abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2004 @ 06:21:22 #1
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_23014968
Zijn er nu werkelijk vrouwen die dat aantrekkelijk vinden? Een man met rood haar?

Vrouwen met rood haar heb ik HELEMAAL NIKS op aan te merken, die mogen er zeker zijn. Maar mannen met rood haar vind ik echt afschuwelijk lelijk... Nu ben ik een man, dus welke rooie rekel boeit het nu wat ik zeg... Vandaar dat ik graag wil weten wat vrouwen ervan vinden.

Dus de stelling is: Mannen met rood haar zijn lelijk!

Eens of oneens?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_23014990
meestal vind ik ze idd niet aantrekkelijk.. te bleek en te uitdrukkingsloos
(vind ik dan)

maar een gespierde schot/ ier met roodkastanjeroodbruin haar en groene ogen daarentegen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 2 november 2004 @ 06:46:22 #3
39510 R2cksson
pi_23014994
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 06:42 schreef DarkElf het volgende:
meestal vind ik ze idd niet aantrekkelijk.. te bleek en te uitdrukkingsloos
(vind ik dan)

maar een gespierde schot/ ier met roodkastanjeroodbruin haar en groene ogen daarentegen
Maar dat is dan ook niet het standaard type rooie die je tegenkomt hier in NL.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_23014995
klopt

het standaard type vind ik dus idd niet aantrekkelijk...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23015216
Een grote geile stevige man met ros lang rood haar..
pi_23015313
nou ik ken een ventje, met een hele mooie kleur rood haar, verder geen bleek sproeten koppie..
als ik nog 16 zou zijn, zou ik spontaan verliefd worden op dat ventje, hihi

verder kan ik ik weinig aantrekkelijke rode mannen bedenken idd..
pi_23015357
Ik ken ook geen aantrekkelijke rooierds!
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_23015394
Ik heb wel eens mooie rooie gezien hoor.
Volgens mij is het net als bij de rest van de haarkleuren, je bent een lekker ding of niet...
pi_23015554
Je kan hier net zo goed van maken, mannen met zwart haar...er zijn zoveel verschillende soorten mannen met rood haar....nu komt het net over alsof elke man met rood haar een cloon is of er precies hetzelfde uit ziet. ikzelf heb ook een soort rood achtig/oranje/blond haar. maar vind zeker niet dat ze er allemaal hetzelfde uitzien. dat hele donkerrode gaat vaak gepaard met een bleek gezicht en van die dikke grote lelijke sproeten idd...daar kan ik het wel mee eens zijn.
  dinsdag 2 november 2004 @ 09:00:53 #10
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_23015641
Een oud-collega van mij had ook rood haar. Lelijk was ie absoluut niet! Zat een leuk koppie op en was ook nog eens erg aardig
(Un)masking for the greater good.
pi_23015647
rood haar is apart, je springt er uit.
Mannen met rood haar vind ik daarom alleen al aantrekkelijk
En rood varieert van rossig tot donkerrood.
Je kunt ze nooit allemaal over 1 kam scheren.
Sproeten vind ik prachtig, een bleke huid ook, het hoort bij het rooie.
it's better than yours
  dinsdag 2 november 2004 @ 09:14:42 #12
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_23015849
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 08:33 schreef Kajalevi het volgende:
Ik heb wel eens mooie rooie gezien hoor.
Volgens mij is het net als bij de rest van de haarkleuren, je bent een lekker ding of niet...
*eens
"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
  dinsdag 2 november 2004 @ 09:23:04 #13
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_23015950
En groene ogen bij rood haar, staat natuurlijk geweldig

Ben het met MyMilkshake eens dat je niet alle roodharige mannen over één kam kan scheren.
(Un)masking for the greater good.
pi_23015976
Ik vind rood haar bij vrouwen wel mooi, maar bij mannen niet
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_23015994
Ik ken eigenlijk weinig mannen met rood haar. Maar een leuke gast met rossig haar en sproetjes: geen problemen mee Ik ben op de middelbare school ook erg verliefd geweest op een jongen met prachtig half lang rood haar
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_23016991
Ik heb rood haar. Volgensmij is er een beetje frustratie bij de TS, hij is in het echte leven waarschijnlijk tekortgekomen door iemand met rood haar, of het is gewoon een ziekelijke een jaloezie. Maaja iedere gek zijn gebrek he....

p.s.
TS, vermeld je zo ook eventjes je eigen kleur haar(dan gooi ik zo het eerst topic ook los ), want het is natuurlijk uitmate makkelijk om andere mensen te beoordelen op uiterlijk zonder eerst te kijken naar je eigen uiterlijk.
er kunnen geen rechten worden ontleend aan deze post
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:46:03 #17
98634 Lempicka
Back to Life
pi_23017853
Breed, sproeten, rood haar.. heerlijk (meestal hebben ze dan ook van dat lekkere rossige borsthaar... hmmmm (zwijmel).
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:32:04 #18
39510 R2cksson
pi_23023528
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:16 schreef NITR0 het volgende:
Ik heb rood haar. Volgensmij is er een beetje frustratie bij de TS, hij is in het echte leven waarschijnlijk tekortgekomen door iemand met rood haar, of het is gewoon een ziekelijke een jaloezie. Maaja iedere gek zijn gebrek he....

p.s.
TS, vermeld je zo ook eventjes je eigen kleur haar(dan gooi ik zo het eerst topic ook los ), want het is natuurlijk uitmate makkelijk om andere mensen te beoordelen op uiterlijk zonder eerst te kijken naar je eigen uiterlijk.
Zulke reacties waren te verwachten...

Als ik zeg dat ik een Poedel afschuwelijk vind uitzien, dan heeft dat zeker ook met mijn jeugd te maken .
pi_23024039
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:32 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Zulke reacties waren te verwachten...

Als ik zeg dat ik een Poedel afschuwelijk vind uitzien, dan heeft dat zeker ook met mijn jeugd te maken .
dat moet jij maar met de poedels uitvechten, Dr doolittle think little..
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:59:54 #20
39510 R2cksson
pi_23024131
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:56 schreef NITR0 het volgende:

[..]

dat moet jij maar met de poedels uitvechten, Dr doolittle think little..
Laat me raden, jij hebt een knalrooie kop, met bijpassend oksel/schaamhaar en je kan geen wijven krijgen .
pi_23024156
mijn ex was een hele mooie rooie, naar mijn mening.
Lange rode krullen, blauwe ogen, lichte huid, een paar sproetjes

Ik vind dus dat het zeker mooi kan zijn.
pi_23024233
rood haar rules, zowel bij mannen als bij vrouwen
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_23024302
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 06:21 schreef R2cksson het volgende:
Zijn er nu werkelijk vrouwen die dat aantrekkelijk vinden? Een man met rood haar?

Vrouwen met rood haar heb ik HELEMAAL NIKS op aan te merken, die mogen er zeker zijn. Maar mannen met rood haar vind ik echt afschuwelijk lelijk... Nu ben ik een man, dus welke rooie rekel boeit het nu wat ik zeg... Vandaar dat ik graag wil weten wat vrouwen ervan vinden.

Dus de stelling is: Mannen met rood haar zijn lelijk!

Eens of oneens?
De meeste mannen met rood haar vind ik ook maar een lelijke kop hebben. Maar ook veel vrouwen met rood haar zien er niet uit (maar als ze dan wel een leuk koppie hebben vind ik het dan ook weer meteen super!).
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23024310
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:59 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Laat me raden, jij hebt een knalrooie kop, met bijpassend oksel/schaamhaar en je kan geen wijven krijgen .
whaha, jij bent echt een grapjas, maar als je nouw een echt MAN* was dan zou jij allang hebben gezegd wat jouw haarkleur is en niet zo'n zielig topic openen. Jij bent echt het standaart stoere manntje dat graag anoniem andere mensen afzeikt op een forum. Het zou me niks verbazen als je in real-life ook zo'n triets ventje bent.
Zoals je ziet zijn veel mensen het oneens met je, dus kruip maar lekker weer onder de steen waar je vandaan bent gekomen.

* (man (de ~ (m.), lieden/~nen, ~nen, ~nen)
1 volwassen mens van het mannelijk geslacht => baas, gast, heer, heerschap, jongen, kerel, klant, manspersoon, mijnheer, pief, pik, vent
2 persoon, mens
pi_23024330
Misschien is die ene man met rood haar nou nét de prins op het witte paard voor iemand.
Persoonlijk val ik niet op iemand met rood haar, maar mocht zo iemand nou superlief en aardig zijn...tja.
Het rare is dat een super knappe vent ineens niet meer over die eigenschappen hoeft te bezitten.....vrouwen verlagen dan ineens de norm

Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')