende:
Een foto plaatsen van iemand die er, nou ja, wat zal ik zeggen, niet florisant uitziet in een halloweenkostuum vond ik geen toegevoegde waarde nee. ( ook al staat de foto elders ergens op internet)
De daarmee samenhangende grap over een taalfout in de tt? heb ik niet kunnen ontdekken. ( maar het kan voor mij ook wat te laat zijn geweest)
Het ging mij meer om de foto.. die ik er gewoon niet vond horen.
In dat geval zal ik hem toch even uitleggen al is het grappige effect, als dat al aanwezig was, dan wel geheel ontkracht ipv van customized (aangepast) stond er costumized (gekostumeerde) kleding. Even googelen op 'costume' leverde mij het grappige plaatje op van een gekostumeerd persoon. Dat deze (achteraf bezien) mogelijk gehandicapt was is mijn inziens geen reden om er automatisch spot in te zien. De enige waar ik de 'spot' mee wilde drijven was de TS die de TT heeft geschreven, niet met de persoon op de foto dus. Dat laatste was gelukkig inmiddels duidelijk.

Maar de spelfout in de TT is inmiddels wel duidelijk denk ik?
pi_22912743
Ok, Lacoste, geheel duidelijk.
Bedankt voor de uitleg, zo had ik het dus niet opgevat..
pi_22959836
Zouden jullie dit topic Spijkerbroeken die je kont optisch verkleinen dmv... in de gaten willen houden? Mijn vraag over bepaalde broeken wordt volledig ondergesneeuwd door de "ga lijnen en sporten reacties".
pi_22960400
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 19:36 schreef heaven7 het volgende:
Zouden jullie dit topic Spijkerbroeken die je kont optisch verkleinen dmv... in de gaten willen houden? Mijn vraag over bepaalde broeken wordt volledig ondergesneeuwd door de "ga lijnen en sporten reacties".
Ik heb het topic opgeschoond .
pi_22960497
Oh, dan kan ik beter hier "dankjewel" zeggen

Dankjewel!
pi_22972307
Ze verneuken het topic gewoon verder
pi_22978550
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 12:29 schreef heaven7 het volgende:
Ze verneuken het topic gewoon verder
Bedoelde je de opmerking van Piet verdriet en lacoste?
Ja, ze zijn offtopic, maar het blijft bij deze 2 opmerkingen.
Die van Piet, kun je wezen zien als compliment.
Als je echt wilt, kan ik ze editten, maar ik vind het zo meevallen.
We houden het topic net als andere topics goed in de gaten.
pi_22979216
Ja en de rest van de opmerkingen, "blabla dat de heupen erover heen vallen" en iemand vindt dat ze je kont juist enorm vergroten enzo.. maar oke
pi_22989978
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:52 schreef heaven7 het volgende:
Ja en de rest van de opmerkingen, "blabla dat de heupen erover heen vallen" en iemand vindt dat ze je kont juist enorm vergroten enzo.. maar oke
Ik zet even een opmerking.
pi_22991463
Bedankt
  dinsdag 2 november 2004 @ 15:39:08 #128
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_23025122
Mannen met ROOD haar...

Eventjes schoonmaken. Het temperament van die rooien is een beetje aangewakkerd.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_23028788
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:39 schreef R2cksson het volgende:
Mannen met ROOD haar...

Eventjes schoonmaken. Het temperament van die rooien is een beetje aangewakkerd.
Een collega heeft er naar gekeken .
pi_23186902
FOK!dieetclub deel 56

Wil iemand hier de goede openingspost neer zetten?
pi_23187491
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:11 schreef Riann het volgende:
FOK!dieetclub deel 56

Wil iemand hier de goede openingspost neer zetten?
Gedaan Riann .
pi_23187538
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 11:39 schreef schatje het volgende:

[..]

Gedaan Riann .
Bedankt
  woensdag 10 november 2004 @ 14:10:19 #133
106101 johnnnie
powerball.cc importeur
pi_23217681
Hoi schatje met slotje op door mij geplaatst topic.
Je weet wel.
Is juist dat ik aangeef fout te zijn geweest!
Dit door onduidelijke policy plaatsing daar er boven in de balk (de bovenste) en indien je in topic terecht komt via zoeken enz je de andere topic specifieke policy niet ziet en/of als zodanig kunt herkennen.
Heb dit inmiddels zelf gevonden, echter had de mod mij gelijk de link gegeven was ik hierna al gelijk met excuses gekomen.
Dus nogmaals sorry
  woensdag 10 november 2004 @ 15:38:00 #134
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_23219275
Tuurlijk johnnie, het komt omdat de mods verwaarlozen NOG duidelijker de policy te laten zien dat jij maar blijft spammen.Dwaas....verdwijn!
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  woensdag 10 november 2004 @ 16:04:28 #135
106101 johnnnie
powerball.cc importeur
pi_23219718
Dit staat nml in de handleidling van FOK. is copy and pasted!

Hoe wordt dit forum eigenlijk gemodereerd?
Op het forum zijn de diverse Moderators bezig de vele topics, posts en users in goede banen te leiden. Ze doen dit in eerste instantie door te kijken of de policy wel nageleefd wordt. De policy vind je door bovenaan de pagina op Policy te klikken. Daarnaast gebruiken de Moderators hun gezonde verstand om te bekijken of er wat moet gebeuren, hoe dat gebeurt en waarom.

Dus niet dat je in dat forum op de faq van dat forum zelf moet klikken en bovenaan bij policy staat dus niets over commercie.

Als je dit niet snapt ach
pi_23220239
Johnnnie, toen jij je hebt geregistreerd bij Fok! heb je verklaard de voorwaarden voor gebruik van dit forum te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.

Ik zal je geheugen even opfrissen.
quote:
Buiten de bovenstaande regels is er uiteraard ook een netiquette.
De volgende zaken vallen onder de algemene netiquette:

• On topic blijven

• Spammen en/of crossposten is ongewenst

• Vermijd en voorkom flamewars

• Privélogs, mails etc. horen privé te zijn en blijven

• Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen. Ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.

• Quote alleen relevante delen van een bericht en voeg altijd je (passende) reactie toe.

• Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.

• Signatures, ondertitels e.d. vallen niet buiten deze policy: ook voor de inhoud hiervan kan de crew besluiten je de toegang tot FOK! te ontzeggen.

Verder kan de crew posts en topics aanvullend op deze policy naar eigen inzicht beoordelen, als de policy niet in een situatie voorziet.
  • voorwaarden
      woensdag 10 november 2004 @ 16:31:14 #137
    54845 clowncloon
    Oppervlakkigheid troef
    pi_23220247
    JIJ snapt het kennelijk niet lieve johnnie. Verkoop je troep ergens anders.
    Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
    Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
      woensdag 10 november 2004 @ 16:40:35 #138
    106101 johnnnie
    powerball.cc importeur
    pi_23220400
    Vermijd en voorkom flamewars
    en
    Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen. Ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.

zijn nu even van toepassing en ja die zijn duidelijk.
    pi_23278634
    Enkeleu users zijn in dit topic zijn imho veel te ver gegaan: Pukkels en puistjes op billen, benen en rug.
    moderatie lijkt mij op zijn plaats, mischien wel verdergaande maatregelen zelfs
    pi_23278659
    overigens ook dit topic: (schaamlippen) scheerirritatie
    pi_23282158
    Er is uitgebreid naar gekeken, geedit etc.
    Inmiddels zijn de topics dicht, met naar mijn idee voldoende doorverwijzing naar andere topics.
    Bedankt.
    pi_23315461
    Wat is er niet duidelijk aan deze slotpost?

Waar ga je heen als de moderator niet eerlijk is?

[ Bericht 62% gewijzigd door nikky op 14-11-2004 21:04:31 ]
    pi_23315573
    1. ik ga niet mailen.. ik hoef mijn gedrag niet te verdedigen.
    2. laat allemaal maar weer zitten.. ik krijg gewoon geen kans om wat te doen hier. bedankt hoor.
    pi_23379023
    whiplash
    Is de openingspost toegestaan? is dit geen spam?
    pi_23379709
    quote:
    Op woensdag 17 november 2004 15:40 schreef Leintjeuh het volgende:
    whiplash
    Is de openingspost toegestaan? is dit geen spam?
    Klopt. Topic is dicht .

Dank je voor het melden .
      donderdag 18 november 2004 @ 16:49:30 #146
    39510 R2cksson
    pi_23404797
    Ik zie dat Frenkie zo vrij is om in jullie subforum te modden. Zouden jullie even het betreffende topic kunnen terugzetten in LIF?

Mannen en hun (kansloze) versierpogingen...
    "I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
    pi_23406415
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 16:49 schreef R2cksson het volgende:
    Ik zie dat Frenkie zo vrij is om in jullie subforum te modden. Zouden jullie even het betreffende topic kunnen terugzetten in LIF?

Mannen en hun (kansloze) versierpogingen...
    Frenkie heeft wel een beetje gelijk. Het past eigenlijk meer in R&P. Maar ik heb in + op jouw poster gewezen. Kortom, even afwachten .
      donderdag 18 november 2004 @ 17:58:42 #148
    39510 R2cksson
    pi_23406471
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 17:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Frenkie heeft wel een beetje gelijk. Het past eigenlijk meer in R&P. Maar ik heb in + op jouw poster gewezen. Kortom, even afwachten .
    Het zou best in het kader van Psychologie daar passen, maar volgens mij net zo goed in LIF. UVT was ook een mogelijkheid geweest.

Ik vond het gewoon een flauwe actie van Frenkie, hij wilde mij gewoon etsen. Onmacht denk ik.

Ik heb in ieder geval geen ban meer in R&P, maar ik zie het draadje liever terug in LIF.
    pi_23406657
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 17:58 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Het zou best in het kader van Psychologie daar passen, maar volgens mij net zo goed in LIF. UVT was ook een mogelijkheid geweest.

Ik vond het gewoon een flauwe actie van Frenkie, hij wilde mij gewoon etsen. Onmacht denk ik.

Ik heb in ieder geval geen ban meer in R&P, maar ik zie het draadje liever terug in LIF.
    Je vergeet de R van Relaties. Daar heeft het indirect ook mee te maken. Topic blijft daarom daar. Je kan gewoon reageren. Yvonne heeft daar speciaal voor gezorgd .

En verder niet overal wat achter zoeken .

.
      donderdag 18 november 2004 @ 18:12:48 #150
    39510 R2cksson
    pi_23406742
    quote:
    Op donderdag 18 november 2004 18:07 schreef schatje het volgende:

[..]

Yvonne heeft daar speciaal voor gezorgd .
    Hallo . Ik heb het haar moeten vragen .

En ik ben allergisch voor het woord Relaties.
    pi_23573330

[ Bericht 100% gewijzigd door amokjeeh op 25-11-2004 22:14:37 ]
    pi_23575199
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 19:57 schreef amokjeeh het volgende:
    Nieuwe user, 2x gepost, 2x spam: http://forum.fok.nl/user/history/108694
    Om welke user gaat het??
    pi_23576074
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 21:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Om welke user gaat het??

[ Bericht 12% gewijzigd door amokjeeh op 25-11-2004 22:14:12 ]
    pi_23576622
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 21:45 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

hehe ik post zelfs nog de postgeschiedenis van deze persoon: Zuppa dus
    Een naam is makkelijker zoeken. Maar goed, ik heb niet de indruk gekregen dat deze user echt aan het spammen was hoor.
    pi_23578896
    quote:
    Op donderdag 25 november 2004 22:02 schreef schatje het volgende:

[..]

Een naam is makkelijker zoeken. Maar goed, ik heb niet de indruk gekregen dat deze user echt aan het spammen was hoor.
    Ik ook niet, maar we houden het wel in de gaten
    pi_23606514
    Show hier je lingerie
    ik geloof niet dat ik er heel erg gelukkig mee ben, dat iemand een foto van mij neerflikkert
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_23606654
    quote:
    Op zaterdag 27 november 2004 14:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
    Show hier je lingerie
    ik geloof niet dat ik er heel erg gelukkig mee ben, dat iemand een foto van mij neerflikkert
    Verwijderd en aangekaart bij de FA's.
    pi_23606661
    ik zag het, dank je wel
    gruwelijk irritant als iemand dat doet
      zondag 28 november 2004 @ 23:40:03 #159
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_23635038
    zou een mod mijn topic naar sex kunnen schoppen? ru486/mifepristone
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
      donderdag 2 december 2004 @ 22:03:54 #160
    80068 gfree
    Rettekkettet, naar Beter Bed!
    pi_23724844
    Waar kan ik deze muismatten kopen? />
    mag die naar Gadgets?
    Saubere Schuhe gefallen jedem!
    pi_23725559
    Gedaan Gfree.

.
    pi_23816731
    Zou iemand in het dieetclub topic deel 57 ff de linkjes aan willen passen dat er zeg maar tekst staat, met daarachter het linktje ipv hoe het nu staat?(vgl de openingspost maar met die van deel 56)

Alvast bedankt!
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_23817170
    Aangepast Teigan .
    pi_23821550
    dankjewel schatje!
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 11 december 2004 @ 13:18:19 #165
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_23896927
    Ik wil mijn haar lang laten groeien- topic waar is de nieuwste ? kan het nergens meer vinden
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
    pi_23897136
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 13:18 schreef paultjuhhh het volgende:
    Ik wil mijn haar lang laten groeien- topic waar is de nieuwste ? kan het nergens meer vinden
    [Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19

Alsjeblieft .
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 11 december 2004 @ 14:05:58 #167
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_23897698
    quote:
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
    pi_23900363
    Waar is dat topic over ik zoek een kledingstuk?
    pi_23901377
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 16:39 schreef JeroenV het volgende:
    Waar is dat topic over ik zoek een kledingstuk?
    [Centraal] Ik zoek een kledingstuk Topic deel 5
    pi_24009783
    Waarom sluit je het topic over Wormen in je poep?

Er staan hier ontzettend veel topics waar raad wordt gevraagd waar bij de TS eigenlijk gewoon naar de huisarts moet. Ik noem een topic over dubbel zien.

Je had ook gewoon de onzin reacties kunnen verwijderen...
    People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
      donderdag 16 december 2004 @ 12:47:54 #171
    54772 Silmarwen
    The World is in our hands
    pi_24010053
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 12:34 schreef NiNi het volgende:
    Waarom sluit je het topic over Wormen in je poep?

Er staan hier ontzettend veel topics waar raad wordt gevraagd waar bij de TS eigenlijk gewoon naar de huisarts moet. Ik noem een topic over dubbel zien.

Je had ook gewoon de onzin reacties kunnen verwijderen...
    Dan had ik de OP gelijk kunnen verwijderen.
    pi_24011168
    Wormen in je poep

Waarom moet ik mn huisarts om raad vragen? Als je het topic had gelezen, had je gezien dat een andere user dat ook al opperde en dat ik meldde dat ik het raar vond om mijn huisarts daarover te bellen. Ik heb namelijk geen wormen in mijn poep, maar wil wél weten hoe dat precies zit. Vandaar ook mijn topic, ik hoopte op verhalen van mijn mede-forummers. En daarnaast vind ik het wel erg curieus dat je mijn OP hierboven als onzin betitelt, want imo is het een normale vraag, gesteld in het juiste subforum. Dus gaarne een onderbouwde toelichting en anders een herziening van het slotje. .
    Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
    pi_24011201
    Ha leuk, wijvennijd
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_24011586
    Ik was mijn handen in onschuld, Milagro!

Sil, ik heb mn OP wat verduidelijkt, misschien dat je confuus was door de summiere OP. Is het topic nu wel waardig om open te blijven? Of zit ik in het verkeerde subforum? Enkel en alleen omdat ik een vaste ONZ-poster ben, betekent het niet dat ik alleen maar onzin post hoor.
    Echte liefde!
    pi_24011668
    De OP in een gesloten topic aanpassen

Geef nu maar toe dat je aan het uitlokken bent, Inso
    Eerst je welkomssteekje in het welkomstopic en prompt wormen in je poep
    pi_24011800
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 14:01 schreef milagro het volgende:
    De OP in een gesloten topic aanpassen
    Ik kan het toch proberen. .
    quote:
    Geef nu maar toe dat je aan het uitlokken bent, Inso
    Voor de verandering niet eens. .
    quote:
    Eerst je welkomssteekje in het welkomstopic
    Ik beken .
    quote:
    en prompt wormen in je poep
    Daar wilde ik vorige week al een topic over openen, maar toen lag FOK! weer eens plat. En ik was hier nu toch, dus bedacht ik me meteen weer dat ik dat topic nog wilde openen.
    Echte liefde!
      Admin donderdag 16 december 2004 @ 14:29:47 #177
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24012294
    Ah, wordt dit de plaatsvervanger van het OUD FB lurktopic?
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_24014954
    Lieve modjes, wil een van jullie please de post van SalvadOR deleten in het topic [Centraal] Pats hier met je pillen
    pi_24015156
    Opmerking is weggehaald Leintjeuh .
      donderdag 16 december 2004 @ 16:44:38 #180
    54772 Silmarwen
    pi_24015475
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef Insomaniac het volgende:
    Ik was mijn handen in onschuld, Milagro!

Sil, ik heb mn OP wat verduidelijkt, misschien dat je confuus was door de summiere OP. Is het topic nu wel waardig om open te blijven? Of zit ik in het verkeerde subforum? Enkel en alleen omdat ik een vaste ONZ-poster ben, betekent het niet dat ik alleen maar onzin post hoor.
    Beste Insomaniac,

een topic over wormen in je poep kan zeker, mits serieus.
    Dus als je een serieus topic wilt openen met een gegronde vraag dan kan dat en zal ik mijn best doen het topic schoon te houden en serieus. Alleen wormen in je poep en wat voor schade dit oplevert is niet echt een LIF topic waard.
    Bovendien lijkt mij dat dusdanig ernstig dat je evn contact moet opnemen met je huisarts.

Succes en groetjes,

Silmarwen
    pi_24015720
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 14:29 schreef yvonne het volgende:
    Ah, wordt dit de plaatsvervanger van het OUD FB lurktopic?
    pi_24016106
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 16:44 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Beste Insomaniac,

een topic over wormen in je poep kan zeker, mits serieus.Dus als je een serieus topic wilt openen met een gegronde vraag dan kan dat en zal ik mijn best doen het topic schoon te houden en serieus.
    quote:
    Enkel en alleen omdat ik een vaste ONZ-poster ben, betekent het niet dat ik alleen maar onzin post hoor.
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 16:44 schreef Silmarwen het volgende:Alleen wormen in je poep en wat voor schade dit oplevert is niet echt een LIF topic waard
    quote:

Sil, ik heb mn OP wat verduidelijkt, misschien dat je confuus was door de summiere OP. Is het topic nu wel waardig om open te blijven?
    quote:
    Bovendien lijkt mij dat dusdanig ernstig dat je evn contact moet opnemen met je huisarts.

Succes en groetjes,

Silmarwen
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 13:38 schreef Insomaniac het volgende:
    Wormen in je poep

Waarom moet ik mn huisarts om raad vragen? Als je het topic had gelezen, had je gezien dat een andere user dat ook al opperde en dat ik meldde dat ik het raar vond om mijn huisarts daarover te bellen.Ik heb namelijk geen wormen in mijn poep, maar wil wél weten hoe dat precies zit. Vandaar ook mijn topic, ik hoopte op verhalen van mijn mede-forummers.
    Echte liefde!
      donderdag 16 december 2004 @ 17:17:56 #183
    54772 Silmarwen
    pi_24016235
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 17:12 schreef Insomaniac het volgende:

-heel quote verhaal-
    Hier kun je allerlei informatie vinden over wormen bij de mens.

Veel plezier met lezen.
    pi_24016311
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 17:17 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Hier kun je allerlei informatie vinden over wormen bij de mens.

Veel plezier met lezen.

Ieuw!

Dank je voor de link, erg interessant allemaal. Ik kan dus concluderen dat ik niet mag vragen naar verhalen van andere FOK!kers en dat de helft van de topics hier voortaan op slot gaan met een verwijzing naar een andere informatiebron?
    Echte liefde!
      donderdag 16 december 2004 @ 17:23:45 #185
    54772 Silmarwen
    pi_24016331
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Dank je voor de link, erg interessant allemaal. Ik kan dus concluderen dat ik niet mag vragen naar verhalen van andere FOK!kers en dat de helft van de topics hier voortaan op slot gaan met een verwijzing naar een andere informatiebron?
    Nee hieruit kun je conluderen dat baggeren in Lifestyle niet gewenst is.
    pi_24016364
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 17:23 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Nee hieruit kun je conluderen dat baggeren in Lifestyle niet gewenst is.
    Hoezo was het baggeren dan? Ik heb al aangegeven dat mijn OP in eerste instantie waarschijnlijk te summier was, dus heb ik die aangepast. Toen gaf jij aan dat een serieus topic over wormen in je poep welkom is in LIF, ik gaf aan idd serieus te zijn en dan krijg ik een link en te horen dat ik bagger?
    Echte liefde!
    pi_24017159
    Het zou je sieren die arrogante en vooringenomen houding heel snel te laten varen.
    Zeker als nieuwbakken modje.
    People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
    pi_24017182
    Yes, wijvennijd
      donderdag 16 december 2004 @ 18:08:05 #189
    39510 R2cksson
    pi_24017191
    Wormen in de ontlasting.

Pssssst, lieverds.

Ik vind het ook topic-waardig, nu blijft hij vast open.

Kusjes,

Ricky.
      donderdag 16 december 2004 @ 18:10:37 #190
    54772 Silmarwen
    pi_24017232
    Ik heb net overlegd met Schatje en als het topic gewoon wordt, mag hij blijven.
      donderdag 16 december 2004 @ 18:11:59 #191
    39510 R2cksson
    pi_24017264
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:10 schreef Silmarwen het volgende:
    Volgende keer niet meer zo koppig zijn he schat. .
    pi_24017270
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:10 schreef Silmarwen het volgende:
    Ik kan niet voor andermans reacties instaan hoor.
    Echte liefde!
      donderdag 16 december 2004 @ 18:13:17 #193
    54772 Silmarwen
    pi_24017292
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik kan niet voor andermans reacties instaan hoor.
    Gelukkig wel voor die van jezelf.
      donderdag 16 december 2004 @ 18:13:36 #194
    54772 Silmarwen
    pi_24017295
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:11 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Volgende keer niet meer zo koppig zijn he schat. .
    Omdat jij het bent
    pi_24017330
    Oh sorry, ik heb het helemaal verkeerd begrepen. Ik heb alleen hier gekeken en zag dus niet dat R2cksson wél een topic over wormen in je poep mag openen (met een deel van mijn OP) en ik niet.
    Echte liefde!
      donderdag 16 december 2004 @ 18:19:07 #196
    54772 Silmarwen
    pi_24017401
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:15 schreef Insomaniac het volgende:
    Oh sorry, ik heb het helemaal verkeerd begrepen. Ik heb alleen hier gekeken en zag dus niet dat R2cksson wél een topic over wormen in je poep mag openen (met een deel van mijn OP) en ik niet.
    Ik zei net al dat het topic open mocht. Aangezien R2cksson al een ander topic had geopend met eenzelfde op (een duidelijke) liet ik deze open ipv die van jou weer open te gooien.

Verder kun je pi's lezen geloof ik, dus kijk even naar de pi van mijn reactie op R2cksson.
    pi_24017464
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:19 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik zei net al dat het topic open mocht. Aangezien R2cksson al een ander topic had geopend met eenzelfde op (een duidelijke) liet ik deze open ipv die van jou weer open te gooien.

Verder kun je pi's lezen geloof ik, dus kijk even naar de pi van mijn reactie op R2cksson.
    Wat heeft mijn topic met jouw PI bij jouw reactie op R2cksson te maken?
    Maar hey, volstrekte willekeur dus. Als Inso een topic opent baggert ze en krijgt ze een (overigens nuttige!) link, als R2cksson dan een identiek topic opent, blijft die niet alleen open, maar gaat mevrouw actief meeposten en info geven.

Typisch.
    Echte liefde!
      donderdag 16 december 2004 @ 18:23:32 #198
    54772 Silmarwen
    pi_24017498
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:21 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Wat heeft mijn topic met jouw PI bij jouw reactie op R2cksson te maken?
    Maar hey, volstrekte willekeur dus. Als Inso een topic opent baggert ze en krijgt ze een (overigens nuttige!) link, als R2cksson dan een identiek topic opent, blijft die niet alleen open, maar gaat mevrouw actief meeposten en info geven.

Typisch.
    Als je nu eens leest, zie je dat ik zei dat het topic open mocht, daar er al een nieuw topic geopend was met dezelfde insteek heb ik die open gelaten. Maar goed, ik wil best dat topic opslot doen en die reactie verplaatsen naar jouw topic.
      donderdag 16 december 2004 @ 18:26:05 #199
    39510 R2cksson
    pi_24017552
    SERENITY NOW!

Jezus, bitches FAWAKA BLING TRANGA MANG!

Ik wilde alleen maar Inso helpen en Silmarwen een beetje buiten schot houden .
      donderdag 16 december 2004 @ 18:27:58 #200
    54772 Silmarwen
    pi_24017590
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:26 schreef R2cksson het volgende:
    SERENITY NOW!

Je topic is opslot en die van Inso niet meer. Hope you don't mind.
    pi_24017599
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:23 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Als je nu eens leest, zie je dat ik zei dat het topic open mocht,
    Dat las ik ja, dus was ik helemaal blij. Ik ga naar de index van LIF en zie een indentiek topic staan, waar jij druk in mee post.
    quote:
    daar er al een nieuw topic geopend was met dezelfde insteek heb ik die open gelaten.
    En dat vind ik lichtelijk curieus. De discussie gaat over het in mijn ogen onterechte slotje op een topic van mijn hand, dan zeg je toe dattie weer open mag, iemand anders (Ricky ) opent snel een nieuw topic (met een c/p van mijn OP, die in jouw ogen bagger was) en dan moet ik daar maar in verder? Moet ik dan elke keer als ik een topic wil openen in LIF die door iemand anders laten openen?
    quote:
    Maar goed, ik wil best dat topic opslot doen en die reactie verplaatsen naar jouw topic.
    Jij bent de mod, doe wat je goeddunkt.
    Echte liefde!
    pi_24017615
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:26 schreef R2cksson het volgende:
    SERENITY NOW!

Jouw hulp heb ik niet nodig hoor, bibberventje.
    Echte liefde!
      donderdag 16 december 2004 @ 18:29:33 #203
    54772 Silmarwen
    pi_24017623
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:28 schreef Insomaniac het volgende:

Jij bent de mod, doe wat je goeddunkt.
    Dat heb ik gedaan, je topic is open.

Veel plezier erin!
    pi_24017672
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:29 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan, je topic is open.

Veel plezier erin!
    Ik typte net iets te langzaam.
    Tnx! .
    Echte liefde!
      donderdag 16 december 2004 @ 18:34:20 #205
    39510 R2cksson
    pi_24017728
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:29 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Jouw hulp heb ik niet nodig hoor, bibberventje.
    Dan blijf erin. Ondankbaar schepsel.
    pi_24017749
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:34 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Dan blijf erin. Ondankbaar schepsel.
    Vooruit, nogmaals bedankt voor de drie beste minuten van mn leven.
    Echte liefde!
      donderdag 16 december 2004 @ 18:38:15 #207
    89723 RealKnuckles
    pi_24017821
    Inso stop is met baggeren in LIF
    schatje verdiend beter als jou
      donderdag 16 december 2004 @ 18:39:12 #208
    39510 R2cksson
    pi_24017833
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 18:35 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Vooruit, nogmaals bedankt voor de drie beste minuten van mn leven.
    Compressie is okay. Dat up/downloadt wat sneller.
    pi_24018507
    -edit: laatste twee berichten verwijderd.

Ruzies vecht je maar via de MSN/ICQ/mail.
      donderdag 16 december 2004 @ 19:33:31 #210
    89723 RealKnuckles
    pi_24019028
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 19:09 schreef schatje het volgende:
    -edit: laatste twee berichten verwijderd.

Ruzies vecht je maar via de MSN/ICQ/mail.
    Sorry schatje
    pi_24019227
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 19:33 schreef RealKnuckles het volgende:

[..]

Sorry schatje
    Het is je vergeven jong .
      donderdag 16 december 2004 @ 19:43:29 #212
    89723 RealKnuckles
    pi_24019251
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 19:42 schreef schatje het volgende:

[..]

Het is je vergeven jong .
    pi_24072457
    @ Isabeau, ik denk niet dat ik ook maar 1 serieuze reactie in Klaagbaak krijg
    Vandaar dat ik hier maar een topic opende

Enne SadKingBilly bedankt
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
    pi_24072497
    Ah, vandaar dat je hier ook een zefde soort topic opende. Ik denk trouwens dat je wel lang genoeg gekoeld hebt Maar voor de wat serieuzere reacties zal ik hem heropenen.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_24072555
    quote:
    Op zondag 19 december 2004 01:03 schreef Isabeau het volgende:
    Ah, vandaar dat je hier ook een zefde soort topic opende. Ik denk trouwens dat je wel lang genoeg gekoeld hebt Maar voor de wat serieuzere reacties zal ik hem heropenen.
    Dankje
    Daarom opende ik hier ook dat topic, heb nog nooit zoiets gehad dus mijn eerste reactie was "kut, wat nu?" ijs maar ik wist niet hoelang dat helpt en goed is zeg maar
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
    pi_24098404
    Mannen: Wat is er mis met vrouwen met kort haar?

Ik weet niet waar dit op slaat... Ik zeg geen raar woord, ik leg alleen uit dat het in dit topic niet gaat om wat enkelingen daarvan vinden, het gaat om het gros. De reactie van de mod is sterk overtrokken, nu lijkt het of ik Verbal voor rotte vis heb uitgemaakt.
      maandag 20 december 2004 @ 11:34:49 #217
    54772 Silmarwen
    pi_24098481
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
    Mannen: Wat is er mis met vrouwen met kort haar?

Ik weet niet waar dit op slaat... Ik zeg geen raar woord, ik leg alleen uit dat het in dit topic niet gaat om wat enkelingen daarvan vinden, het gaat om het gros. De reactie van de mod is sterk overtrokken, nu lijkt het of ik Verbal voor rotte vis heb uitgemaakt.
    Ik vind jouw reactie zwaar overdreven. Je punt is allang duidelijk en je reactie vind ik niet op zijn plaats. Je kunt het ook op een andere manier zeggen.

Zoals ik al zei: meningen verschillen en smaken ook, maar dit kun je ook op een normale manier verkondigen.
    pi_24098491
    Wat was er "niet normaal" aan een uiterst correcte zin, die nu gedelete is? Helaas kan ik deze niet meer terughalen. Ik gebruik geen scheldwoorden of wat dan ook, slechts een logisch opgebouwde redenatie.

Misschien is het de macht van het mod spelen die even naar je bol is gestegen
      maandag 20 december 2004 @ 11:37:14 #219
    54772 Silmarwen
    pi_24098523
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
    Wat was er "niet normaal" aan een uiterst correcte zin, die nu gedelete is? Helaas kan ik deze niet meer terughalen. Ik gebruik geen scheldwoorden of wat dan ook, slechts een logisch opgebouwde redenatie.

Orginele reactie

Je mag best nog een keer reageren. Maar niet op de manier zoals je het net deed.
    pi_24098583
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:37 schreef Silmarwen het volgende:

Je mag best nog een keer reageren. Maar niet op de manier zoals je het net deed.
    Je hebt gelijk, ik zal me aanpassen aan het gemiddelde Fok! niveau: Een post vol met spelfouten. Als jij dan nog even wat censuur toepast op de reactie dan is het hele beeld van Fok! weer hersteld.
    pi_24098638
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:35 schreef 205_Lacoste het volgende:

Nou dat is wel erg snel dan
    I may be wrong, but it's highly unlikely.
      maandag 20 december 2004 @ 11:43:21 #222
    54772 Silmarwen
    pi_24098648
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:40 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik zal me aanpassen aan het gemiddelde Fok! niveau: Een post vol met spelfouten. Als jij dan nog even wat censuur toepast op de reactie dan is het hele beeld van Fok! weer hersteld.
    Doe eens normaal zeg. Ik editte je post omdat je vrouwen met kort haar voor rotte vis uit zat te maken. Dat je het niet mooi vindt, is aan jou. Daar heb ik geen probleme mee, maar de manier waarop jij je uit is absoluut niet respectvol. Je mag best reageren, maar op een normale manier.
    pi_24098838
    Ah... ik herinner me nu ineens de uitdrukking die ik gebruikte, "dat ziet er voor de honden niet uit". Het zal daar wel om gaan? Ik ga er van uit dat mensen in staat zijn om dingen zelf te nuanceren. Niemand wordt er op de lange duur beter van door constant mensen die dat niet kunnen, de hand boven het hoofd te houden.

Je hebt wel een mooie 205
      maandag 20 december 2004 @ 11:55:25 #224
    54772 Silmarwen
    pi_24098892
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 11:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
    Ah... ik herinner me nu ineens de uitdrukking die ik gebruikte, "dat ziet er voor de honden niet uit". Het zal daar wel om gaan? Ik ga er van uit dat mensen in staat zijn om dingen zelf te nuanceren. Niemand wordt er op de lange duur beter van door constant mensen die dat niet kunnen, de hand boven het hoofd te houden.

Je hebt wel een mooie 205
    Daar gaat het niet om. Je hoeft mensen niet te beledigen met jouw mening. Verder mag je prima je mening uiten, daar heb ik echt geen probleem mee, zoals ik er al in zei, vind ik het zelf meestal ook niet mooi. Maar je kunt het op een respectvolle manier brengen. Op de manier dat je het deed schop je mensen tegen het zere been en dat heeft geen positieve uitwerking op het topic.

Ow en die 205 is helaas overleden (kettingbotsing, total loss, moet ik nog editten, vrijdag ga ik onze nieuwe auto ophalen een volvo s40, maar dit is compleet offtopic )
    pi_24099568
    Ik wil je alleen nog even attenderen op een reactie van mij uit het volgende topic:

Ik neem aan dat alle reacties naar aanleiding van het topic over kort haar hier gewist zijn? Vreemd dat een reactie zonder enig andere inhoud dan " " gewist wordt, terwijl deze niet duidelijk verwijst naar iets.
      maandag 20 december 2004 @ 12:31:36 #226
    54772 Silmarwen
    pi_24099595
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
    Ik wil je alleen nog even attenderen op een reactie van mij uit het volgende topic:

Ik neem aan dat alle reacties naar aanleiding van het topic over kort haar hier gewist zijn? Vreemd dat een reactie zonder enig andere inhoud dan " " gewist wordt, terwijl deze niet duidelijk verwijst naar iets.
    Lieverd, je weet best dat dat een enorm lullige reactie was op die foto.

Maar goed, misschien mod ik nog iets te streng. Dat slijt, heb geduld met mij
    pi_24099667
    Ik zal ook niet ontkennen dat het een reactie op die foto was, maar het is mijn mening. Als je in een dergelijk topic (over haarstyling) een foto plaatst, dan wil je graag eerlijk commentaar op het kapsel. Die heeft ze gekregen.

Maar mijn verzoek is om de foto zelf (hele post) en andere posts die betrekking hebben hier op ook te verwijderen. Het heeft namelijk géén zin om deze te laten staan, als men toch niet aan mag geven hoe hij het écht vindt.

En ik denk inderdaad dat het een kwestie is van een goede balans vinden, ik wacht geduldig af.
      maandag 20 december 2004 @ 12:49:02 #228
    54772 Silmarwen
    pi_24099873
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
    Ik zal ook niet ontkennen dat het een reactie op die foto was, maar het is mijn mening. Als je in een dergelijk topic (over haarstyling) een foto plaatst, dan wil je graag eerlijk commentaar op het kapsel. Die heeft ze gekregen.

Maar mijn verzoek is om de foto zelf (hele post) en andere posts die betrekking hebben hier op ook te verwijderen. Het heeft namelijk géén zin om deze te laten staan, als men toch niet aan mag geven hoe hij het écht vindt.

En ik denk inderdaad dat het een kwestie is van een goede balans vinden, ik wacht geduldig af.
    Ik heb al gereageerd in het desbetreffende topic.

Daarbij is dit feedback dus van fouten moet ik leren.
    pi_24099970
    Het off topic gehalte in het haar-topic wordt bijna geheel bepaald door tien mensen die er vanaf deel 1 al bijzitten, dat wordt gewoon toegestaan. Er zijn nooit problemen, en het is een gezellige reeks.
    quote:
    Op dinsdag 26 oktober 2004 23:34 schreef Brennie het volgende:
    Brennie... waar ben je
      maandag 20 december 2004 @ 12:56:32 #230
    54772 Silmarwen
    pi_24099990
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
    Het off topic gehalte in het haar-topic wordt bijna geheel bepaald door tien mensen die er vanaf deel 1 al bijzitten, dat wordt gewoon toegestaan. Er zijn nooit problemen, en het is een gezellige reeks.
    [..]

Brennie... waar ben je
    Ik moet bekennen dat ik de reeks niet echt gevolgd heb. Mijn excuses.
    pi_24100039
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:49 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik heb al gereageerd in het desbetreffende topic.

Daarbij is dit feedback dus van fouten moet ik leren.
    Zou je dan voortaan willen reageren met behoud van de posts? Want het is nu onmogelijk om nog enig verband te zien. Een reprimande is prima als deze op z'n plaats is, anders wordt het binnen de kortste keer een zooitje. Maar grijp niet te pas en te onpas naar de censuur, dit is een lage en zwakke methode die al snel aan nazipraktijken doet denken.

Los daarvan is het 'ons' topic waarin we een geringe mate van slowchat al sinds het begin accepteren. Brennie zag dit al snel in en liet ons een beetje ons gang gaan, wat overigens uitstekend ging.
    Maar goed, laten we maar zeggen dat wijsheid met de haren jaren komt en moet je gewoon nog een beetje aan ons wennen.. .
    Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
    pi_24100082
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:56 schreef Silmarwen het volgende:

Ik moet bekennen dat ik de reeks niet echt gevolgd heb. Mijn excuses.
    Dat maakt ook verder niet uit, maar inmiddels is het wel zo dat onze monden gesnoerd zijn. Als iemand een eerlijke mening wilt horen dan kan dat niet als een mod een hand boven het hoofd houdt. Nogmaals het verzoek om de "schoolbank" foto post eveneens te verwijderen, en reactie van Speth over kort haar, enzovoorts en zo verder.

Mijn mening is dat het stekeltjes kapsel een walgelijk gezicht is bij haar, zo is het en niet anders.

De mensen uit de OP van het langhaar topic hebben toch wel de 'status' ( ) verworven om gedoseerd off-topic te gaan, handig hulpmiddel voor de mod
      maandag 20 december 2004 @ 13:01:58 #233
    54772 Silmarwen
    pi_24100094
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Zou je dan voortaan willen reageren met behoud van de posts? Want het is nu onmogelijk om nog enig verband te zien. Een reprimande is prima als deze op z'n plaats is, anders wordt het binnen de kortste keer een zooitje. Maar grijp niet te pas en te onpas naar de censuur, dit is een lage en zwakke methode die al snel aan nazipraktijken doet denken.
    Feedback geven en grijpen naar nazi praktijken werkt ook niet. Zoals ik het al zei: ik vond die reacties op de desbtreffende foto niet leuk en zelfs erg lullig.
    quote:
    Los daarvan is het 'ons' topic waarin we een geringe mate van slowchat als sinds het begin accepteren. Brennie zag dit al snel in en liet ons een beetje ons gang gaan, wat overigens uitstekend ging.
    Maar goed, laten we maar zeggen dat wijsheid met de haren jaren komt en moet je gewoon nog een beetje aan ons wennen.. .
    Ik heb verder niet gelezen in de hele reeks. Ik heb namelijk al lang haar

Ik ben net mod hier en ik moet gewoon nog even mijn draai vinden zoals ik al zei. En misschien was ik inderdaad te streng.
    pi_24120273
    Met betrekking tot: Mannen : wat is er mis met vrouwen met kort haar [2]

Het ging niet om een flauw uitgekozen foto maar de hoofdfoto in het fotoboek, zoals te zien op http://fotoboek.fok.nl/ivetje (linken naar fotoboek mag hopelijk wel?). Dat je dat beschouwt als not done verbaast me nogal, niemand heeft haar gedwongen die foto op Fok te zetten en hij wordt binnen Fok gebruikt? En dat terwijl iedereen te pas en te onpas die foto overal op Internet zou kunnen gebruiken als hij er eenmaal op staat.. Maar binnen Fok dus niet?

Bovendien heeft het een zekere mate van relevantie voor het topic, omdat het om de topicstarter gaat en de discussie lang haar versus kort haar. Dat er reacties op volgen waar ivetje misschien niet heel blij mee is, moet je mij dan ook niet aanrekenen en dat je die eruit edit vind ik ook begrijpelijk. Maar ik zou er ook niet mee kunnen zitten als je mijn userpic in een topic post hoor (http://fotoboek.fok.nl/userpics/11094.jpg)? Anders had ik hem ook niet op Fok moeten zetten!

[ Bericht 3% gewijzigd door opgezegd250420142210 op 21-12-2004 17:42:42 ]
    pi_24120600
    quote:
    Op dinsdag 21 december 2004 17:36 schreef ZeroVince het volgende:
    Met betrekking tot: Mannen : wat is er mis met vrouwen met kort haar [2]

Het ging niet om een flauw uitgekozen foto maar de hoofdfoto in het fotoboek, zoals te zien op http://fotoboek.fok.nl/ivetje (linken naar fotoboek mag hopelijk wel?). Dat je dat beschouwt als not done verbaast me nogal, niemand heeft haar gedwongen die foto op Fok te zetten en hij wordt binnen Fok gebruikt? En dat terwijl iedereen te pas en te onpas die foto overal op Internet zou kunnen gebruiken als hij er eenmaal op staat.. Maar binnen Fok dus niet?
    Nee, foto's uit het fotoboek zonder toestemming van de betreffende user plaatsen mag niet. Dat is altijd al zo geweest op Fok!.
    pi_24120940
    quote:
    Op dinsdag 21 december 2004 17:53 schreef schatje het volgende:
    [..]
    Nee, foto's uit het fotoboek zonder toestemming van de betreffende user plaatsen mag niet. Dat is altijd al zo geweest op Fok!.
    Waar ik uit begrijp dat de discussie openen op dit punt er voorlopig niet echt in zit..
    pi_24121566
    Heej Silmarwen, aangezien je behoorlijk selectief leest wil ik je nog even attenderen op onderstaande link met daarachter een post. Enjoy

Mannen : wat is er mis met vrouwen met kort haar [2]
      dinsdag 21 december 2004 @ 21:14:58 #238
    54772 Silmarwen
    pi_24124866
    quote:
    Op dinsdag 21 december 2004 18:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
    Heej Silmarwen, aangezien je behoorlijk selectief leest wil ik je nog even attenderen op onderstaande link met daarachter een post. Enjoy

Mannen : wat is er mis met vrouwen met kort haar [2]
    Ik begrijp niet wat je bedoeld. Het is toch haar foto? Als zij die wilt plaatsen dan mag dat.

Maar goed, omdat de discussie nu in een ander topic loopt zal ik de desbetreffende foto en het commentaar verwijderen.
    pi_24156694
    Kloosterleven...

Wat een onzin zeg. Mogen masturbatie grappen niet meer? Het was nota bene een topic over kloosters.

Ik vind je maar een slechte mod eerlijk gezegd. Kan je geen ander beroep kiezen?
    pi_24158353
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 12:42 schreef Speth het volgende:

Ik vind je maar een slechte mod eerlijk gezegd. Kan je geen ander beroep kiezen?
    Geef haar wel de kans om zich te bewijzen. Na een week kun je nog niet vaststellen dat ze het slecht doet.
    pi_24171525
    Schatje, poes, het was geen bagger, maar serieus maaaarrr toch bedankt voor het slotje, want de reácties waren bagger én je hebt ermee een primeur: in mijn ja-ren-lan-ge fokgeschiedenis, is dit de eerste keer dat een mod een door mij geopend topic sluit onder de noemer 'bagger' (http://forum.fok.nl/topic/651493)
    pi_24450854
    Waar is mijn topic gebleven?

http://forum.fok.nl/topic/656940/1/50
      vrijdag 7 januari 2005 @ 13:16:53 #243
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_24450983
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 13:07 schreef shoarma het volgende:
    Waar is mijn topic gebleven?

http://forum.fok.nl/topic/656940/1/50
    Gemerged met Huidverzorging voor de heren (deeltje 4) .
      maandag 10 januari 2005 @ 21:07:56 #244
    85998 Mattt
    No Americans in Bagdad !
    pi_24506827
    Psst.. Irritand postopkrikkertje hier
    And there are still no americans in Bagdad !!
    pi_24507191
    quote:
    Op maandag 10 januari 2005 21:07 schreef Mattt het volgende:
    Psst.. Irritand postopkrikkertje hier
    Dubbele posters zijn verwijderd.

Dank voor het melden .
    pi_24583709
    Schatje.... Waarom doe je zo onaardig tegen mij?
    pi_24583987
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 17:42 schreef Conflict het volgende:
    Schatje.... Waarom doe je zo onaardig tegen mij?
    Waarom zou ik onaardig tegen jou doen?? Ik heb daar geen enkele reden toe. Ik mag jou heel graag. Ik vind het wel jammer dat je niet meer naar die klussen topics omkijkt, deze bijvoorbeeld. Dat zijn topics die in Lifestyle passen. Dat ene topic van je dat ik zojuist op slot heb gedaan niet .
    pi_24835098
    Hoi schatje

Ik wil je even bedanken voor je sluitpost in Clusterhoofdpijn en het linkje naar het lopende topic + dat je mijn OP ook daar heb neergezet, bedankt!!
      zondag 30 januari 2005 @ 17:05:57 #249
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_24835369
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 16:50 schreef Hepyro het volgende:
    Hoi schatje

Ik wil je even bedanken voor je sluitpost in Clusterhoofdpijn en het linkje naar het lopende topic + dat je mijn OP ook daar heb neergezet, bedankt!!
    Hey Hepyro, graag gedaan hoor .
      donderdag 3 februari 2005 @ 04:57:14 #250
    19840 Libris
    Live from Singapore
    pi_24896120
    Mag ik even binnenkijken? Deel 2!

Wel een erg persoonlijk binnenkijkje....
    pi_24897663
    quote:
    Op donderdag 3 februari 2005 04:57 schreef Libris het volgende:
    Mag ik even binnenkijken? Deel 2!

Wel een erg persoonlijk binnenkijkje....
    Een collega heeft het geedit .
    pi_25074838
    even een stomme vraag,
    heeft iemand even een site waar via ik plaatjes op fok kon zetten, normaal zit hij in mijn favorieten maar ik zit nu op een andere pc..
    bvd

[ Bericht 18% gewijzigd door Lu_uK op 13-02-2005 20:04:41 ]
    pi_25075487
    slettebak [@] gmail.com
    pi_25123613
    Is er een topic waarin tips wat betreft het goedkoop kopen van huisraad?
    Bij de karwei staat namelijk een side table, eet tafel, en een boekenkast, zeer zwaar degelijk spul, zag er goed uit.
    En was vooral goedkoop!

Sidetable 99 euro.
    Eet tafel, een flinke kost 199,-
    En de boekenkast heb ik niet naar gekeken.
    Maar van geschuurd eiken, als ik het me goed herinner....
    Zag er echt leuk uit, anyway wilde ik even kwijt, maar niet echt een topic voor openen...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_25129197
    Bij mijn weten is er geen topic over Oblivion .
    pi_25301187
    Zou een van de lieve modjes dit topic:
    Plafond luidspreker inbouwen in badkamer
    even naar Gc toe kunnen plaatsen?
    Het heeft hier niet echt potentie
    Bedankt alvast
    R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
    pi_25301718
    Junkiexp, het topic hoort daar niet thuis. De moderators van daar zouden het daarom weer deze kant op schoppen.

Ik heb een reactie in je topic geplaatst, zodat het weer boven aan de lijst staat .
      zaterdag 5 maart 2005 @ 13:38:39 #258
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_25379490
    Ik ben teleurgesteld.
    .
    Zit ik mezelf te openbaren in Welke gasten plassen al zittend? .... wordt het op slot gezet. Ik weet niet of ik nu ooit nog eerlijk kan en ga doen in LIF. Zo.
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
    pi_25379565
    Lekker recepten gevraagd!

Kan deze niet beter in CUL??
      zaterdag 5 maart 2005 @ 14:44:10 #260
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_25380352
    @ Elcastel, topic is weer open, ik heb het wel wat opgeschoond
    @ Teigan, slotje geplaatst en doorverwezen naar [Centraal] Vegetarisch eten
      zaterdag 5 maart 2005 @ 15:14:51 #261
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_25380714
    quote:
    Op zaterdag 5 maart 2005 14:44 schreef schatje het volgende:
    @ Elcastel, topic is weer open, ik heb het wel wat opgeschoond
    Fuck.
    .
    Bedankt toch !
    En nu ik je toch spreek, jij weet altijd alles, kun jij mij updaten waar ik Capri-Sonne (topic heb ik al geschopt) het beste kan kopen ? Ik ben inmiddels bulkgebruiker.
    .
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
    pi_25415131
    Ik heb net een nieuw deeltje van de dieetclub geopend, alleen kon ik de actuele lijst& updatelijst niet meer copieren en plakken in de OP. Willen jullie dat voor mij doen?
    Dank!
      maandag 7 maart 2005 @ 19:04:45 #263
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_25415246
    Gedaan Pandorah, het lijstje van week 8 heb ik erin geplakt .
      zondag 13 maart 2005 @ 21:30:38 #264
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_25509644
    kunnen de topics over colitis ulcerosa en de ziekte van crohn gemerged worden?
    het gaat over bijna hetzelfde.. en het colits topic loopt voor geen kut {wat ik heb] en het crohn topic wel..
      maandag 14 maart 2005 @ 21:47:00 #265
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_25512851
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 21:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
    kunnen de topics over colitis ulcerosa en de ziekte van crohn gemerged worden?
    het gaat over bijna hetzelfde.. en het colits topic loopt voor geen kut {wat ik heb] en het crohn topic wel..
    Ik heb het in + doorgegeven.

Ik zal de titel dan ook even wijzigen in Ziekte van Crohn & Colitis Ulcerosa.
    pi_25543832
    Zou in de topic [Centraal] Hooikoortspatienten '05 lifestyle, de starttopic vervangen kunnen worden door deze:... Lukt mijzelf namelijk niet. Krijg steeds database error. Bedankt!!!

Zelf heb ik al vanaf mijn twaalfde last van hooikoorts. Dat is nu ondertussen meer dan 13 jaar. Dit kan best wel hinderlijk zijn in de zomer, als je lekker op het terras wilt zitten om een biertje te drinken, maar hier vanaf ziet omdat je voorkomen op dat moment niet zo charmant is. Ik heb door de jaren diverse middelen gebrobeerd maar niets helpt bij mij. Ik blijft maar last hebben van de klachten in de maanden van Mei t/m september. D.m.v van dit topic wil ik graag wat duidelijkheid scheppen over hooikoorts en wat de mogelijke oplossingen kunnen zijn.

Uiteraard zou het prettig zijn als je zelf de ervaringen m.b.t. de geneesmiddelen hier wilt delen zodat anderen( en ik) daar baat bij kunnen hebben. Immers er bestaan zoveel middelen waar je geen weet van hebt, dat een nieuwe invalshoek de oplossing kan bieden.

De tekst die hier volgt is niet door mijzelf geschreven, maar heb ik van de volgende Bron: Planet.nl. Met hier en daar wat aanpassingen

Hooikoorts

Het hooikoortsseizoen is weer begonnen. Niezen, snotteren, jeuk aan de neus en tranende ogen. Veel Nederlanders hebben last van allergische reacties, veroorzaakt door bepaalde pollen die in de lucht hangen. Dat begint al in februari. Hoe loop je hooikoorts op en hoe kom je er van af? Alles over hooikoorts.

Allergische reactie
    Vreemd genoeg heeft hooikoorts (pollinose) niets met hooi en zeer weinig met koorts te maken. De naam is ontstaan doordat er vroeger werd gedacht dat de klachten tijdens de hooitijd ontstonden. Nu weten we wel beter: vanaf februari tot en met september is er kans op de allergie. Hooikoorts is, zoals gezegd, een allergie van de neus- en oogslijmvliezen, die wordt veroorzaakt door stuifmeel van grassen, bomen en struiken. Het lichaam kan geen antistoffen aanmaken tegen de allergenen, waardoor er histamine vrijkomt. Histamine zorgt weer voor de ziekteverschijnselen, zoals een gevoel van verkoudheid.

Gruwelgras
    Wanneer de hooikoortsklachten opkomen, is afhankelijk van de bloeiperiode van bepaalde pollen. De pol die de meeste klachten veroorzaakt is gras. Gras groeit in de maanden mei, juni en juli. In deze maanden hebben de meeste hooikoortspatiënten last van klachten. De klachten zijn ook zeer divers en afhankelijk van het aantal stuifmeelkorrels in de lucht, het landschap waarin je vertoeft en het weerstype. Het KNMI houdt bij of de weersituatie gunstig of ongunstig is voor hooikoortspatiënten. Ongunstig is het als het te warm is of er te veel wind staat. Halverwege mei is de weersverwachting voor hooipatiënten te lezen op Teletekst.

Klachten
    Hooikoortsklachten zijn zeer divers en variëren in intensiteit. De meest voorkomende klachten zijn:

• Een jeukend, prikkelend of branderig gevoel in de neus,
  • Geïrriteerde en tranende ogen;
  • Brandend gevoel achter in de keel;
  • Niesbuien;
  • Een loopneus of juist een verstopte neus;
  • Huidklachten, zwellingen en rode bultjes;
  • Hoestbuien;
  • Kortademigheid en piepende ademhaling;
  • Vermoeidheid en ziek gevoel.

Hoe ontstaat hooikoorts?

Het aantal mensen met een allergische aandoening zoals hooikoorts is de afgelopen decennia toegenomen. Momenteel heeft ongeveer 25% van de Westerse bevolking een allergische aandoening.

Afweersysteem
    De meeste allergieën zijn erfelijk, maar steeds vaker krijgen mensen zonder die erfelijke factor hooikoorts te pakken. Volgens wetenschappers is dit te wijten aan de toenemende schadelijke stoffen die in de lucht hangen. Ook zou het ontstaan doordat ons afweersysteem steeds minder kan hebben. We leven gewoonweg in een te hygiënische omgeving.

De allergische reactie gaat als volgt: wanneer het stuifmeel wordt ingeademd raken de slijmvliezen van de luchtwegen geprikkeld. Het afweersysteem ziet de pollen als schadelijke indringers en zet een afweerreactie in. Er worden antistoffen geproduceerd die zich aan de pollenantigenen binden en bovendien aan de zogenaamde mestcellen. Tijdens deze eerste reactie treden nog geen klachten op. Bij een tweede aanraking met pollen zullen de mestcellen, waaraan zich (ten onrechte) nog steeds antistoffen bevinden, direct reageren, waardoor de stof histamine versneld vrijkomt.

Soorten pollen
    Ongeveer 5 procent van de Nederlanders heeft last van hooikoorts. Dat wil zeggen dat deze mensen voor een periode van een paar jaar lichte tot ernstige hooikoortsklachten hebben.
    De klachten doen zich voor bij mensen die in voorgaande jaren al in contact zijn gekomen met grote hoeveelheden pollen, waar ze uiteindelijk allergisch voor zijn geworden. De stuifmeelkorrels of pollen zijn vrijwel niet waar te nemen met het blote oog; ze hebben een gemiddelde doorsnee van 0,025 mm. De allergie kan bij een of meerdere soorten pollen optreden. Alleen wanneer deze planten in bloei zijn, raakt men allergisch.

Bij veel mensen manifesteert hooikoorts zich rond het 15e en 25e jaar. Jongens zouden er gemiddeld eerder last van krijgen dan meisjes. Het komt echter steeds vaker voor dat mensen op latere leeftijd hooikoorts krijgen. Na ongeveer tien jaar neemt de ernst van de klachten meestal af, maar in veel gevallen is hooikoorts niet volledig te genezen.

Wat kun je tegen hooikoorts doen?

Er zijn verschillende manieren om hooikoorts tegen te gaan. Maar voordat je overgaat tot maatregelen, is het natuurlijk van groot belang advies bij de dokter in te winnen. Wanneer overgevoeligheid voor pollen is bewezen, kan je huisarts of een specialist het beste bepalen welke behandeling het meeste kans van slagen heeft.

Het volgende kan worden geadviseerd:

• Behandeling met geneesmiddelen. Hoewel hooikoorts niet kan worden genezen, kunnen de klachten door middel van geneesmiddelen worden beperkt. Het geneesmiddel dat door de arts wordt voorgeschreven is antihistaminicum;

• Hyposensibilisatie. De patiënt krijgt een reeks injecties met allergeen-extract (hyposensibilisatievloeistof), waardoor de overgevoeligheid voor stuifmeelkorrels in de loop van enkele jaren wordt verminderd;

• Een combinatie van geneesmiddelen en hyposensibilisatie is ook mogelijk;

• Bij neus- of oogklachten, is een neusspray aan te bevelen. Deze moet dan in het hooikoortsseizoen elke dag gebruikt worden. De neusspray bevat vaak natriumcromoglicaat, een stof die ervoor zorgt dat histamine niet vrij kan komen;

Verder kun je zelf ook maatregelen treffen die moeten voorkomen dat je in contact komt met stuifmeelkorrels:

• Vermijd zoveel mogelijk stuifmeelkorrels, door op droge en zonnige dagen binnenshuis te vertoeven;

• Houd zoveel mogelijk ramen en deuren gesloten (ook ’s nachts!);

• Neem geen grassen, takken, bomen, onkruid en struiken mee naar binnen;

• Moet je het huis toch verlaten, scherm dan je ogen af met een zonnebril;

• Ga eerst onder de douche voordat je naar bed gaat;

• Een wandeling op droge zonnige dag in de natuur is ten strengste af te raden. Ga liever wandelen op een regenachtige dag of kies voor een wandeling op het strand of een boottochtje;

• Vakanties kunnen het beste worden genoten in gebieden waar weinig stuifmeelvorming is, zoals aan de kust, bij grote meren of in de bergen. Wintervakanties zijn ook te prefereren boven zomervakanties;

• Bouw een goede weerstand op door gezond te eten, voldoende nachtrust te nemen en stress te vermijden;

• Vermijd zoveel mogelijk ook andere penetrante stoffen zoals, tabaksrook, parfum en schoonmaakmiddelen.

Pollenkalender

Wanneer bloeit er wat? Kortom, wat hangt er wanneer in de lucht? Welke gewassen veroorzaken bij jou een allergie? De volgende pollenkalender geeft je misschien wat meer duidelijkheid.

Hazelaar: februari // maart // april
    Taxus: februari // maart // april
    Els: maart // april
    Iep: maart // april
    Populier: maart // april
    Wilg: maart // april
    Es: mei
    Berk: mei
    Eik: juni
    Den: juni // juli
    Gras: juni // juli // augustus
    Brandnetel: juni // juli // augustus september
    Bijvoet: juni // juli // augustus september

Websites

www.polleninfo.org
    www.hooikoorts.nl
    www.knmi.nl
    www.astmafonds.nl
    www.lumc.nl
    www.hooikoorts.com
    allergie.pagina.nl

Hooikoorts medicijnen

Zelfzorg-medicijnen (vrij verkrijgbaar)
    Allerfre® (zelfzorg)
    Allergocrom® COMOD Neusspray (zelfzorg)
    Cetirizine Drank/Tabletten (zelfzorg)
    Claritine Bruistabletten/Stroop/Tabletten (zelfzorg)
    Clarityne® (zelfzorg)
    Cromoglicinezuur Neusspray (generiek)
    Lomusol® Neusspray (zelfzorg)
    Loratadine Stroop/Tabletten (zelfzorg)
    Natriumcromoglicaat Neusspray
    Otrivin® Hooikoorts (zelfzorg)
    Pollinosan Druppels A. Vogel (homeopathie)
    Pollinosan Tabletten A. Vogel (homeopathie)
    Prevalin® Neusspray (zelfzorg)
    Vividrin® Neusspray (zelfzorg)

Recept-medicijnen
    Acrivastine Capsules
    Aerius® (EU)
    Aldurazyme® (EU)
    Allex® (EU)
    Ammonaps® (EU)
    Azomyr® (EU)
    Beromun® (EU)
    Clemastine Injecties/Tabletten
    Desloratadine Stroop/Tabletten
    Flixonase®
    Fluticason Neusdruppels/Neusspray
    Laronidase Infusies
    Natriumfenylbutyraat Granulaat/Tabletten
    Semprex@
    Tasonermin Infusies
    Tavegil®

(Bron: http://www.consumed.nl/database/indicaties/indicatie.php3?id=559)
  •   donderdag 17 maart 2005 @ 15:06:55 #267
    54772 Silmarwen
    pi_25543883
    ik krijg dezelfde error, ik hoor net dat er de eerste 24 uur niet geedit kan worden in de startpost, daarna wel. Dus morgen zou jij hem moeten kunnen editten. Lukt het niet, geef dan even een melding en dan edit ik of schatje het morgen voor je.

Sorry voor het ongemak!
    pi_25544108
    Dat is raar, heb eerder vandaag wel aanpassingen en toevoegingen uitgevoerd. Maar heeft wat mij betreft geen haast. Zal het morgen zelf aanpassen. Kom alleen zo knullig over zo'n non-layout.

Bij deze ook een halve bedankt, de andere helft zit in je mail.
      vrijdag 18 maart 2005 @ 07:35:51 #269
    54772 Silmarwen
    pi_25558736
    Ik heb het uitgezocht en weet wat het probleem is (met dank aan Breuls).
    Je openingspost is te lang, als je die wilt veranderen kan hij hem niet opslaan, daarom krijg je een database error. Deze bug is bekend en er wordt aan gewerkt, maar ik ben bang niet voor dat topic al dicht zit. Je zou eventueel een nieuw topic kunnen openen, maar aangezien het alleen lay out is, is het wat zonde van de tijd. Dit topic wordt vast wel lang en misschien zelfs een deel 2, dus hou de "mooie" op bijdehand!
      woensdag 23 maart 2005 @ 09:43:25 #270
    36752 timmeeeh
    provocateur et penseur
    pi_25677488
    schatje doet zojuist het volgende topic op slot: Rugbyshirt Ierland
    TS was op zoek naar een Iers rugbyshirt en zegt een Nederlandse site te hebben gevonden die deze verkoopt > opgelost, dus slotje. Okay, maar ik wil weten welke site het is want dat heeft ie er niet bij gezet. Bij deze het verzoek om het topic weer even te openen zodat ik kan posten
    "Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
      woensdag 23 maart 2005 @ 09:47:34 #271
    54772 Silmarwen
    pi_25677551
    Hij is nog even open.
      woensdag 23 maart 2005 @ 09:49:02 #272
    36752 timmeeeh
    provocateur et penseur
    pi_25677575
    Dank je
      woensdag 23 maart 2005 @ 18:31:14 #273
    36752 timmeeeh
    provocateur et penseur
    pi_25689402
    Hij kan weer op slot
      woensdag 23 maart 2005 @ 18:34:46 #274
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_25689465
    quote:
    Op woensdag 23 maart 2005 18:31 schreef timmeeeh het volgende:
    Hij kan weer op slot
    Gedaan .
      woensdag 23 maart 2005 @ 18:46:14 #275
    36752 timmeeeh
    provocateur et penseur
    pi_25689719
    Dank je .
      donderdag 24 maart 2005 @ 20:45:03 #276
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_25715623
    Waarom wordt mijn reactie op dit bericht van MartiniRosso verwijderd terwijl haar bericht minstens zo off topic is? Is iedere vorm van humor hier verboden? Wordt er van mij verwacht dat ik serieus inga op haar veroordeling dat ik het topic niet gelezen zou hebben omdat ik toevallig haar post over het hoofd heb gezien? Ik geef zomaar wat opties want ik begrijp eerlijk gezegd de logica van dit soort moderaties niet.
    pi_25716377
    quote:
    Op donderdag 24 maart 2005 20:45 schreef NewOrder het volgende:
    Waarom wordt mijn reactie op dit bericht van MartiniRosso verwijderd terwijl haar bericht minstens zo off topic is? Is iedere vorm van humor hier verboden? Wordt er van mij verwacht dat ik serieus inga op haar veroordeling dat ik het topic niet gelezen zou hebben omdat ik toevallig haar post over het hoofd heb gezien? Ik geef zomaar wat opties want ik begrijp eerlijk gezegd de logica van dit soort moderaties niet.
    Je hebt gelijk, haar reactie was minstens zo offtopic. Ik heb haar reactie dan ook verwijderd. Ik moest in ieder geval het topic opschonen door offtopic geleuter en dergelijke en heb dat dus wat vlug vlug gedaan. Mijn excuus.
      vrijdag 25 maart 2005 @ 09:41:56 #278
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_25725313
    quote:
    Op donderdag 24 maart 2005 21:12 schreef schatje het volgende:
    Je hebt gelijk, haar reactie was minstens zo offtopic. Ik heb haar reactie dan ook verwijderd. Ik moest in ieder geval het topic opschonen door offtopic geleuter en dergelijke en heb dat dus wat vlug vlug gedaan. Mijn excuus.
    Excuus aanvaard

Overigens staat het topic nu weer vol met geleuter waar TS zelf ook aan meewerkt.
      vrijdag 25 maart 2005 @ 09:43:36 #279
    54772 Silmarwen
    pi_25725342
    Ik zag het ja, ik zal het even opschonen. Dank je voor de melding
    pi_25779904
    Vrolijk Pasen!
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
      zondag 27 maart 2005 @ 22:08:43 #281
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_25791712
    Hebben jullie de nieuwe Power Unlimited al?

Wat heeft Power Unlimited in godsnaam te maken met Hattrick?
    Het lijkt me niet dat de HT-ers iets weten over een blad dat nooit besproken is in die topics... Het mag dan wel een spelletjes blad zijn, maar die doorverwijzing is vaag

Ik speel al een tijd Hattrick... lees elke post in een HT topic 10x, maar dit staat volkomen los van Hattrick
    Fok!-Cup: Robarka proficiat!
    Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
      zondag 27 maart 2005 @ 22:12:19 #282
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_25791823
    Ow wacht

Je denkt toch niet dat DAT het slowchat topic is van G en C he?
    Het zou het wel verklaren
      zondag 27 maart 2005 @ 22:17:08 #283
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_25791980
    quote:
    Op zondag 27 maart 2005 22:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
    Ow wacht

Je denkt toch niet dat DAT het slowchat topic is van G en C he?
    Het zou het wel verklaren
    Ja, precies .

.
      zondag 27 maart 2005 @ 22:19:43 #284
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_25792059
    Problem solved
    pi_25814172
    Ik zoek een plaatje die ik laast tegen ben gekomen in een topic. Eentje van alle nieuwe le coq sportief schoenen. Aangezien de zoekfunctue kapot is vraag ik het even hier. Weet iemand in welk topic het plaatje zit, of kan iemand hem hier posten
      maandag 28 maart 2005 @ 23:23:01 #286
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_25818905
    Lu_uK, de search doet het weer .

Er staat mij ook wel iets van bij. Ik heb ook nog even gezocht, maar niets kunnen vinden.

Met Google vond ik wel een artikel van Adversus, waarin de collectie van dit voorjaar van het merk wordt aangehaald.

Verder is er natuurlijk de site van Le Coq Sportif.
    pi_25831666
    Deze zocht ik
    pi_25831701
    bedankt voor de moeite schatje
    pi_25831735
    nu nog een ietsje beter plaatje want dit is eigelijk alleen van de voorste,
    In de nieuwe maand ga ik ze halen.
      dinsdag 29 maart 2005 @ 21:11:52 #290
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_25840370
    quote:
    Op dinsdag 29 maart 2005 15:31 schreef Lu_uK het volgende:
    bedankt voor de moeite schatje
    Graag gedaan hoor .
    pi_25846751
    quote:
    Je bent gebanned van het fotoboek. Neem contact op met de administrator als je denkt dat dit onterecht is.
    Silmarwen, sorry dus.
      woensdag 30 maart 2005 @ 07:22:33 #292
    54772 Silmarwen
    pi_25848255
    quote:
    Op woensdag 30 maart 2005 01:06 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Silmarwen, sorry dus.
    Goed dat ik het weet

woensdag 30 maart 2005 @ 16:05:20 #293
    109687 -Angel-
    Play that funky music.
    pi_25857736
    Silmarwen, kun je nog even zeggen hoe de draad nu daadwerkelijk door het oog van de naald moet. Er zit namelijk een gat in één van mijn sokken.
      woensdag 30 maart 2005 @ 16:19:39 #294
    54772 Silmarwen
    pi_25858088
    quote:
    Op woensdag 30 maart 2005 16:05 schreef -Angel- het volgende:
    Silmarwen, kun je nog even zeggen hoe de draad nu daadwerkelijk door het oog van de naald moet. Er zit namelijk een gat in één van mijn sokken.
    Ik stel voor om nieuwe sokken te kopen als je het draad niet door de naald krijgt.
      woensdag 30 maart 2005 @ 17:54:03 #295
    2738 Knut
    Loyal Dog
    pi_25860473
    quote:
    Op woensdag 30 maart 2005 01:06 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Silmarwen, sorry dus.
    Fixed that
    [20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
    [20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
    [20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
    pi_25860492
    quote:
    Op woensdag 30 maart 2005 17:54 schreef Knut het volgende:

[..]

Fixed that
    Thanks.
      woensdag 30 maart 2005 @ 19:19:26 #297
    54772 Silmarwen
    pi_25862548
    quote:
    Op woensdag 30 maart 2005 17:54 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Thanks.
    Thnx 2 me

ik vroeg "Goh waarom is nightthingyh4wk niet unbanned van het fotoboek", toen zei Knut "Ow is die dat nog niet dan?" waarom ik antwoorde "Nee, dat is hij niet, kijk maar in de fb van LIF" waarop hij je unbande
    pi_25868133
    quote:
    Op woensdag 30 maart 2005 19:19 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Thnx 2 me

ik vroeg "Goh waarom is nightthingyh4wk niet unbanned van het fotoboek", toen zei Knut "Ow is die dat nog niet dan?" waarom ik antwoorde "Nee, dat is hij niet, kijk maar in de fb van LIF" waarop hij je unbande
    Thanks.
      maandag 4 april 2005 @ 08:06:43 #299
    1087 Merisse
    broddeltante
    pi_25970171
    van mij mag deze op slot: Bij welke online shop koop jij kleding?
    ik had nl. deze niet gezien: Online Shopping Lifestyle
    solly
    You will never leave my mind
    And it turns out to be so much different than our dreams
    Now you're, you're a star in heaven
      maandag 4 april 2005 @ 08:18:53 #300
    54772 Silmarwen
    pi_25970241
    quote:
    Op maandag 4 april 2005 08:06 schreef Merisse het volgende:
    van mij mag deze op slot: Bij welke online shop koop jij kleding?
    ik had nl. deze niet gezien: Online Shopping Lifestyle
    solly
    Dank je voor het melden!
      dinsdag 5 april 2005 @ 00:05:24 #301
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_25990425
    Zeg Silmarwen, denk je heus dat ik grapjes maak over borsten? Het staat echt op www.aktueel-online.nl, echt waar
    Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
    Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
    N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')