ik denk dat ik weet waar dat isquote:Op donderdag 23 december 2004 00:02 schreef yozd het volgende:
Ik woon in een omgebouwd klooster! (in Nijmegen)![]()
Heyendaalseweg.... het Albertinum.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:03 schreef lj_lightning het volgende:
ik denk dat ik weet waar dat isehm hoe heet die weg... ehh daalse weg? berg en dal se weg? is wel bij mij in de buurt
ik benniet zo goed in straat namen
![]()
ik zat in de buurtquote:Op donderdag 23 december 2004 00:07 schreef yozd het volgende:
[..]
Heyendaalseweg.... het Albertinum.![]()
Het vak van abdij monnik is zo slecht nig nietquote:Op donderdag 23 december 2004 00:20 schreef doemaardrie het volgende:
Ach beetje bier proeven beetje bidden dat je en keer mag neuken
Die zijn er nog zat, echter worden ze nu commercieel geexploiteerd door de grotere biermerken.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:12 schreef martax het volgende:
Ps. er zijn weinig kloosters meer waar bier gebrouwen wordt volgens mij en drinken doen ze het volgens mij alleen op zon en feestdagen. Misschien dat je dan nog het beste bij de trappisten in zou kunnen treden.
Ik denk dat ze in nederland op 1 hand te tellen zijn, en zoals je zelf al zegt: het bier brouwen is geen monnikenwerk meer.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Die zijn er nog zat, echter worden ze nu commercieel geexploiteerd door de grotere biermerken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |