Om welke user gaat het??quote:Op donderdag 25 november 2004 19:57 schreef amokjeeh het volgende:
Nieuwe user, 2x gepost, 2x spam: http://forum.fok.nl/user/history/108694
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Om welke user gaat het??
Een naam is makkelijker zoeken. Maar goed, ik heb niet de indruk gekregen dat deze user echt aan het spammen was hoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:45 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
hehe ik post zelfs nog de postgeschiedenis van deze persoon: Zuppa dus![]()
Ik ook niet, maar we houden het wel in de gatenquote:Op donderdag 25 november 2004 22:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Een naam is makkelijker zoeken. Maar goed, ik heb niet de indruk gekregen dat deze user echt aan het spammen was hoor.
Verwijderd en aangekaart bij de FA's.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
Show hier je lingerie
ik geloof niet dat ik er heel erg gelukkig mee ben, dat iemand een foto van mij neerflikkert
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wil mijn haar lang laten groeien- topic waar is de nieuwste ? kan het nergens meer vinden
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:32 schreef schatje het volgende:
[..]
[Centraal] Ik wil mijn haar langer laten groeien # 19
Alsjeblieft.
[Centraal] Ik zoek een kledingstuk Topic deel 5quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:39 schreef JeroenV het volgende:
Waar is dat topic over ik zoek een kledingstuk?
Dan had ik de OP gelijk kunnen verwijderen.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:34 schreef NiNi het volgende:
Waarom sluit je het topic over Wormen in je poep?
Er staan hier ontzettend veel topics waar raad wordt gevraagd waar bij de TS eigenlijk gewoon naar de huisarts moet. Ik noem een topic over dubbel zien.
Je had ook gewoon de onzin reacties kunnen verwijderen...
Ik kan het toch proberen.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:01 schreef milagro het volgende:
De OP in een gesloten topic aanpassen
Voor de verandering niet eens.quote:Geef nu maar toe dat je aan het uitlokken bent, Inso
Ik bekenquote:Eerst je welkomssteekje in het welkomstopic
Daar wilde ik vorige week al een topic over openen, maar toen lag FOK! weer eens plat. En ik was hier nu toch, dus bedacht ik me meteen weer dat ik dat topic nog wilde openen.quote:en prompt wormen in je poep
Beste Insomaniac,quote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef Insomaniac het volgende:
Ik was mijn handen in onschuld, Milagro!
Sil, ik heb mn OP wat verduidelijkt, misschien dat je confuus was door de summiere OP. Is het topic nu wel waardig om open te blijven? Of zit ik in het verkeerde subforum? Enkel en alleen omdat ik een vaste ONZ-poster ben, betekent het niet dat ik alleen maar onzin post hoor.
quote:Op donderdag 16 december 2004 14:29 schreef yvonne het volgende:
Ah, wordt dit de plaatsvervanger van het OUD FB lurktopic?
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Beste Insomaniac,
een topic over wormen in je poep kan zeker, mits serieus.Dus als je een serieus topic wilt openen met een gegronde vraag dan kan dat en zal ik mijn best doen het topic schoon te houden en serieus.
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef Insomaniac het volgende:
Enkel en alleen omdat ik een vaste ONZ-poster ben, betekent het niet dat ik alleen maar onzin post hoor.
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:44 schreef Silmarwen het volgende:Alleen wormen in je poep en wat voor schade dit oplevert is niet echt een LIF topic waard
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef Insomaniac het volgende:
Sil, ik heb mn OP wat verduidelijkt, misschien dat je confuus was door de summiere OP. Is het topic nu wel waardig om open te blijven?
quote:Bovendien lijkt mij dat dusdanig ernstig dat je evn contact moet opnemen met je huisarts.
Succes en groetjes,
Silmarwen
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:38 schreef Insomaniac het volgende:
Wormen in je poep
Waarom moet ik mn huisarts om raad vragen? Als je het topic had gelezen, had je gezien dat een andere user dat ook al opperde en dat ik meldde dat ik het raar vond om mijn huisarts daarover te bellen.Ik heb namelijk geen wormen in mijn poep, maar wil wél weten hoe dat precies zit. Vandaar ook mijn topic, ik hoopte op verhalen van mijn mede-forummers.
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hier kun je allerlei informatie vinden over wormen bij de mens.
Veel plezier met lezen.
Nee hieruit kun je conluderen dat baggeren in Lifestyle niet gewenst is.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dank je voor de link, erg interessant allemaal. Ik kan dus concluderen dat ik niet mag vragen naar verhalen van andere FOK!kers en dat de helft van de topics hier voortaan op slot gaan met een verwijzing naar een andere informatiebron?
Hoezo was het baggeren dan? Ik heb al aangegeven dat mijn OP in eerste instantie waarschijnlijk te summier was, dus heb ik die aangepast. Toen gaf jij aan dat een serieus topic over wormen in je poep welkom is in LIF, ik gaf aan idd serieus te zijn en dan krijg ik een link en te horen dat ik bagger?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee hieruit kun je conluderen dat baggeren in Lifestyle niet gewenst is.
Volgende keer niet meer zo koppig zijn he schat.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:10 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb net overlegd met Schatje en als het topic gewoon wordt, mag hij blijven.
Ik kan niet voor andermans reacties instaan hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:10 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb net overlegd met Schatje en als het topic gewoon wordt, mag hij blijven.
Gelukkig wel voor die van jezelf.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan niet voor andermans reacties instaan hoor.
Omdat jij het bentquote:Op donderdag 16 december 2004 18:11 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer zo koppig zijn he schat..
Ik zei net al dat het topic open mocht. Aangezien R2cksson al een ander topic had geopend met eenzelfde op (een duidelijke) liet ik deze open ipv die van jou weer open te gooien.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:15 schreef Insomaniac het volgende:
Oh sorry, ik heb het helemaal verkeerd begrepen. Ik heb alleen hier gekeken en zag dus niet dat R2cksson wél een topic over wormen in je poep mag openen (met een deel van mijn OP) en ik niet.
Wat heeft mijn topic met jouw PI bij jouw reactie op R2cksson te maken?quote:Op donderdag 16 december 2004 18:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zei net al dat het topic open mocht. Aangezien R2cksson al een ander topic had geopend met eenzelfde op (een duidelijke) liet ik deze open ipv die van jou weer open te gooien.
Verder kun je pi's lezen geloof ik, dus kijk even naar de pi van mijn reactie op R2cksson.
Als je nu eens leest, zie je dat ik zei dat het topic open mocht, daar er al een nieuw topic geopend was met dezelfde insteek heb ik die open gelaten. Maar goed, ik wil best dat topic opslot doen en die reactie verplaatsen naar jouw topic.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat heeft mijn topic met jouw PI bij jouw reactie op R2cksson te maken?
Maar hey, volstrekte willekeur dus. Als Inso een topic opent baggert ze en krijgt ze een (overigens nuttige!) link, als R2cksson dan een identiek topic opent, blijft die niet alleen open, maar gaat mevrouw actief meeposten en info geven.
Typisch.
Je topic is opslot en die van Inso niet meer. Hope you don't mind.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:26 schreef R2cksson het volgende:
SERENITY NOW!
Jezus, bitches FAWAKA BLING TRANGA MANG!
Ik wilde alleen maar Inso helpen en Silmarwen een beetje buiten schot houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |