Om welke user gaat het??quote:Op donderdag 25 november 2004 19:57 schreef amokjeeh het volgende:
Nieuwe user, 2x gepost, 2x spam: http://forum.fok.nl/user/history/108694
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Om welke user gaat het??
Een naam is makkelijker zoeken. Maar goed, ik heb niet de indruk gekregen dat deze user echt aan het spammen was hoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:45 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
hehe ik post zelfs nog de postgeschiedenis van deze persoon: Zuppa dus![]()
Ik ook niet, maar we houden het wel in de gatenquote:Op donderdag 25 november 2004 22:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Een naam is makkelijker zoeken. Maar goed, ik heb niet de indruk gekregen dat deze user echt aan het spammen was hoor.
Verwijderd en aangekaart bij de FA's.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
Show hier je lingerie
ik geloof niet dat ik er heel erg gelukkig mee ben, dat iemand een foto van mij neerflikkert
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wil mijn haar lang laten groeien- topic waar is de nieuwste ? kan het nergens meer vinden
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:32 schreef schatje het volgende:
[..]
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19
Alsjeblieft.
[Centraal] Ik zoek een kledingstuk Topic deel 5quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:39 schreef JeroenV het volgende:
Waar is dat topic over ik zoek een kledingstuk?
Dan had ik de OP gelijk kunnen verwijderen.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:34 schreef NiNi het volgende:
Waarom sluit je het topic over Wormen in je poep?
Er staan hier ontzettend veel topics waar raad wordt gevraagd waar bij de TS eigenlijk gewoon naar de huisarts moet. Ik noem een topic over dubbel zien.
Je had ook gewoon de onzin reacties kunnen verwijderen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |